Jump to content

Probleme ABS/ESP


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

In camping la mare am ramas fara curent in acumulator la Passat 1,9 tdi 2002,a pornit repede in 3-4 m impinsa,dar dupa ce a pornit a ramas in bord martorii de la ABS si ESP aprinsi si nu sau mai stins ,asa am venit acasa pana la Cluj.La 3 testere mi-a dat ca este defect senzorul unghi volan,mentionez ca pe tester nu arata gradele atunci cand rotesti volanul stanga dreapta.A incercat sa-l adapteze-reinitializeze din nou dar fara succes.Este posibil sa s-e fi defectat pentru ceea ce s-a intamplat ?,am luat o ora bornele jos pt resetare calculator dar tot fara succes,am facut rotire stanga dreapta de volan de mai multe ori dar tot nu si-a revenit.L-am dat jos de pe masina cu grija si cu semne pt. a incerca sa descoper ceva defect vizibil ,nimic,+ si - intra in senzor ca de fapt acest senzor este un calculator ca in interior are o gramada de cipuri.Unul nou este cca 800 roni ,am gasit second cu 300,dar astept ca poate ma ajuta cineva dintre voi poate, poate mai imi da vreo informatie cam ce sa-i mai fac pt ca totusi nu cred ca este defect pt simplu fapt ca am ramas fara curent si am pornit-o impinsa,asta a-r insemna ca toti cei care raman fara curent si o imping sa s-e defecteze o piesa de 800 roni...nu vreau sa cred ca nemtii au acceptat aceasta posibilitate.Rog care poate sa ma ajute.

vw.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezulatul testarii il postezi si tu? Ce e aia din atasament?

Eu cred ca doar ABS a pierdut adaptarea ci G85 si trebuie readaptat, dar vreau sa vad rezultatele unei diagnoze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca ABS-ul sa fi pierdut coding-ul. Verifica cu VagCom-ul, pe ABS, ce apara la coding. Pana nu o sa recodezi ABS-ul, nu o sa poti face nicio adaptare, si o sa iti bage eroare pe G85.

La Passat, daca se scoate borna (ramane fara tensiune) cu contactul pus si rotile virate...ABS-ul are prostul obicei de a pierde codingul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia resetat ci calibrat pe masina.

Salut . Am citi umpic din topic si daca te uiti cu o pagina in spate la cine ai raspuns , baiatul spunea ca nu ii merge ESP , ABS si a aschimbat G202 , si el credea sau nu stia daca trebuia resetat din computer ceva . Si tu ai zis ca nu trebuie resetat ci calibrat pe masina . Asta ce inseamna ? :D Mersi .

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiam , trebuie facuta calibrarea ca la g200, dar vad ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De un timp nu mi se mai stinge martorul de la abs. La scanare am urmatoarea eroare:

1 Fault Found:

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

30-10 - Open or Short to B+

L-a scos afara, l-am curatat dar tot asa apare. Am atasat o poza cu senzorul, probabil e dus.?

Am verificat si mufele care intra in contraaripa, le-am dat cu spray de contacte, altceva nu stiu ce sa ii fac.

post-81620-0-84652600-1313236773_thumb.j

Modificat de chirtesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara contiunuitatea senzorului cu ohmetrul, trebuie sa ai 1,3Kohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E terminat.....nu mai are ce sa masoare. A fost bagat prea mult, cand a fost montat si l-a polizat pana l-a stricat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la fel.

Trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar am incercat s il masor dar nimk. E mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiam , trebuie facuta calibrarea ca la g200, dar vad ca nu.

