Jump to content

Activarea avariilor la mersul inapoi


dsf
 Share

Postare recomandată

Doar la magazine de electronice. Sau prin ceva aparate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmiine daca vi prin cluj te bagi sa imi faci asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara nici o problema. :)

Sau poate vii tu prin Zalau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmine as veni dar de cind cu bebele el imi face program.asa ca .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu sa mearga avariile la mersul inapoi :) . Am folosit schema cu releul cu doua contacte normal deschise . Cu putina atentie si rabdare se face fara probleme si nici nu sunt probleme ca si la schema cu releul de dacie .

Bafta celor care se apuca de treaba , cine are nelamuriri ii ajut cu placere .

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oalta idee este cu un bec din germania ,adus de fratele meu,care emite si semnale acustice.Se monteaza in locul becului de mers inapoi.Nu stiu cat costa ,a zic cadou de la mine!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De-alea gasesti si pe la noi. Suna intr-un mod execrabil, chiar tiganesc.

Fara suparare. Asta e parerea mea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian,poti sa ne spui si noua unde ai gasit acel releu cu 2 contacte normal deschis?la piese auto sau la magazin de piese electronice?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am luat de la un unchi care este depanator tv . Am gasit multe pe placi de televizoare . Probabil se gasesc la magazine de piese electronice .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian,poti sa ne spui si noua unde ai gasit acel releu cu 2 contacte normal deschis?la piese auto sau la magazin de piese electronice?

Merci.

De la orice magazin de piese electronice, sau recuperarat, din montaje electronice vechii.

Un exemplu de unde puteti achizitiona acel releu: aici

Modificat de baghdad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un vecin care are semnale acustice de la alarma pe mers inapoi,si cu o jumatate de ora inainte de a m-a trezi dimineata pentru servici,el da inapoi peste 50 de metrii.V-a dati seama ce placut este?Asa ca este mai bine ori ce am eu,care nu este deranjant la ureche,ca este facut de neamt,ori lasati asa cu a facut-o :Driver: neamtul de la mama lui!

Modificat de C o s m i n
Post dublu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca vecinul tau are alarma aftermarket de aia face asa. Ma mir ca nu il deranjeaza pe el ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o chestie de bun simt sa nu faci asta. Eu tin si alarma pe "mute" tot timpul (desi nu scoate zgomote la mersul inapoi), tocmai pentru a nu deranja pe nimeni si a atrage atentia asupra masinii.

Din cate stiu, alarmele cu acea optiune de "bip"-uri la mers inapoi, permit dezactivarea in regim silentios (sau poate doar unele).

In cel mai rau caz ar putea si el sa desfaca firul cu tensiune de la bulbul de marsarier la alarma si nu ar mai deranja pe nimeni.

Dar... cum la noi cauti cu lupa bunul simt... :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Daca cineva poate sa posteze o schema cum se poate face ca avariile sa functioneze alternativ in momentul mersului inapoi .

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este posibil, numai ca lucrurile se complica un pic si trebuie sa ai habar de ceva electronica.

Pe scurt, cum este posibil:

Sa zicem partea R lumineaza normal, ca in sistemul de semnalizare, partea L este stinsa atata timp cat lumineaza R.

Cand partea R se stinge, se aprinde partea L pe perioada de stingere normala R a sistemului de semnalizare.

Releul RL1 este un releu cu 3 contacte ND-NI. Poate fi procurat de aici

Releul RL2 este un releu cu 1 contact ND-NI. Poate fi procurat de aici

Cu stima,

Baghda

post-41935-0-00157000-1296313639_thumb.j

Modificat de baghdad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc domnule , foarte prompt. Ai un + de la mine :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Va salut domnilor!Oare schema de mai sus cu acel releu cu doua contacte NI se poate folosi la un golf 5? Schema banuiesc ca nu este identica. Cine ne poate da informatii pentru aceasta schema?

 

Stiu ca sunt pe passat b5.....moderatorii sa ma scuze.Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam amesteci curentii - se poate face, mai bagi si niste diode in schema...dar eu nu-ti recomand sa faci asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog spune-mi de ce amestec curentii si de ce nu este recomandat sa fac asa ceva?Am observat ca semnalul semnalizarii pleaca din bordnetz(dupa mai multe sapaturi). Folosind mai multe diode cum ai scris:- o dioda la alimentarea releului(releu cu 2 contacte ND)din switch marsarier si inca doua pe fiecare canal(left/right)????Nu stiu daca este bine cum am gindit?Sau iar "amestec curentii"???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat .... nu fac astfel de modificari.

 

in teorie, asa cum ti-am zis mai sus, daca folosesti diode, nu trebuie sa se intample nimic aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O dioda parte alimentare releu si inca doua pentru fiecare canal in parte.Sper sa nu gresesc!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine iei semnal de la mersul inapoi si il dai in butonul de avarii si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On ‎12‎/‎22‎/‎2015 at 10:06 AM, flo_p70 said:

............ Oare schema de mai sus cu acel releu cu doua contacte NI se poate folosi la un golf 5? Schema banuiesc ca nu este identica. Cine ne poate da informatii pentru aceasta schema? ............

Acea schema nu poate fi folosita si pentru un Golf 5, nu este identica si nu este compatibila.

Este functionala doar pentru Passat.

Pentru a oferi informatii cu aceasta schema am nevoie de mai multe informatii despre Golf-ul 5:

 - Model An

 - Tip Vanzare

 - Cod Motor

 - Cod Cutie Viteza

Eu am facut o schema dupa un Golf 1,4 COMFO 55 5F:

 - Model An..............2005

 - Tip Vanzare..........1K11A1

 - Cod Motor.............BCA

 - Cod Cutie Viteza...FXQ

Golf_1_4_COMFO_55_5_F.jpg

Cel mai bine ar fi sa lasam in pace curentii, diodele si alte sfaturi care nu sunt la obiect.

O modificare in necunostinta de cauza poate duce la defecte foarte grave, chiar pana si la inciendiu.

Schema pe care am recomandato pentru Passat cu un singur releu am montato pe passatul meu in anul 2010 si este functionala si la ora actuala.

Sa revenim la schema pentru Golf 1,4 COMFO 55 5F, aici pentru functia de avarii si mersul inapoi o face modulul J519-  Onboard supply control unit:

J519_Onboard_supply_control_unit.jpg

 - functia de avarii prin E229:

E229.jpg

 - mersul inapoi F4:

image.jpg

Modulul J519-  Onboard supply control unit poate fi localizat aici pe masina:

2_Onboard_supply_control_unit_J519.jpg

Plecand de la cele enumerate mai sus, schema de adaptare este foarte simpla de adaptat, cu un singur releu care are un singur contact normal deschis (ND).

Schema.jpg

1 - se conecteaza la J519 in conectorul F contactul 6, firul este de 0,5 culoarea Albastru/Negru

2 - se conecteaza la J519 in conectorul G contactul 9, firul este de 0,5 culoarea Maro/Rosu

3 si 4 se conecteaza la masa (sasiul masini) sau la J519 in conectorul F contactul 8, firul este de 0,5 culoarea Maro

3_F_G_Conector.jpg

Atasez tote pozele folosite in:

Golf 1,4 COMFO 55 5F.rar

Modificat de baghdad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!