Jump to content

Tratament cu Duralube pt motorul de 1,2 12v


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Ti se pare in primul rand ca alearga mai bine datorita temperaturii de afara, aerul este mai rece. Lasa filtrul de aer stoc, mai ales ca-i nou, modifica tubulatura si ai grija sa fie izolata termic. Un circuit cu suprafata mai mare, care asigura alimentare cu aer rece iti va aduce exact ce vrei. apoi poti trece la un filtru sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei si mai multa putere baga un filtru sport si o sa simti ca alergi cu 3 nari. Acum pe bune, sunt filtre de aer sport care au dimensiunile filtrelor standard, nu trebuie sa modifici nimic din sistemul de admisie cu aer.

<{POST_SNAPBACK}>

Cu gura deschisa ,nu cu 3 nari.... ;)

Ide ea e ca tu nu ai cuplul max pe la 4500-5000 rpm,deci nu are rost sa turezi excesiv motorashul....Acum daca mergi sportiv tot timpul,e alta treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu gura deschisa ,nu cu 3 nari.... :(

Ide ea e ca tu nu ai cuplul max pe la 4500-5000 rpm,deci nu are rost sa turezi excesiv motorashul....Acum daca mergi sportiv tot timpul,e alta treaba...

<{POST_SNAPBACK}>

Intr-adevar, cuplul maxim este mai jos, dar ca dupa ce schimbi viteza "in sus" sa fii in continuare in cuplu, ai nevoie de ture mari.

In alta ordine de idei, discutiile despre filtre de aer ar trebui sa le purtam intr-un topic separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deja mi-am luat duralube ,il voi baga saptamana asta impreuna cu un ulei valvoline formula racing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revii cu impresii tata! Daca simti diferenta majora mai ales...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Eu am folosit Dura Lube pe doua masini. Pe o Dacie 1410 si pe un Passat din 90 1.6 TD. Acum va spun impresiile si o intamplare cu Dacia. Intr-o seara de toamna ploioasa rau (acum vreo 8 ani se intampla) cand ma intorceam de la prietena mea de atunci (ehe, ce vremuri :P ) a inceput sa arunce ulei pe le simeringul de la baia de ulei de la fulia din fata. Acul de la presiune era pe zero plus ca becul era aprins. Amintesc ca pusesem Dura Lube cu vreo 20000 Km in urma. Si asa am mers pana acasa (de la Vatra Luminoasa pana in Cotroceni). Fara nici un pic de ulei. Am bagat masina in curte si in week-end am schimbat garnitura de la baia de ulei si simeringul ala ca un semicerc pe unde curgea. Am pus ulei si filtru am dat la cheie si asa am mai mers inca vreo 60000 Km pana cand i-am ars garnitura de chiulasa, supapele.....dar asta este alta poveste. Interesant este faptul ca atunci cand am facut motorul NU am gasit nici un fel de uzura la pistoane, segmenti, camasi, arbore in ciuda faptului ca era Dacie si mai mersesem si fara ulei atunci. Concluzionand, eu am vazut cu ochii mei si am simtit pe pielea mea efectele acestui aditiv. Nu pot sa spun sigur ca daca nu aveam Dura Lube se gripa motorul.

Dar cu Dura Lube in el nu s-a gripat. Asta s-a intamplat la mine.

Iar la Passatul diesel am pus Dura Lube la vreo 60000 l-am dat pe la vreo 230000 Km, intre timp s-a mai pus de 2 ori Dura Lube si masina merge si acum avand cred vreo 350000 Km fara reparatie capitala la motor.

Dar daca pui Dura Lube la un motor uzat efectul este zero. Aditivul asta doar reduce frecarea intre piesele in miscare, nu repara nimic.

La cele 2 Skode pe care le-am avut si o am, nu am pus Dura Lube, fiindca nu vreau sa fac cu ele mai mult de 100000 Km.

Parerea mea e ca merita si eu zic ca nu face rau! Parerea mea! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am inteles eu aici ceva. Duralube pui dupa 100.000 de km.??? Daca pui mai devreme ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din contra, se pune pana sa apara o uzura mecanica la motor. Dupa aceea il pui degeaba. Nu este un aditiv pe baza de teflon!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare

X-Ecutor te rog citeste aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9419

si acum as vrea sati spun ca de pe 9-12-2005 si pana azi am mai facut in jur de 7-800 km

motorul meu nu sunt sigur daca are km reali (168000) dar credema a dat super rezultate, prin urmare :

1 motorul e mai silentios

2 tragerea de inima a motorul a mai crescut

inaite in intervalul de schimb al uleiului imi papa undeva intre 5-600 gr

acum nu stiu , dar astept sa vad rezultatele date

eu unul sunt de parere ca merita sa bagi DuraLube, dar nu cred ca ar fi si cazul motorasului tau de aproape 20000 km , binenteles daca o lasi mai moale :) cu turatiile alea prea mari

te cred ca tre sa mearga masinutza dar sincer daca nu ma insel debia ai iesit din rodaj si nu cred cai face chiar atat de bine turatiile mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata o explicatie ce ar trebui sa lamureasca problema DuraLube sau mai stiu eu ce aditiv:

"Without going into extensive detail here's what you need to know about aftermarket oil additives: There are basically two types of additives used, either Teflon based with PTFE (like Slick 50) or Chlorinated based (like Dura Lube) with some type of carrier, usually a paraffin based carrier or other mineral oil. Some have extremely large amounts of moly, zinc or phosphorus, all extreme pressure agents which are detrimental to a motor oils proper function in the amount that they use.

