Jump to content

Turatie ralanti crescuta


RRS
 Share

Postare recomandată

e normal, insa dupa ce parcurgi distante, revine la 1100...asta nu inteleg, la vagcom nu iese nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    54

  • Al Bundy

    12

  • gabriel

    12

  • adrian001

    9

geez, iar a facut, si cand ma plangeam mai rau, ajung in parcare si vad turatia la 800... ma iau nabadaile... pe drum a stat la1100 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

a facut si azi, am facut instant o diagnoza pe 1100rpm la relanti... nimic anormal in scanare :rolleyes: doar o eroare simpla inregistrata in centrala electrica la o anumita viteza si rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu te uiti in erori pe motor, uita-te in parametri ca daca aveai erori pe motor deja se aprindea martorul...Sunt multe care nu ti le da testerul .

Tu ai soft pe ea, nu mai se incadreaza la toti parametri dar ... nu e asa usor sa stii unde sa te uiti .

Apa este la 90 si ramane acolo nu cumva termostatul face figuri si deaia se tureaza? vezi ca o poti vedea pe tester, are nevoie de ceva mai mult curent pt ceva si iar se poate tura.

Egr e imbacsit si iar poate face la fel.Un furtunas crapat pe undeva . De ce nu te duci cu ea la service? nu toate se pot repara acasa sau depista , ai nevoie de cineva care stie ce face.

Eu sunt de parere ca ai ceva fisurat pe aer si doar cateodata face sau ceva care nu e pus bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR e ca si nou... am accelerat eu cu motoru rece...a fost nevoie ca venea tare de pe o banda, si suspectez asta...

Insa daca apare un parametru not ok, ar trebui sa inregistreze fault code...

Face de ceva vreme, daca era furtunas fisurat, se fisura mai rau si problema era mai mare...problema se intampla destul de rar, totusi...

Chiar cred ca e ceva mecanic, ca si la carburator, ramane socul putin mai tras... cam asa imi par simptomele.

Apropos de pus ceva... problema a aparut dupa ce am schimbat distributia...

Modificat de RRS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service mi-au spus ca e posibil sa fie mizerie pe evacuare... la clapeta de aer, motoras pas-cu-pas... ????

ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mai lasa carburatorul vietii in pace ca nu e nici macar gand de asa ceva,nu cred ca e mizerie la ce ai zis tu pe acolo , pas cu pas etc, acea clapeta se da jos si se curata dar daca ai schimbat egr se vedea si aia insa nu cred, aia daca ar fi un pic obstructionata ar da imediat eroare , pe clima ai erori?

Vad ca inca nu ai ajuns la un service calumea cu ea, cred ca mai mult de un mecanic de dacie nu s-a uitat la ea...

Eu raman la ceva gen debitmetru sonda de apa , sau ceva pe accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am relatat ce mi-a zis mecanicul din reprezentanta COMPEXIT :P nu imi da nici o alta eroare...

pas cu pas stiu ca e la benzina, acea clapeta de acceleratie care cred ca e dupa EGR ar putea fi de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine mai face dar rar, cam 1 data pe saptamana, dar o las in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat azi filtru aer, ulei si filtru, bukjie arsa... ep moment nu a facut, la un semafor a urcat.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai vag com? daca da fai si tu un scan la toata masina odata si pune sa vedem si noi.

Vorbe putem insira 20 de pagini eu raman la treaba cu apa sonda apa termostat ceva, ea creste turatia doar ca sa se raceasca sau sa compenseze un consum mare de curent, in rest nu cred ca mai exista alta cauza.

Trebuie sa iti aduci aminte de cand face care ar fi o mica cauza, cum a inceput, dupa vreun schimb sau vreo lucrare de ce?

Nu desface senzorul ax cu came sau cel de la vilbrochen ca nu ai ce sa le faci, ala daca face probleme ai misfire sau intreruperi nu cresteri de turatie, ai schimbat distributie ceva? si face de atunci?

Cu senzorii de care am zis poti sa vezi doar daca in mufa lor este ulei de obicei aia cand se duc se comporta altfel, uneori se mai strapung si intra ulei in mufe sau oxiseaza mufele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, dupa ce am schimbat bujia arsa si ulei si filtre, nu a mai facut...ciudat.

Am mai scris ca a aparut dupa schimb distributie, insa asta s-a schimbat ca la carte...

Am facut diagnoza de mai multe ori, si nu mi-a dat nici o eroare...de aia cred ca o fi ceva mecanic...

Credeam ca e de la G28, ca arata intuitiv in fereastra 840-960 rpm la relanti, si eu am 819 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 819 probabil ca e resoftata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... sa vad daca mai face, am curatat si EGR inca o data... (fara sa o dau jos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit eroarea care apare!!! eroarea aceasta apare de fiecare data cand creste relantiul... si nu o pot sterge; daca stau pe loc dupa cateva minute si o apasare fina a acceleratiei, scade la normal relantiul... si o pot sterge...

pe langa faptul ca senzorul de relanti arata 819 rpm cand nu e 1048rpm (in advanced arata ca variaza totusi intre 819-840) in loc de minim 840, tot timpul imi da eroarea:

01598 - Drive Battery Voltage: Signal to Low

interpretare:

Possible Symptoms

* Engine not starting - nu am nici un fel de problema aici

Possible Causes

* Battery low - bateria are 2 luni, e super ok - aveam problema si cu bateria veche

* Battery faulty - ????

