Jump to content

Probleme ABS, bec ramas aprins


alex2004
 Share

Postare recomandată

Nu am mai verificat erorile dupa aceea. Nu am crezut ca mai este nevoie, cel care s-a uitat mi-a zis ca vor aparea iar oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ByZ

    11

  • Tracto

    11

  • PMG

    11

  • taz21

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost iar la tester.Pe dreapta spate cica ar fi ceva mecanic, trebuie desfacut si vazut (senzorul este ok).Si dreapta fata cica e senzorul.

Si de la acestea si eroarea la pompa hidraulica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daijos roata si sufli senzori cu presiune sa sara murdaria decolo si pilitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca de asemenea si un spray pentru contacte. Pe spate daca ai tambur trebuie demontat capacul tamburului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o belea cu ABSul am fost sa schimb rulmentii fata si cand am plecat cu ea la viteza mik 18-20 km/h sau cand iau curba lejer intra ABSul singur,mi-au pus 2 testere pe ea si tot nu au rezolvat problema am stat 1 zi cu ea in service si nu ii sa dat de cap la problema,a mai patit cineva asa ceva sau are cineva vreo idee despre ce ar putea fi ??????????????? pls help acum merg cu mufele scoase(fara abs) si asa ma enerveaza becu ala acolo in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori au depistat baietii de la service ?

Sau macar s-au conectat la modul :Driver: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou,

Dupa ce am fost la 3 mecanici si 2 testere si am cheltuit bani aiurea.Concluzia trasa de ultimul mecanic este ca am ambii senzori defecti pe partea dreapta.

Ceea ce nu prea imi vine sa cred...asa peste noapte sa se strice nu 1, ci 2.La tester aveam erori la cei de pe partea dreapta, pe spate zicea ca e defect mecanic.

Nu e nici un defect mecanic, tocmai ce am schimbat sabotii si cablurile de frana de mana si ne-am uitat la tot ce e pe acolo.Totul pare in regula.

Reactia am mai descris-o...intra ABS-ul de capul lui fara sa fie nevoie.Cateodata si fara sa apas frana, la viteza mica se aude acel carait de ABS undeva pe spate.Asta in primii metri de la pornire,

dupa care se aprinde becul si se dezactiveaza complet, sau se mai dezactiveaza la gropi. (acum l-am scos de tot ca nu-l mai suportam)

Am fost la un magazin de piese astazi si mi-au zis ca senzorul fata costa 60 RON, iar cel de pe spate 400 RON.De unde acest pret? Chiar atat e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu ABS-ul. Doua saptamini fuctioneaza perfect, o zi nu. Si asa ciclul se repeta. Dupa VAG-com apare:

Address 03: ABS Brakes Labels: 3A0-907-379.lbl

Part No: 3A0 907 379

Component: ABS ITTAE 20 GI V00

Coding: 04505

Shop #: WSC 00000

VCID: E7D6CBAAAF05

1 Fault Found:

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

Nu stiu ce sa-i mai fac. M-am uitat la cabluri, sunt ok, mufele, sunt ok. Sa schimb unitatea de ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu ABS-ul. Doua saptamini fuctioneaza perfect, o zi nu. Si asa ciclul se repeta. Dupa VAG-com apare:

Address 03: ABS Brakes Labels: 3A0-907-379.lbl

Part No: 3A0 907 379

Component: ABS ITTAE 20 GI V00

Coding: 04505

Shop #: WSC 00000

VCID: E7D6CBAAAF05

1 Fault Found:

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

Nu stiu ce sa-i mai fac. M-am uitat la cabluri, sunt ok, mufele, sunt ok. Sa schimb unitatea de ABS?

Aceeasi eroare o am si eu, inca nu am rezolvat problema, urmeaza sa curat din nou mufele de la pompa hidraulica, cea mare de la calculator si inca una cu 2 pini, sunt situate una langa alta sub vasul de expansiune. De asemenea trebuie verificate releele 79 si 179 (pag 3, postul 52). Daca rezolvi ceva da de stire, eu nu voi avea timp prea curand sa ma ocup de problema asta.

Modificat de Klaus7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Maine o sa schimb si releele 79 si 179, dar pe rand sa vad care a fost de vina. Problema e ca trebuie asteptat, se intimpla la interval destul de mare. Astazi a aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am releele 79 si 179. La mine pompa cu unitatea centrala e dintr-o bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu ABS-ul. Doua saptamini fuctioneaza perfect, o zi nu. Si asa ciclul se repeta. Dupa VAG-com apare:

Address 03: ABS Brakes Labels: 3A0-907-379.lbl

Part No: 3A0 907 379

Component: ABS ITTAE 20 GI V00

Coding: 04505

Shop #: WSC 00000

VCID: E7D6CBAAAF05

1 Fault Found:

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

Nu stiu ce sa-i mai fac. M-am uitat la cabluri, sunt ok, mufele, sunt ok. Sa schimb unitatea de ABS?

