Jump to content

Passat B5 2003, 1,9 TDI, 131 HP, tip-tronic


andrei-ovidiu

Postare recomandată

  • 3 weeks later...
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei-ovidiu

    30

  • AaronNel

    4

  • Mihai.Nechifor

    3

  • T E N N Y

    3

A venit primavara...caldut, putin soare...:vaidecapulmeu:

post-55164-1266952338_thumb.jpg

post-55164-1266952343_thumb.jpg

post-55164-1266952377_thumb.jpg

post-55164-1266952338_thumb.jpg

post-55164-1266952343_thumb.jpg

post-55164-1266952377_thumb.jpg

Link către comentariu

Iti recomand :

1.Suspensie sport

2.Navi pentru interior

3.Jante 17

4.Resoftare

Si o sa te indragostesti din nou de masina.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
andrei-ovidiu

Inca cateva poze...

Si am de gand urmatoarele:

- leduri albe pozitii

- leduri albe numar spate

- si o navi in bord daca gasesc un chilipir :blah:

post-55164-1267869084_thumb.jpg

post-55164-1267869089_thumb.jpg

post-55164-1267869095_thumb.jpg

post-55164-1267869100_thumb.jpg

post-55164-1267869188_thumb.jpg

post-55164-1267869193_thumb.jpg

Link către comentariu

Resofteaz-o. O sa o aduci la nivelul de performanta a unei manuale - poate chiar mai bine, si o sa ai confortul unei automate. Consumul nu e afectat, decat daca o sa o conduci mai sportiv. Schimba uleiul la cutie. Cat de curand. La 160 de mii cel tarziu. Daca vrei sa-i pui jante, pentru Romania te poti opri la 17', mai mari o sa fie mai putin confortabile. Pentru utilizarea de zi cu zi, cam astea sint modificarile (pe langa cele "estetice" de 2 bani) pe care le poti face. Navi, nu merita decat pentru Dynamic Sound Package - daca vrei sa-ti transformi masina in sala de concert, si pentru felul cum arata noaptea. Suspensie sport, daca folosesti masina zilnic, si prin gropi, iar nu merita. Sa-ti tai din arcuri, cum fac unii, e de-a dreptul periculos. Altfel, triptroniceste fericit, si drive safe

Link către comentariu
andrei-ovidiu

Cine a zis ca n-am performantele unei manuale?? Masina se-nfige super si am taria sa afirm ca m-as da la orice manuala de acceasi masura cu tip-tronica mea... :icon_thumright:

Uleiul la cutie a fost schimbat la 132.000 km de fostul proprietar...eu am luat-o la 133.500 in octombrie si acuma am 135.700...deci mai e mult pana la urmatoarea schimbare :D ...apropo de asta cu uleiul la cutie...am un amic cu un Passat 2005 1,9 tdi si 101 cp cu automata(nu tip-tronic) si are la bord 312.000 km cu masina si este taximetrist si fataie cutia aia si masina toata ziua si noaptea...si nu a schimbat nimic niciodata la cutie...din cate auzisem nici nu e trecut in cartea tehnica a masinii ca trebuie sa se schimbe ceva la cutie sau sa se umble la ea...acuma poate am inventat noi romanii si aici ceva.

Jantele nu cred sa se merite pt ce adrumuri oferim noi...resoftarea cu atat mai putin...sunt multumit de ce ofera masina...

Cum am zis...pachet lumini ca modificari probabil.

Modificat de andrei-ovidiu
Link către comentariu
Cine a zis ca n-am performantele unei manuale?? Masina se-nfige super si am taria sa afirm ca m-as da la orice manuala de acceasi masura cu tip-tronica mea... :blah:

Uleiul la cutie a fost schimbat la 132.000 km de fostul proprietar...eu am luat-o la 133.500 in octombrie si acuma am 135.700...deci mai e mult pana la urmatoarea schimbare :D ...apropo de asta cu uleiul la cutie...am un amic cu un Passat 2005 1,9 tdi si 101 cp cu automata(nu tip-tronic) si are la bord 312.000 km cu masina si este taximetrist si fataie cutia aia si masina toata ziua si noaptea...si nu a schimbat nimic niciodata la cutie...din cate auzisem nici nu e trecut in cartea tehnica a masinii ca trebuie sa se schimbe ceva la cutie sau sa se umble la ea...acuma poate am inventat noi romanii si aici ceva.

Jantele nu cred sa se merite pt ce adrumuri oferim noi...resoftarea cu atat mai putin...sunt multumit de ce ofera masina...

Cum am zis...pachet lumini ca modificari probabil.