Teflon does absolutely nothing inside your engine. Teflon must be heated up to about 800 deg. F to get it to stick to anything for friction reducing purposes, just like the Teflon on a frying pan, yet in your engine all those suspended microscopic colloidal Teflon particles do is gradually attach to you oil pick-up screen and reduce oil flow to your critical components as well as reducing the oil flow in other critical internal engine passages by attaching themselves to the passageway walls. In addition, as your oil filter filters out some of these suspended Teflon particles, your filter flow rate will be reduced which may eventually become restricted and default in to by-pass mode, which means unfiltered oil will be flowing through your engine.

Ever get bleach on your fingers? It's pretty slippery isn't it? Same principle here. Add enough Chlorinated components to a carrier and mix it with some type of teflon, moly, zinc or phosporus & you can reduce the friction, except for one "minor" thing: Chlorinated additives mixed with oil and subjected to heat forms hydrochloric acid! Hydrochloric acid is extremely detrimental to you internal engine parts. Get the picture? That's it in a nutshell. Bottom line is: When using a properly formulated motor oil you do not need any additives whatsoever and additionally, the additives you may put in can react negatively with the additives the oil company carefully blended in. Do yourself a favor and stay away from aftermarket oil additives, regardless of how appealing the bogus claims they make in their advertising are!

What if They Have a Test To Show How Their Additive Works?... Read On............

At a recent trade show we were at one of these miracle oil additive companies was there with a machine that demonstrated how their additive reduced friction. It was a motor with rotating solid steel disc secured to the motor shaft and a torque meter with a flat piece of steel mounted on the torque arm. They put every type of oil on the market, one by one, on the machine & pressed hard on the torque meter and at about 20-40 lb-ft torque the torque arm would stall the motor....that is until they cleaned it off & tried their (chlorinated) additive "IXL" on the bearing & ran the test.

People were amazed as the meter peaked out at 140 lb-ft. torque and still didn't stall the motor! We knew what was happening but many unsuspecting consumers were eating it up and standing in line to buy the additive! The next day we showed up with some Head & Shoulders Shampoo disguised in an oil bottle & had the IXL additive people try it on their test machine. The operator was amazed as the motor just barely stalled at 140 lb-ft! The operator says that's pretty good stuff, what is it? We said Head & Shoulders. He was quite embarrassed to say the least. Head & Shoulders has high levels of high potency ZINC in it that attaches itself to ferrous metals. Coke soft drink will do exactly the same thing. ZINC reduces friction and provides anti-wear protection and is present in most motor oils at a much reduced level. Now, would you put Head & Shoulders in your engine?

Additionally, the test machine was measuring EXTREME PRESSURE. Motor oils do not have extreme pressure additives blended in like gear lubes do. Their is absolutely no need for EP additives in a motor oil. A gear lube would not stall the motor as easily because gear lubes have high levels of Extreme Pressure additives blended in, but do you think they would test their IXL additive against gear lubes? Heck no! They use motor oil....They are comparing apples to oranges & tricking you into buying their additive! Same theory holds true for Slick50, Prolong, Dura Lube, Motor Up, Valvoline Engine Treatment and many others. Please DON'T be fooled by oil additives! "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti ce ar fi interesant, ca acel strat de teflon sa fie curatat de un detergent al unui ulei sintetic. Sa vezi atunci minune ce obtii in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@muffi: f interesanta prezentarea anti - aditivi. Si eu sunt curios de unde ai luat aceasta prezentare. Pana atunci ma bucur ca am fost indecis in a folosi duralube si este si acum pe un raft in garaj.

Oricum m-am linistit cu turatiile mai mari la masina si acum vede max 4000 rpm in vreo depasire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, frumos. Aditivi si ... anti aditivi. Oricum fiecare vrea sa-si vanda marfa. Clienti sunt destui care sa faca experiente pe masinile lor. Ca sa nu-mi spuneti ca o fabrica de aditivi are o flota de masini si noi si uzate pe care le tot trateaza cu chestii dinastea. Sunt rezultate pur teroretice si ceva practica, dar in conditii de laborator. Si inca ceva. Aditivii nu sunt testati pe toate tipurile de ulei. Ca doar nu or fi nebuni sa cumpere cate un bidon de ulei din fiecare tara din toate sortimentele, ca sa testeze cum reactioneaza.

