Jump to content

Skoda Octavia II GPL


Diesel
 Share

Postare recomandată

Producatorul SkodaAuto introduce in oferta varianta GPL pentru Octavia 1.6 MPI, limuzina si combi.

Comenzile se pot prelua incepand cu 08.09.2009

Aspecte tehnice

Instalatie Landi Renzo, rezervor GPL Stako Toroid

Motor: 1,6l/75kW/EU4

Volum rezervor GPL: 44 l

Autonomie suplimentara: aprox. 400 km

Masa proprie auto: + 40 kg datorita instalatiei GPL

Este necesara reducerea sarcinii cu 40 kg

Modificari, partea frontala

Gas-Rail cu 4 supape de injectie

Conducta gaz in spatiu motor

Reglaj presiune

Unitate de comanda pt. gaz

Niveluri de echipare

Classic

Ambiente/Drive

Elegance/Business

Alte modificari

Conducta gaz de la motor la partea din spate a masinii

Rezervor GPL Toroid in spatiu roata de rezerva

Supapa rezervor GPL

Stut de umplere suplimentar, integrat sub clapeta rezervor standard

Comutator benzina/GPL si indicator nivel combustibil GPL in consola mediana

Adaptare ax spate

Kit pana

LISTĂ PREŢURI ŠkodaOctavia GPL

Valabilitate:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine sincer nu ma tenteaza ideea de GPL in sine,dar am mers cu o O2 FaceLift taxi din Ploiesti cu motorul de 1.6MPI+GPL si nu pot sa zic ca era puturoasa din cale afara,chiar m-a lasat placut impresionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor care merge pe gaz nu are viata la fel de lunga ca unu pe benzina, foarte des se duc sondele lambta si multe chestii care sunt facute sa mearga pe benzina ....in plus miroase a gaz si e periculos.

Mie mi se pare o porcarie gazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor care merge pe gaz nu are viata la fel de lunga ca unu pe benzina, foarte des se duc sondele lambta si multe chestii care sunt facute sa mearga pe benzina ....in plus miroase a gaz si e periculos.

Mie mi se pare o porcarie gazul.

E total eronat ceea ce spui. Pt masinile cu sonda "lambta" se fac in ECU, setari astfel incat el sa nu functioneze cu parametrii care ii are pentru benzina, astfel el isi face amestecul optim de gaz+ aer si nu mai iti da nici o eroare sau nu se duce naibii sonda lambda. Iar celelalte multe chestii de care zici ca se duc pt ca sunt facute sa mearga pe benzina, sunt de exemplu? Da exemple daca zici ca sunt asa multe piese care se duc naibii la mersul pe gaz.

Da e adevarat ca miroase a gaz daca ai montat instalatia la nea gigi in garaj si nu ti-a facut un reglaj bun la gaz in relanti si in mers....daca iti faci un reglaj asa cum trebuie nu mai pute nimic, si la fel pe benzina, daca imi fac un reglaj aiurea la benzina si e supra alimentat o sa puta la fel la benzina in masina....e absolut logic. Iar la faza cu "e periculos", ma umfla rasul. Uita-te la linkul care l-am pus cu omul ala care a ars de viu in masina pt ca la impact masina care functiona pe BENZINA, s-a aprins ca o torta si dupa mai aceea mai putem discuta. E asa o aberatie chestia asta cu periculos.....da normal ca e periculos sa poti sa sari in aer daca pica un tanc pe tine si iti face masina ca o felie de cascaval. Daca tot e atat de periculos de ca multi producatori auto, consacrati ofera si variante de echipare auto cu GPL? Daca poti sa imi explici argumentat, ca ei incalca reguli de siguranta a pasagerilor si admit emisii de gpl in interior astfel incat clientilor sa li se faca rau de la miros sau sa moara in masini din cauza mirosului de gaz pe care il degajeaza instalatie, atunci o sa sustin si eu ca gazul e o tampenie si ca e o aberatie sa il montezi pe masina pentru siguranta ta si a autoturismului.

In appx 30000 km de circulat pe gaz cu masina personala, nu am avut nici un fel de problema cu instalatia si nici cu masina. Nimic defect, ba mai mult uleiul arata mult mai bine de cand folosesc gazul, iar bujiile le schimb mai rar.

