Jump to content

Golf 3 gti


blordc

Postare recomandată

Salut,

Este vremea sa imi prezint si eu masina.

Este vorba despre un golf 3 gti din 93 motor 2E, 2l cu 115hp. Eu cand l-am cumparat avea 192 mii km, si l-am luat cu o buba (nu statea la relanti). Omu mi-a zis ca nu a bagat nici un ban timp de 4 ani in ea. Insa de la un timp ii varia relantiu si a zis ca e o valvula de relanti care costa cam 200 euro. Eu l-am crezut ca asta e problema(teoretic era cum zicea el insa practic nu a fost). In prezent am facut in 3 ani de cand am masina si are 212 mii km. Dupa ce am luat-o am vopsit-o ca avea capota noua nu stiu de ce pt ca nu se vedeau urme de lovituri la aripi sau altele pe la radiator ci numai capota era noua. Omu mi-a zis ca i-a sarit un cerb pe capota si a trebuit sa schimbe capota. Mai avea parbriziu fisurat cam 10 cm si se ducea si oglinda stanga era crapata pe jumate. In rest nu a avut nimic altceva. Am bagat-o pe rampa si era fara pic de rugina pe dedesupt sau prin alta parte si in prezent e la fel (super masina cum a fost antifonata pe dedesupt si caroseria galvanizata si inca mai tine). Dupa ce am cumparat-o de la om ca m-a impresionat foarte tare cum se infige(eu am avut dacie inainte iar diferenta era enorm de mare cand m-am urcat in asta si m-am indragostit instantaneu chiar daca avea bubele astea). Am fost la diferiti mecanici sa imi zica si ei ce are masina de nu sta la relantiu si la viteza constanta incepea sa tremure. Am cheltuit cam 1000 euro pe diferite piese care mecanicii ziceau ca de la asta e problema. Am inceput cu senzorul de apa, apoi senzorul Lambda de gaze arse apoi am luat un debitmetru la mana a doua, apoi am luat o valvula de relantiu la mana a doua si tot nimic. Si cam dupa o luna am inceput sa descarc schemele electrice si am inceput sa masor toate cablurile. Am gasit releu de computer de bord era bulit. Lam schimbat si apoi masina mergea ca noua. Nimeni nu a stiut sa imi zica ca e un releu de 50 lei. Apoi am inceput sa schimb la mecanic ce era de schimbat si anume toate curelele plus curea distributie. Am schimbat amortizoare fata(curgea unu), placute de frana, rulmenti spate, capac delcou, fise, bujii si uleiul cu filtru. Am observat ca manca ulei cam 1,5 l la 1000 km. Unii ziceau ca e normal asa. Am mers pe completat. Am mers cu ea 1 an fara nici o problema dupa aceste investitii. In una din zile m-am trezit cu adidasii uzi am crezut ca intra apa pe undeva si am inceput sa cercetez. A doua zi la fel si nu plouase. Cand verific antigelu era borcanu sub minim tare. Am verificat si am vazut ca intra apa pe ventilatie de era clar caloriferul de caldura. Am fost la diferiti mecanici si imi cereau foarte multi bani. M-am hotarat sa il schimb eu. Am facut comanda si l-am schimbat. Mi-a trebuit o zi intreaga ca sa dau bordul jos ca numai asa ai acces la el si sa il scot afara sa il pun pe cel nou. Dupa aceia toate bune. Dupa cateva luni pierdeam antigel iar. Am verificat si am vazut ca e o piesa de plastic pe motor care e crapata si in care intra senzorul de temperatura. Am cumparat piesa si am schimbat-o. Macaraua dreapta m-a lasat si ea(era reparata de cineva si se pare ca a cedat cablu insa motorasu era ok). Am cumparat macara noua si acum merge bine. Iar ultima patanie e ventilatorul de la radiator care incepuse sa scartie. Am desfacut tot botul ca sa pot sa il dau jos si l-am uns dupa care merge foarte bine. Anu asta m-am hotarat ca o sa mai tin masina si deci i-am facut motorul. Am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca sunt semeringurile de la supape uzate si de acolo papa ulei. Am fost deacord si s-a apucat de treaba si surpriza nu era de acolo. Aveam compresie insa papa ulei. Fum nu prea scotea decat pe deceleratie. In rest era ok. Pana la urma am zis sa ii fac motorul cu totul. Am cumparat segmenti, cuzineti , toate garniturile si semeringurile de pe motor ca sa nu mai am treaba vreo data cu ele. Am fost o manopera de 2 zile cu curatat toate piesele si aranjate foarte bine. Am asistat si eu la operatiune ca nu cumva sa puna ceva gresit(ma pricep si eu cat de cat ca m-am interesat inainte la ce sa ma uit). A iesit ok motorul si i-am bagat castrol 5W40. Am mers cu el incet pt rodaj.

