Jump to content

anomalie la tensiunea curelei de distributie


alin s
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

daca ai garantie, dale-o in fata...pana nu tace sa nu le-o iei inapoi. Daca freaca in ceva, ar trebui sa se vada urme pe curea respectiv piesa in care freaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan_wolf

    5

  • floro_st205

    5

  • marius1982.11

    4

  • C o s m i n

    3

Nu e nici o problema,fiecare curea are propria calcatura..... mecanicii de obicei monteaza curelele fara sens marcat a .i. sa se poata citi scrisul din dreptul rotii dreapta(din exteriorul masinii).

vali zak - Ai avut dreptate, era montata cu scrisul invers. Am remontat-o a.i. sa se poata citi scrisul din dreptul rotii din dreapta si este ok, este ca inainte. Multumesc tuturor pentru sfaturi :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bune!

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
sandilidavid

A avut cineva "norocul" sa i se rupa cureaua de la distributie in mers si sa nu distruga supapele ? La motorul meu distributia are 2 curele si 4 role. Una din curele(cea mica) si-a pierdut dintii in mers si ca urmare s-a invartit in gol pe roata dintata. Numai cureaua ce mare s-a mai invartit corespunzator... Imediat ce s-au rupt dintii de la curea s-a oprit motorul si am franat. Intrebarea mea este : scap fara sa schimb chiulasa sau nu exista nici o sansa sa se strice cureaua fara sa strici supapele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supape strambe 100%,pt ca una din axele cu came a mers normal pt ca e antrenata de cureaua mare si cealalta axa cu came a mers cum a vrut ea.O sa scapi cu minim 4 supape strambe....daca nu 8.Trebuie desfacuta chiulasa si vezut ce este in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandilidavid

Da corect, ai avut dreptate. 8 supape (evacuarea) s-au strambat. Schimbat toate supapele, plus semeringuri supape, plus garnitura chiulasa = 600 ron. Mama ei de curea. Insa mecanicosul meu a spus ca s-au blocat 3 tacheti iar asta a blocat supapele si asta ar fi fost motivul pentru care axul s-a blocat si dintii curelei s-au rupt. Mare grija sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e nici o problema,fiecare curea are propria calcatura..... mecanicii de obicei monteaza curelele fara sens marcat a .i. sa se poata citi scrisul din dreptul rotii dreapta(din exteriorul masinii).

vali zak - Ai avut dreptate, era montata cu scrisul invers. Am remontat-o a.i. sa se poata citi scrisul din dreptul rotii din dreapta si este ok, este ca inainte. Multumesc tuturor pentru sfaturi icon_thumright.gif .
aceeasi situatie o am si eu dupa schimbarea capacului cu axe, cureaua mare sta la marginea din dreapta a rolei,scrisul se citeste din dreapta masinii, se poate sa mi sara? Cureaua calca total pe rola numai ca sta pe dreapta Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu atinge/freaca nimic ,nu are treaba .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!  Am schimbat  distributia si scrisul  se citeste din dreptul rotii dreapta. Este deplasata  cu 1 mm spre exterior fata de  cea veche si  are 1 mm pana la marginea fuliei .   Cureaua cea mica o pot roti cu doua degete cam 45 grade . Cateva  pareri...   Multumesc!

Modificat de soare_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ca nu calca perfect pe urma celei vechi ,nu e nici o problema ;iar cea mica ,uitate la intinzator sa fie "acul " acela pe mijloc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc o sa ma uit cu oglinda desfac doar aparatoarea de plastic :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut salut....am schimbat si eu distributia si am intins rola intinzatoare pana in semnul acela ( pana in v ) am verificat curea si este intinsa bine si plus de asta am auzit ca intinzatorul curelei se deplaseaza cand motoru e cald si cand acesta e rece pt a mentine o intindere permanenta a curelei in functie de dilatatia ei......crezi ca e vro problema ca am intins cureaua pana in "v" acela cu aproximativ 2mm mai putin decat ar fi trebuit normal 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o curea nu e intinsa cat trebuie, in timpul functionarii (motorului) vibreaza, ceea ce poate duce la slabirea curelei si "saltat dinti"

daca e prea intinsa, produce un fluierat si duce la uzura prematura a rulmentilor (ruli,intinzator,pompa apa) distributiei