Astea ar fi 2 din argumentele mele, pt pro gaz....daca aveti argumente pe care sa le sustineti contra folosirii gazului, va rog sa le enumerati, dar subiectivisme de genul asta cum ca "miroase a gaz si este periculos" sau ca e "o porcarie" nu au nici un sens si nici o logica daca nu sunt argumentate realist.

Cu motive de genul asta nu cred ca are rost sa ne dam cu parerea pt ca nu au nici o relevanta pe threadul acesta.

Intre timp cu "porcaria" asta eu fac economie de bani si ma deplasez la fel de eficient ca si cu benzina sau motorina.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te umfla degeaba rasul,chiar e periculoasa "improvizatia" asta cu GPL. Mie sincer mi se pare o porcarie sa imi pun GPL si sa imi consume mai mult sa ajung cu cateva sute de mii mai ieftin la un plin.Pt. ca in orice conditii de trafic o masina pe gaz va consuma mai mult.Si te rog explica-mi si mie daca la un impact din spate in cazul in care ai rezervorul de GPL in locul rotii de rezerva,si masina se face praf nu crapa (si in cel mai rau caz explodeaza) butelia de GPL? Acum cateva saptamani au murit unii pe DN cabonizati din cauza GPLului.Eu l-as interzice.

Pe mine ma umfla rasul nu cand vad masini modeste cu GPL ci cand vad GPL pe Touareg,pe Range Rover,melteni cu bani,ce sa zic..

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul unui impact din spate...se face praf butelia de gaz...dar in acelasi timp as putea spune ca imi face praf si rezervorul. Iar in cazul unui impact nu cred ca explodeaza butelia...ci in cazul unei fisuri se evapora gazul. Exploziile apar datorita acumularii cu gaze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca se elibereaza gazul si da de o scanteie?Cred ca e mai instabil decat benzina..Oricum mi se pare mult mai periculos..nu vreau sa fiu luat in nume de rau dar asta e parerea mea..si rezervorul parca e sub puntea spate MULT mai ferit decat locul rotii de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca stau sa ma gandesc bine in cazul unui impact mai dureros, daca am rezervor pe gaz si el se fisureaza, gazul se evapora in atmosfera si am scapat de el, dar daca am un rezervor cu benzina si fisureaza toata benzina imi curge acolo in masina si pe langa. Deci nu stiu in care caz e mai periculoasa scanteia! Dar oricum am dat-o rau in OT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut am fost in concediu in Italia si Austria si am ramas surprins cand am vazut cate masini aveau instalatii GPL ( o mare parte erau masini nemtesti) si de atunci am inceput sa-mi schimb parerea despre GPL (daca nu ar fi fost sigure, nu cred ca treceau de ITP-ul lor, in cazul daciei se pare ca era o instalatie artizanala, de cate taxiuri explodate ati auzit? ca alea au majoritatea GPL); Eu unul, salut oferta celor de la Skoda si cred ca o sa aiba succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te umfla degeaba rasul,chiar e periculoasa "improvizatia" asta cu GPL. Mie sincer mi se pare o porcarie sa imi pun GPL si sa imi consume mai mult sa ajung cu cateva sute de mii mai ieftin la un plin.Pt. ca in orice conditii de trafic o masina pe gaz va consuma mai mult.Si te rog explica-mi si mie daca la un impact din spate in cazul in care ai rezervorul de GPL in locul rotii de rezerva,si masina se face praf nu crapa (si in cel mai rau caz explodeaza) butelia de GPL? Acum cateva saptamani au murit unii pe DN cabonizati din cauza GPLului.Eu l-as interzice.

Pe mine ma umfla rasul nu cand vad masini modeste cu GPL ci cand vad GPL pe Touareg,pe Range Rover,melteni cu bani,ce sa zic..

Atata timp cat vorbesti de masini cu instalatii GPL montate la Nea Caisa SRL esti offtopic. Nu pentru o astfel de discutie a fost creat topicul. Vorbim de o oferta comerciala a unui produs: Octavia GPL. Deci un produs nou, nu unul modificat aftermarket. Mai sunt astfel de producatori auto ce ofera GPL in oferta comerciala (vezi Dacia, ba parca si Mercedes avea asa ceva la un moment dat).

