Jump to content

Turatie ralanti crescuta


RRS
 Share

Postare recomandată

azi, la 7 grade, dupa ce am pornit masina a crescut ralantiul si 100km nu a cazut... apoi, la pornire la cald, a mai crescut, si pana am ajuns acasa, era in normalitate... damn...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    54

  • Al Bundy

    12

  • gabriel

    12

  • adrian001

    9

A mai crescut si la mine, dar cupleaza dezaburirea cand e crescut. Eu nu o mai bag in seama ca nu am erori pe centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, la tine sta tot asa mult sus, adica la un drum lung, sta mult?

Ce cauza ar putea avea referitor la ne-cuplare dezaburire...?

daca opresc motorul de 1-2 ori, nu mai face... strange.

CREDE cineva ca o posibila cauza poate fi filtrul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea e foarte putin (deloc) proabil sa aiba vreo legatura cu filtrul de motorina. Dupa eroarea care o ai eu zic ca ar trebuie sa cauti la o coponenta de pe partea electrica (alternator, un contact imperfect, ...). Eventual masoara cu voltmetru tensiune de incarcare a bateriei cand apare problema, daca nu ai facut asta deja ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarcarea e ok...

il citez pe colegul electricu"

,,Salut, nu ai nicio problema, fenomenul e declansat de managementul de baterie ( e prezent numai la masini care au calculator de retea electrica 09 ) si apare in momentul in care balanta energetica este dezechilibrata, adica sub un anumit prag este comandata cresterea de relanti pentru a incarca suficient acumulatorul masinii.Acest fenomen apare cu preponderenta cand se merge in aglomeratie bara la bara si sunt multi consumatori electrici cuplati sau cand se fac drumuri scurte , bateria neavand timp sa se incarce corespunzator.Deci stai linistit, nici macar nu vei gasi coduri de eroare la diagnoza."

...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da si mie de ce nu imi face asa, mai ales ca la mine bateria e aproape pe duca (au pus baietii testarul pe ea si le-a iesit ca trebuie schimbata) si masina mea presupun ca are acelasi controller de management al incarcarii bateriei ca si a ta. Sau sunt un lot reusit si alt lot mai putin reusit. Cand m-am referit la masurarea tensiunii de incarcare m-am referit sa masori in timp ce se manifesta problema nu cad masina merge normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in vcds imi arata aceeasi incarcare in orice ipostaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi incarcarea cu voltmetrul:

- 12.8 fara consumatori, motor oprit

- 14.2 - 14.4 motor pornit, fara consumatori

- in sarcina (2500 rpm) scade pana la 13.5V (consumatori= faza scurta+lunga, pozitii, usi deschise, deci becuri usi si plafoniere, caldura pe maxim, radio, AC si dezaburire, avarii...)

- ralanti 13.8 in sarcina, consumatorii de mai sus

Am masurat si cu si fara turatia ramasa la 1048 rpm, aceleasi valori de incarcare...

Am curatat si restrans bornele bateriei... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare ca ai incarcarea in pararmetri, bateria e buna (12,8 V cu motorul oprit insemna ca e incarcata 100%)... Cred ca la tine problema e ori acea centrala electrica (care se ocupa de mangementul incarcarii) si ridica turatia ralantiului fara a fi nevoie de asa ceva (desi mi se pare putin probabil sa fie stricata) sau o conexiune imperfecta pe undeva prin masina. Mai exact la firele cu ajutorul carora ECU determina tensiunea la bornele bateriei, nu stiu cum e la OII dar vezi daca de la borna Minus a bateriei mai pleca un fir (mai subtire ca cel principal) si verifica-l atent, ala ar trebuie sa se duca la ECU si cu ajutorul firului ala ar trebui sa determine tensiunea la bornele bateriei si nu cu ajutorul masei masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si la electrician, a masurat si la alternator, acesta e ok dpdv al diodelor, releu, incarcare ... nu am vazut firul ala...

am mai curatat ceva sigurante, dar erau ok... masa parea stransa, o sa merg cu o cheie mai mare sa verific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am curatat mufele senzorilor,am facut 2 ture... nu a mai urcat :P sper sa ramana asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi face din nou :huh: :D

aseara cred ca nu facea cu AC cuplat...

am setat si ralantiul mai sus, era la 819 si acum e 860, minim specificat pt O2 - poate scap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact la firele cu ajutorul carora ECU determina tensiunea la bornele bateriei, nu stiu cum e la OII dar vezi daca de la borna Minus a bateriei mai pleca un fir (mai subtire ca cel principal) si verifica-l atent, ala ar trebuie sa se duca la ECU si cu ajutorul firului ala ar trebui sa determine tensiunea la bornele bateriei si nu cu ajutorul masei masinii.

