Jump to content

XENON - Efecte negative ciudate


Remus G
 Share

Postare recomandată

Abia astept sa imi vina...sa le montez!!!

Am mai mult de o luna jumate de cand sunt fara masina! Dar acusi o scot...

Mersi de raspunsuri... :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cumpara 4 diode zenner de 21-24 volti si monteaza-le doua cate doua inseriate pentru fiecare balast, in paralel cu alimentarea balastului. Cele 2 diode le legi fie anod la anod fie catod la catod inseriate si apoi in paralel cu alimentarea. Vezi desenul atasat, scuze pt. calitatea lui dar sunt cam... grabit. Asta iti va limita curentii inversi de la balast. Eu am ars ceasurile de bord de la ceva asemanator, plasmele pentru ceasurile de bord. De cand am pus diode nu mai am probleme. Dioda de pe "+" trebuie sa suporte ceva curent, ia una mai serioasa. Sper sa iti fie de folos.

Am facut si eu montajul si am pus dioda redresoare de 5A, si dupa ce s-a ars, am pus de 25A, care si asta se incinge foarte tare. Simptomele par sa fi disparut, dar nu ma risc sa merg cu diode incinse. In concluzie, nu merge si la mine montajul asta. Ramane variante de montaj a unor relee de protectie la fiecare far. Daca nici asa nu dispar problemele, adio xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.....am o instalatie xenon originala adica cu bec d2s.....stie cineva cul asi putea monta bec d2s pe fac cu h7....este poate o flansa sau altceva?

ID:Andumoscaliuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultima vreme am o problema la un bec cred

prima data la rece porneste greu un bec trebuie sa tot il opresc si pornesc pana isi da drumu

dupa ce s-a aprins si s-a inclazit nu mai apare problema

posibil de la bec sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a avut un prieten pe un Vectra B. Trebuia sa dea impulsuri de curent la unul din faruri ca sa se aprinda.Dupa o vreme becul a inceput sa se ingalbeneasca si pe urma a trebuit sa schimbe balastul ca nu se mai aprindea deloc. Becul nu avea nici o problema. Incearca sa pui balastul de la celalalt far acolo unde iti face problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cine are montat kit xenon si au erorii sau mai stiu eu ce .........am gasit asta pe un site......poate va ajuta intr-un fel.

kit anulare erorii xenon

Modificat de danutszy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema.

Ieri am pus si eu ca "tot omu`" xenoane pe lunga 4300k 35w merg nu am de ce ma plange ;) singura chestie e ca daca tin pe un zid faza lunga mii se pare ca se misca becurile in sus si in jos ... pe zid ma refer nush cum sa zic tare ciudat arata vreun sfat careva daca mati inteles:) :)

Si eu am observat acelasi lucru, farul din stg se ridica si coboara, cu miscari scurte, foarte rapide. Nu mai inteleg nimic.... Tu ai rezolvat cumva problema?

Eu am pus pe relee de protectie ambele xenoane si tot am niste mici anomalii in ceasurile din bord, plus faza cu farul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alta problema cu xenonul.Daca le aprind cu motorul pornit si dupa comutez pe pozitii imi ramane cel din dreapta aprins.Daca fac treaba asta cu motorul oprit functioneaza normal.Am crezut ca e de vina instalatia,am schimbat-o toata si tot la fel.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mers pana la urma montajul ??

nu sunt chiar electronist ,insa stiu ca diodele zener sunt diode stabilizatoare de tensiune (permit trecerea unei tensiuni maxime ) , care este fixa , de unde 24v ,cand pe masina avem 12v?

iar modul in care sunt legate pare a fi o jumatate de punte redresoare

fenomenele ce sunt prezentate au legatura mai degraba cu campul magnetic generat de balasturi datorita tensiunii inalte pe care o produc (aprox 23000 v)

in concluzie ar trebui incercata o ecranare a cablurilor si balasturilor , posibil cu folie de aluminiu pe care sa o legi la masa

as dori o explicatie mai documentata despre cum functioneaza montajul ,asta asa ca sa nu dezinformam si sa nu inducem oamenii in eroare