Parerea mea o stiti. Fara astfel de aditivi in ulei/combustibil.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca la noi OPC nu se sesiseaza in cazul unor asemenea excrocherii, sa faca ca in SUA, unde producatorul de apa sfintzita Dura Lube a fost obligat sa plateasca daune de 2.000.000$ de catre Comisia Federala de Comert pentru despagubirea clientilor inselati de reclame false. Numai in Romania mai e posibil asemenea lucru. Si culmea e ca mai sunt unii fraieri care dau si banu', si nu putzin, cred ca e in jur de 1 mil de lei vechi. Cititzi si voi la http://www.ftc.gov/os/2000/05/duralube.do.htm, mai jos e un citat

NU MAI CUMPARATI ADITIVI DE ULEI!!! SUNT EXCROCHERII!!!

IT IS FURTHER ORDERED that:

A. Not later than five (5) days after the date this Order becomes final, respondents shall deposit by electronic funds transfer into an escrow account to be established by the Federal Trade Commission for the purpose of receiving the payment due under the provisions of this order, the sum of two million dollars ($2,000,000). In the event of any default on any obligation to make payment under this Part, interest, computed pursuant to 28 U.S.C.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De peste trei ani am auzit mecanici de service care au intalnit motoare cu diverse probleme de ungere agravate de duralube.

Intr-un caz, clientul roman si-a sunat fratele din SUA care dupa doua zile de documentare i-a raspuns descriindu-i "the story of duralube" ca o escrocherie deja notorie ...

In rest, numai de bine. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Duralube-fara Duralube...Ca orice lichid,ca este de ungere ori ba,nu cred ca ar putea mentine un film intre arbore si cuzineti la presiunea exercitata de arborele motor combinat cu rotatia,fara o presiune.Nu imi dau seama cum ar putea sa reziste un motor la atitia km de rulaj fara presiune in ungere.Fara apa poate mai mergi cu el,dar fara presiune in ungere este imposibil.Si nu o sa se inventeze vreodata vreun lichid care sa formeze un film in lagare si care sa nu fie sustinut de o alimentare continua sub presiune.E un lichid care respecta legile fizicii si termodinamicii,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am bagat dura lube in motorul broscutei in momentul in care a inceput sa creasca consumul de ulei. In prima faza am constatat o scadere a gazelor de carter si o accelerare mai usoara a motorului, implicit performante mai bune. Toate bune si frumoase, doar ca bucuria a fost de scurta durata, in sensul ca dupa cateva mii de km (5000) motorul a inceput sa revina la vechile obiceiuri... probabil dupa primul schimb de ulei... Singura observatie ar fi ca motorul tragea inca in momentul in care l-am dat jos pentru al inlocui cam la fel ca in momentul in care am bagat dura lube.

Tatal meu a bagat aceeasi solutie in motorul de 1,6D al unui passat II din '87 in momentul in care a inceput sa nu mai aibe compresie si pornirile la rece au devenit o problema. Rezultatul a fost unul asemanator cu cel obtinut de mine, in sensul ca gazele emise pe toba de esapament s-au redus vizibil si pornirea a devenit putin mai usoara pana pe la -5 grade, fata de 0 grade care era temperatura minima sub care nu mai pornea. A reusit sa mai faca aprox. 50.000km dupa care a intrat in reparatie capitala.

In concluzie nu stiu ce sa zic despre efectele benefice ale dura lube...o imbunatatire a fost constatata in ambele cazuri, doar ca in cazul broscutei la care motorul este mai solicitat din cauza racirii pe aer a fost de prea scurta durata.

Un alt test a fost efectuat de catre un mecanic, care dupa ce a bagat intr-o masina dura lube a masurat compresia si a constatat o crestere. Pacat ca nu stiu ce s-a intamplat cu masina respectiva in timp, daca si-a mentinut performantele, sau nu.

Modificat de TM06CZR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumnatul meu a distrus motorul la espero cu dura lube....motor ce inainte mergea ok,fugea bine de tot,nu consuma ulei mai deloc

2 tratamente in 5-6 luni acum bate putin,scoate putin fum si pierde presiune la ulei

merge foarte frumos cu ea,are cutie automata,deci exclus stilul de condus.foloseste acelasi ulei elf de 2 ani

cautam un motor la dezmembrari acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am folosit duralube la un Cielo (modelul cu 16 supape). L-am pus prima data pe la 50.000 km, dupa care l-am folosit constant. Am utilizat masina aia pana in 2008 (am facut cu ea ~ 260.000 km) cand am vanduto. Cel caruia i-am dat-o este foarte multumit de felul in care merge masina (are acum ~ 320.000 Km). Acum am o Skoda Octavia 1, 1.9 TDI, 110CP (motor AHF), la 156000 Km, saptamana trecuta am pus duralube odata cu schimbul de ulei. Am facut de atunci ~ 1200 Km. NU A PATIT NIMIC TURBINA, nu fuge mai repede, nu demareaza mai bine dar NU SE MAI AUDE MOTORUL. Este incredibil in ce fel s-a atenuat zgomotul motorului.

Modificat de Tok'ra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Interesant postul asta?Mi s-a parut interesant chiar daca l-am gasit pe un forum dedicat "moto".Iata-l:

"(aproape) Totul Despre Aditivi

In ultimul timp am primit cateva mesaje solicitandu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 12 years later...
dan golf variant 7.5

stie cineva de ce nu se mai gaseste in magazine duralube???

Modificat de dan golf variant 7.5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!