Jump to content

Montare faruri xenon oem Golf 4


IS0 4LEX
 Share

Postare recomandată

carcase mufe plus pinii aferenti.

 

carcasa care iti trebuie - 1J0 941 165 - 2 bucati, cablu reparatie cu pin - 000 979 131 (sau cumperi doar pinii si ii sertizezi)

 

am atasat foto.

post-30007-0-24662200-1390375720_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin sa cer noi informatii, am mai gasit intre timp oameni dispusi sa isi vanda farurile xenon numai ca atunci cand le spun si de senzorii autoleveling, fire etc raman surprinsi.

Din aceasta cauza vreau sa ma informez eu foarte bine sa stiu exact ce sa iau de pe masina.

Stiu ca am nevoie de:

1. Farurile Xenon OEM

2. Balasturile cu becuri

3. Senzorii autoleveling sunt pe sunt pe bascula fata si spate stanga

Intrebari:

1. Sunt niste suporti pe care stau balasturile, pe care celelalte masini cu faruri normale nu le au?

2. Exista vreaun calculator de faruri? Am cautat informatii despre el, stiu ca unele masini mai noi il au, este valabil si pt bora care are xenon oem din fabrica? Daca este, unde e pozitionat si care este rolul lui?

3. E necesar sa iau si firele care ies din senzori autoleveling si duc ( nu stiu unde? ) sau astea le pot pune eu atat timp cat am senzorii ?

4.  Unde se leaga senzorii, in computer, ce modificari trebuie sa fac la instalatia electrica?

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calc de far sunt pe far, cel de pe stanga este master, in el se leaga senzorii de autoleveling. De la senzori ai nevoie de mufa ce pleaca pe instaltie cu 10cm de fire, restul le confectionezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e tot, firele de la senzori se duc in far, nimic altceva de adaugat la instalatia electrica a masinii?

Cand te referi la farul stanga te referi la cel de pe partea soferului?

Multumesc Al Bundy pentru timpul acordat si aici si in mesajele private.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva habar din tot sistemul asta sa faca parte si niste potentiometre?

Sunt in discutii cu cineva sa ii cumpar tot sistemul si m-a intrebat daca vreau si potentiometrele de la roti. Nu am habar ce rol au. nici nu stiam ca fac parte din sistem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorii de leveling..... unul pe fata, altul pe spate - sunt pentru a calcula pozitia masinii.

 

Sunt necesari daca vrei sa faci retrofit-ul si la sistemul de auto leveling - impreuna cu calculatorul de leveling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat un far xenon Bora urmand ca celalalt cu cealalta instalatie sa imi ajunga sapt viitoare.

Problema e ca unii romani ascund anumite detalii asa ca m-am trezit cu farul fara nici un capac in spate si fara vreun fir. 

Atasez o poza cu ce imi lipseste, este vreo posibilate sa fac rost de capace si fire din alta parte cat de cat usor sau il trimit inapoi?

Are cineva o poza cu farul din dreapta cu spatele sa vad ce imi lipseste?

Multumesc

 
l.e: l-am analizat mai bine, il trimit inapoi
Modificat de M.Junior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul de la faza lunga, cu cablaj - 1J5 641 607E si 1J5 641 608A (codurile sunt pt amandoua farurile, stanga si dreapta) - undeva in jurul la 350 lei

 

capac faza scurta - 1J5 941 607D si 1J5 941 608D - (codurile sunt pt amandoua farurile, stanga si dreapta) - undeva in jurul la 180 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor, sa vad daca gasesc sh pe undeva la pret bun daca nu il trimit inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a monta semnalizare dubla in far trebuie data sticla (plasticele) de la far jos ? Se gasesc separat semnalizarile sau trebuie luate tot de pe alte faruri.Astazi am sa ma uit la faruri sa vad ce marca sant,ce am citit pe forum daca sant valeo sant greu de desprins dar nu imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie data sticla jos, poti face operatiunea prin spate. Sunt persoane care vand doar semnalizarile, tocmai pentru a face modificarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt Valeo, de obicei au capacele in locul proiectoarelor(asa arata) si merge prin spate, cum a zis @MRC.

