Jump to content

Martor frana de mana din bord


Costasd
 Share

Postare recomandată

pornesc motorul , las frana de mana (becul se stinge) , fac 2 metri cu masina se aprinde si ramane asa

care ar fi problema?

lichid de frana am

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul de la frana de mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o testare cel mai sigur :) sau pana atunci curata mufe/senzori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-o sa apara nimic pe tester. Curata senzorul de nivel de lichid din rezervorul de lichid de frana si switchul de la frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba switch-ul de la frana de mana ( sta aprins tot timpul sau nu ) iar senzorul de la lichid ( palpaie incontinuu ) daca ai abs pe masina uita-te pe fata la mufele de la senzor sa fie infipte bine  iar apoi verifica cablurile de la senzor sa nu fie ciupite sau frecate de roti ( in cazul in care ai roti mai mari pe ea :)

 

    SPOR !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi face si mie imi palpaie dar doar atunci cand ii dau forta in demaraj care sa fie oare cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza celor prea multi cai putere de pe masina, atunci cand " o calci" senzorul de la lichidul de frana simte sau nu simte lichid in vas, completeaza cu lichid de frana si vezi pe urma..  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am abs dar nu merge de cand am luat masina si atunci nu era becul aprins

o sa verific cablurile si mufele si revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,am avut aceias problema....si am rezolvat-o dupa cum scrie unul dintre colegi mai sus.....insuficient lichid de frana....completat si rezolvata problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am cumparat si eu prima masina un golf 3 1.4 44 kw abd din 1992 , aveam bordul cu ceas si am cautat sa il schimb cu unul cu turometru , am gasit unul cu turometru l-am cumparat este la fel 0-200 tot de benzina dar cand l-am pus pe acesta imi sta martorul de la frana de mana aprins daca ridic frana de mana se aprinde mai puternic am scos mufele de la frana de mana tot sta aprins martorul am schimbat lichidul de frana si e aproape de maxim si la fel martorul sta aprins , daca montez inapoi bordul cu ceas martorul sta stins se aprinde doar daca ridic frana de mana stiti cumva cum as putea sa rezolv aceasta problema :(, tin sa precizez ca nu am schimbat distributia doar filtre sa fie din cauza distributiei ca ar fi pe duca si daia sa stea aprins ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia nu are nici o legatura, verifica sonda de la lichidul de frana, fa punte intre fire si vezi daca se stinge, daca ramane tot aprins atunci e ceasul stricat probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat cu martorul era unul din circuitele integrate ars, acum sa caut un circuit si sa il inlocuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut. In momentul in care accelerez peste 2500 -3000 de turatii pe drum drept mi se aprinde martorul de la frana de mana. In momentul in care schimb viteza acesta se stange sau clipeste. Pe drum in panta aceasta problema apara cand accelerez pana in 2400 2500 de turatii. Imi puteti spune care ar fi cauza? Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. o problema in genul am avut si ieu. am desfacut ornamentul dintre scaune la frana de mana si am gasit un fir care era putin ciupit si de la vibratii datea la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Catalin pentru ajutor. Am sa verific insa am mers si pe drum pietruit unde se creeaza foarte mult vibratii insa nu s a aprins nicino data. Doar cand accelerez apare aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana l-ai verificat?

 

P.s. Posteaza doar intr-un singur topic, nu in mai multe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze nu stiam unde se incadreaza problema. Lichidul este exact la jumatate, intre nivelul maxim si minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e ceva din partea electrica.Mai exact din contactul franei de mana..ca acolo e singura ei parte electrica...in rest..e un cablu..niste arcuri...niste saboti.Nu vad de unde si pana unde...sa se aprinda becul la frana de mana cand nu mai ai lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john k: Are un switch de nivel in borcan, de acolo se aprinde cand nu mai ai lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!