Jump to content

SUPAPA N75


rades
 Share

Postare recomandată

Exact! Ideea e ca nu aveam lag. Am impresia ca nu am vacuum destul pentru un raspuns rapid al actuatorului. Asta noua e tot Pierburg. Oricum, ieri s-a umblat decat cu testerul, la vacuum si la n75. Sa ii scurtez cursa la actuator cu o tura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare pe N75, cod 16627 ( p0243 ), cu mesajul "malfunction" pe un tester universal si cu "emissions workshop" pe BC = fir masa intrerupt, ros in dreptul pompei tandem. Asta in cazul meu. Alta belea dupa rezolvarea firului a fost un furtun de vacuum, crapat destul cat sa nu traga masina, dar nici destul incat sa dea limp.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu o problema cu masina un golf 4 alh problema este ca nu trage acuatorul de tija turbinei(acuator nou)turbo curatat .furtune vacuum verificate (cum pot sa vad daca functioneaza n75)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75-ul tau pe alta masina sau elimini n75 din schema. Ori incerci un N75 bun, la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot face legatura vacuum pe direct sa vad daca trage acuatorul de tija
?(mentionez ca nu ia limp mode se duce pana la blana )


 

 

 

Modificat de golfalh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara domnilor ! 

O problema am si eu. Am un passat B5 variant 1.8 T AEB 150 cp. 

T-ul de la valva N75 e rupt. Ma poate ajuta cineva cu o valva second hand, buna. Noua e prea scumpa.

Codul piesei este : 058906283C. 

Daca sunteti din Maramures e si mai bine :))

 

Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golfalh, vacuumul care intra in N75 il bagi direct la turbo, daca tija face miscarea, atunci nu tija e de vina. Daca te uiti la tija in timp ce iti porneste cineva masina, vezi daca face miscarea sau nu. Prin N75, dar si fara N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se simte si la mana sau cu un manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pot pune valva n18 in locul celei n75 ? sa vad daca este defect n75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, lucreaza identic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat valva n75 pus pe direct la baterie nu se aude nimic ? ar trebui sa se auda ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sa auzi cum lucreaza - face clanc-clanc.... plus ca poti verifica cum permite trecerea aerului, tragand cu gura.

incearca sa o busesti de cateva ori si vezi daca incepe sa lucreze - daca nu, alta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut revin cu n75 desfacut curatat dar nimic se poate sa fie ars??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Face vreo scanteie cand il alimentezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da una mica :D

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Teoretic e buna... Chiar nu misca nimic in ea cand o alimentezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude nimik

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,de curand intampin si eu o problema la masina mea(b5 110cai avg precizez ca e automata in 4 trepte), problema se manifesta in felul urmator:

-pornesc si plec ,masina trage de rupe pana cand pun frana mai brusc sau ma joc cu acceleratia,dupa care numai trage si urca foarte greu in ture.

Sau de exemplu pornesc si dau sa plec mai repede, adica o bag repede pe D si pleaca greu de tot abea pe la 1500 si scoate mult fum negru, dupa care pleaca normal

Am pus vag.com si mi.a dat eroarea :

17958- charge pressure

             P1550- 35 - 10- control deviation - intermittent, de la ce ar putea fi?

Sa fie cumva n75-ul?

Modificat de cntmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Posibil  linia de vacuum, geometria turbinei murdara, sau N75 defect.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca e geometria, pentru ca masina asta nu vede sub 2000 de rpm,o duc chiar si in 4500, adica eu asa consider.

Am sters eroarea si numai apare diseara o sa vad cum se comporta si va tin la curent.

Modificat de cntmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ! Am si eu o problema. In ianuarie MAF-ul meu a decedat si l-am schimbat. Totul in regula pana acum o luna, cand tot simteam ca masina nu mai trage asa bine sub 1800 rpm in treapta a 2-a. Adica are asa un pic de lag dar dupa 2000rpm trage foarte bine. Am pus vag com pe masina si la idle imi arata la MAF undeva la 470 mg. Am crezut ca e MAF-ul dus si l-am schimbat. Are aceeasi problema, exact aceleasi valori. Ar putea fi N75 de vina ? Din ce cauza sunt atat de mari valorile MAF-ului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 24.08.2012 at 9:20, snepar a scris:

Aceeasi problema am avut si eu la masina mea,undeva la 3000 de ture il punea in cap nu se mai accelera ,cind calcam pedala de acceleratie se infrina in loc sa se accelereze,il opream si il reporneam iar cind saream de 2800 -3000 de ture il punea in cap.La mine a fost senzorul de presiune de pe tubulatura de dupa intercooler,la fel am gasit la un golf 4 ALH.Acuma aceeasi manifestare poate veni si din alta parte eu spun ceea ce am patit eu.Acest senzor este intre motor si cuva de la baterie,practic in spatele motorului sus pe tubulatura de plastic ce vine de la intercooler si este prins in doua horsuruburi,nu mai tin minte ce senzor G este, mentionez ca nu a aparut ca si cod de eroare.Dupa schimbarea lui,si inainte de asta am schimbat si senzorul de temperatura de pe motor, dupa schimbarea lor a scazut si consumul de motorina .

Deci au schimbat sensorul MAP G71 de pe tubulatura? Si merge? Eu am aceeas problema si erroarea ma duce la ce spui tu sensor MAP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N 75-ul sa fie de vina ?

Eroarea este:  P1557 Turbo/super charger overboost condition:control limit exceeded.Sporadic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am și eu o problema am schimbat debitmetru aer ,curățat turbina schimbat n75 schimbat ,acuator vacuumatic turbo ,nici o eroare pe test .turbina nu face presiune.log nu se pricepe cei de pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!