Jump to content

Suierat ascutit la accelerare si in frana de motor


SandMan
 Share

Postare recomandată

Salut, postez pentru un prieten care detine un Golf 3 GT, '93 cod motor ABS.

In timpul mersului, dupa ce masina a fost forjata un pic... a inceput sa scoata fum pe teava de exapament si sa arunce niste picaturi de lichid negru (nu pare a fi ulei pentru ca are consistenta apei, nu este deloc vascos si nici nu miroase a ulei). A oprit masina (iesau aburi de sub capota ) si a constatat ca nivelul apei din vasul de expansiune este la minim si pe sub masina se scurgea acelasi lichid negru (nivelul de ulei parea sa fie normal).

Acum masina scoate un sgomot foarte ciudat in timpul accelerarii si in frana de motor (un suierat ascutit, nu face la relanti sau cand masina e turata dar nu este bagata in viteza).

Masina se comporta normal in afara zgomotului, trage bine, nu creste temperatura apei peste 90 de grade... dar in continuare pierde lichid pe sub masina, care probabil este de la sistemul de racire pentru ca i se goleste vasul.

Intrebarea este, de la ce poate fi suieratul? E posibil sa fie de la pompa de apa (cu toate ca zgomotul nu se aude atunci cand ambreiajul este calcat, chiar daca motorul este turat)?

Thx si bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa aia de la esapament cred ca poate fi doar condens+funingine. Apa o poti pierde si pe la supapa vasului de expansie : daca forjezi masina, presiunea si temperatura cresc si supapa lasa cate putin....depinde si cat de mult a mers motorul foarte turat. Mie imi sta apa la 90c, dar daca o forjez cativa km, urca la 102.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude un suierat , dar din contra cand motorul e la relanti suiera , cand il accelerez putin nu mai suiera.(parca ar freca fier pe fier).

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dispare suieratul cand calci ambreiajul, inseamna ai probleme cu rulmentul de presiune din cutia de viteze.

Aceiasi problema o am si eu cateodata, se aud niste chitaituri, ba intrerupte... ba continue.

Ai grija ca daca se gripeaza rulmentul ala ramai cu cutia cuplata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ulei mai ai si in cutie .... poate e de acolo daca zici ca uleiul de la motor e la nivel (nu mai mic, nu mai mare, nu cu spuma, nu modificat in general ...)

Plus ca ar corespunde si cu faptul ca nu se aude decat cand e solicitata ( accelerare sau frana de motor).

Ridica masina pe cric si urmareste planetara pana unde intra in cutie ... poate pierde pe acolo, oricum la o masina mai veche nu strica sa verifici nivelul uleiului din cutie (io chiar l-am schimbat ca sa fiu sigur ^_^ )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!