Da dar in fine daca trebuie sau nu eu am intrebat ce inseamna calibrat ca am mai vazut si pe alt topic :) . Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt.ca am lipsit cateva zile ca am avut mult de lucru.Acum tin sa va multumesc pt. informatiile primite si sa va spun in ce stadiu am ajuns :la noi la Gherla nu prea avem meseriasi in ale VAG-COM,am gasit un G85 second la 250 roni ,l-am montat pe masina si pe tester nu-i mai arata avariat(cu G85 cel vechi adica al meu ii arata "G85 avariat"),ci ii arata "G85 codat incorect",deci acum sunt pe masina cu un G85 bun cred eu,doar ca ....astept informatii de la cei care stiu ce sa fac in continuare,am inteles ca pt.recodare G85 este nevoie de un anume cod care se afla dupa serie caroserie etc.Este posibil din informatiile voastre sa fie bun si G85 al meu.Mentionez ca prima miscare dupa ce am ajuns acasa de la mare cu ESP si ABS aprinsi am chemat pe cineva sa incerce sa rezolve problema mea,adica din spusele respectivului sa incerce sa readapteze G85 fara succes (tipul imi spunea ca este defect si nu-l poate face),mai nasol am ramas de atunci si cu martorul "semnul exclamarii" palpaind intruna in timpul mersului(enervant) si cu un triplu bip inainte de fiecare pornire care inainte de a pune VAG-COM nu erau.Acum rugamintea mea catre voi cei care va pricepeti este sa-mi spuneti ce trebuie sa fac in continuare(binenteles ca si toti de altfel as vrea sa scap cat mai ieftin posibil ),este posibil sa fie bun si G85 al meu ?,asa cu cel second sa-mi para bine daca reuseste sa-l adapteze si sa zic mersi ca am scapat doar cu vreo 350 roni cu totul ?,oare de ce palpaie semnul exclamarii in timpul mersului(vasul de la lichidul de frana este plin) ?,astept informatii de la voi,multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pe wiki.ross-tech.com este descrisa procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe wiki.ross-tech.com m-am uitat putin ,dar nu am reusit sa inteleg mare lucru de pe acolo,dupa respectivele formule nu stiu sa-mi calculez codul pentru ABS si G85 ,multumesc oricum.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez in attas o fotografie cu autocolantul de langa roata de rezerva,rog pe cineva sa-mi calculeze codul de ABS si cel de G85,multumesc mult.

post-94897-0-53014400-1313349485_thumb.j

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA sa te ajut am nevoie de urmatoarele informatii:

1. ce tip de ABS ai pe masina, bosch 5.3, 5,7 ?

Pentru 5.5 :

  • 0?xxx: Chassis
    • 5 = Audi A8 (4D)
    • 7 = Audi A6 (4B)
    • 9 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B)

    [*]0x?xx: Brakes

    • 3 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG]
    • 4 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX]
    • 5 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LT]
    • 6 = C54 (Lucas) [PR-1LZ]
  • 0xx?x: Engine
    • 5 = 4/6/8 Cyl. Diesel
    • 7 = 4/5 Cyl. Gasoline
    • 9 = 6/8/12 Cyl. Gasoline

    [*]0xxx?: Transmission

    • 3 = Manual with Low Range (only Audi A6 Allroad)
    • 5 = Manual
    • 7 = Automatic (01L/01N/01V)
    • 9 = Multitronic (01J)
  • CAre din codurile PR sunt pe masina ta? le poti afla dupa stickerul din cartea de service sau cel lipit langa roata de rezerva.

pentru 5.7 la fel:\

  • 0?xxx: Chassis
    • 8 = VW Passat W8
    • 9 = VW Passat

    [*]0x?xx: Brakes

    • 3 = (PR-1LT/1LF)
    • 4 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG)
    • 5 = (PR-1LB/1LE/1ZC)
    • 6 = (PR-1LZ/1ZJ)
  • 0xx?x: Engine
    • 5 = (PR-T5X/T4N/T9J*/T6T/T1K/T1E/T7F*) (* with Brakes: PR-1LB/1LE/1ZC)
    • 7 = (PR-T0B/T10/T6V/T0D/T0F)
    • 9 = (PR-T7F/T9H/T9J)

    [*]0xxx?: Transmission

    • 5 = Manual (PR-G0C/G0K/G0G/G0L)
    • 7 = Automatic (PR-G0E/G0F/G0Q)

Din astea rezulta codul de login si eu o sa-ti dau codingul. dupa care trebuie facuta adaptarea lui G85.

Steering Angle Sensor (G85) Calibration

Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

[Meas. Blocks - 08]

Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

[Login - 11]

Enter 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]

All fault codes should have disappeared.

[Done, Go Back]

DECI ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare domn esti Al Bundy ca ma ajuti si iti multumesc mult,sper sa te ajute cu ceva poza cu autocolantul care cu greu am reusit sa o atasez din cauza marimii in mesajul ceva mai sus, nu stiu ce model de ABS am pe masina , am studiat PR si mi-a iesit rezultatul de la 5.5 : 09355 daca am gresit corecteaza-ma si scrie-mi codul bun(pt. 5.7 nu am reusit sa calculez)dar pt. G85 este cod ? sau urmez doar pasii postati mai sus ?,multumesc mult.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai 5.7 pe masina deoarece apare codul PR-1ZC.

si atunci avem: LOGIN 09555 si astfel codul cu care trebuie codat ABS este 04255 dupa care faci adaptarea lui G85 fara a mai lua contactul.

