Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

la scanare - diagnoza - ce eroare apare stocata pe ABS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat b5 i-mi apare martorul de abs aprins in bord insotit de mesajul STOP cu rosu.Am luat bornele jos si pentru o scurta perioada au disparut acesti martori si functiona si absul,dar se pare ca apar iarasi.Am incercat sa ii fac o diagnoza dar nu pot accesa absul.Vreo idee?Pompa abs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil partea electronica a pompei. Verifica inainte de toate, cablajul, sigurantele si daca ai alimentare in modulul ei. Daca da, de la partea electronica este....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai ales, daca nu te poti conecta pe ABS, de la ea este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut la un passat  116 CP motor ATJ am si eu o problema cu absul, dimineata cand pornesc masina apare doar martorul de la asr nu si cel de la abs absul daca franez intra in actiune asreul daca plec in tromba intra in actiune daca il cuplez decuplez apare pe bord e ok.acuma partea interesanta dupa 2 - 3 porniri  nu mai apare martorul asr in bord cand pun contactul  si dupa ce ma pun in miscare vreo 10 metri  se aprinde becul de la frana de mana intermintent si nu se mai stinge,mentionez ca am pompa abs AH..ce ziceti sa fac ca nu stiu cum sa i dau de cap daca pun testerul nu ma lasa zice no respond from controler ..va multumesc

Modificat de giannis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu partea electronica a pompei. Se desface si se [poate incerca reparatia ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat pompa de ABS,am facut o diagnoza dupa care am schimbat 2 senzori  de abs si aceleasi simptome.Diferenta e ca daca doar o pornesc(la ralanti)nu se aprinde becul cu stop.daca plec de pe loc apare iarasi stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat si cablajul de la sigurante la ABS ?


aha  te referi la diy facut de florin ?

DA, la acea traducere ma refeream.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa mentionez ca pe tester pe engine imi da aceasta eroare ,18057 - Powertrain Data BusMissing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent..si in aceasta dimineata cand pun contactul de vreo 2- 3 ori mam putut conecta pe abs si imi da aceste 2 erori.01203 - electrical connection between abs and instrument cluster.si 18256 - please check dtc memory of engine controller...help ce sa fac sa ma apuc sa desfac pompa ca in diy lu Florin? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat si cablajul de la sigurante la ABS ?

aha  te referi la diy facut de florin ?

DA, la acea traducere ma refeream.

 

am uitat sa mentionez ca pe tester pe engine imi da aceasta eroare ,18057 - Powertrain Data BusMissing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent..si in aceasta dimineata cand pun contactul de vreo 2- 3 ori mam putut conecta pe abs si imi da aceste 2 erori.01203 - electrical connection between abs and instrument cluster.si 18256 - please check dtc memory of engine controller...help ce sa fac sa ma apuc sa desfac pompa ca in diy lu Florin? va multumesc

 

:D  si pozele si lucrarea... sunt toate traduse.... :lol:

 

giani - verifica alimentarea in mufa unitatii ABS - verifica cablajul - toate astea inainte sa te apuci de desfacut.

Ai verificat si cablajul de la sigurante la ABS ?

aha  te referi la diy facut de florin ?

DA, la acea traducere ma refeream.

 

am uitat sa mentionez ca pe tester pe engine imi da aceasta eroare ,18057 - Powertrain Data BusMissing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent..si in aceasta dimineata cand pun contactul de vreo 2- 3 ori mam putut conecta pe abs si imi da aceste 2 erori.01203 - electrical connection between abs and instrument cluster.si 18256 - please check dtc memory of engine controller...help ce sa fac sa ma apuc sa desfac pompa ca in diy lu Florin? va multumesc

 

:D  si pozele si lucrarea... sunt toate traduse.... :lol:

 

giani - verifica alimentarea in mufa unitatii ABS - verifica cablajul - toate astea inainte sa te apuci de desfacut.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dato jos si este intradevar intrerupte vreo 7 firicele nu cred ca pot sa o repar.daca cumpar una sh cum trebuie facuta calibrarea? ce trebuie facut?..va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codarea.... te loghezi pe ABS si codezi cu coding-ul aferent - cel care il aveai tu. Daca nu il mai ai, atunci trebuie compus. Despre ce masina vb, ce motorizare, tractiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, macar recunoste ca ai vazut tutorialul pe passatb5.5 ru si ai facut unul identic si la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi.... da, dar DIY-ul de la noi, l-am facut eu.... cu reparatia la ABS-ul meu. A traduce inseamna cu totul altceva.... iar ca sa faci un DIY in timp ce lucrezi, presupune ceva munca, in afara efortului de a repara.... munca in folosul colegilor de forum.

 

majoritatea DIY-urilor sunt de fapt adaptari ale altor DIY-uri.... dar asta nu inseamna sa nu apreciem munca depusa de cei care le-au facut.... despre asta e vorba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este passat AN F 08.2000 ATJ   ABS,ASR fara ESP tractiune fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi.... da, dar DIY-ul de la noi, l-am facut eu.... cu reparatia la ABS-ul meu. A traduce inseamna cu totul altceva.... iar ca sa faci un DIY in timp ce lucrezi, presupune ceva munca, in afara efortului de a repara.... munca in folosul colegilor de forum.

 

majoritatea DIY-urilor sunt de fapt adaptari ale altor DIY-uri.... dar asta nu inseamna sa nu apreciem munca depusa de cei care le-au facut.... despre asta e vorba....