 

daca sunt numai 2mm si nu mai mult, nu cred ca produce o dauna . porneste motorul fara capacele distributiei si uitate la curea (la portiunea cea mai "lunga")  in diverse plaje de turatie (pune pe cineva sa o accelereze) daca sta intinsa sau vibreaza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.....ok ms frumos pt sfat dar trebuie sa tin cont ca intinzatoru oscileaza nu permite curelei sa ramana slaba data trecuta cand am intinso pana in maracjul acela "v" fluiera initial am dat vina pe kitul de distributie l-am schimbat pe garantie si porma cand a venit urmatoru l-am intins cum am explicat mai devreme cu 1-2 mm mai slab decat punctu initial totul este ok nu mai se mai aude nimik.....acum o sa ii fac si avansu are o valoare cam intarziata ( -2,5) si consumul la ralanti putin cam mare 1l/h  distributia este pusa la punct cu cale de blocaj 

Modificat de b112gxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca rola intinzatoare de pe distributie sa se miste aprox. 1 cm poate nici atat?

cureaua e stransa nu e moale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul mergand e normal sa se miste intinzatorul, nu e normal sa vibreze cureaua (desi e acceptat in regim de relanti).

uita -te la postul 39 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici un desen al intinzatoarelor tale

post-104305-0-54238600-1386358360_thumb.

cu motorul oprit acul 13-semnul 14 si acul 20-semnul 18 trebuie sa fie cat mai alineate .

atentie, nu la fiecare oprire a motorului, semnele vor fi perfect alineate .

in timpul mersului motorului, acele se misca in jurul semnului de referinta . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mare am inteles, multumesc mult pentru exemplificare!, doar ca la mine miscarea e constanta si continuua de aceea ma gandeam  sa nu fie problema cu rola intinzatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut, am si eu o anomalie dupa schimbare curea distributie golf 4 1.6 16v Azd, Am pus kitt Contitech. am schimbat kitt-ul de un an jumate si 15k km. anomalia este ca dupa ce am schimbat curea de distributie la cateva luni am dat jos capacul de la curea si am vazut ca, cureaua mare este moale in partea dinspre radiator, dar nu tot timpul, in functie de cum se opreste motorul. Atunci cand curea pare sa fie intinsa bine, daca apas pe curea mai tare se observa cum fulia mare se misca putin spre fata masinii si curea din nou este moale. Am pus o poza sa vedeti unde apas pe curea, tot acolo este si moale! este normal se fie mai moale?

post-42543-0-26365000-1452793266_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara! Am si eu o întrebare vreau sa schimb kitul de distribuție e vorba de o bora ALH 2001, nu știu ce kit ar fi mai bun INA sau SKF? Si trebuie reglat avansul dupa schimbul de distribuție, daca se alineaza toate la punct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele au cam aceeasi calitate.

Da, avansul se regleaza dupa inlocuire curea, urmaresti pe VCDS si modifici daca e cazul din pinionul pompei de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 1/14/2016 at 7:41 PM, alinbum said:

salut, am si eu o anomalie dupa schimbare curea distributie golf 4 1.6 16v Azd, Am pus kitt Contitech. am schimbat kitt-ul de un an jumate si 15k km. anomalia este ca dupa ce am schimbat curea de distributie la cateva luni am dat jos capacul de la curea si am vazut ca, cureaua mare este moale in partea dinspre radiator, dar nu tot timpul, in functie de cum se opreste motorul. Atunci cand curea pare sa fie intinsa bine, daca apas pe curea mai tare se observa cum fulia mare se misca putin spre fata masinii si curea din nou este moale. Am pus o poza sa vedeti unde apas pe curea, tot acolo este si moale! este normal se fie mai moale?

post-42543-0-26365000-1452793266_thumb.j

Ai aflat de la ce este slabita sau daca este in regula asa? La fel este si la mine. Cand am schimbat distributia nu era. Am aproape 40.000km facuti de la distributie. Motorul este 1.4 16v BBY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu am mai aflat nimic. Tot la fel este si acum. Sa speram ca tine cat trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua tuturor,am o mare problema cu Bora mea ,motor azd 1,6 benzina,de curand am schimbat distributia,dupa schimbare se simt trepidatii destul de suparatoare in scaune m am intors la service am schimbat un tampon si toba intermediara degeaba bujiile sunt noi,bobinele functioneaza ok pe tester nu apare nimic.Nu stiu ce sa fac,cei de la service spun ca distributia e ok eu sustin ca mai trebuie verificata odata insa acestia nu vor ,as merge la alt service in P Neamt poate vede un forumist problema mea si ma poate indruma.Astept ceva pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!