Jump to content

Problema cutia de viteze manuala


Cosmo17
 Share

Postare recomandată

@janos:care erau simptomele la cutie de au necesitat respectivele schimbari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a observat la schimbatul volantei (autosesizare din partea lor) fara alte simptome. Dealtfel pot sa afirm ca am avut un mic tremurat, vibratie in treapta a 4-a la ~1300 rpm. Nu era tremurat de mers subturat ca la alte trepte nu avea nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu probleme cu intratul in viteza a-2a.

La inceput intra greu dar in ultima perioada nu mai intra deloc si a inceput sa intre greu si in a -4-a.

Pe cine intrebam , raspunsul era : sincroanele, trebuie umblat in cutie.

Am inceput sa caut o cutie SH, dar mai intai am zis sa recalibrez cablurile. Dupa ce am dat filtrul de aer jos cu bucurie am observat ca este vorba unul din cablurile de la timonerie ( am scapat de schimbatul cutiei).

Asa ca daca aveti probleme cu intratul in viteze, luati in considerare si cablurile

post-12526-0-86138900-1335685835_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi forumisti, cred ca am o problema la cutia de viteza care se manifesta astfel, uneori dupa ce o scot din marsarier intra in a1a- a2a dar nu pleaca de pe loc, iar daca o bag iar in marsarier cu motorul oprit/pornit si apoi o scot isi revine. In alte dati cand pornesc motorul si rotile sunt virate la maxim imi da o smucitura puternica de tot, zici ca sare motorul de pe suporti, se manifesta la fel intra in viteze dar nu pleaca, bruschez putin maneta pe marsarier si isi revine. De la ce sa fie? mentionez ca am schimbat volant acum 50mii km dar nu si discul de ambreiaj(nu patina si nu patineaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va Salut.Am si eu o problema asemanatoare a colegului de mai sus,cand bag in marsarier,nu pleaca dupa loc,decat dupa a doua sau a treia incercare.De la ce ar pueta fii?

Initial m-am gandit ca ar putea fii de la faptul ca trebuie schimbat uleiul de la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut as vrea daca se poate sa aflu nr de tel al lui ELOI.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am probleme cu volant , maine vreau sa demontez cutia si nu stiu cum are cineva ceva documentatie poze? nu stiu exact cu ce sa incep, singura solutie este sa o iau incet si sa urmaresc cum se demonteaza,as aprecia ajutorul vostru cu fiecare sfat. MULTUMESC.

Modificat de VDT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca vrei sa faci asta singur? vrei sa o de montezi de pe masina sau sa o demontezi?... eu am schimbat volant si procedura este destul de dificila, intr-un service vw a durat 5-6 ore... gandeste-te ca iti trebuie elevator, tubulare de tot felul, prelungitoare cred ca de aproape 1m ca sa scoti planetare cea lunga, etc... bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planetara lunga ramane pe pozitie, nu ai treaba cu ea, se scoate doar cea scurta.

Se demonteaza inclusiv filtrul de aer, suportul de baterie, vezi la conducta de ambreiaj si asa cum s-a specificat ai rabdare, chei si cheef de lucru. Ahh, sa nu uit: si obligatoriu cheie dinamometrica la remontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore

Trebuie demontat asa: carcasa filtru aer, bateria, aparatoare stanga, scut motor, electromotor, planetara stanga, daca ai planetara lunga in dreapta trebuie sa o demontezi si pe aia daca e scurta are o intermediara care intra in cutie pe sistem crabot, toate suruburile de prindere cutie, suport cutie, bieleta antibasculare. Trebuie sa tii motorul suspendat in ceva ca daca nu o sa iti pice motorul. Iti trebuie diferite tubulare, torx-uri, si imbus cu 12 colturi de diferite marimi. La volant are neste suruburi care daca nu ai imbusurile astea cu 12 colturi mai bine te lasi pagubas. Iti mai trebuie rabdare, chef de munca si pasta de blocaj .