Perfect adevarat. 

Pe mine de exemplu nu ma intereseaza de unde e DIY-ul. Daca mi s-a pus la dispozitie pe acest forum si pot avea acces la el, mai ales ca il gasesc mai repede ca pe un site din Rusia de exemplu atunci tot ce pot sa spun e sarumana. 

Astfel de lucruri sunt de apreciat, impreuna cu tonele de informatii care le gasesti aici si mai ales cata lume au ajutat ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am seria asta pe pompa 8E0 614 111 AH stiti daca merge si alta  cineva mia spus ca mai merge si cea fara literele ah la sfirsit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este AJM an f 03,2000 ..si daca am inteles fac login pe abs cu 09555 si coding cu 04255? loginul l am gasit avand frane 1ZC dar nu stiu de unde sa coding?

Modificat de giannis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde sa coding .... ? :D

 

Uite asa se face codarea la pompa ABS, la tine

 

pt Passat B5, pompa Bosch 5,3

se conecteaza VagCom-ul, pe 03 -ABS

11-Login, cu 09555

Coding - se introduce 04255

se face iar Login cu 40168

se intra la Basic Setings - block 001 - DO IT !

...acum a luat coding-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cu aceasta pompa cod 8E0 614 111  fara literele AH-AJ la sfarsit crezand  ca merge dar nu ma lasa sa ma logez cu 09555 probabil ca nu e buna pompa...

Modificat de giannis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu au legatura.... a ta e cu ASR, TCS, ABS,..... cea pusa de tine e doar cu ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am și eu niște probleme cu martorul/senzorul ESP:

 

Prima dată când a intrat în funcțiune fără motiv: drum drept, viteza 60-70 km/h, temperatura 30-35 grade, soare, etc., fără factori externi care ar fi putut declanșa ESP-ul; în acea zi s-a declanșat de mai multe ori, fără motiv; nu am mai avut probleme cam un an de zile.

Într-o altă situație pe drum de țară, pietriș, macadam, viteza aprox 15 km/h, temperatura aprox 30 grade, soare, etc., s-a declanșat ABS-ul la o frânare ce avea ca scop reducerea vitezei.

Altă dată mergeam pe drum drept, viteza aproximativ 20 km/h, umezeală, s-a declanșat ESP-ul când am apăsat pedala de frână în vederea opririi.

Sau, ultima dată drum lung (Brașov - Viena), viteză variabilă, 50 - 140 km/h, condiții meteo variabile, se declanșa ESP-ul fără motiv.

Altă dată mi-a intrat ESP-ul la o accelerare normală de la 20 km/h la 40 km/h.

Și exemplele pot continua. În principiu a început să își "facă de cap" cam o dată pe lună.

 

În fiecare situație se producea o frânare a unei anumite roți, fără a avea efecte majore asupra stabilității, excepție în cazul trei, când a frânat puternic. S-a întâmplat să intre ABS-ul în timp ce frânez relativ lin, în vederea reducerii vitezei, lucru ce a determinat lungirea distanței de frânare. Nu erau motive de activare ABS (asfalt uscat, soare, frână ușoară). În alte ocazii, cu precădere cele mai recente, după ce martorul ESP clipește de căteva ori, rămâne aprins. Nu îl mai pot activa sau dezactiva din buton fără repornirea motorului. Am încercat când am fost în Viena să dezactivez ESP-ul din buton, deci să merg cu becul aprins în bord. Chiar și așa am simțit o trepidație în pedală la un momentdat (ESP sau ABS, nu știu care a lucrat). Altfel, ABS-ul lucrează când trebuie, adică l-am testat cu frâne puternice dacă intră în acțiune, la fel și ESP-ul, derapări, etc..

 

La început am crezut că este vorba de vreun contact, etc.. Odată cu trecerea timpului, când făceam revizii la mașină am pus meseriașii să vadă dacă am vreo eroare. Nu a apărut nimic. De la fiecare service la care am întrebat mi-au fost date răspunsuri diferite: 1. trebuie curățați senzorii ESP; 2. pompa de frână nu lucrează cum trebuie; 3. necesită înlocuire senzor rotație/accelerație laterală. Fiecare își susține propria variantă, unii dintre ei spun chiar că nu au auzit de alte cauze ce ar declanșa ESP-ul accidental. La varianta 3 mi-i s-a făcut ofertă de către service-ul respectiv de 3.800 RON. E cam exagerat pentru un senzor, cred eu. Acum caut răspunsuri și pe forum-uri și caut și senzorul ăsta pe la dezmembrări, unde mă gândesc că ar fi mult mai ieftin. Precizez că am schimbat senzorul de la pedala de frână mai demult, pentru că dădea nu mai știu ce eroare în bord. Am dat 50 RON și gata. Dar cu ESP-ul nu mai știu ce sa fac. Presiunea în roţi o fac băieţii când schimb cauciucurile vară/iarnă şi o mai reglez încă o dată între schimbul de cauciucuri. Unghiul de fugă îl fac după schimbul de cauciucuri. Planetarele au fost schimbate mai demult, cu 6 - 12 luni înainte de primul incident. Posibil să fie ceva nemontat bine în zona planetarelor ? Ar fi suficientă o curățare de senzori ? Ce alte cauze ar putea fi ? Sau ce aș putea face ca să scap de problemă ?

 

Mașina pe care o am este VW Passat, versiune 2003, 131 CP, motor AWX.

 

Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!