Jump to content

Turatie ralanti crescuta


RRS
 Share

Postare recomandată

revin pentru istoric; fara probleme in prezent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    54

  • Al Bundy

    12

  • gabriel

    12

  • adrian001

    9

Asteapta si tu 3-4-5 ani si dupa aia vino cu conculuzii :icon_thumright:, nu 1-2 luni :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de load management, am avut si eu eroare asta azi pe o skoda si am demontat alternatorul care aparent era ok , fulia ei mergea linistita in toate pozitiile, nu lucra ambreiajul respectiv, am schimbat fulia si totul a fost ok, ma gandeam la tine atunci si mi-am adus aminte ca aveai acelasi lucru.

Se poate sa fi pus cumva alta fulie sau alta dimensiune ceva acolo sa nu inregistreze acelasi lucru sau cateodata sa scape si sa nu ia si axul dupa ea.

Asta asa facea incarca 12,2 si in turatie maxima crestea la 13,4 deci era o problema ca fulia se invartea cu alta viteza decat axul rotorului.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fulia de la alternator nu mi-au schimbat-o...doar cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Tuesday,08,May,2012,20:44:04:13314

VCDS Version: Release 908.0

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

Control Module Part Number: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E

Component and/or Version: Bordnetz-SG H37 1002

Software Coding: 11880F2700041000001E00000100000000017F0B5C

Work Shop Code: WSC 06402 785 00200

Additional Info: 5P0955119B Wischer SE359 012 0402

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 5

Reset counter: 223

Mileage: 109399 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 13.65 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

Si alta eroare care cred ca e legata de prima:

18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller

P1643 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1008 /min

Torque: 34.2 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 11000111

Torque: 151.3 Nm

Bin. Bits: 1 01 0

Problema la mine e legata de cresterea turatiei si implicit pornirea ambelor ventilatoare. A inceput sa faca figura asta din iarna, mai rar la inceput, dar acum face asa in permanenta, la cateva secunde dupa pornirea motorului, chiar daca motorul e rece. Cateodata mai clipea si becul de la dezaburire. Am verificat borna de la baterie, nu am nici un fir subtire negru acolo, probabil ca si la mine acela pleaca de la alternator. Nu am schimbat niciodata cureaua si fulia de la alternator. Plafoniera din fata nu se mai aprinde la deschiderea usilor, in schimb cea din spate si avertizorul sonor merg corect.Poate in seara asta reusesc sa dezactivez load management-ul, dar mai intai vreau sa schimb si bateria, e destul de veche. Va tin la curent.

Modificat de Corneliu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAcat de o functie importanta, de management a bateriei, daca tu vrei sa o anulezi. Eu am gasit masina la care nu cupla AC tocmai din aceasta cauza, load management dezactivata din aceleasi simptome ca la tine. Intai trebuie eliminata adevarata cauza.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m-am gandit si eu ... si sa vezi surpriza:

Am rescanat masina asta seara si am gasit aceleasi erori de mai sus, bineinteles ca se tura aiurea si ventilatoarele mergeau la 70%. Am schimbat bateria cu alta noua de pe un Fiat si .... SURPRIZA!!!! TOATE ERORILE S-AU STERS si totul mergea perfect chiar si dupa cativa km de proba.

Acum apare cea mai mare ciudatenie pentru mine: am montat din nou vechea mea baterie si totul e OK, nu mai am erori, nu se mai tureaza aiurea, totul e PERFECT functional, parca nimic nu s-a intamplat. Concluzia mea este ca totul a revenit la normal dupa scoaterea bornelor de la baterie, sper sa fie o rezolvare definitiva.Stiu ca par paranoic, dar oare ce draku s-a intamplat de fapt ?!?!?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Parerea mea e ca ai capiat Ecu datorita curentului slab din baterie. Posibil sa apara din nou toate bucuriile alea. Daca mai apar si dispar iar cu o baterie noua, am avut eu dreptate, daca nu...Oricum au fost niste erori datorate "capierii" calculatorului, parerea mea!

Alta explicatie pe care eu as putea-o gasi, ar fi aceea ca bateria aia de Fiat e trecuta pe la biserica! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut! Si la mine rămâne turatia la 1000-1100rpm la relanti,doar la prima cheie cand motorul este rece.Fenomenul apare de iarna aceasta,eu zic ca sta mai turata ca sa încarce bateria(are 10 ani). Exista riscul sa stric ceva(alternatorul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

   Buna ziua,

         Rog ajutor in gasirea unui electrician/diagnostician bun in Bucuresti, pentru identificarea unei solutii la problema care-mi da batai de cap de ceva vreme...turatia la relanti 1000 rpm si vibratie in zona cotierei,  scade doar la normal 700 rpm atunci cand motorul se incalzeste si temp uleiului depaseste 65 grade si pe tester nici o eroare.Mentionez ca am schimbat senzorul la temp si termostatul....nici o schimbare.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Turatia poate sa creasca si datorita Load Management, adica daca este necesara o turatie crescuta ca alternatorul sa faca fata consumatorilor. Ori ai consumatori mari porniti (faruri, incalzire scaune, dezaburire), ori bateria este cam descarcata si pana nu se incarca turatia nu scade, ori poate alternatorul nu incarca destul ca ai perii uzate, colector uzat, etc. Pune bateria pe redresor si vezi cum face cu bateria incarcata. verifica incarcarea cu consumatorii porniti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristiciocanel Stimate domnule Ciocanel, cu respect va informez ca ati gresit aria. Pentru mici anunturi si prestari de servicii, forumul are o sectiune separata. Oricum, din ce scrieti dv., masina are comportament perfect normal la frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

57 minutes ago, Ebi said:

  Turatia poate sa creasca si datorita Load Management, adica daca este necesara o turatie crescuta ca alternatorul sa faca fata consumatorilor. Ori ai consumatori mari porniti (faruri, incalzire scaune, dezaburire), ori bateria este cam descarcata si pana nu se incarca turatia nu scade, ori poate alternatorul nu incarca destul ca ai perii uzate, colector uzat, etc. Pune bateria pe redresor si vezi cum face cu bateria incarcata. verifica incarcarea cu consumatorii porniti.

Multumesc, am observat ca nu are legatura cu consumatorii.Voi verifica bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!