Coding

Note #1: Coding is accepted after a specific login has been carried out.

Note #2: After successful coding the steering angle sensor basic setting needs to be carried out.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si notat numerele,urmeaza in zilele urmatoare sa merg la VAG-COM , o sa va tin la curent cu ce am rezolvat,multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare dupa ce voi reusi sa rezolv problema cu martorii ABS si ESP va disparea si acel semn al exclamarii intermitent din bord enervant ?,mentionez ca atunci cand pun contactul si daca intarzi sa pornesc motorul imi raman aprinsi in bord urmatorii martori : ABS ,ESP ,semnul ! incadrat intr-un cerc rosu si martorul care arata o baterie plus acel triplu bip sonor de avertizare,am masurat bateria si indica cca 12,85 v.Merg acum afara sa pun 2-3 ore redresorul pe ea poate reusesc sa urc tensiunea undeva pe la 13,5 v sa vad poate nu-mi mai ramane martorul bateriei aprins,dar cum ramane cu martorul semnul exclamarii ?,multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, ai raspuns tu, in prima faza. Daca rezolvi problema cu ABS ul si ESP ul, o sa dispara si problema cu semnul exclamarii. Fa o diagnoza ca sa vezi ce are.....ca la cum iti face, nu cred ca e de la un senzor de roata, ci de la pompa ABS - partea electronica a ai. Oricum, inainte se cere diagnoza.

Daca pui contactul, dar nu pornesti, e normal sa ramana martorul de la baterie aprins. nu e normal sa ramana aprins, dupa ce ai pornit motorul - si atunci e o problema legata de incarcare. Bateria nu are nimic, daca are 12.85 v ...o pui degeaba la incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in sfarsit azi am rezolvat problema de la masina mea datorita voua cei care m-ati ajutat si va multumesc mult,deci :cu G85 al meu nu putea sa stearga eroarea , defect spuse respectivul cu VAG-COM,cu G85 de la second a facut prima data recodarea la ABS ca si-o pierduse,si pe urma a facut recalibrarea lui G85 cu succes si totodata stingandu-se toti martorii(ABS.ESP ,!),in legatura cu martorul bateriei Florin ai avut dreptate doar ca eu nu am bagat de seama,scuze.Am facut si o proba prin cartier,cuplez si decuplez ESP-ul din buton,lucreaza ABS-ul,deci totul este ok.Mentionez ca tipul cu VAG-COM a efectuat procedura intocmai dupa "reteta" prescrisa de AL BUNDY caruia ii multumesc mult.Concluzie dupa parerea mea a defectului provenit in camping atunci cand am ramas fara curent in acumulator : am cuplat demoroul de trei ori(la interval de cca 20-30 sec), DAR luuuung crezand ca poate ,poate o sa invarta,si deci caderea de tensiune a fost de trei ori MARE la fel de mare ca si greseala mea de 400 de roni in total,invatatura de minte pe viitor.Asta inseamna ca daca ramai fara curent in acumulator si vezi ca nu porneste scurt din prima,STOP,oprestete ca daca nu scoti banii din buzunar....daca-i ai.Va multumesc inca odata voua celor care m-ati ajutat cu sfaturi si informatii.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat cu codarea si adaptarea. Deci ai bosch 5.7 pe masina ca sistem de franare, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am 5,7 pt ca s-a logat si a codat cu cifrele calculate de tine pt. masina mea si totul a iesit ok din prima incercare.Totusi daca al meu G85 este intradevar defect ,nu putea sa stearga eroarea ?.Asta este trebuie sa acceptam cateodata si realitatea ,ca al meu G85 a fost defect,totusi sunt multumit ca s-a rezolvat problema.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

help!

am schimbat bratele superioare la directie .Senzori ABS ESP sunt aprinsi si nu am abs (cred ca nici ESP). Mecanicul a scos contactele de la abs si le-a mufat la loc cand a schimbat bratele. ce ar putea fi ce sa fac. merge cu stergerea codurilor de eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!