Intr-adevar, se consuma mai mult GPL in litri decat benzina (asta am si exemplificat in primul post) dar pretul GPL este mult mai mic decat cel al benzinei.

Personal, la Octavia GPL mi se pare mic rezervorul de gaz (44l) si implicit mica autonomia mergand doar pe gaz. Adica, daca vrei sa faci economie, pornesti pe benzina iar dupa ce s-a incalzit motorul treci pe gaz apasand un buton. Fiind obisnuit cu autonomia unui TDI, mi s-ar parea aiurea sa tot caut cate o benzinarie cu GPL la 200-400km pentru a reincarca butelia de gaz (mai ales cand am de facut un drum lung pe care, evident, vreau sa il fac cat mai ieftin). Probabil ca exista unele reguli ale condusului pe GPL care sa spuna care e ritmicitatea folosirii alternative a GPL-ului si a benzinei pe un astfel de model astfel incat sa nu dauneze in mod clar motorului. Cine are experienta cu GPL, poate spune mai multe legat de acest subiect.

Pe de alta parte, se vede din cifrele scrise, o oarecare lentoare in performante a masinii cand folosesti GPL, nu stiu cum este in practica, cea de pe hartie ar fi acceptabila.

Cel mai spinos subiect ar fi fiabilitatea. Eu aici am multe necunoscute si semne de intrebare. Clar ca sunt setate sondele Lambda din fabricatie pentru fiecare tip de combustibil, dar personal am vazut probleme cu sondele lambda la motoarele VAG 1.6 si la kilometraje relativ mici (gen 60.000km). Bineinteles, si calitatea combustibilului isi poate spune cuvantul.

Multa lume a spus, ca atunci cand au alimentat masina cu combustibili in strainatate, masina a consumat mai putin si performantele au fost notabil mai bune.

Intrebarea este : in conditiile in care motorina si benzina sunt mai slabe calitativ in Romania...ce poti sa te astepti la calitatea GPL din Romania si cum ar influenta aceasta fiabilitatea unui astfel de sistem benzina-GPL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreiand1 tu mergi cu gaz de fabrica?

Daca da pe ce masina, iti pot da sute de exemple cu masini pe gaz de fabrica care nu au nici pe sfert km celor pe benzina sa nu mai vorbim de diesel, ce imi compari tu mie un golf din 1983 ca si motor cu o masina care are motor din 2005 cu alte norme de poluare si alta electronica.

Mergi tu pe gaz si sa nu iti cada nimica, cand o sa ai si tu electronica si alte chestii care le au masinile noi atunci sa vorbesti de fiabilitate.

Daca crezi ca se regleaza gazul cu surubelnita sau schimbi duza din cap la o masina 2009 te inseli.

Nu vorbesc in necunostiinta de cauza, daca nu as fi vazut zeci de masini distruse de instalatia gpl as zice dar niciuna nu va fi la fel de fiabila ca una diesel sau benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca se elibereaza gazul si da de o scanteie?Cred ca e mai instabil decat benzina..Oricum mi se pare mult mai periculos..nu vreau sa fiu luat in nume de rau dar asta e parerea mea..si rezervorul parca e sub puntea spate MULT mai ferit decat locul rotii de rezerva.

Citeste AICI , in josul paginii, la capitolul "Siguranta". ;) In caz de impact, mai de graba te trezesti cu butelia in ceafa...pana sa se sparga. :D

LE: rezervorul acela, in locul rotii de rezerva, este o alternativa pt. a pastra volumul portbagajului; se pot monta butelii (mai mari, ca sa-i satisfaca si pe cei ce au probleme cu autonomia :P ) in spatele banchetei.

gabriel - hai ma, care zeci de masini distruse din cauza GPL-ului? Ce anume s-a distrus? S-a mai discutat destul despre gpl si prin alte topic-uri...ce naiba, o luam de la capat? :P

Aaa...si legat de electronica masinilor noi, cu siguranta stii ca si instalatiile de gaz care se monteaza pe acestea, au electronica lor (ECU) care comunica cu ECU masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreiand1 tu mergi cu gaz de fabrica?

