Jump to content

Pistoane 1.8T


ValiB
 Share

Postare recomandată

Se potrivesc. Diferentele intre ele sunt fustele mai scurte la cele de turbo si cota de la boltul pistonului la capatul superior, mai mica cu 1,5 mm. Dupa parerea mea este exact ceea cat ai nevoie ca sa decomprimi motorul.

post-14538-1253102282_thumb.jpg

post-14538-1253102409_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus incomplet intrebarea, pistoanele cu tot cu biele. Daca pica bine pe vilbrochen si sus daca da sa nu in supape. daca aveti ceva linkuri cu documentatie dati aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt mai joase cu 1,5 mm, cu siguranta nu lovesc in supape. Fantele pentru supape de la pistoanele de 16v nu sunt mai adanci de 1,5 mm. Bielele de 16v se potrivesc pe pistoanele de turbo, au aceeasi dimensiune bolturile, dar nu stiu daca se pot pune bilelele de turbo in blocul de 16v. Asta n-am incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistoanele de rs2 sunt cele mai ideale la conversia asta dar se pot face multe alte adaptari eu am o reteta dar prefer sa o incerc mai intai eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistoanele de rs2 sunt cele mai ideale la conversia asta dar se pot face multe alte adaptari eu am o reteta dar prefer sa o incerc mai intai eu

Da, dar nu se prea gasesc pe toate drumurile.

Legat de reteta ta, sa ne-o spui si noua cand te decizi ca este ok. Pana una alta, am mai aflat cateva pareri, care spun ca pistoanele de 1.8T se potrivesc pe kr, dar nu se stie de biele. Daca are cineva tot ce-i trebuie si poate sa testeze sa ne spuna si noua. Eu astept un raspuns de la cineva care se gandeste sa schimbe internele de 1.8 T, sa le iau sa vad daca se potrivesc.

Inca-o intrebarea este, bielele stock de 16v cat rezista? nu are nimeni nicun fel de documentatie?

In paralel, m-am uitat si eu pe net si am gasit pistoane de 16v pt turbo 580$ (toate 4). O sa revin cu un link poate intereseaza pe cineva.

Modificat de ValiB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pistoanele de 20VT se pupa pe blocul de 16V, la fel si bielele: http://www.not2fast.com/vw/stuff/vw_engines.shtml. Singura problema sunt fantele de supape (exista si la 20VT, dar in ce masura se aseaza pe pozitia de la 16V nu stiu). O alegere foarte buna sunt pistoanele de S2 (RS2), care sunt forjate si impreuna cu bielele pot primi multa forja pana sa cedeze. Poti folosi si bielele de 16V, dar peste 220-230 de cai poti sa le gasesti bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este problema la toate pistoanele care se potrivesc in afara de cele de rs in rest se potrivesc multe pistoane acum partea cu fanta la supape se poate prelucra ideea e din ce piston preferi sa prelucrezi si ce bloc vrei sa folosesti toata lumea prefera blocul de 16 supape dar eu nu cred ca e foarte indicat exista si alta varianta mai buna care a fost gandita ca pt un motor cu ceva presiune adaugata in fine cine nu vrea sa foloseasca pistoane de rs trebuie sa prelucreze un pic pistoanele si nu incepeti sa spuneti ca au facut aia in germania pe bloc de 16v rezista e ok dar pentru siguranta mai mare eu recomand altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu gresesc blocul de 16v si g60 sunt la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Uite un topic interesant! Intrebare: avand in vedere ca blocul motor de la 1,6 8v este acelasi de la 1,8 20v, diametrul pistoanelor fiind de 81mm la ambele, se pot adapta biele de 1,8 la 1,6? Asta pentru a mari cursa pistoanelor si implicit capacitatea cilindrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golf mk2 1.6 este acelasi bloc cu 1.8 si poti face direct swap de interne (pistoane, biele, arbore).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Alin. Eu am mk4. Care e situatia aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

situatia. vindel si cumpara-ti un 1.8t.

ai atat de mult de schimbat pe plan electronic (mecanic nu stiu daca merg internele din 1.8 in 1.6 chiar daca au acelasi diametru al pistonului) si nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca e inutil sa incerci swap la 1,8T. Eu ma refeream la 1,8 aspirat. Blocul motor de la 1,8T se potriveste cu cel de la 1,6 16v. Eu am 1,6 SR 8v. Stiu, e cam greu de umblat la el, tare imi e ca o sa obtin crestere de putere doar daca merg cu el la vale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!