Jump to content

Problema cutia de viteze manuala


Cosmo17
 Share

Postare recomandată

da,pe la surubul cu hexagon interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am facut schimbul mi-au zis ca intra 2L. Au bagat pe sus pe la busonul ce are in cap mufa de la senzor. Citind pe forum ca intra 2L am zis sa si verific nivelul in cutie pe la busonul lateral. L-am desfacut si a inceput sa curga ulei. Nu stiu daca am mai mult ulei in cutie sau nu.... Daca ei atat au zis ca intra 2L(desi au mai varsat putin pe jos) inseamna ca atata intra. Eu ma gandeam sa nu fie mai putin pentru ca tot mai am ceva probleme cand schimb a doua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la care senzor au bagat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...referitor la cutia de viteze..se pare ca e o problema generala...si la mine face la fel 1 si 2....hai..recunoasteti...care dintre voi merge "crestineste" cu masina??:blah_::)))

am si eu o nedumerire...a mai auzit vreunu dintre voi un zgomot facut de directie in momentul cand brachezi aproape de maxim? zgomotul este insotit de o vibratie de inalta frecventa..dar numai in mom in care rotile se aproprie de maximul unghiului de bracaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin cu noi vesti in legatura cu agatatul in treapta 2. Am mers azi la Service SKODA si am rezolvat problema, mi-au gresat timoneria si mi-au zis ca eventual as putea sa fac un nou schimb al uleiului din cutie pentru ca au fost multe probleme cu cutii care caraiau urat si agatau, totul rezolvandu-se prin inlocuirea uleiului cu un special pentru cutiile care agata G 052512A2, si gresarea timoneriei. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat si mie de cateva ori cu treapta I (intra mai greu in viteza). Treapta a 2-a nu a "agatat" niciodata, dar marea mea problema e treapta a 3-a..mi s-a intamplat azi de cateva ori (m-am facut de ras in fata fratelui meu ;) ). Insa dupa ce se incalzeste, nu mai face figuri.

Ca sa fiu un pic offtopic, aceeasi problema am intalnit-o si la un Audi A4 (E8) 1.9 TDI- agata in treapta a 2-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florianristea

@eve se poate sa fie ceva de gresare-timonerie

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da exact. Daca te pricepi se poate face gresarea chiar de tine nu mai trebuie neaparat sa mergi in service. Se scoate mufa de la debitmetru, cutia filtrului de aer si furtunele conectate la cutia filtrului de aer si se ajunge la timonerie. Mie mi-au verificat bucsele alea de cauciuc care aveau joc normal si mi-au gresat selectorul care era "uscat". Rezultatele sunt foarte bune intra bine acum in toate vitezele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri..eu nu ma bag..saptamana asta vine tata din concediu..el e mai priceputeanu..la mine e prima masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun din cate am citit eu aici pe forum nimeni nu a avut problema mea adica:

in treptele R, 1 si 2 intra fara probleme dar cand sa bag in 3, 4 si 5 imi merge doar jumatate de cursa si imi intra din a doua sau a treia incercare la fiecare din treptele 3, 4 si 5

simt ca agata undeva ii ca si cum ai vrea sa bagi in viteza 1 cand esti in miscare si nu te lasa, se poate sa fie si la mine uleiul din cutie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da s-ar putea. Mergi mai bine intr-un service autorizat sa schimbi uleiul la cutie si sa-ti greseze timoneria. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat problema totul m-a costat 130 lei si intradevar nu cred ca am mai avut un litru de ulei in cutie si dupa schimbarea uleiuliu nu mai am probleme merge ca si unsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am CV M5 , MKV a fost sh , cu doar 30k km, cand am luat-o aveam probleme cu schimbatul treptelor(agata, intra greu).

Asa ca m-am prezentat la mecanic. Am schimbat uleiul la cutie(nu fusese schimbat niciodata) si surpriza : curg doar vreo 400 ml . Am incarcat cutia cu ulei nou ( original VW) , au intrat 1,8 l si parca s-a mai imbunatatit ceva la schimbatul treptelor.

Dupa schimb , mecanicul mi-a gresat toata timoneria, si s-au mai atenuat problemele, dar nu total. Urmatorul pas a fost sa regleze timoneria, adica a desfacut niste suruburi pe undeva prin zona de sub baterie si incerca intrarea in viteza cu motorul oprit pana cand a gasit traseul optim pt. toate treptele. Acum problem e rezolvata total , intra f. usor , chiar mai usor decat ma asteptam si nu agata deloc.