Daca da pe ce masina, iti pot da sute de exemple cu masini pe gaz de fabrica care nu au nici pe sfert km celor pe benzina sa nu mai vorbim de diesel, ce imi compari tu mie un golf din 1983 ca si motor cu o masina care are motor din 2005 cu alte norme de poluare si alta electronica.

Mergi tu pe gaz si sa nu iti cada nimica, cand o sa ai si tu electronica si alte chestii care le au masinile noi atunci sa vorbesti de fiabilitate.

Daca crezi ca se regleaza gazul cu surubelnita sau schimbi duza din cap la o masina 2009 te inseli.

Nu vorbesc in necunostiinta de cauza, daca nu as fi vazut zeci de masini distruse de instalatia gpl as zice dar niciuna nu va fi la fel de fiabila ca una diesel sau benzina.

1u

1. daca ai fi mai atent ai vedea ca golful de care iti spun e din 1987, nu din 1983....deci citeste mai bine posturile inainte sa dai un reply. compar genul asta de masina pt ca, cu toate ca a facut la viata ei 190 mii km pe benzina si motorul are o uzura dupa atata timp, merge absolut fara nici un fel de problema.

2.am dat mai sus un exemplu de passat din 2003 sau 2004 care are gpl pe el , montat ulterior, care functioneaza absolut perfect pe gpl, fara nici un fel de problema, iar daca nu intelegi cum se poate una ca asta, iti dau un contact al omului sa iti explice el ce si cum se face ca sa mearga perfect fara nici un fel de risc

3. din cate vad tu nici macar nu ai gaz pe masina ta, si nici nu folosesti acest tip de combustibil, deci nu stiu de ce toti care au pareri, chiar daca nu au nici o treaba cu subiectul, isi dau cu parerea la fel de fel de subiecte.

4. o spun iar, explica-mi de ce de ex VW, monteaza din fabrica GPL pe masini....nu cred ca se risca sa monteze asa ceva stiind ca masinile risca sa pice, poate chiar in garantie....nu cred ca si-ar asuma un asemenea risc fara sa isi fi dfacut bine calculele inainte.si tocmai ca monteaza pe masini cu electronica complicata si norme avansate de poluare??!! crezi ca nu ai fi fost scandaluri la nivel international daca sa zicem vw ar fi vandut o masina care are si gpl si care a avut de suferit de pe urma acestuia? daca ar vinde o masina din asta unui neamt si sa aiba probleme.....iti garantez eu ca dadea neamtul cu ei de pamant in cel mai urat mod....si crede-ma ca in germania se foloseste gazul auto in proportie chiar mare.

5. zici ca nu vb in necunostinta de cauza, dar macar daca ai conduce o masina pe gpl sa poti sa vezi in timp ce si cum e .....asa din povesti auzite de la lume cum sa o cazul masina din n motive.....am auzit si eu o gramada de "stiri" dar crede-ma, nu are rost sa crezi tot ce auzi.

explica-mi ce intelegi tu prin "distruse" din cauza instalatiei ca sa putem vb mai pe subiect, si nu cu generalitati de genul asta.

hai sa fim seriosi....

cum zice si XXNELU....hai ma gabriel

mai bine sa ne documentam asa cum trebuie inainte sa emitem declaratii nefondate.

ca sa nu spun ca ai eu am vazut n-spe masini diesel sau benzina, care nu aveau nici 80000 km si care aveau n-spe probleme cu motorul ....si care nu au circular nici 1 km pe gaz....asa ca exemple din astea cum ca am vazut distruse de....sunt povesti.

cei la care mi-am montat eu gazul, sunt prieteni de familie si asta e afacerea familiei si se ocupa de asta de 6 ani si mi-au spus ca nu au avut nici macar o problema majora de genul motoare si masini distruse din cauza gazului, si crede-ma ca nu au nici un motiv sa ma minta in privinta asta...plus ca ei la montaj ca si o asigurare in plus, ofera gratis un set motor nou daca motorul sufera din cauza gazului si iti spun sigur ca de cand lucreaza nu au auvut cazul de genul asta...nici macar pe aproape.