Ca idee, iti trebuie 11.6 secunde la 100 kmh cu passat 131 cai tiptronic stoc. Cu manuala iti trebuie 9.8 secunde. Iar chestiunea cu uleiul, asculta-ma ca-s patit. Sau vrei sa decartezi 1500 de euro pentru o reconstructie? Oricarei cutii trebuie sa-i schimbi uleiul , care se degradeaza in timp, se arde, si se umple de span. Asta contamineaza blocul de valve si pompa de ulei, si incepe sa nu mai schimbe fin. Apoi se duc cuplajele - sint dintr-un aluminiu usor. Faptul ca VW nu recomanda schimbarea uleiului e una, producatorul ZF recomanda schimburile la 40 de mii. Mai degraba ascult de ZF. Iar cei de la service zic si la 20 de mii, daca te infigi in ea.

Link către comentariu

stiu ca nu imi gasesc locu printre voi(ca model de masina) dar vreau sa-l felicit pe andrei pentru masinutza si sa o stapaneasca sanatos

iar acum despre problema cu schimbul de ulei nici vorba ca se arde pentru ca in cutia de viteze nu are loc ardere si nici nu se incinge in asemenea hal incat sa-si piarda proprietatiile, nu conteaza ca este automata sau manuala, partea cu span-u iara nu este adevarata nu stiu de unde ai auzit tu asta pentru ca inseamna sa ti se manance toate sincroanele din cutie si ce mai sunt pe acolo care nu cred ca este cazul la o cutie automata, la cea manuala se mai intampla sa se indoaie sincroanele la o franare brusca de motor etc....deci nu are rost sa dai banii aiurea pe schimbul uleiului si doar ca sa fi sigur ca nu vei avea treaba cu ea poti sa te duci la un service sa-ti verifice nivelul si eventual il completezi atata tot....iar de banii de pe schimb faci modificarile ce ti le-ai propus

sa auzim de bine...si deabea astept sa vad cum o sa arate cu noul pachet de lumini si eventual grila neagra :ceuameni:

Link către comentariu
stiu ca nu imi gasesc locu printre voi(ca model de masina) dar vreau sa-l felicit pe andrei pentru masinutza si sa o stapaneasca sanatos

iar acum despre problema cu schimbul de ulei nici vorba ca se arde pentru ca in cutia de viteze nu are loc ardere si nici nu se incinge in asemenea hal incat sa-si piarda proprietatiile, nu conteaza ca este automata sau manuala, partea cu span-u iara nu este adevarata nu stiu de unde ai auzit tu asta pentru ca inseamna sa ti se manance toate sincroanele din cutie si ce mai sunt pe acolo care nu cred ca este cazul la o cutie automata, la cea manuala se mai intampla sa se indoaie sincroanele la o franare brusca de motor etc....deci nu are rost sa dai banii aiurea pe schimbul uleiului si doar ca sa fi sigur ca nu vei avea treaba cu ea poti sa te duci la un service sa-ti verifice nivelul si eventual il completezi atata tot....iar de banii de pe schimb faci modificarile ce ti le-ai propus

sa auzim de bine...si deabea astept sa vad cum o sa arate cu noul pachet de lumini si eventual grila neagra :icon_thumright:

:lol: Alinel, mi se pare mie sau nu stii cum functioneaza o cutie automata. Uleiul din cutiile automate nu e ulei standard, se cheama ATF, si are anumite proprietati speciale, pentru ca el asigura atat ungerea, si comanda schimbarile de viteza, prin blocul de valve. Practic toata forta motorului este trasmisa cutiei prin intermediul uleiului, in convertizor. Cat despre temperaturi, uleiul din cutie ajunge si la 120 de grade. Se incalzeste atat de tare, incat are nevoie de radiatorul lui propriu. Daca cutia este fortata, uleiul se poate arde si isi pierde proprietatile. Spanul din cutie este iarasi ceva de asteptat, altfel de ce crezi ca se monteaza magneti in baia de ulei a cutiei si circuitul de ulei are filtru? Cat despre cuplaje, vezi poza de mai jos. O imagine tipica pentru cutiile astea. Andrei, un test simplu pe care sa-l faci, gaseste un deal mai abrupt, si incearca sa-l urci cu spatele. Daca patineaza (o sa-ti dai seama), gaseste-ti un service de cutii.

post-10743-1267949619_thumb.jpg

Modificat de echo
Link către comentariu
andrei-ovidiu

Nu caut service de cutii pt. ca n-am de ce...cutia merge bine, masina la fel...voi cauta un service in momentul in care voi avea probleme, si sper sa nu am, mai les ca eu merg in jur de 15.000 km/an si atunci cand merg o fac mai ales extra-urban la drum intins...si in regim urban nu fortez oricum cutia si nu-mi bat joc de masina...uleiul o sa-l schimb peste 60.000 km cum este nroaml din cate am inteles raportat la uzul pe care-l fac eu cu masina...adica undeva peste vreo 3-4 ani, masina avand acuma 136.500 km iar uleiul la cutie fiind schimbat de fostul proprietar la 132.056 km...eu unul sper sa n-am probleme, mai ales ca am exemplu pe amaicul meu taximetrist care are automata(deci nu tip-tronica) si are 312.000 km cu un Passat 2005, el luand masina la 170.000 km si mergand cu ea zi si noapte in prezent ajungand la 312.000 km...depinde probabil si de noroc dar si de cum exploatezi masina...

