Jump to content

Nivel apa motor


mmaniaq
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Acesta ar fi primul meu post ...asa ca fiti ingaduitori :ok:

Am si eu o problema (de fapt mai multe, dar asta e parca mai serioasa) :-o . Cam pierd apa de la motor..adica o data la luna, luna-jumate trebuie sa completez cam cu 2-3 degete de apa (e cam la MIN).

Mecanicii mi-au spus ca pierd apa pe la ceva colier care intra in chiulasa ( :lol: ) da' cica nu e o problema si ar fi normal.

Voua cum vi se pare?

Numa' bine :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne e normal deloc.

identifica colierul pe unde pierzi apa si inlocueste-l.

Poate ai un furtun fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de racire in conditiile de functionare este presurizat. Acest lucru are avantajul ca la presiune mai mare decat cea atmosferica apa fierbe la o temperatura mai mare. Daca ai pierderi de lichid pe undeva, atunci sigur ai o presiune a circuitului mai mica decat cea normala de functionare si apare riscul ca in conditii de exploatare intensa simultan cu temperaturi exterioare ridicate sa iti fiarba lichidul de racire.

Urmeaza-i sfatul lui eugen. Identifica locul de scurgere si remediaza defectul. Nu este un fenomen normal !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult.....voi incerca sa presez mecanicii sa abandoneze ideea : e normal, completeaza nivelul:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa identifici chiar tu pe unde pierzi lichid de racire (un sfat pe care cred ca oricine de pe acest forum il poate sustine - NU TE INCREDE IN MECANICII PE CARE NU II CUNOSTI FOARTE BINE !!!)

Mai ales in cei care-ti spun ca sa pierzi lichid este normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat o chestie care m-a pus pe ganduri.

anul acesta prin Cluj, afara 35 grade, cine stie cate la nivelul asfaltului.

super aglomeratie, faceam 10 km/h. a inceput sa se incalzeasca apa, acul urca ingrijorator pana a ajuns pe la 100 , parca chiar depasise putin.

in fine, am ajuns la locul de oprire, am oprit si am deschis capota.

am desfacut busonul de la apa si curios, nu fierbea. evident, a tasnit putin afara , e normal, da nu bolborosea. chestia e ca nu am auzit nici termocupla sa se porneasca.

e normal ??

la cat ar trebui sa se pornesca termocupla ??

:lol:

ar trebui sa fac un experiment /??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine termocupla porneste cand temp e in zona 90 gr. Niciodata nu mi-a depasit temp asta (si sper sa nu:) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul are 2 viteze. La peste 100 (nu mai stiu exact cat) porneste a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat o chestie care m-a pus pe ganduri.

anul acesta prin Cluj, afara 35 grade, cine stie cate la nivelul asfaltului.

super aglomeratie, faceam 10 km/h. a inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:colors:

:colors:

am fost astazi la amicul meu sa-mi schimb uleiul (am bagat Mobil one fully sintetic 5W40), si s-a uitat putin si la termocupla. care bineinteles, nici nu avea cum sa porneasca, fiind decuplata.

asa se intampla cand esti habarnist in ale motoarelor. si ma tem tare ca timpul e cam pierdut........

asa ca termocupla nu are nimic.

:33:

apropo de schimbul de ulei, ce se intampla in plus la o reprezentanta ??

iti sufla in motor??

:)

ca pe mine nu ma costa decat un suc si pateu ceva. asta daca imi aduc aminte......

:ok:

ce pot sa faca aia in plus ??

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si eu am observat asta vara ca-mi scadea nivelul apei si l-am pus pe seama caldurii. Dar acum, datorita unei lovituri de bordura m-am uitat des pe sub masina si vad uneori umezeala undeva in dreapta sub alternator si compresorul de clima, unde cred ca e pompa de apa. Motorul meu e 2.0 8V, poate are cineva pe Golf sau Vento si stie exact. Nu pot sa zic ca se face balta, insa uneori chiar nu se umezeste deloc. Din cite am citit pompa are 2 jumatati care au intre ele un fel de garnitura, poate aia e putreda... Nu stiu daca merita sa o desfac din moment ce una noua costa 700-800 mii. OK doar bat cimpii pentru ca mecanicul meu e in concediu si n-a vazut-o inca, dar poate a mai patit careva treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!