Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Ai aceleasi cauciucuri pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cauciucurile sunt la fel 205 /55/16 si cu cele de iarna facea la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Am probleme cu rotile de pe fata care au alta viteza decat cele de pe spate ,pe spate ambele 15km constant iar pe fata 14-16km dar viteza fluctueaza mai tare dreapta fata.Cum pot sa reglez viteza pe fata ? din senzori de abs si cum se regleaza senzori

 

vorbim de mers pe un drum drept, da... ? nu ai cum sa-i setezi.... planetarele, s-a umblat pe la ele recent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pe drum drept conectat la calculator ,recent nu sa umblat la planetare nici la brate.Capetele de planetare au fost schimbate acum 2 ani.este posibil sa fie de la senzori; reglaj sau de la capeti de planetara .Masina franeaza normal doar ca la 90 km franeaza putin si intra esp.Am facut si unghiurile de fuga sunt normale.La test nu da nici o alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

unde este amplasat calculatorul de abs



este vreun calculator amplasat sub bord in partea dreapta, si care prin apasarea mochetei accidental cu piciorul sa se ajunga la el si sa se deregleze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatorul ABS (partea electronica de comanda) face corp comun cu unitatea hidraulica cu valve(partea de aluminiu de unde pleaca toate tevile cu lichid de frana spre roti) si se afla in compartimentul motor in partea stanga la masinile cu volan pe stanga. NU exista sub mocheta calculator ABS.

Partea electronica a ABS era separata de partea hidrauica la modelele din generatia 95-97 dar si atunci partea electronica se situa tot in compartimentul motor.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Dreapta sub bord, are unitatea de ESP Passat-ul B5 - pana in 2000 - ridica mocheta si o sa o gasesti.

 

celelalte au acolo calculatorul cutiei automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt informatii. cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

ma puteti ajuta cu o informatie, cum se demonteaza senzor abs de la rotile din spate la passat b5, af 1999, tdi 116cp,variant, va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am o problema la un passat din 97 si anume de o perioada lunga de timp cand pun cotactul se aprind si suna de 3 ori martorii abs si semnul exclamarii. am fost in mai multe locuri , au pus masina pe tester si nu apare nici o eroare, senzorii de abs sunt ok, senzori de placute nu are. are cineva idee de ce nu dispar? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei apare cand este o problema de comunicare cu ECU ABS. Din ce spui tu, se pare ca se poate accesa ABS-ul.... posteaza o scanare completa a masinii, sa vedem ce eroari ai.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost in mai multe locuri , au pus masina pe tester si nu apare nici o eroare

Mai du-te. Dar la altii. E imposibil sa nu ramana eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai sunt posturi asemanatoare cu eroarea mea,dar niciuna identica.La mine eroarea a aparut exact dupa ce am spalat motorul,de atunci a trecut aproape o saptamana si l-am sters deja de 2 ori dar reapare imediat dupa cateva kilometri.Intrebarea mea este sa mai astept sa se usuce sau sa bag mana la cablaje,sunt convins ca a intrat apa undeva asa coincidenta nu exista :))

 

Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH
  Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT   D10
           Software Coding: 00012
            Work Shop Code: WSC 05314  
                      VCID: 64C3A8A3DC9B
1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error
        35-00 -  -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A intrat apa in calculator. Trebuie desfacut cat mai repede altfel se va oxida complet. Oricum sansele de reparare sunt foarte mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ECU ABS ? ....  ma indoiesc sa intre apa-n el, ca doar e turnata carcasa.

 

o  sa ai nevoie de alta pompa de ABS - te-a lasat partea electrica a ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scot partea electrica ca in DIY-ABS pentru o verificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, o poti scoate, dar eroarea care o ai, nu este de contact oxidat sau lipsa..... vezi ca am facut eu un DIY, pt pompele cu ASR - in aria dedicata.

 

macar iti faci o idee cu ce ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am citit deja,acum ma apuc de demontat,totusi e prea suspicios sa moara exact dupa o spalare,trebuie sa fie apa undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca vechiul proprietar a facut deja operatiunea asta iar carcasa nu era lipita perfect la locul lui avand o fisra de cateva centimetri.De asemenea a lipit la loc un fir exact ca in DiY dar sudura pare in regula,acum incerc sa usuc unitatea si sa etansez capacul la loc,exista altceva pe placa ce merita verificat inainte sa montez?

post-98123-0-73943400-1373557355_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Nu stiu daca ma adresez pe topicul corespunzator insa am o problema. Cand urc in masina si pun contactul incep sa mearga avariile in jur de 1 min, la fel si la oprirea motorului.Butonul de avarii nu are nici un efect il apas degeaba.Insa am verificat toate sigurantele si singurul mod in care le pot opri este sa scot siguranta de la ESP dar in urma acestei actiuni la punerea contactului mi se aprinde martorul ESP in bord.Ma poat ajuta cineva? Tin sa precizez ca siguranta de la ESP a fost schimbata cu una noua dar avariile nu au incetat sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva afce asa doar daca ai usa deschisa? AI o alarma montata after pe amsina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Avariile merg chiar daca inchid geamuri portiere si chiar daca o blochez ! In legatura cu alarma nu stiu. Cand am cumparat masina mi-a dat 2 chei si o telecomanda micuta insa nu stiu daca e de la alarma pentru ca nu mergea avea bateria slaba. Eu o deschid din cheia originala insa la deschidere sau inchidere nu se aprind avariile.

Modificat de reluus22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur pe masina ai o alarma after-market si de aici problema.... altfel, nu are de unde sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea sa o dezactivez ? ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data trebuie sa o gasesti, probabil e pe undeva sub bord in spate la tabloul de sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!