Daca sunt Hella, nu au capace la proiector si trebuie decupat pe-acolo. Eu am dat sticla jos ca trebuia sa o schimb si sa si vopsesc pe langa oglinzi, dar daca vrei sa pui doar semnalizare s-ar putea sa mearga tot prin spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la masina si farurile sant Valeo,m-am uitat prin sticla de la far si cum ai zis sunt capacele,se vede ca nu face corp comun cu oglinda. Semnalizarea de jos se leaga la cea de sus sau mai trebuie facut ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, le legi in paralel. Semnalizarile eu le-am prins cu silicon, pentru ca nu se potrivesc prinderile pentru proiectoare la ele.

Iti mai trebuie si papuci pentru legaturile la pinii soclurilor semnalizarilor(eu am folosit unii de la un contact stricat de Dacie si s-au potrivit la fix).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , a reusit cineva sa ia sticla jos de la far (Bosch) cu xenon OEM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am revenit cu detalii. Astazi a ajuns instalatia pentru farurile xenon OEM Bora. 

Atasez cateva poze, mai am ceva nevoie in afara de astea? Nu am mai facut poze la balaste, mi-a trimis si suporturile de la ele.

Multumesc

 

 

http://postimg.org/image/cujgi7r1b/

http://postimg.org/image/6joq4buf1/

5lznx.jpg

Modificat de M.Junior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu sunt mai nou pe forum, si am vazut ca va pricepeti foarte bine...

Am o mica nelamurire...eu am faruri normale pe masina cu instalatie de xenon( mentionze ca vad noaptea cu ele ca si ziua)... si am ocazia sa schimb farurile, cu faruri dinacelea cu lupa...ma puteti ajuta cu un sfat?merita sa le schimb sau sa le las pe cele vechi?

 

Daca imi explica cineva cum sa pun poze aicea, o sa va arat si farurile...

Modificat de Darius115
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De meritat , merita cu siguranta ,daca sunt faruri originale oem . Sunt si faruri atermarket , care imita farurile originale , sunt persoane care au fost multumite de farurile acestea , dar daca vrei sa pastrezi aspectul orginal al masinii merita cele oem . 

 

In legatura cu postarea imaginilor - dreapta jos - more reply options - choose file (alegi poza/pozele) - attach this file selectiv pentru fiecare poza :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu sunt mai nou pe forum, si am vazut ca va pricepeti foarte bine...

Am o mica nelamurire...eu am faruri normale pe masina cu instalatie de xenon( mentionze ca vad noaptea cu ele ca si ziua)... si am ocazia sa schimb farurile, cu faruri dinacelea cu lupa...ma puteti ajuta cu un sfat?merita sa le schimb sau sa le las pe cele vechi?

 

Daca imi explica cineva cum sa pun poze aicea, o sa va arat si farurile...

 

Salut! Depinde ce faruri cu lupa vrei sa pui. Daca sunt originale (alea cu dubla semnalizare), merita, dar investitia costa. Ai nevoie de senzori autoleveling, spalator pentru faruri etc. Daca vrei sa pun faruri cu lupa aftermarket, in locu' tau, eu nu le-as pune. Mai bine lasi faru' asa cum e. Am vazut pe multe Golf-uri/Bora faruri din astea si nu dadeau bine de loc. Plus ca sunt proaste calitativ si nu sunt nici originale. Pana la urma e masina ta si pui ce vrei. Eu doar mi-am dat cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da va multumesc mult pt. sfaturi...

 

despre farurile astea din poza ma refer...sa-mi spuneti daca sunt originale sau nu, sau daca merita 500 de lei...

post-132494-0-09197300-1391947359_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt originale, nu s-a pus asa ceva din fabrica pe Golf 4. Eu zic ca nu merita 500 lei, probabil le iei cu 600 lei noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu merita nici sa le dau pe ale mele si sa mai dau ceva diferenta?

 

idee ii ca nici ale mele nu sunt originale...

Modificat de Darius115
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti plac, ia-le ... mie unul nu imi plac in mod special, dar daca le-as lua la un pret bun, le-as monta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da va multumesc mult pt. sfaturi...

 

despre farurile astea din poza ma refer...sa-mi spuneti daca sunt originale sau nu, sau daca merita 500 de lei...

 

N-as pune asa ceva pe masina. In primu' rand, nu sunt originale. In al doilea rand, acest tip de far a fost facut pentru Audi. Faruri Dayline sau Daylight. E ca si cum ai pune Angel Eyes (care au fost concepute pentru BMW), pe VW sau pe alta marca. In al treilea rand, sunt si scumpe. Tu decizi ce vrei sa faci. Eu in locu' tau, cum ti-am mai zis, le-as pastra pe cele cu care a venit masina din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!