Jump to content

Turatie ralanti crescuta


RRS
 Share

Postare recomandată

In ultimele 3 seri, dupa cca.350km facuti, la relanti am 1100 rpm in loc de 900rpm,cat e normal. Daca repornesc motorul, turatia isi revine...

Am folosit in ultimii 2000 km motorina Evo Diesel si aia cea mai scumpa de la petromv, stilul de condus acelasi...

oare ce ar putea fi? a mai patit cineva? acum 1 an mi s-a intamplat, dar nu a mai reaparut pana acum :icon_thumright:

masina nu are nici un fel de probleme sau simptome...

Fabian zice de ceva senzor de temperatura... e clar ca o sa fac o diagnoza, insa vreau sa aflu daca s-a mai intamplat cuiva, si ce a facut ulterior... merci.

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    54

  • Al Bundy

    12

  • gabriel

    12

  • adrian001

    9

nu crezi capoate fi un senzor? si daca e egr, trebuie curatat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi multe , scaneaza cu ceva si arata=ne , uita-te la motor dupa un furtunas rupt scos , mufe ceva trebuie sa gasesti, daca nu poate fi si o explicatie logica daca chiar nu exista nimica si anume radiatorul de apa prea murdar dar ar pleca ventilatorul in cazul in care este bun, iar turatia ar creste ca sa circule apa sa raceasca bine.poate fi pompa de apa care merge doar in ture mari si la relanti nu merge... pot fi multe cauze dar cea mai simpla e sa scanezi si vezi atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de apa a fost schimbata acum 2 saptamani odata cu distributia; am mai observat ceva, la temepraturi de peste 20 de grade nu face figuri,doar searasub 20 grade, si ultima oara doardacaam mers peste 200kmh... strange...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a intamplat sa-mi stea turatia la masina la 1000/1100 dupa o noapte mai racoroasa... si din cate am inteles ar putea fi de la vreo bujie sau de la baterie... low on power.

My 2 cents.

Modificat de Intrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, te cred, insa nu cu motor cald. probabil la tine a stat la pornire, e normal.

Am curatat de ulei pe la clapeta exterior-interior, dar tot a ramas (aseara) la 1100 de cateva ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa vorbesc prostii, dar la senzorul de temperatura te-ai gandit? Eu anul trecut am avut probleme cu senzorul de temperatura si imi crestea turatia pana la 1200 (la relanti) din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca vorbesti prostii, si eu tind sa cred asta... sa vad cand am timp sa fac o scanare vagcom....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of cate indicatii doar pentru un simplu test, e asa greu sa faci o scanare la un service?

daca mai mergi asa poate ii faci rau, deci s-a intamplat de cand ai schimbat distributia , vezi daca arata bine temparatura , verifica nivelul de antigel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antigel ok.nu face de cand am schimbat distributia,dar am facut cateva drumuri mai lungi,si am observat ca doar la temeperaturi sub 20 de grade, si daca merg cu peste 100kmh face asa... ieriam facut 50km in oras, fara problema amintita... oare senzorul are probleme cu temperatura la viteze mari? pot schimba singur senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel, eroareanu stiu daca are de a face cu turatia, dar...post-15632-1252900950_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba s-ar putea sa aiba legatura... idea e ca daca tensiunea la baterie e scazuta, creste turatia pt a incarca bateria. Probabil un cablu slab sau o masa proasta... Nu prea cred sa fie asta insa - pt ca daca ar fi probleme cu bateria ai vedea mai multe erori.

Poate sa fie un senzor care nu e "suficient" de defect pt a da eroare... eu am avut un senzor de temperatura care nu dadea eroare dar arata -30C (primavara)... motorul nu are de unde sa stie.

Iti trebuie cineva care sa stie sa foloseasca Vag-Com... se pare ca doar s-a uitat la erori si atat. Nu prea e informatie suficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mergi la un tester de baterii - au o scula cu care iti pot spune cat (procentual) mai tine bateria fata de nou... costa o nimica toata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai clar de atat cum voiai sa scrie? Eroarea se traduce: Pe linia 30 (alimentare) tensiunea a scazut intermitent sub limita (9V). E de vazut daca e singurul modul cu eroare si cand s-a generat eroarea.

Eroarea asta se obtine usor scotand un terminal al bateriei. Daca nu ai sters erorile dupa ce ai deconectat ultima data bateria, e normal sa ai mesajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bateria e slaba masina ramane turata mai ales seara ca ai consumatori , ramane mai turata ca sa incarce mai mult, vezi ce faci ca duci si releul sau mai grav alternatorul cu o baterie de 5 ani, ele au max garantie 2 sau 3 ani dupa cate stiu asa ca e de verificat sau vezi borne ceva, poate nu sunt stranse sau sunt oxidate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum scade temepratura sub 15 grade,cum creste, daca ajung in zona de 17 grade isi revine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

2 grade, iar a facut :(saptamana asta am facut o scanare,si nu a dat nimic... o fi bateria peduca si incarca mai abitir cateodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu aseara. Am oprit motorul din greseala (era a doua si voia 1-a). Dupa ce am repornit motorul statea relanti-ul la 1100 rpm. Am oprit motorul si l-am repornit si statea normal. Nu mi s-a mai intamplat de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a intamplat de vreo 3 ori chestia asta. A trecut ceva timp de la ultimul caz, nu a mai facut pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e din ciclul ,,asea face toate..."; mi-am re-verificat incarcarea, la rece si cu consumatori, e in limite, ochiul verde la baterie... ideea e ca a inceput sa faca asta dupa ce am schimbat cureaua de accesorii, la vreo 2000 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, la tine sa zicem ca este de vina cureaua de accesorii. Dar la mine? Nu s-a umblat la motor :icon_cool:

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!