cat despre faptul ca tu vrei sa ma inveti ca o masina din 2009 nu se poate regla cu surublenita, iti spun ca esti total pe langa.....nu ma ridic in slavi cu asta dar, pot sa iti spun ca afacerea familiei e din 1992 un complex auto service, si unul dintre cele mai bune din orasul in care locuiesc, si ca am crescut in serviceul ala si am suficiente cunostinte in domeniul auto, incat ceea ce vi tu sa ma inveti, imi provoaca rasul .....esti haios. eu nu ma dau aici dumnezeul masinilor, dar ceea ce spun e argumentat si nu vorbesc fara mine. asa ca mai bine renunta la pilde de genul...."Daca crezi ca se regleaza gazul cu surubelnita sau schimbi duza din cap la o masina 2009 te inseli." pt ca nu isi au rostul. eu nu iti pun la indoiala conostintele tale in domeniul auto dar nici tu nu veni cu afirmatii de genul asta pt ca nu merita...cobori prea jos..

Modificat de andreiand1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela care are 15000 de euro sa dea pe o masina si nu are bani de benzina se incadreaza perfect in tiparul sarantocului care se vrea emancipat. Cel care amaneteaza veniturile familiei pe 10 ani si linge masina de fiecare fir de praf. Cu oferta asta Skoda m-a dezamagit a doua oara, dupa kitch-ul ala de facelift.

Criza ii face sa coboare considerabil profilul cumparatorului tinta. Pacat. Astept cu nerabdare modelul cu aer comprimat. Sa vezi atunci ce vanzari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te umfla degeaba rasul,chiar e periculoasa "improvizatia" asta cu GPL. Mie sincer mi se pare o porcarie sa imi pun GPL si sa imi consume mai mult sa ajung cu cateva sute de mii mai ieftin la un plin.Pt. ca in orice conditii de trafic o masina pe gaz va consuma mai mult.Si te rog explica-mi si mie daca la un impact din spate in cazul in care ai rezervorul de GPL in locul rotii de rezerva,si masina se face praf nu crapa (si in cel mai rau caz explodeaza) butelia de GPL? Acum cateva saptamani au murit unii pe DN cabonizati din cauza GPLului.Eu l-as interzice.

Pe mine ma umfla rasul nu cand vad masini modeste cu GPL ci cand vad GPL pe Touareg,pe Range Rover,melteni cu bani,ce sa zic..

Deci....esti simpatic.....eu am un motor de 1.8i, deci o cilindree putin peste media obisnuita....extern, am un consum pe gaz, echivalent cu un consum de motorina de 4.8-5 %...deci da un calcul cat imi consuma masina mea pe gaz si vezi daca pt un motor de 1.8 nu e o diferenta notabila, iar la fiecare 100 de km pe gaz fac o economie de 12-13 ron, ceea ce eu as spune ca e foarte foarte bine. Fa tu un calcul pt 10000 km si vezi cat ai economisit mergand pe gaz, comparatic cu benzina.

Uita-te putin pe net, cred la la primul search pe google la subiectul GPL auto, vei afla ca instalatiile GPL nu sunt artizanale ci sunt OMOLOGATE RAR si international....deci chestiile cu improvizatie periculoasa, sunt mult in afara topicului si nu cred ca is au rostul.

Referitor la cazul de pe DN cauta pe google si vei vedea de ce a explodat....mai multe nu spun.

Referitor la impactul din spate, vreau sa iti spun ca o butelie de gpl e facuta sa reziste la o presiune de 8-10 ori mai mare decat cea care o are in moentul in care e plina, si un rezervor de GPL are mai multe straturi de protectie, iar daca se fizureaza, gazul se evapoza, si in cel mai rau caz explodeaza, dar la fel se intampla si cu benzina, chiar mai usor.Gpl-ul e mai inflamabil decat benzina.Benzina in contact cu scanteia, explodeaza, are o aprindere mult mai puternica decat a gazului, datorita aerului care ajuta la ardere, pe cand gplul daca aerul prea e prea mult, se evapora, sau in cel mai rau caz isi pierde mult din putere pt ca se rarefiaza.

