Jump to content

Montare faruri xenon oem Golf 4


IS0 4LEX
 Share

Postare recomandată

Din ce m-am uitat eu prin Workshop Manual e destul de complicat sistemul cu xenon OEM, din ce tin eu minte e prin contraaripa nush ce cutiuta de control, apoi sunt niste senzori de inclinare care se prind nu mai stiu eu unde ... deci costuri foarte mari. Ca sa nu mai zic daca se arde un bec xenon OEM cat costa.

Eu am faruri Depo cu lupe de sticla, becuri halogen normale, pot spune ca se vad ca si xenon ca si putere si acoperire (nu ca si culoarea luminii), faza cea mai tare mergeam in spatele unui "coleg" cu statie, si l-am intrebat daca il deranjeaza farurile mele ca mi se parea ca bat un pic sus, si el mi-a zis ca ar fi bine oleaca mai jos sa fie, le-am dat din buton si apoi i-am multumit si el mi-a zis "asa e toate xenoanele astea colegu :) :) ".

Stiu ca sunt putin offtopic, dar la urmatoarele masini, daca nu au lupe din fabrica, prima operatiune o sa fie cumparat faruri DEPO cu lupe si schimbat :P

Am mers ieri cu un Insignia tot asa cu faruri oglinda, vorba aia masina din 2011, si tot chioare erau.

Pur si simplu sistemul cu oglinda este foarte prost prin natura lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o varianta...dar nu stiu cat de realizabila este da muti cablajele din faruri de la unul la altul...

intelegi?

post-14266-0-61166200-1384173847_thumb.j

sa le demontezi pe ambele...si sa faci swich...dar nu stiu exact care ce becuri folosesc...de asta zic ca nu sunt foarte sigur daca merg...

si in felul acesta nu mai tai nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Xenon-ul aftermarket pe faruri fara lupa mi se pare o batjocura pentru ceilalti participanti la trafic . 

nu sunt deacord cu tine in totalitate.

daca pui H7r si le reglezi corespunzator nu deranjezi pe nimeni, iti dau in scris:).

 

Florin, cat de greu de monatat tot tot, sincluziv autolevelingul, ceva particularitati in mod special? trebuie altceva decat vag-com la partea de soft? 

 

 

destul - nu e complicat ci iti consuma mult timp, pana pregatesti cablajele etc. Eu la ultima am pus tot - farurile, autoleveling, bara cu spalatoare de far, vasul cu spalator de far....

 

componente - farurile complete, senzor leveling fata (pe bratele de pe stanga), senzor spate (tot pe stanga) - la modelele mai noi, nu mai este acesta - calculatorul de leveling - in contraaripa stanga spate- in interior.

Ar mai fi o varianta...dar nu stiu cat de realizabila este da muti cablajele din faruri de la unul la altul...

intelegi?

attachicon.gif2013-11-11 14.40.23.jpg

sa le demontezi pe ambele...si sa faci swich...dar nu stiu exact care ce becuri folosesc...de asta zic ca nu sunt foarte sigur daca merg...

si in felul acesta nu mai tai nimic...

 

nu merge sa iei cablajele, deoarece sistemul de reglaj far, etc, difera - deci, mai usor este sa faci transformarea mufelor - sau adaptoare - pentru cine nu se pricepe sau nu are cu ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care e solutia cea mai buna pentru adaptarea farurilor ? Calitate-pret-eficienta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin - am un prieten in Roman care monteaza lupe pe farul OEM, rezultatele sunt peste asteptari. Daca te intereseaza, scrie-mi un pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faruri cu lupe de la Depo daca gasesti adevarate Depo nu facaturi.

Le primesti, le montezi si ale tale le scoti la vanzare. Eventual poti sa le pui si xenon daca nu esti multumit de cata lumina dau lupele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic nu se compara cu aspectul OEM...si poate omul asta vrea...si sunt unii care platesc scump pentru acest moft...

OT...ce este in capul celui care renunta la ele? dezmembreaza masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o dezmembreaza , o vinde si are nevoie de bani si il mai "ajut" eu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care e solutia cea mai buna pentru adaptarea farurilor ? Calitate-pret-eficienta ?

 

calitate - eficienta - sa faci totul OEM.... pret - aici chinezariile conduc - nu recomand.

 

altfel - cum e legal, etc, sa nu ai probleme (nu ca in Romania e mare belea pe tema asta...) cu autoleveling si spalator de faruri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva mai trebuie mers pe urma si la RAR pt omologare,dupa ce se monteaza oem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai avand in vedere ca se modifica instalatia de iluminare, cam asa ar trebui.

De pe alt forum: #5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum de 250 km si ceva banuti cheltuiti,am rezolvat cu achizitionarea si montajul farurilor , am avut noroc pentru ca farurile erau adaptate deja pentru mufe cu 10 pini , proprietarul anterior din Germania facand aceasta modificare , deci multe detalii despre montaj nu pot da , doar am demontat bara fata si am conectat mufa . O mica problema era la farul dreapta fata unde era rezervorul pentru lichidul de parbriz de 5,5 litri si a intrat mai greu fiind si mufele de la spalatoarele faruri.

 

Farurile sunt modelul 2002 , cele cu calculator in spate nu cel cu calculator pe aripa . Firma producatoare Bosch . Becurile xenon am observat ca sunt diferite unul era Philips original , iar celalalt Osram original 4300k ambele. Faza lunga bec H7 Osram NightBreaker.