Mihai, montajul acela "taie" varfetele de tensiune inalta (le pune la masa) mai exact taie tot ce depaseste 24 volti sau -24 volti. Dioda zenner are proprietatea ca la la o anumita tensiune inversa (in cazul asta 24 volti) sa conduca in ambele sensuri pana cand tensiunea inversa scade iar sub 24 v. Daca dioda redresoare se incinge excesiv atunci se poate renunta la ea. Nu ma consider electronist profi dar kestia asta mi-a fost recomandata de unul chiar profi ca fiind varianta minima de protectie. Daca alegi o dioda cu tensiunea stabilizata mai mica (dar peste 14.5 volti neaparat) atunci ea va "taia" prea multe varfete care de altfel nu sunt periculoase si se va incinge excesiv. Bineinteles ca explicatia mea poate suferi imbunatatiri dar practic la mine a functionat. Poti pune si un condesator in paralel cu balasturile si vei avea un efect de luat in seama. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am montat si eu la sevice un kit bixenon pe MK3, din pacate a facut o groaza de probleme probabil din cauza calitatii proaste sau din cauza ca nu am montat si modulatoare anulare erori sau aceasta instalatie de diode zenner. asadar am schimbat 2 balasturi pana acum, insa ultimul pe care l-am pus(pe garantie) a fost unul mai special ca avea deja o "cutiuta" cu aceste 2 bobine pe alimentare; o chestie foarte buna, care mi-a recomandat-o(abia acum) si un prieten electrician pro, deoarece aceste diode protejeaza balastul la curentii de feedback sau ma varfurile de tensiune, mai bine zis(cum a zis si....colegu VWasi, care apar la aprinderea si la stingerea instalatiei. condensatorii nu isi fac treaba aici, deoarece nu se prea mai folosesc pentru protectia ciruitelor electronice si nu sunt la fel de utili precum diodele zenner(si mai este un tip de integrat cu aceasi functie, insa am un lapsus, acu) . dar am ajuns la concluzia ca decat sa pui bi-xenon after market mai bine iei becuri H4 + Vision Plus si proiectoare iar durata de viata a becurilor este aproximativ aceasi iar constul de intretinere al instalatiei este de 2 ori mai putin decat la bi-xenon. dar cum se zice ...domnia se plateste !

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de aproape un an kitul xenon Thunder pe scurta - H1, 35w, si a mers zilnic intre 30 min - 4 ore. Eu nu sting niciodata scurta. Acum 3 saptamani, nu s-a mai aprins un bec si am schimbat, pe garantie, balastul si becul pe farul respectiv. Totul e in regula in rest, sunt super multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca xenonul after market nu este la fel de durabil ca si cel oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bi-xenon h4 de la o firma de biscuiti made in china si primul balast s-a dus dupa o zi.Noroc de garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti am venit si eu cu o adaugare;sambata mi-am montat xenoane pe masina ele fiind H1 merg fara probleme nu se intampla nimic totul e ok cel putin pana acum. Daca o sa apara ceva va dau de stire

Numai bine,

Bula01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot instalatie THUNDER am pe masina, un H1 de 35W 6000K. Fara nici o problema. Am prieteni care au aceiasi marca de mai de mult timp decat mine si foarte multumiti oamenii. Unu a avut un bec ars si l-a schimbat pe garantie. In rest lumina total superioara celei halogen. Toti am cumparat de pe www.kituri-xenon.ro, si baietii de acolo foarte valabili si operativi. Recomand :vaidecapulmeu: .Si ale mele se incarca repede, nu cum am auzit alte marci ca dureaza un pic pana ajung la temperatura. Precizez ca circul intensiv cu masina si dupa ce pornesc motorul aprind si farurile, chiar daca e zi afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez si ale mele tot THUNDER sunt luate de la BE-LOUD cu 250 setul.

