Jump to content

Probleme peste probleme


Cristi_WPF
 Share

Postare recomandată

Salut!

Leon 1M, 2006, 1.6 16v 105cp, incep sa devin nervos cu creierii capului, sper sa nu fie prea grave problemele :D

Am cumparat masina de la un prieten de familie la ~30 000km, acum are 40 000km.

Pana acum am facut schimbul de ulei, filtre.

La 40k fix am schimbat 2 tampoane la motor, cel de pe pertea soferului si cel de dedesupt (se misca schimbatorul). Dupa ce le-am schimbat inca se mai misca nenorocitul de schimbator, ce e drept, mai putin decat inainte.

Acum am cateva probleme enervante...nu stiu daca rezist cu nervii

1: La franare la viteze mici se aude un zgomot (harjait, metal pe metal)-nu scartaie, placutele au fost verificate sunt bune in proportie de 75-80%

2: La prima pornire diminteata masina porneste ca un diesel, cateva secunde se aude, apoi zgomotele dispar, se aude normal si frumos spun eu.

3: Daca pornesc masina o las 5 minute pornita sau plec pana la supermarket cand vreau s-o repornesc masina porneste dar parca mi se misca motorul si cutia violent si pleaca cam inganat.

4: Acum cateva zile am mers cu ea prin oras, o scot din parcare cu spatele (motorul cald), bag treapta I si observ ca turometrul oscila intre 1200 si 1500 RPM, il auzeam cum se tura singur :( nu am stiut cum sa reactionez, i-am dat 2 pedale pana in 2500rpm si si-a revenit

5: Plec cu masina la facultate, pe drum intre schimbarile de trepte observ ca turometrul scade de la 3000rpm sau cat aveam (in mers lasand-o pe liber) pana la 1200rpm, ramane cateva secunde turat apoi scade singur la 650-700rpm (asa cum e normal sper).

6: La viteze de peste 85-90km\h se aude un tiuit destul de violent pe partea stanga fata la roata...

7: Haionul zdrangane ca toti dracii, ma baga in boala...sper sa gasesc o poza, o schita orice sa-l desfac si apoi sa vad ce rezolv, poate trebuie strans ceva pe acolo. Dupa urechea mea zgomotele se aud in haion in dreptul pasagerului deci in stanga masinii.

Si ca sa ma consolez si eu cu ceva:

-Fac frecvent drumul intre Pitesti si Petrosani, saptamana trecuta am luat un radar cu 115 in localitate, am permisul suspendata 90 de zile. La intoarcere nu am depasit 100 km\h si am avut un consum afisat pe BC de 5,5% (multumit nevoie mare)

-Masina trage liniar, constant, fara pierderi de putere, nu merg cu ea subturat dar nici forja, in general schimb intre 2500-3000rpm, rar o duc in 5000rpm in treapta a-3-4-a

I-am facut de curand o diagnoza, totul e ok.

Va multumesc pentru intelegere si pentru raspunsurile voastre in cautarea rezolvarii problemelor.

Daca am scris gresit sau unde nu trebuia, imi cer scuze...Probabil aceste probleme au mai fost discutate dar cred de cuviinta sa inteleg direct ce probleme are masina mea si cum le pot remedia.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina neforjata.

Modificat de X-Ecutor
Quote inutil si majuscule.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscilatiile la relanti pot fi din cauza bujiilor,bobinelor de inductie,clapetei de accelerare murdare,sondei lambda.

Daca la scanare nu ti-a iesit vreo eroare atunci f posibil sa fie clapeta de accelerare murdara. La ibiza dupa 2 ani era complet neagra. Dupa curatare am simtiti o imbunatatire majora in comportamentul masinii, a devenit mult mai sprintena si au disparut ezitarile de la prima pornire.

Trebuie neaparat sa investighezi zgomotul la franare pentru ca nu este normal. Chiar daca placutele arata bine nu trebuie sa ai acel zgomot. La cum l-ai descris seamana f mult cu placute care nu mai au "carne" deloc pe ele. Verifica si discurile sa fie si ele ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca mai ai probleme legate de fluctuatii de turatie, neaparat sa verifici si sa cureti clapeta de acceleratie; la al meu am avut momente in care masina nu a mai vrut sa porneasca la cat de murdara era, astfel nereusind sa functioneze normal (functiile de inchidere/deschidere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de zgomotul la franare,am avut aceeasi problema...e de la placute

placutele nu erau uzate foarte rau dar erau si discurile putin uzate....marginea de uzura a discului atingea de nitul placutei de frana...de acolo zgomotul

zgomotul la haion...din nou,si eu am patit la fel ca tine,dar numai ca haionul nu avea nicio pb...era de bucsele de la puntea spate

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut

:) incerc si eu de ceva vreme sa deschid un topic si...nu se poate!!!

se pare ca ma grabesc eu cam mult, sunt prea tanar pe forum,

desi nu pot posta daca nu sunt sigur de ceea ce stiu

nu imi place sa vorbesc aiurea pe forum daca nu ii pot raspunde concret omului cu probleme(cum fac multi altii si mai rau ii baga in ceata pe tinerii aspiranti la statutul de membru vwforum)

In fine...problema si rugamintea mea este alta...tre' sa fac o interogare maine la un Toledo din 2002, 1.6, din pacate nu ii stiu codul motorului

voi folosi un VAGCOM 805.1. si nu stiu la ce sa ma astept...

persoana respectiva spune ca are o masina foarte puturoasa...ca se chinuie cu ea sa urce niste pante micute si cu chiu cu vai reuseste...

Intreb si eu ca un om mic ce ma aflu... S-a mai intalnit cineva cu asa ceva- putere scazuta la un benzinar???

din ce am vazut eu pe aici se tot vehiculeaza ceva de un debitmetru pacatos, sper sa nu spun prostii, care poate fi vinovat...

no... masina puturoasa pot sa o numesc eu pe a mea, cea din semnatura, nu un motor de 1.6...

va rog cei care ati mai intalnit o problema ca asta...ajutati-ma si pe mine... :D

multumiri anticipate...

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa va spun ce am rezolvat si cum.

Problema haionului am rezolvat-o, am fost la un prieten care lucreaza la un service mi-a dat jos haionul (nu stiu ce a facut clar doar ca a disparut zgomotul...a spus ca erau niste parghii care erau slabite) cost operatiune 3 beri :)

Harjaitul de la franare a disparut, am schimbat placutele, ideea si nedumeriea mea e urmatoarea: de ce placutele din interiorul masinii adik cele de pe partea cu pistonasele de la etrier erau mai tocite? cele de pe exterior erau cam de 2 ori mai mari decat cele de pe interior. e normal?

Oscilatiile de la relanti au disparut subit, nu stiu cum...nu stiu de ce, oricum sper cat mai curand sa curat si clapeta de acceleratie.

Tiuitul la viteze de 85-90 km/h inca se mai aude...am auzit o parere cum ca ar fi rulmentul stanga fata...

Multumesc pentru pareri...

Sa aveti sarbatori fericite si un an nou fericit, plin de bucurie, sanatate...alea alea, stiti voi.

Drumuri uscate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no...mersic roger...

problema e ca motorul dupa ce se incalzeste...merge ca si cum ar fi inecat...in trei pistoane...

eroare pe vagcom: senzor turatie-no signal

am curatat si clapeta de acceleratie...si cred ca este cam bolnava...

motorul este AKL

si are acceleratie pe cablu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!