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri, inca nu m-am apucat de ea, cred ca o las pe saptamana viitoare. este destul de greu, pentru ce imi trebuie cheie dinamometrica?mantionez ca am un garaj cu rampa si o groaza de scule si scripeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a nu stange suruburile dupa ureche si sa deteriorezi filetele. Ar fi indicat sa ai o descriere a operatiei (din ELSA sau Autodata) pentru fiecare cuplu de surub, piulita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am reusit in sfarsit sa dau jos cutia si sa pun volant + kitul de ambreiaj, insa am intampinat o problema si anume, dupa montarea cutiei pe masina am vrut sa apas ambreiajul si era tare ca piatra, ma gandesc ca fiind hidraulic la demontare a pierdut presiunea si nu se mai apasa usor, oricum nu am terminat de montat tot pe ea, astept parerile voaste legate de ambreiaj, daca este normal ca dupa demontare sa se apese greu daca nu pornesc masina sa faca presiune, mentionez ca nu am pornit-o inca de frica sa nu se intample ceva. sambata ma mai ocup de ea dupa ce imi mai fac timp. multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian_90tud

Trebuie facuta obligatoriu aerisirea ambreiajului.

Daca se apasa mai greu sau mai usor e in functie de cat de tare e arcul de pe placa de presiune. La mine, e mai tare pedala dupa ce l-am schimbat. La alt Golf era mai moale.

N-am idee dupa ce principiu sunt facute...

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi mecanici zic ca kitul LUK e mai moale eu am SACH si intr-adevar e mai tare pedala.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Masina din semnatura. Problema: zgomot la cuplarea ambreiajului (la plecarea de pe loc) si zgomot la cuplarea motorului intre treptele 1-2-3. Cand eliberam ambreiajul se auzea un click de tonalitate joasa.   Am cerut parerile catorva service-uri. Care mai de care: - planetara domle' clar!  In alta parte: nu, este placa de presiune, sigur sigur.  Mi se parea suspect.

Am fost si la Elcargid unde fac reviziile de cand am masina: diagnosticare rapida, fara presupuneri nefondate.

         Domnul Cornel a dat dovada inca o data de profesionalism si corectitudine. Era un rulment spart de la grupul diferential. Nota 10! Foarte putini tehnicieni gandesc atunci cand pun un diagnostic. Se bazeaza pe "astea au avut toate probleme cu ambreiaj" sau "asa face toate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate schimba uleiul din cutia de viteze manuala,golf 5 2007

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am un golf v 1,9, 105cp, 4 Motion, 130.000km din 2005 am o problema de ceva timp, imi ramane blocat schimbatorul in prima viteza sau in marsarier.

Am schimbat kit de ambreiaj, pompa ambreiaj, a fost aerisita, schimbat ulei cutie....TOT

Cand ramane blocat se comporta ca si cum ai ridica piciorul de pe ambreiaj, incepe sa mearga, chiar daca ambreiajul este apasat la maxim.

 

Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel dispozitiv de aliniere te ajuta doar la montaj , odata cutia montata si apesi pedaua de ambreiaj discul se centreaza singur 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc de raspuns.

Cu siguranta nu au folosit acel dispozitiv.

Am fost la PBV si mi-au spus ca rulmentul montat nu este cel original........nu au facut decat sa observe cum se comporta masina.

Nu au desfacut nimic ca sa vada. Ma gandesc sa cumpar rulmentul original de la ei(piesa originala) dar mi-au cerut manopera 800 lei.

Oare sa-l schimb cu cel original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blue eyes te pot ajuta cu montajul :) daca faci un drum la munte  , numai sa fi sigur ca e de la rulment 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...nah, nu e nimeni sigur de nimik. Am cumparat azi piesa originala de la PBV si maine merg la montat la un coleg de pe forum.

revin cu amanunte.....sper vesti bune :(

 

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic vezi sa nu fie cutia de viteze ! intra pe mess sa vb 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am schimbat piesa cu ce am cumparat de la PBV.

Era diferita fata de ce am primit in kit-ul Sachs. Rulmentul era de plastic in kit.

Cel de pe masina, si cel care l-am cumparat de la PBV a venit din aliaj de metal.

Masina merge perfect. 

 

Recomand sa incepeti sa verificati preturile si la dealeri. 

Eu am platit mai mult pe kit ambreiaj + rulment la un service oarecare decat imi cereau cei de la PBV.

 

Data viitoare incerc acolo prima data, chiar daca acolo este mai scumpa manopera.

Decat sa stau sa ma chinui, sa alerg peste tot, sa nu stiu ce are......mai bine plateam in plus.

 

Va multumesc mult pentru ajutor si sper sa nu aveti probleme cu masinile voastre

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Problema cutia de viteze manuala

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!