Jump to content

Montare faruri xenon oem Golf 4


IS0 4LEX
 Share

Postare recomandată

Ma poate ajuta cineva cu schemele electrice pt faruri cu xenon OEM pt Golf/Bora pt ambele variante(pana in 2002 si dupa 2002)?

 

Parca am vazut candva pe aici o schema electrica a farurilor xenon OEM , dar nu am mai gasit-o acum... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai uitat pe pagina anterioara ? ... si mai in spate - sunt toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cap-coada topicul. Nu le-am gasit. Nu vreau doar corespondentele mufelor de la 12 la 10 pini, ci toata schema electrica, cu firele/mufele din far, firele care intra in mufa de 12, culorile lor, pana la switch si sigurante, tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Situatia mea e mai stupidă as zice... nu pot regla farurile decat daca ridic capota. Vreau sa rezolv cumva problema.

 

Golf 4 2004. Faruri stoc cu reflector. (mufa 10 pini)  La bord nu pot regla manual farul pt ca nu are potentiometru decat pentru intensitatea luminii din bord.(rotita stg) ciudat... Cand am cumpărat masina nu am dat suficienta atentie acestui detaliu. Am intrebat cum se regleaza farul si am acceptat cu usurinta explicatia fostului proprietar: „are ceva sistem automat ... dar nu ma pricep”. (acum cred ca „se pricepea” foarte bine)

Bineanteles ca m-am trezit in cele din urma... initial masina avea xenon oem. Are instalatia de LWR (auto-leveling) montata pe punti.

Nu am nimic cu cei ce „dezbraca” o masina ca sa o poata vinde la pretul pietei, dar macar sa fi facut treaba pana la capăt... cu reglare manuala.

 

Intrebari:

1. Pot face ceva sa functioneze LWR pe faruri stoc? (Desi sunt adeptul „mai bine oem” nu gasesc faruri sh iar noi ... nu vreau sa dublez valoarea masinii)

2. Daca vreau sa ma folosesc de LWR pe care il am, si cumpar un calculator de auto-leveling (cel de pe spatele farului stg) poate fi adaptat si la alt tip de far decat BOSH oem? de exemplu HELLA CELIS sh?

 

Multumesc mult pentru orice sugestie.

Modificat de CrisAx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu

2. Nu

 

Ai doua variante, una mai ieftina (dar un minus pt vizibilitate) si una mai scumpa (dar castigi aspect, vizibilitate, calitate..etc).

 

a. sa adaugi sistemul de reglare manual. il poti lua din dezmembrari, se gasesc pe toate drumurile. cred ca cea mai diifcila parte e sa decupezi bordul pt a adauga acel buton. in rest nu ar trebui sa ai probleme prea mari.

 

b. sa cumperi faruri complete: cu becuri, motorase, drosere, calculatoare..etc + mufe adaptoare. Aici, nu stiu cum e la tine. Adica daca fostul proprietar a folosit mufe adaptoare pt trecerea de la 12 pini cat avea farul cu xenon OEM la 10 pini cat are farul normal, sau a taiat direct instalatia...

 

La ce trebuie sa fii atent daca mergi pe a doua varianta: ai grija ca sunt doua tipuri de faruri cu xenon OEM. Mai clar au fost 2 sisteme montate pe platforma Mk4. Primele s-au montat pana 06.2002 si al doilea sistem dupa 06.2002. Trebuie sa vezi ce sistem a fost montat la tine. 

Un alt aspect pe care trebuie sa-l ai in vedere este ca exista si faruri IDENTICE cu cele OEM. Acestea sunt fabricate de Magneti Marelli fata de cele 100% originale care sunt fabricate de BOSCH. Fugi de fake-urile alea ca sunt mult mai proaste decat un far normal produs in China.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a. Nu cred ca trebuie sa decupez nimic. Butoanele sunt la fel ca dimisiuni, cu sau fara reglaj manual.

b. Am mufe cu 10 pini dar par bine facute ... imbracate in copex etc. totusi la farul din stanga (sofer) am 2 mufe pe acelasi fir, o bifurcatie „Y”. Una infipta in farul iar alta sta suspendata... asta nu am inteles de ce au facut-o.

 

Totusi nu as vrea sa renunt, trecand pe manual. Am cerut un pic de ajutor pentru ca dupa ce am vazut cata lume ar vrea sa aiba LWR si spalatoare far OEM, inteleg cat de benefice sunt. Iar eu le am si chiar este util spalatorul dupa ce circuli in spatele cuiva.

 

Din 2 motive as face un efort sa ma folosesc de ele.

1. Circul aproape zilnic din care 2,3 ore noaptea, si pun mare pret pe iluminat.

2. Masina e variant, suspensii moi, si balanseaza la denivelari mai mult ca un hatchback, + cand goala, cand plina, iar fascicolul de lumina e cand la 20 m cand in pomi. Ce bine ar fi sa se regleze automat. (ca ma gandesc la colegii care vin din contrasens)

 

Mai caut posibilitatea sa re-activez LWR cum am spus mai sus, daca nu... trec pe manual si gata.