Possible Solutions

* Charge Battery

* Check/Replace Battery

Incep sa cred ca, datorita drumurilor rare pe care le fac cu skoda, se mai descarca, desi la incarcare are 14.25 V

pareri?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte ciudat ce se intampla la tine, dar nu cred ca are legatura cu faptul ca baterie e putin descarcata de exemplu. Ea nu e asa mare consumatoare incat sa creasca ralantiul chiar si daca e decarcata full. Pe de alta parte daca ai un consum mare de curent ralanti-ul se va modifica automat pentru a face fata cereri. Am reusit sa fac asta pornind toti cumumatorii de pe masina + PTC si ralanti-ul a urcat automat la 1100 rpm de la aproximativ 830 cat am normal la ralanti...

PS: Daca ti-ai schimbat singur bateria verifica sa ai contact bun cu bornele bateriei, sa nu fie pe acolo un contact imperfect sau sa ai in alta parte un contact imperfect care sa suga un curent mare ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura parere este ca nu e baterie originala si cred ca se seteaza cumva sa stei ce baterie ai , nu stiu la care model de calculator sau ceva de pe maisna se seteaza.

Eu la bmw le setez de ex, se inregistreza bateria, pana atunci nu incarca...sau daca incarca incarca aiurea. Nu prea folosesc decat pt uz personal vag comul, asa ca nu prea stiu sa te ajut cu eroarea aia , probabil pe vas avea mult mai multe indrumari...

Nu neaparat e bateria poate si electromotorul sa faca figuri la pornire.

Dar nu are treaba cu cresterea turatiei in mers in momentul in care mergi cu ea si ajungi la semafor si ea incepe sa se tureze, acolo nu cred ca are treaba cumva cu bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de sfaturi, am gasit si eu undeva setarea pentru incarcare a bateriei dar nu functinoeaza pentru masin mea :(

Incarcarea a fost masurata la achizitia bateriei, fara probleme... electromotorul nu face figuri la pornire :cool:

Am observat eroarea de mai sus a bateriei, in momentul in care mi-a crescut turatia... cum spuneam a aparut odata cu schimbarea distributiei si a curelei de accesorii... o fi avand cureaua ceva... sau e ceva SF :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat eroarea de mai sus a bateriei, in momentul in care mi-a crescut turatia...

Posibil ceva contacte imperfecte la regulatorul tensiunii de incarcare daca nu ai probleme si cu pornirea.

Banuiala...In momentul in care dispare curentul de excitatie al alternatorului, acesta (alternatorul) nu mai reprezinta o sarcina pentru motor, de unde poate rezulta cresterea turatiei in ralanti. Pe durata problemei, ai avut cumva si luminile aprinse (faruri)? Ai observat vreo fluctuatie a intensitatii acestora?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc penru sugestie... din ce in ce mai sigur ca e o problema fizica undeva :icon_thumright:

Nu am fluctuatii pe intensitatea luminilor...

Cand mi-am montat pedalele de RS am gasit in acceleratie o bucatica mica de plastic... insa parca a mai crescut turatia si dupa ce am scos-o...

Mai vad zilele astea.

Din pcate nu pot coda bateria sa fie recunoscuta de masina, poate si aici e vreo legatura...

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codarea bateriei este ceruta de modele mai "shmechere" gen A6/A8/s.a. :icon_thumright: . Nu se pune problema la noi ;) .

LE: pentru codarea bateriei ar fi trebuit sa gasesti la scanare adresa 61 (battery regul.)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca ar putea fi de la fulia unisens (pe pg. 3 mai e un topic asemantor),insa la cuplarea buton dezaburire luneta, ledul acestuia clipeste intermitent cand turatia e sus... daca stau la ralanti, dupa o perioada scade singur, sau daca dupa 5 minute dau o pedala... aceeasi eroare legata de baterie apare. o fi la alternator, fulia schimbata la revizie nu e ok, sau ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este fulie cu ambreiaj...probabil releul face asa compenseaza o lipsa a beteriei sau e prost.

Am mai patit-o cu bateria ec se punea in scurt cateodata dar atunci tensiunea la borne fara alternator era 9V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel ti-a zis cineva pe alt topic si iti zic si eu aici, incearca sa scrii in romana, toate posturile tale sunt incredibil de greu de citit. Iti mai spun ca exista si un buton de edit pe care il poti folosi cu incredere daca ceva nu a iesit bine la prima mana. Pe langa toate astea, din posturile tale inteleg ca nu lucrezi in domeniu auto (nici eu) asa ca ori incerci o exprimare cat mai practica ori una tehnica coerenta.

Acum legat de problema lui RRS. Din ce inteleg de la tine ai schimbat fulia de la alternator, de ce a fost necesara aceasta operatiune si unde ai facut-o??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, nu am schimbat decat distributia,cureaua de accesorii si pompa de apa... nu sunt sigur ca mi-au schimbat si fulia, insa dupa aceste operatiuni a inceput ralanti-ul sa se manifeste.

Am observat ca acum,in primavara, daca sunt peste 6-7 grade face asa, la 0-2 grade NU :)

Caracteristicile problemei, ramasa inca in suspans:

- crestere ralanti la 1100(1048 dupa VCDS)rpm, cade inapoi la 860dupa cca10 minute stat pe loc si apasare acceleratie

- in momentul in care e sus, ledul de ladezaburire luneta palpaie, nu cupleaza practic dezaburirea, iar pe diagnoza arata intermitent semnal la baterie - bateria e noua, incarcarea ok, verificata - facea si cu bateria decedata figura asta...

inca nimeni nu isi da seama ce e... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!