Dupa 1700 km a inceput sa bata ceva in motor. M-am dus la mecanic si a desfacut iar motorul. A gasit doar pistonu 2 zgariat. A verificat tot ce se putea verifica si mi-a zis ca am forjat eu masina insa nu am forjat-o. Nu se stie care a fost cauza. A trebuit sa cumpar un piston nou aceeasi marca ca celelalte 3 ca sa fie la fel. A fost identic cu cele 3. Mecanicu sustine ca ar fi din cauza uleiului ca a fost prost. Acum am bagat mobil 10W40. Dupa ce am facut operatiunea asta am plecat la munte pt rodaj. Am mers cu ea pana in 120km/ora (max 3000 ture). Am facut 900 km si surpriza a scazut consumu. Am scos 6,2%, facut din pompa in pompa deci nu pe computerul de bord(are computer de bord si iti arata si consumu). Foarte multumit. Plimbat pe la munte si la intoarcere m-am hotarat sa o mai alerg putin pana in 4000 ture la depasiri. Am venit putin mai tare la intoarcere si consum 7,2, foarte multumit. Masina trage mai bine acum si dupa 3000km am completat 250 grame ulei. Probabil ca pana se mai rodeaza. Deci in final a iesit bine motorul cu exceptia pataniei cu pistonu care e inca un mister. O sa incarc si poze in curand cu masina.

Link către comentariu

O adevarata poveste :icon_thumright:. Sa o stapanesti sanatos si felicitari ca o ingrijesti la modul asta :)

Link către comentariu

Felicitari ptr arta de a o descrie.Sa o stapinesti sanatos si citi mai multi km de acum incolo fara probleme

Link către comentariu

Multumesc o sa am grija in continuare de ea ca si ea are grija de mine si pana acum nu m-a lasat la nevoie. Pt cei interesati de consum inainte de a face motorul afara manca cam 7-9% si in oras 10-11%. Dupa ce i-am facut motorul

6-8% afara din oras si in oras 8-10%. Insa eu merg foarte mult cu frana de motor si foarte rar folosesc frana.

Link către comentariu

Cred ca ti-a bagat pistoane mai mici(toate) :icon_thumright: glumesc...

Cam mic consumu...

Link către comentariu

povestea ta seamana cu a mea aproape,doar ca mie mi-a batut un piston inauntru si s-a dus chieloasa, ax cu came,etc, multa bafta cu ea si fara probleme !

Link către comentariu

Am sa mai adaug la dotari ABS foarte multumit de el. M-a salvat de la multe evenimente neplacute, isi face toti banii. Rotile sunt originale cu cauciucuri fata 15/50/195 si spate 15/50/205 trecute ambele in talon. Geamuri electrice, faruri electrice, oglinzi electrice incalzite, trapa electrica care nu o folosesc (are o piesa rupta la una din parti insa merge motorasu). Inchidere centralizata din fabrica merge perfect, plus alarma(se pare a fi instalata dupa). Proiectoare si am avut si semnalizatoare pe led cele din poza. Insa la noi in romania nimic nu rezista si normal ca dupa 1 an mi-lau furat. Faza e ca nu pot face nimic fara releu(pt cele pe led e un releu special). Iar eu am prins proiectoarele si semnalizatoarele cu banda de 1 cm de otel. Bineinteles ca au rupt plasticu de la semnalizator si tot le-au luat. Am cumparat semnalizatoare originale ca sunt mai ieftine si daca le fura nu imi pare rau.

Modificat de blordc
Link către comentariu

va salut pe toti.

am si eu un golf 3 1,8 gti 90cp.

cind am cumparat-o am vazut ca martorul de la abs sta aprins permanent, dar nu am stiut care este problema si dupa lungi "tatonari" am contatat ca nu avea calculatorul asb.

am cumparat un astfel de calculator second hand, l-am montat in mufa, i-am scos borna de la baterie in ideea ca, calculatorul masinii sa-mi recunoasca acest calculator ca pe un driver.

dupa aceea am facut citeva probe de frinare si am constatat ca abs-ul functioneaza.

intrebarea este: in cutia in care trebuia sa fie calc. abs scria 1h1......, iar pe cel care l-am pus eu scrie 1h0.....

este vreo problema de incompatibilitate, sau mai trebuie facut altceva in plus fata de ce am facut eu sau nu am procedat bine?

si inca ceva cam care este cam care este consumul mediu normal la un astfel de motor?

cu stima gh diaconu.