Modificat de CrisAx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bordul nu trebuie decupat, deja e un buton acolo, numai ca are doar reglajul de intensitate luminoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina are din fabrica xenon atunci trebuie sa aiba si spalatoare si sa nu aiba butonul pt reglajul farurilor .

adica daca montez xenon oem pe masina din semnatura care are buton de reglaj faruri, acesta nu va functiona? Nu voi putea regla xenonul din habitaclu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu o sa poti regla xenon-ul..de fapt nici nu ai avea nevoie sa-l reglezi deoarece acesta se regleaza automat..acel buton va fi doar de decor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lik3z!,daca kit-ul este complet(adica are si auto leveling) nu va fi nevoie de acel buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA panaramele de csenoane chinezesti care se monteaza in faruri fara lupa te referi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

daca masina are din fabrica xenon atunci trebuie sa aiba si spalatoare si sa nu aiba butonul pt reglajul farurilor .

adica daca montez xenon oem pe masina din semnatura care are buton de reglaj faruri, acesta nu va functiona? Nu voi putea regla xenonul din habitaclu?

 

Daca acum iti functioneaza reglajul din interior iti va functiona si daca iti montezi xenon OEM. Trebuie doar sa faci mufa adaptoare cum trebuie, sa corespunda firele.

 

nu, nu o sa poti regla xenon-ul..de fapt nici nu ai avea nevoie sa-l reglezi deoarece acesta se regleaza automat..acel buton va fi doar de decor...

S-ar regla automat daca si-ar monta instalatia de autoleveling pe punti si ar trage firele si daca ar avea calculatorul de leveling(care se monteaza pe spatele farului din stanga), pt modelel de faruri pana in 2002.

Pt cele dupa 2002 calculatorul este corp comun cu balastele, care sunt pe spatele ambelor farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu o sa poti regla xenon-ul..de fapt nici nu ai avea nevoie sa-l reglezi deoarece acesta se regleaza automat..acel buton va fi doar de decor...

S-ar regla automat daca si-ar monta instalatia de autoleveling pe punti si ar trage firele si daca ar avea calculatorul de leveling(care se monteaza pe spatele farului din stanga), pt modelel de faruri pana in 2002.

Pt cele dupa 2002 calculatorul este corp comun cu balastele, care sunt pe spatele ambelor farurilor.

 

 

e de la sine inteles ca ma refeream la cele cu instalatia de xenon completa. De fapt pe colegul il interesa ce face butonul de reglare al farurilor daca si-ar monta instalatia completa de xenon...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate sa montez xenon oem si sa put regla lumina din habitaclu...sincer mi se pare mai util asa decat automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate sa montez xenon oem si sa put regla lumina din habitaclu...sincer mi se pare mai util asa decat automat

Depinde cum privesti lucrurile. Daca criteriul este doar utilitatea personală, poate este suficient reglajul manual. Dar daca iei în considerare factorul de legalitate 100% (RAR-ul) și motivele pentru care inginerii VW au proiectat XENON OEM doar cu LWR (automat), atunci vei merge pe varianta a doua. Doar în al doilea caz eviți sa trimiți „sulițe de lumina” orbitoare în ochii celor de pe contrasens cand treci peste o denivelare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate sa montez xenon oem si sa put regla lumina din habitaclu...sincer mi se pare mai util asa decat automat

NU, nu se poate xenon OEM si reglaj manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA panaramele de csenoane chinezesti care se monteaza in faruri fara lupa te referi ?

Indiferent de far, nu se poate pune instalatia de autoleveling OEM? Farurile bosh au alt tip de motorase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cele cu xenon OEM au altfel de motorase, fata de cele fara xenon/autoleveling

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Tocmai am achizitionat un set de faruri Xenon OEM (BOSCH -- pana in 2002, cu balastele care se monteaza in spatele aripilor). De asemenea, nu o sa instalez sistemul de autoleveling, caci nu am cele 2 cantare. Am si eu cateva intrebari, daca ma poate ajuta cineva:

 

1) In legatura cu prinderea celor 2 balaste in spatele aripilor. Are cineva instructiuni sau ceva poze cum sunt montate acestea (poza atasata);

 

2) In legatura cu legarea firelor de la 12 pini la 10 pini (masina nu a venit original cu xenon, si deci am 10 pini): exista o schema de legare a firelor?

 

3) Tinand cont de faptul ca nu fac auto-leveling, se poate fac prin conexiunea firelor ca sistemul manual din masina (existent), sa poata regla farurile manual? Si daca nu, exista o schema anume pentru eliminarea firelor responsabile pentru reglare din 12 in 10 pini?

 

Multumesc!

post-136372-0-84932300-1418738113_thumb.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un pic, in paginile anterioare - gasesti toate diagramele, ca sa iti faci transformarea

 

nu va merge cu reglajul manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Tocmai astazi am instalat farurile, temporar, caci urmeaza schimbarea de becuri, curatare, polisare sticla etc. Ca nota, pentru acest model de far cel putin (cel cu balasturile ce se instaleaza in spatele aripilor -- model pana in 2002), merge facut ca reglajul din interior (existent, aflat pe masina fara xenon), sa actioneze sistemul de reglare al farurilor Xenon OEM BOSCH - fara nicio problema. Toata treaba tine de un cablu de masa, ce trebuie legat. O sa revin cu detalii clare pentru toti cei care au "problema" asta si vor sa isi faca reglaj manual, si ca nota celor care spun ca nu merge: se poate fara nicio problema/adaptare faruri, etc ;)

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!