Problema rezolvata cu costuri minime , desi la Euro Tehno Grup Pitesti un specialist de inginer a zis ca sigur este stricat sincronul la a II-a, ca e o problema cunoscuta a MKV M5.

Asa ca , aveti grija cine isi da cu parerea!

Dupa spusele mecanicului care chiar mi-a rezolvat problema, dereglarea timoneriei este datorata suportilor motor si CV si care dupa primii 10k km nu mai au exact aceleasi proprietati ca atunci cand se face reglajul in fabrica, si operatiunea de reglare ar trebui sa se faca la prima revizie a unei masini noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa ce mi-au uns timoneria inca mai atinge cand schimb a doua si a patra. Voi incerca sa dau cu vaselina speciala pentru plastice dar nu prea gasesc la mine in oras. Ma enerveaza ca in orasul asta toti mecanicii isi dau cu parerea dar nu rezolva lucrurile.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_lupusoru
Si la golful meu 5 agata in aproape fiecare treapta, indiferent de turatie sau viteza.La golful 4 intra fara nici o problema in orice viteza, foarte lejer. Cred ca o sa schimb uleiul din cutie in curand si citisem pe un topic de Golf 4 mai demult cum zicea cineva ca se curata un mecanism de platic dar nu am retinut exact si nu mai gasesc topicul.Am 5+1.

Salut,

Am un Golf V 2.0 SDI din 2007, anul trecut in august la 75000 km mi s-a spart un rulment in cutia de viteza si a distrus 2 pinioane si un sincron. Am reparat-o in service autorizat VW si acum la 150000 km a inceput sa aiba aceleasi simptome ca anul trecut: pentru inceput huruiala in cv. Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut , de cateva zile intampin o noua problema si anume cutia ramane blocata in treapta a 4-a si reusesc sa o scot abia dupa multe apasari ale ambreiajului . Mentionez ca am schimbat volant , rulment/placa de presiune si ambreiaj de curand . Fenomenul se manifesta decat in timpul mersului si mi s-a intamplat de 2 ori in ultimele 3 zile , ambele dati ramand in treapta a 4-a . Ce parere aveti ? Se poate sa fie de la kitul de ambreiaj (kit de care nu am fost multumit de cand a fost montat , diferenta dintre cel nou si cel vechi a tinut 2 zile dupa care ambreiajul a inceput sa tina tot de sus si zgomotele de volant pe care le auzeam la cel vechi au inceput sa se auda si la asta ).

Astept niste pareri inainte sa ma duc sa dau cu volant in capul cuiva.... pentru ca am fost pus in doua situatii neplacute cand a ramas cutia blocata ...

Kitul de ambreiaj este LUK .

Masina are chip de aproximativ 1 an .