Modificat de geo-x
Link către comentariu

geo, hai sa respectam topicul colegului si sa punem intrebarile pe aria tehnica. Calculatorul de ABS este compatibil.

Link către comentariu

Geo-x vad ca esti nou pe forum deci bine ai venit! Eu nu ma supar insa conform regulamentului nu poti posta aici si poti sa superi pe altcineva mai sus pus. Deci cel mai indicat ar fi sa iti deschizi un topic cu problema ta.

Link către comentariu

Despre releul ce controleaza ECU nu mai stiu ce numar are(uitate si tu in autodata si o sa vezi acolo schema cu relee si vezi care e insa nu sunt acasa momentan ca sa iti zic care e si daca vrei iti zic cam intr-o luna jumate cand ajung). Daca ii scoti releul (sau daca e busit si nu functioneaza) de tot merge insa intr-un mod de avarie(nu sta la relanti, variaza destul si nu poti merge constant cu masina adica sa tii pedala de acceleratie constanta ca incepe sa tremure, trebuie sa accelerezi sau sa decelerezi ca sa poti merge ).

Am pus si o toba finala sport de inox o sa revin si cu poze. Se pare ca se simte diferenta la accelerare si normal si sunetul e mai marfa.

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa cum am promis si o poza cu toba finala de inox. Poza e facuta cu telefonu deci calitatea e mai slaba. Toba este Carub(cost 300 ron plus 50 montatu) insa e inox ca am incercat cu magnetu si nu se lipeste deci nu e din fier iar la sudor (a trebuit sa ii atasez urechile de prindere ) la fel mi-a zis ca e inox 100%. Sunetu e mai gros putin si e perfect nu e deranjant. :rolleyes:

post-17944-1256367116_thumb.jpg

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos, constantene

inseamna ca ti mult la ea daca ai avut rabdare sa schimbi atatea la ea, BRAVO

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Merci pt urari. Niste poze mai noi. Si e pusa la vanzare pt ca vine noul gti (comandat o bucata golf 6 gti care vine in 5 zile din stock)

post-17944-1259438113_thumb.jpg

post-17944-1259438125_thumb.jpg

Link către comentariu

Mi-a venit noul golf 6 gti merge super o sa incerc sa deschid un nou Post cu poze si impresii de la noul gti. Pretul scade la vechiul golf cine e interesat sa il cumpere.

Link către comentariu

Sa stapanesti sanatos noul Golfulet (asteptam noul topic despre noul GTI), si bafta la vanzarea mk3-ului! :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Merci o sa mai strang ceva poze ca sa incep calumea insa vremea nu tine cu mine ca sa fac poze.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Dupa cum am promis am sa incep un nou topic cu masina noua Golf 6 gti. De cand a venit cel nou cea veche cam sta pe bara. Am plimbat-o doar pana in targu de masini de vreo 2 ori si cand a fost zapada mare si nu am reusit sa plec cu cea noua pt ca a venit cu cauciucuri de vara. Dar povestea asta continua cu cea noua....

Link către comentariu

acum golfuletul 3 o sa se simta singur, oricum sa stapanesti sanatos noua achizitie!

Modificat de michael s
Link către comentariu
golt 3 gti , pai golf 3 gti are 150 cp 2.0 16 valve , asta poate este gt

Sunt 2 variante de gti: una de 2.0 8v si 116cp si alta de 2.0 16v si 150cp!

Link către comentariu

Corect asta e versiunea de 8v 115cp dar si consumul mai mic in raport cu cel de 150cp. Are destula putere si asta si merge chiar foarte bine. Am cativa prieteni care au mers cu el si au ramas uimiti cum fuge.

Link către comentariu
  • 3 months later...

varianta cu 116 CP este GTI dar are 8 valve

prietene imi place la nebunie evacuarea. ca sfat, mie mi-ar placea daca iai da o folie alba pe cupola zic ca ar da altfel. dar fiecare cu gusturile lui. in rest imi place frumos poate pui si niste poze cu interiorul masinii. imi place sa o porti sanatos si multi km inainte

Modificat de deaglee
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!