Eu iti dau aici informatii concrete, nu pure speculatii cum spui tu. In momentul in care vei veni cu informatii argumentate si nu cu pareri personale in afara subiectului mai are rost sa povestim, pana atunci cei care pot da informatii concrete pt topicul acesta, va rog sa o faceti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela care are 15000 de euro sa dea pe o masina si nu are bani de benzina se incadreaza perfect in tiparul sarantocului care se vrea emancipat...

;)

Eu as completa altfel: ala care da 15000 E pe o masina si nu vrea sa plateasca mai putin pe combustibil este ipocrit; Vrei sa-mi spui ca daca IPOTETIC, Skoda ti-ar face cadou o instalatie GPL pe masina ta ai refuza-o? In tiparul descris de tine mai sus cred ca se incadreaza cei din urmatoarele link-uri: http://traficul.org/?p=55 , http://www.pro-gaz.ro/index.php?option=com...0&Itemid=73 ; Noi romanii avem niste prejudecati peste care nu putem trece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lotus - Ai inceput cu stangul pe acest forum :) . Nu realizei faptul ca, jignesti prin afirmatiile tale. Daca tu consideri faptul ca, GPL-ul este o alternativa la saracie si nimic altceva, probabil ca ar trebui sa citesti ceva mai mult, mai ales pe la "saracii" mai vestici si nu numai.

Pana la Skoda, ai sa gasesti alti producatori auto, cu si mai mare (re)nume care pun din fabrica astfel de instalatii si care au masini muuult mai scumpe decat o Skoda de 15000E. De ex., BMW a venit cu un model de motor care functioneaza pe GAZ METAN... asa, ca sa-si cumpere si sarantocii BMW.

Vezi, tot prin tarile vestice, cum statul chiar subventioneaza montarea acestor instalatii pentru a reduce normele de poluare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate Ionut....e cea mai buna exprimare pt cazul de fata.:)

oricum cred ca ma retrag din discutie, pentru ca deja deviaza de la subiect si nu cred ca as mai avea de spus ceva constructiv....nu vreau sa incerc sa conving de ceva pe cineva care are anumite preconceptii si care nu vrea sa creada sau sa inteleaga altceva inafara de ceea ce crede el. e ca si cum eu daca spun despre verde ca e rosu si cineva incearca sa ma convinga ca verdele verde si nicidecum rosu, respectivul nu va putea sa ma faca sa cred altceva decat ceea ce vreau eu, pt ca eu nu vreau sa cred altceva..

deja dau prea mult in offtopic.....scuze

numai bine

Modificat de andreiand1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Eu as completa altfel: ala care da 15000 E pe o masina si nu vrea sa plateasca mai putin pe combustibil este ipocrit; Vrei sa-mi spui ca daca IPOTETIC, Skoda ti-ar face cadou o instalatie GPL pe masina ta ai refuza-o? In tiparul descris de tine mai sus cred ca se incadreaza cei din urmatoarele link-uri: http://traficul.org/?p=55 , http://www.pro-gaz.ro/index.php?option=com...0&Itemid=73 ; Noi romanii avem niste prejudecati peste care nu putem trece.

Probabil genul de oameni care fac astfel de afirmatii ca "lotus" ar merge si cu "aer comprimat" daca ar putea... dar no comment ...

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutd - Eu nu visez la cadouri pe gaz de la Skoda...

xxnelu - Nu am spus 'Toti cei care au gpl sunt sarantoci'. Citeste cu atentie. Pana acum nu si-a luat nimeni Skoda de 15000 pe gaz. Dar daca tu ai dat zeci de mii de lei pe masina si cei cateva zeci de lei diferenta intre benzina si gaz sunt o economie importanta atunci ceva nu e in regula. Poate parea insa in regula sa iti pui gpl pe o masina veche. Alta poveste, alt topic.

In ceea ce ii priveste pe vestici, sa fim seriosi: daca tu crezi ca tot ce vine de acolo trebuie luat de bun, ma opresc aici. Nu e prost ala care cere, ci ala care da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei cateva zeci de lei diferenta intre benzina si gaz... e aproape dublu litru de benzina fata de cel de gaz :lol:

un avantaj al Skoda Octavia II GPL ar fi autonomia :D care cu ajutorul celui de-al doilea rezervor,se apropie de cea a unui Tdi :emthup:

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce ii priveste pe vestici, sa fim seriosi: daca tu crezi ca tot ce vine de acolo trebuie luat de bun, ma opresc aici. Nu e prost ala care cere, ci ala care da.

