Jump to content

SUPAPA N75


rades
 Share

Postare recomandată

Nu. Montează turbina și vezi după aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara!

Dupa ce am citit acest topic am reusit sa ii dau de capat unei probleme agasante, asa ca va multumesc pentru informatii :) (tot N75 a fost de vina).

Poate sa imi zica cineva care este codul pentru aceasta supapa ? de la Pierburg sunt doua 7.02184.01.0 si 7.02183.01.0 care arata identic, si din pacate nu am facut poza la ea cand am demontat-o :( 

Pe scurt, am ramas fara turbo, am dus-o la mecanic, au pus-o pe tester si mi-au zis ca e turbina, dar sa ma duc la reprezentanta sa mai fac un test sa fiu sigur...la reprezentanta ziceau ca soft-ul de diagnoza este actualizat si nu mai stocheaza erorile pentru masini asa vechi...azi am zis ca verific turbina, paletele se invart, deci nu e blocata, problema era ca nu aveam vacuum la actuator asa ca am vazut aici pe forum ca cele doua supape N18 si N75 sunt aproape identice...am facut schimb intre ele si turbo-ul si-a revenit...yeyy :).

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt chiar identice, 7.02184.01.0 este N75, 7.02183.01.0 este N18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

 

Imi spuneti va rog de la ce ar putea fi eroarea asta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme de vacuum sau capsula vacuumatica de pe turbina

De citit:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.08.2018 at 10:11, lupo_bv a scris:

Cu motorul oprit N75 are următorul comportament (aşa la verificarea cu suflat/tras). Scoţi furtunaşele din N75 şi cu ajutorul unui furtunaş de combustibil nou procedezi aşa:

  • pe la portul pe care scrie OUT poţi să tragi aer, el va pătrunde pe la portul atmosferic (cel negrul care vine de la filtrul de aer). Acoperi cu degetul portul atmosferic şi tragi aer mai brusc: valva se va închide şi nu vei mai putea trage. Dacă tragi aer uşor el va intra pe la portul VAC.
  • tot pe la portul OUT sufli aer. El trebuie să iasă pe la portul VAC. Acoperi cu degetul portul VAC şi nu trebuie să mai poţi sufla aer.
  • pe la portul VAC poţi trage aer, dar aici contează poziţia electrovalvei. Dacă este cu porturile în sus din cauza greutăţii miezului solenoidului valva este deschisă şi intră aerul prin portul OUT. Acoperi cu degetul portul OUT şi nu mai poţi trage aer. După ce eliberezi portul OUT valva se deschide treptat sub greutatea miezului şi poţi trage aer. Dacă ţii N75 întoarsă cu porturile în jos, ea din start din cauza greutăţii miezului solenoidului va avea valva închisă şi nu vei mai putea trage aer prin portul VAC
  • pe la portul atmosferic poţi sufla aer, de tras mai greu. Dacă sufli/tragi alternativ se aude cum se închide/deschide valva din interior.

Salut. Am verificat astazi asa un N75 iar cand trageam aer   pe la OUT , acopeream portul atmosferic  si trageam aer mai brusc solonoidul facea un fel de tacanit si aerul intra  foarte usor pe la portul de VAC. Normal vad ca ar trebui sa nu  mai pot trage aer dar la mine nu era  asa . La restul metodelor se intampla exact cum ai explicat. Ce parere aveti ?Este un semn clar ca solenoidul este defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să aibă ceva mizerie acolo şi să nu închidă. Am un N18 pe masă şi am mai verificat o dată. Trebuie să fie aşa cum am scris. Este şi logic: dacă acoperi portul atmosferic se crează vacuum şi atrage membrana supapei ceea ce duce la închiderea ei. AICI poţi vedea în secţiune cum arată ca să îţi dai mai bine seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Passat 1.9TDI  2001

Codul pentru valva n75 de la bassat b5, 1.9tdi, 1997-2001, cod motor ajm/atj este: 7.21903.25

 

Poate ajuta pe cineva, daca e inutil sa stearga un administrator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am o problema cu valva n75 la rece masina nu trage  si daca  ma dau la ea imi apare martorul "preincalzirea la bujii" daca opresc motorul si repornesc dispare martorul  am schimbat valva dar fara rezultat (doar n75 imi da pe tester) am scos rurtunul de vacum de la  actuator si separe ca este vacum  (absoarbe ) nu stiu ce ar putea avea cine ma poate ajuta (vw passat b6 2.0 bmp 140 cp)

Modificat de JiJianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara!