Firul DF se duce de la alternator la ECU si prin ala determina incarcarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cred ca ai dreptate, eu nu am gasit pe nici unde o schema cu circuitele electrice de pe Octavia II

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: tot face... o fi senzorul detemperatura...motorina, apa :( nu afecteaza performanta, insa dauneaza simtului si privirii :(

ar trebui sa fac un log pe senzori, insa din cate am facut pe MBlocks, toate erau in valori normale...

cred ca trebuie sa o iau din pas in pas... sa schimb senzorii, din cate stiu, daca un senzor are probleme, chiar daca nu e detectabil prin diagnoza, altul poate prelua...

nu poate fi vreun cablu care agata pe undeva?

Modificat de RRS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi g62 si sa nu arate pe diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina iti da eroare Drive battery voltage - signal to low e clar ca ea crede ca alternatorul nu incarca bateria in parametri asa ca dupa cum ai vazut din poza pe care am pus-o legat de load management va ridica autoamat ralanti-ul tot din imaginea aia rezulta ca va incepe sa taie din consumatori daca tensiune dupa ridicarea ralantiului contiunua sa nu fie in parmaetri, tu zici ca in momentul in care e ralanti-ul sus beclu de la dezaburire iti clipeste intermitent, verifica daca dezaburirea mai funcioneaza. Acum habar nu am cum isi da seama masina de tensiune de incarcare dar Al Bundy a dat o idee , verifica si firul ala, eventul megi la cineva care se pricepe super bine la partea electrica.

PS: Incearca sa dezactivezi load managementul cu VAG COM-ul si apoi vezi daca mai face ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o fac si pe asta...multumesc pentru sugestie. Am verificat temperatura pe G62 in VCDS, in momentul in care eroarea se manifesta, e o diferenta de 10 grade, dupa ce restartez si mai merg corespunde valoarea g20 cu g62... chiar ajunge la 94 grade pe loc...

daca stau si ma gandesc, dezactivarea load management e singura care nu va taia consumatorii si NU va creste ralantiul :)) iar daca mai face, macar am eliminat o posibila cauza...

Modificat de RRS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEM SOLVED !!!

multumesc tuturor pentru implicare - au fost idei care m-au facut sa verific pas cu pas... si sa gasim multe solutii.

Solutia era foarte simpla, ca de altfel orice solutie la o problema care pare grava... dezactivarea LOAD MANAGEMENT.

Am facut o tura lunga, si nu a mai aparut nici o eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum da bine la ochi dar, cum o da pe viitor pentru baterie?! :icon_thumright: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca avem un final fericit. Bine ca ai rezolvat pana la urma (dupa 5 pagini de topic), acum stii exact care e cauza. Legat de viata bateriei, i-am si zis lui rrs sa verifice atent parmetrii de incarcare si el a venit aici cu niste masuratorii care sunt in limitele normale (cu sau fara ralanti-ul ridicat) deci e car ca problema vine de la faptul ca ECU nu poate determina corect tesiune de incarcare si pentru a rezolva si asta trebuie investigari serioase eventul facute de o persoana calificata care stie exact cum functioneaza sistemul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific in permanenta bateria... e cumparata de aproape 2 luni, si are valoare mai mare decat cea originala... poate ca si din cauza asta Load Management a reactionat... nu e de 61 cat era originala, ci de 74, insa e ok pentru masina cf. softului de la vanzator :)

Oricum LM nu face mare lucru pe masina, sunt masini care nu au :) si merg bine :)

Cred ca nu va mai aparea eroarea, am facut azi cateva drumuri si scanari...

Un adevarat foileton, dar unic pe forum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca trebuia sa o lasi, nu sa o dezactivezi, si la mine mai face mai alea cand am multi consumatori porniti si stau la ralanti. bateria si incarcarea a fost verificata de 2 ori de cand am masina, deoarece apare pe centrala electrica eroare de functionare la tensiune scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi ceva util si foarte important macar...

eroarea nu mai apare, fiind CE ar trebui sa sesize oricum eroarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara erori si probleme in prezent.

Legat de load management, am scanat azi un passat 2006, nu il avea activat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!