On topic - sper sa iau pana in Pasti ledurile de pozitii si nr. spate...pe viitor probabil va urma si interiorul...si urmaresc sa iau si un eleron slim, dar nu prea gasesc :lol:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
andrei-ovidiu
Publicat (modificat)

Cateva poze de primavara :blah_:

A primit leduri pe pozitii, proiectoare si nr spate :P

post-55164-1273148135_thumb.jpg

post-55164-1273148154_thumb.jpg

post-55164-1273148168_thumb.jpg

post-55164-1273148179_thumb.jpg

post-55164-1273148228_thumb.jpg

post-55164-1273148243_thumb.jpg

post-55164-1273148282_thumb.jpg

Modificat de andrei-ovidiu
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
andrei-ovidiu

Oglinzi cu semnalizare, model 2005, unde as putea gasi si cam cat ar costa?

Link către comentariu
  • 4 months later...
  • 2 months later...

As vrea sa mi achizitionez si eu un passat B5.5 2005 1.9tdi 131cp (94.000km) cutie TipTronik. Masina este ok, revizii la zi. a fost luata in lesing din tara. Ce parere aveti despre aceasta cutie. Andrei ai avut ceva probleme cu ea?

Link către comentariu

ti-au sugerat si altii,iti sugerez si eu o navigatie RNS-D.

vreau sa intreb alti colegi......RNS-D are slot pe card ?

post-55174-0-92799600-1290936420_thumb.j

Modificat de ionutz_
Link către comentariu

Cu siguranta nu, dar iti poti atasa un DMC in care poti introduce cardul cu muzica doar, de navigatie nu se pune problema la RNS-MFD (RNS-D e la audi din cate stiu eu)

On: De ce nu ai cautat niste leduri cu o culoare mai spre OEM? Sau poate din cauza pozei pare ca bat spre albastru putin

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
  • 1 month later...

As vrea sa mi achizitionez si eu un passat B5.5 2005 1.9tdi 131cp (94.000km) cutie TipTronik. Masina este ok, revizii la zi. a fost luata in lesing din tara. Ce parere aveti despre aceasta cutie. Andrei ai avut ceva probleme cu ea?

Nici o problema de nici o culoare cu masina pana in prezent...nici la cutie, nici la altceva...trebuie sa-i fac luna viitoare schimbul de ulei si atat, si de schimbat pe fata probabil un cap de bara...in rest merge tun, fara probleme. In schimb a reusit cineva sa-mi zgaraie 2 usi si o aripa de sarbatori, rupea-si-ar gatu de retardat :mad:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Maine fac schimbul de ulei + aditiv DuraLube primit tocmai din Canada, si sper dupa amiaza sa montez si DRL-urile cu 8 led-uri care-mi sosesc prin amabilitatea amicului si colegului nostru Mihai.Nechifor...pun poze dupa ce fac toate operatiunile...sper sa se vada bine si sa nu ma opreasca militia, ca mai ieri mergeau 2 logan-uri d-ale lor cu cate un bec ars pe faza scurta prin oras in plina noapte, si s-ar putea sa fie gelosi pe luminile mele :blah_:

Link către comentariu

Poze cu DRL-urile cu 8 led-uri. Respect pt amicul meu Mihai.nechifor. Feedback 300% :cool:

post-55164-0-91018200-1296757434_thumb.j

post-55164-0-01597100-1296757443_thumb.j

post-55164-0-50820900-1296757448_thumb.j

post-55164-0-89834300-1296757453_thumb.j

post-55164-0-03333600-1296757460_thumb.j

post-55164-0-46161300-1296757464_thumb.j

post-55164-0-06488800-1296757469_thumb.j

post-55164-0-32156900-1296757474_thumb.j

Link către comentariu

Sincer nu ma omor dupa cum arata cu DRL-ul :vaidecapulmeu: , important este, ca tie sa-ti placa, in rest masina este superba. :icon_thumright:

Link către comentariu

Nu pot sa zic ca e o mare smecherie DRL-ul, dar am avut eu o boala pe lumini la masina asta:d, ce sa zic...arata oricum cat de cat ok si am vrut sa montez si asa ceva, pe langa xenon-ul din proiectoare...maine o sa fac si niste poze cu DRL-urile ziua si eu sunt curios cum arata...

Tot azi am schimbat si uleiul Castrol EDGE 5W40 Turbo Diesel, filtrul MAN, si maine adaug 450 ml aditiv DuraLube made in USA la ulei;)

Link către comentariu

Arata bine. Se potriveste la nuanta xenonului Imi pare bine ca am reusit sa ajut icon_thumright.gif

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!