Se poate din cauza valvei N75 sa nuporneasca masina? Alhambra 2006, 2.0tdi pd BRT.

Erori inregistrate"ce nu se pot sterge ( apar imediat dupa stergere):

005121 - EGR Valve (N18)

               P1401 - 000 - Short to Ground

012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)

               P3101 - 000 - Open or Short to Ground

000581 - Solenoid Valve  for Boost Pressure Control (N75)

               P0245 - 000 - Short to Ground

013112 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1

               P3338 - 000 - Electrical Malfunction

 

Multtumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,dar verifica sigurante ,relee,cablajele sa nu fie intrerupte...sau chiar calculatorul motor sa nu fie defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001
15 hours ago, NFlorin said:

Buna seara!

Se poate din cauza valvei N75 sa nuporneasca masina? Alhambra 2006, 2.0tdi pd BRT.

Erori inregistrate"ce nu se pot sterge ( apar imediat dupa stergere):

012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)

               P3101 - 000 - Open or Short to Ground

dai jos furtunul de la admisie cea de pe clapeta v157 si vezi cum sta, daca e inchis incearca sa pui pe deschis, si incerci asa sa vezi daca porneste, in mod normal clapeta asta cand se strica ramane pe deschis blocat dar poate sa fie arcul rupt si atuncea odata inchis asa ramane, daca a pornit masina shimbi clapeta in rest iti apare foarte multe erori, s-ar putea sa fie intrerupe firele etc cum a mai spus si ionut10a, Bafta!

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am desfăcut mufa de la pompa de motorina, am măsurat în mufa și nu avea tensiune. Am alimentat direct și am reușit să o pornesc. Nu stiu care este releul  pt acea pompa. De pornit am pornit-o însă merge doar in limpmode clipeste spirala in bord și stă aprins martor motor. Cel puțin ajung la service, mai incerc sa vad pozitia clapetei. Multumesc tuturor, seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi, asta se intampla cand descrii problema in mai multe topic-uri. Pe celalalt topic ti-am dat solutia mura in gura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy! Multumesc și celorlalți! Va tin la curent! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare s-au rezolvat prin schimbarea siguranței S234  si stergerea erorilor asa cum mi-a indicat AlBundy! Multumesc tuturor. Mai a rămas sa schimb releul pompei de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

vezi sa folosesti doar releu original de la VW ca altfel poate ti se arde in scurt timp si ajungi sa cumperi tot pe cel original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat unul de 25 lei, cel original 90. Sa il comanda pe original? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

doar original!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am decis sa scriu aici pentru a nu deschide un alt topic. In legatura cu problema la un passat b5.5, 101 cp, AVB, problema limp mode. Am schimbat electrovalva n75 cu una de pe un seat tot 1.9. Intrebarea este daca aceasta valva N75 difera de motorizare, daca am facut o greseala pentru ca seriile erau usor diferite. 

spre exemplu senzorul map difera de la 2,5 la 3 bari tot pe 1.9 tdi, poate este la fel si la electrovalva.... sa fie una de 2,5 bari si alta de 3? 

 

Problema nu  s-a rezolvat atunci, era la fel, asta acum jumtate de an. Acum este mult mai grav eroarea apare de fiecare data cand pornesc masina si parca este intr un limp mode continuu.(nu tage deloc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.... Este doar o electrovalva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

 Salut. Aceeasi problema, limp mode, frana "beton", am schimbat tulumba, frana la fel, insuficient vacuum, schimbat pompa tandem, frana si-a revenit, dar motorul e intr-un limp mode continuu si mai scoate si cate un nor de fum negru, a scos mecanicul furtunul de vacuum care intra in actuator la turbo parca si zice ca nu are vacuum suficient acolo, mi-a recomandat sa schimb N75, am luat unu sh din dezmembrări, maine ma pun sa-l schimb, oare aia sa fie cauza? Deja ma dispera...daca este careva pe aici din cluj si se pricepe mai bn....va multumesc

IMG_20190726_150424.jpg

Ps.. E un passat b5. 5 AVB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!