Pai nu tot trebuie luat de bun, dar treaba cu poluarea si alternativele la combustibilul actual bazat pe petrol chiar e un "must" pentru viitor... din pacate "vestul" este inaintea noastra nu invers, so, :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce ii priveste pe vestici, sa fim seriosi: daca tu crezi ca tot ce vine de acolo trebuie luat de bun, ma opresc aici. Nu e prost ala care cere, ci ala care da.

Aici esti chiar simpatic, in prima parte; in partea a doua, iar te joci cu vorbe grele. Te rog sa citesti si regulamentul :D .

Intr-adevar, nu trebuie sa luam de bun tot ce vine de acolo(de la aia mai civilizati) si nu am sa dau exemple ca sa nu fiu acuzat de te miri ce dar, cand vine vorba de bani, nu degeaba iti dau aia rest la ultimul cent; pentru ei (si nu numai), banul conteaza.

De ce crezi tu ca, aceasta indrustie a instalatiilor GPL s-a dezvoltat odata cu dezvoltarea tehnologiilor auto? Le-au facut asa...la plesneala, fara sa studieze piata? Eu nu cred.

Ia uite neamtul ce face pentru amarasteni http://www.sotto.ro/articol/Stiri/2936/VW-...lus-cu-GPL.html .

Ia uite si la italieni ce vand ei http://auto.trovit.it/auto-usate/impianto-gpl-per-bmw-x5

...si tot asa. Ce sa-i faci, asta este...peste tot doar amarati, melteni si prosti. :Driver: Ar trebui sa ne bucuram ca nu-i ajungem din urma :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutd - Eu nu visez la cadouri pe gaz de la Skoda...

xxnelu - Nu am spus 'Toti cei care au gpl sunt sarantoci'. Citeste cu atentie. Pana acum nu si-a luat nimeni Skoda de 15000 pe gaz. Dar daca tu ai dat zeci de mii de lei pe masina si cei cateva zeci de lei diferenta intre benzina si gaz sunt o economie importanta atunci ceva nu e in regula. Poate parea insa in regula sa iti pui gpl pe o masina veche. Alta poveste, alt topic.

In ceea ce ii priveste pe vestici, sa fim seriosi: daca tu crezi ca tot ce vine de acolo trebuie luat de bun, ma opresc aici. Nu e prost ala care cere, ci ala care da.

doar o interventie mai am si gata....

cei "cateva zeci de lei diferenta intre benzina si gaz", sunt suficienti cel putin in cazul meu, la cat umblu cu masina, din banii economisti pt ca, consum gpl, imi acopar costurile pentru RCA si impozit pt masina si chiar imi mai raman bani. deci consider ca este o economie suficienta incat sa pot spune ca instalatia de gpl si-a meritat banii, luand in calcul ca investitia am amortizat-o in 16-18 luni. si hai sa fim realisti....fie ca ai mercedes fie ca ai skoda sau fiat, eu cred ca atunci cand vine vorba de a plati asigurarea auto si impozitul, toti ne plangem cat de mari au ajuns toate costurile acestea si nu numai , deci de ce sa fim naivi ca sa nu spun altfel, si sa spunem ca "cei cateva zeci de lei diferenta intre benzina si gaz sunt o economie importanta atunci ceva nu e in regula".

am vazut si din pacate cunosc o groaza de oameni cu bani, cu masini, cu case de te miri si toti se plang si se dramatizeaza cand vine vorba de cat costa asigurarea, cat sunt impozitele, cat de scumpa e benzina sau motorina.....deci ce sa mai vorbim...si pot garanta ca toti dintre noi cei care participam la discutia asta ne-am plans de cat de scumpe sunt asigurarile sau benzina sau intretinerea masinii...pot spune ca asta se intampla pt ca omitem sa analizam situatia in care suntem si sa vedem cum se pot face anumite economii sau unde se duc banii aiurea si fara rost...cel putin in cazul meu prin economia pe care o fac cu gplul, imi acopar integral alte cheltuieli.asta e parerea mea.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare o idee buna. Ar fi fost si mai bine daca era montata pe un motor mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!