Cam astea ar fi toate datele problemei. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum a mers doar 2 zile si a revenit problema? Insemna ca nu ai rezolvat decat efectul si nu cauza, poate problema ta nu este de la kit-ul de ambreiaj, daca zici ca iar tine sus posibil sa fie de la cilindrul de ambreiaj care este actionat hidraulic, incearca sa aerisesti, oricum este undeva pe un topic legat de aceasta problema cu cilindrul de ambreiaj schimbat chiar si in garantie. La mine de exemplu la 99% din cazuri cand pornesc dimineata ies cu spatele din garaj si cand vreau sa scot din viteza iese foarte greu din mars-arrier dar nu-mi face decat odata atat apoi nu mai face deloc, nu stiu ce se-ntampla, masina are doar 14500 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut tuturor,vreau sa va spun si eu problema mea.Mergeam cu masina (G5, 1,4 benzina,BCA),pe un drum intins liber,si dintr-o data nu mi-a intrat dintr-a a cincea intr-a patra(am incetinit si am dat treapta inferioara).Am calcat iar ambreiajul si a intrat.Apoi tot in mers nu mi-a mai intrat a doua,si in treapta a treia am ajuns direct la mecanic(se schimba greu si nu am mai incercat alte trepte).A urcat-o pe elevator si surpriza!!!planetara de pe partea soferului era iesita din cutia de viteze.Mi-a bagat-o inapoi,am schimbat uleiul din cutie,pe original si de atunci a ramas un usor carait cand pornesc motorul si stau la relanti.Cand calc ambreiajul dispare,dar se mai aude cand merg usor intr-a ntaia si a doua iar de la a treia in sus nu se mai percepe.Eu am schimbat chitul de ambreiaj acum vreo 15000 km,iar mecanul m-a asigurat ca nu e de la ambreiaj ci e un zgomot ramas dupa incident in cutie.Eu parchez masina pe un loc unde se afla nisip,balast si nu am observat ulei curs,pentru ca exista posibilitatea sa fi mers cu ea asa vreo 2 zile in urma(capul planetarei de pe partea soferului usor scos afara) dar masina intra usor in viteza si nu mi-am dat seama.Nu am luat nici o groapa care sa duca la aceasta problema.Caraitul nu este permanent,el apare si dispare indiferent de motor rece,cald,si se aude cand stau pe loc cu motorul pornit fara sa apas ambreiajul.Cum apas ambreiajul zgomotul dispare,ce ar putea fi?Mentionez ca nu bate nici o planetara.intra usor in viteza(cateodata dar f. rar nu intra marsalierul din prima decat daca las masina un pic sa se duca la vale in fata,eu tinand si piciorul pe frana)Multumesc tuturor parerilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: nu pot posta nicaieri un post nou si nu am vaz un topic separat acestei probleme.....la temperatura sub 3 grade C mi se aude un "scartait" pe fata!stie cineva de la ce poate fi aceasta? de la amortizoare ,arcuri? :lol: chiar as dori sa stiu...ma enerveaza tare ca la orice denivelare se aude acest "scartait"... :| repet doar la temperaturi sub 3 grade C.mi se pare f curios.

Modificat de alinm22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca ai citi Regulementul, ai afla 2 chestii:

1. Nu poti deschide un topic pentru ca esti proaspat inscris

2. Utilizarea functiei Search ar da mura-n gura topicul Zgomot ciudat cand trec peste denivelari

Mai multa atentie!

Mersi!

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. La golful meu imi agata cand bag in marsarier .intra jumatate de cursa apoi trb sa ridic un pic piciorul de pe ambreiaj sau sa incerc din nou. si nu de fiecare data se intampla (mai rar)

spune-ti va rog care ar fi cauza sau se poate remedia cu un pic de lubrifiant pe busele de la maneta de sch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

vroiam sa zic ca ambreiajul nou a tinut de jos decat vreo 2 zile dupa care a inceput sa tina de sus ca inainte . Problema mea cea mai mare ramane insa ca-mi ramane blocata in treapta a 4-a si am observat ca fenomenul se intampla doar dupa ce merg un timp cu masina in treapta a 4-a (la drumuri lungi de ex) ramane blocata , deblocarea facandu-se abia dupa ce fac cateva pedale ambreiajului. Daca merg doar prin oras si nu raman foarte mult in treapta nu imi face nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai mult ca sigur ai probleme la cilindru receptor, incearca inainte sa-i faci o aerisire, daca nu, inlocuire scrie pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preghicialex

E cel putin ciudata problema ta. Sunt de parere ca totusi nu se trage de la ambreiaj. Teoretic la orice cutie de viteze manuala se poate scoate din viteza relativ usor chiar si fara ambreiaj, totul e sa fie la o turatie cat de cat normala, in caz diesel nu peste 3500 rpm. Cine a condus o masina la care s-a defectat ambreiajul stie despre ce vorbesc. Problema e cu introdusul in viteza... Din aceasta cauza consider ca nu e de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la 2 service-uri pana acum iar concluzia lor a fost ca nu poate fi ceva decat din cutie ... asta dupa ce mi-au explicat prin 10 mii de explicatii ca nu are ce alta piesa sa cauzeze asta. Eu inca sper sa fie altceva pentru ca nu vreau sa demontez cutia ... ca odata demontata nu mai e cum era , asa ca daca ma mai puteti ajuta cu ceva pareri as fi recunoscator . Ce piese sa mai schimb, verific ? Ca un update al problemei: Daca schimb treptele una dupa alta nu agata/nu blocheaza niciodata dar daca cand schimb raman putin in a 4-a (1 min- >) agata si iese greu. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Problema cutia de viteze manuala

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!