 

Diferenta intre faruri este majora nu doar din punct de vedere al luminii , ci si estetic. Inca nu am condus foarte mult pe timp de noapte cu ele (doar o ora) dar se observa diferenta. Postez cateva poze de la operatiune : 

 

post-124524-0-19408600-1384431160_thumb.  post-124524-0-02038400-1384431059_thumb.  post-124524-0-61836100-1384431685_thumb.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata foarte bine n-am ce zice . Felicitari pentru noua achizitie. Sa le reglezi ca la carte ca sa nu deranjezi pe ceilalti in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , le-am reglat deja , functia de autolevelling nu o am , dar am observat insa ca merge reglajul din interior al farurilor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai niste oameni care te invidiaza in gand acum :D .

sa le folosesti sanatos..

PS: curat sub capota nu gluma ;). keep up the good shit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum de 250 km si ceva banuti cheltuiti,am rezolvat cu achizitionarea si montajul farurilor , am avut noroc pentru ca farurile erau adaptate deja pentru mufe cu 10 pini , proprietarul anterior din Germania facand aceasta modificare , deci multe detalii despre montaj nu pot da , doar am demontat bara fata si am conectat mufa . O mica problema era la farul dreapta fata unde era rezervorul pentru lichidul de parbriz de 5,5 litri si a intrat mai greu fiind si mufele de la spalatoarele faruri.

 

Farurile sunt modelul 2002 , cele cu calculator in spate nu cel cu calculator pe aripa . Firma producatoare Bosch . Becurile xenon am observat ca sunt diferite unul era Philips original , iar celalalt Osram original 4300k ambele. Faza lunga bec H7 Osram NightBreaker.

 

Diferenta intre faruri este majora nu doar din punct de vedere al luminii , ci si estetic. Inca nu am condus foarte mult pe timp de noapte cu ele (doar o ora) dar se observa diferenta. Postez cateva poze de la operatiune : 

 

attachicon.giffaruri xenon montaj.jpg  attachicon.giffaruri xenon2.jpg  attachicon.giffaruri xenon3.jpg

 

sa le porti cu placere ! arata bine.

 

ce becuri ai la xenon ? nu cumva sunt faruri pentru retrofit ? masina de pe care le-ai luat, avea autoleveling pe ea sau tot reglaj din interior, electric?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca ai adus vorba, stii ce nu inteleg eu?

Ce e atata stres cu spalatoarele de far si autoleveling bullshittu la xenon. Un far, indiferent de care tip e, daca bate aiurea tot deranjant e, chiar foarte deranjant.

De ce atata presiune pe xenon numai?

si faza cu spalatorul de far? Numai daca nu mergi cu masina din dotare pe macadam si ti se stropesc cu noroi, cam ca si in filmul de mai jos, nu au prea mare valoare fara sa iesi apoi din masina si sa le stergi cu o carpa sa ramana curate curate, realist vorbind. Care-i nevoia asta mare de curatenie la xenoane? wtf is happening?

daca stie cineva o explicatie logica in spatele acestei dotari.

http://www.youtube.com/watch?v=Z-4v4I7Gzk0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un xenon OEM daca nu ar avea autoleveling este atat de puternic incat efectiv te-ar orbi si ai intra in sant daca s-ar indrepta spre tine.

Eu cred ca asta e diferenta majora, legata de diferenta de putere dintre xenon si halogen.

 

Referitor la spalatoare nu stiu care e explicatia logica de ce sunt obligatorii cu xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin- mersi de apreciere , nu avea autoleveling, avea reglaj din interior i-as fi luat si autoleveling-ul sa-l adaptez la mine , dar bat bine si asa . le-am reglat si sunt multumit nu cred ca deranjez pe careva 

 

@marius1982- mersi de aprecieri , si eu mi-am pus intrebarea de ce trebuie spalatoare , toate cele cu xenon de fabrica am observat ca au spalatoarele standard , am vrut sa pastrez si eu look-ul oem , probabil daca nu aveam spalatoare faruri ma lasam pagubas ,era o alta cheltuiala in plus si nu cred ca mai faceam modificarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius - exact despre asta este vorba - e prea puternic si de aici necesitatea autoleveling-ului.... si daca ai farurile murdare si modifica modul cum bate fasciculul de lumina, poate sa deranjeze pe ceilalti participanti la trafic.

 

cosmin - eu cred ca sunt faruri retrofit.... sau sunt modificate pentru montaj pe o masina fara xenon - deoarece masina pe care erau, era clar fara xenon de fabrica.

 

oricum, asta ca discutie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe ahw-shop senzorii aia de autoleveling, erau parca vreo 50 de euro bucata daca nu ma insel.

Aia au un fel de cumpana in ei :P si sesizeaza cand masina nu e la orizontala si regleaza farurile ?

In momentul de fata, cred ca ar trebui sa fie disponibile deja kituri de xenon care sa aiba si un modul de autoleveling la un pret destul de mic, avand in vedere ca acum orice telefon

are un amarat de senzor care stie care e orizontala, iar ca sa faci un modul sa comande motorasele in acest sens iarasi nu e mare SF...

http://furmanka.blogspot.hu/2007/12/mk5-wiata-ksenonowe-z-samopoziomowaniem.html

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la generatia asta, unitatea centrala compara valorile rezistive furnizate de cei doi senzori. In functie de ei, calculeaza nivelul de inclinare fata-spate al masinii si ajusteaza pe inaltime, farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA toate generatiile, sunt senzori pe bascula, nu sunt rezistivi, si calculeaza inclinarea. LA gneratiile mai noi se foloseste doar un senzor pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorii nu calculeaza nimic ci masoara.  Trimit o valoare (in volti) catre unitatea centrala. Ea transforma valoarea - calculeaza.

 

da, generatiile mai noi - alta treaba - nu au legatura cu Golf4....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!