O zi buna :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

saluatre baieti. am o mica nelamurire. am luat un set de faruri cu lupa cu bec H1 + xenon 35W 6000k. totul ok. pana acum. de ceva vreme am o problema si anume: la pornirea xenonului daca motorul e pornit limba de turometru scade la 0 precizez ca nu se intampla tot timpul. am incercat si in mers si acelasi fenomen. mai nou imi reseteaza si ora din ceas. am fost cu el la garantie si nu au ce sa imi schimbe. totul functioneaza in parametrii. din cate am cictit in topicul acesta nu pot spune ca am din ce sa ma informez. am fost cu masina la 2 electricieni si nu inteleg fenomenul. astept un raspuns cu o sugestie. multumesc mult pt timpul acordat la citirea postului.

Modificat de electrobeat85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ai alimentat corect xenoanele din faruri ... ele trebuiau alimentate printr-un releu de la o linie principala din cutia de sigurante . La bord trebuia sa ajunga numai alimentarea releului .... se pare ca tu alimentezi din bord becurile si atunci la pornire sug tot si te lasa pe firul respectiv fara curent pentru restul de consumatori ... asta in cazul in care balasturile de la becuri sint bune si nu ai izolatia strapunsa sau in curs de strapungere ....

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de raspuns. o sa incerc maine sa montez releu separat pe fiecare bec sa vedem ce sa intampla. alimenatre este facute ok. chiar daca am facut-o eu cei de la garantie mi-au pus stampila pe garantie datorita montajului conform manualului. balasturile le-am montata intr-o cutiuta de aluminiu am lipit cauciuc subtire ca absorbant de socuri.altfel nu puneau stampila de garantie :P o sa revin cu rezultatul la problema. multumesc :)

Modificat de electrobeat85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Electrobeat85! :) Am tot zis ca te caut pentru stopurile alea custom...dar am tot amanat. In legatura cu xenonul, aceleasi simptome am avut si eu, am legat chiar si relee de protectie pe ele, cu alimentare separata din baterie, ca la subwoofer, dar nimic. Tot asa face... Eu am renuntat la xenon n favoarea la becuri destul de bune, asta ca sa nu ard ceasurile. A scris cineva mai sus despre asta. Oricum, mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata. am montat releu de protectie ptr fiecare far separat cu siguranta inseriata de 15 A. tin sa precizez ca semnalul ptr releu l-am luat de la panoul de sigurante si relee, mai exact de pe firul care vine direct de la blocul de lumini. sper sa fie de folos. Craciun Fericit!

Modificat de electrobeat85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

sall dragi colegi..eu am un vento si am xenon si in faruri si in proiectoare de vreo 2 ani si nu am absolut nici o problema cu ele...isi merita din plin banii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am de 2 ani xenoane cu balasturi super slim si nu am avut si nici nu am nici o problema. Acum tot ce se gaseste after market sant de foarte proasta calitate. Va dau un sfat ;care vreti xenoane bune ,nu mai luati de astea ieftine ca merg de toti banii si mai e nevoie si de cate o improvizatie suplimentara ca sa mearga.Am ajuns la concluzia ca ce este mai scump intradevar isi merita banii.Eu am xenoanele de cand costau 150 euro pe internet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau dreptate

Eu am dat 300 ron acu un an pe un bixenon h4,firma facuta pe vapor,garantie 1 an

De atunci am facut aproape 30.000 km si am schimbat 2 relee si un balast + ca deja incepe sa`mi faca figuri un bec.Noroc de baiatu ca a fost foarte prompt si serios cand a fost vorba de garantie...

Dar depinde si cati km faci pe an,daca omu o tine mai tot timpul in garaj si merge de 2 ori pe luna pana la tara dupa o sacosa de cartofi normal ca il va tine mult si bine...

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Poate sa ma indrume cineva cum sa montez releu inseriat cu siguranta pe fiecare far in parte cu alimentare din tablou? O mica schema, poza? Va rog mult.Am aceeasi problema ca a lui MKA III .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!