Si eu am aceiasi eroare , m-a uitat la releul 79 si 179 , ceia ce mi se pare ciudat este faptul ca am luat doar carcasa de plastic de pe releul 79 ca sa vad ce face cand pun contactul si se manifesta ceva de genul : - pun contact iar lamelele releulei se ating o sec. dupa aceia revin la loc in pozita initiala (nu ramane cuplat) este normal ? sau releul este defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e asa:

post-65440-1287428593_thumb.jpg

Modificat de cristi-bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
@Razvan_30oct,aceeasi problema am avut-o si toata treaba e din setarea vag-com-ului

Incearca asa:

Intra in Device manager

Cauta la ports,USB serial port,click dreapta,properties.Sus langa General gasesti Port Settings,mai jos intra in Advanced si undeva la mijloc este ceva BM Options cu setarea Latency Timer(msec) seteaza un 12 si daca tot nu merge pune 10.

O sa scaneze mai greu,dar macar functioneaza ^ ^ .

Fratilor unde ati gasit setarea 'latenci timer'? ,

la mine la ' usb advance setings' sunt doua reglaje ale bufferului 'send' si respectiv 'recieved',am incercat sa le reglez dar nici o schimbare tot nu pot sa ma conectez la ABS(to many conection erors... Am win xp , deci va rog...unde ar fi setarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu conexiunea si am primit urmatoarea eroare : "00532-supply voltage B+" , deci nu primeste tensiunea necesara pt. a functiona ...de asta m-am "prins" dar de unde ar trebui sa ma apuc sa caut ? , care releu ?...pe 79 si 179 le-am verificat , de unde se alimenteaza modulul ABS cu curent ? ca nu cred ca de la releul 79 pt ca in momentul cand scot mufa de la modul si pun contactul nu face click , click face doar cand este bagata mufa la modul , deci tin sa cred ca acest releu primeste comenzi de la modul si nu cred ca el are vreo legatura cu alimentarea cu curent a modulului , daca gresesc va rog sa ma corectati ; am masurat la mufa de la modulul ABS de sub bancheta din spate si la firul gri cu alb nu am decat 10.4 Volti cand este pus doar contactul , cu motorul pornit am 12.3 Volti...este normal ? nu ar trebui sa am tensiunea bateriei care este de 12.6 V. respectiv 14.6 V. cu motorul pornit(deci incarcarea este OK)...am masurat si la mufa de la pompa si nu am curent deloc ,am incercat si cu alta baterie , nici o schimbare ,am verificat mufele sunt curate fac contact bine ,totusi am dat cu spray de contact etc. , ce poate fi ? sunt disperat de o saptamana ma chinuie problema asta , daca are cineva vreo idee ,o indrumare ...va multumesc. PS. Atasez si niste imagini.

post-64405-0-77551400-1288454802_thumb.p

post-64405-0-70739700-1288455762_thumb.p

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Tot probleme cu becul de la ABS am si eu.Se mai aprinde uneori si cat timp sta aprins nu am ABS.Dar destul de rar.As vrea totusi sa vad care este problema si sa o rezolv pana da prima ninsoare prin partea asta a tarii.Cineva cu VAG COM in Timisoara?Am sa incerc zilele astea sa curat senzorul de ABS totusi poate asta este cauza.Da doamne! :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua va pot oferi si eu niste coduri abs pe care nu le inteleg

AG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3

Scan: 01,02,03,08,15,25,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 032 997 026 AX

Component: 1,6l R4 MONO 1.2.3 D7B

Coding: PMC 01

1 Fault Found:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-00 - No Signal

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1H0 907 379 D

Component: ABS TEVES 04

7 Faults Found:

00257 - ABS Inlet Valve: Front Left (N101)

35-00 - -

00265 - ABS Outlet Valve: Front Left (N102)

35-00 - -

00259 - ABS Inlet Valve: Front Right (N99)

35-00 - -

00274 - ABS Inlet Valve: Left Rear (N134)

35-00 - -

00276 - ABS Outlet Valve: Left Rear (N136)

35-00 - -

00532 - Supply Voltage B+

35-00 - -

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-00 - -

Skipping Address 15-Airbags

daca stie cineva si poate sa ma ajute

id de mess \: razvanuuu va rog o ideie ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posted 01.11.2010 @ 01:12

Salutare!Tot probleme cu becul de la ABS am si eu.Se mai aprinde uneori si cat timp sta aprins nu am ABS.Dar destul de rar.As vrea totusi sa vad care este problema si sa o rezolv pana da prima ninsoare prin partea asta a tarii.Cineva cu VAG COM in Timisoara?Am sa incerc zilele astea sa curat senzorul de ABS totusi poate asta este cauza.Da doamne! :vwrullz:

problema asta am avut-o si eu

tot asa cateodata mi se aprindea martorul de ABS si cat timp ramanea aprins acesta nu functiona

si cu timpul se aprindea tot mai des pana ce a ramas aprins

rezolvarea a fost schimbarea senzorului de la roata dreapta spate care "cica" nu mai functiona

l-am schimbat si de atunci nu mai am probleme

abs-ul functioneaza normal

Modificat de joker69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu un senzor de la abs,m-am chinuit sa`l curat nu stiu de cate ori,pana la urma l-am schimbat cu unul nou.In sfarsit am si eu ABS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou,

Dupa ce am fost la 3 mecanici si 2 testere si am cheltuit bani aiurea.Concluzia trasa de ultimul mecanic este ca am ambii senzori defecti pe partea dreapta.

Ceea ce nu prea imi vine sa cred...asa peste noapte sa se strice nu 1, ci 2.La tester aveam erori la cei de pe partea dreapta, pe spate zicea ca e defect mecanic.

Nu e nici un defect mecanic, tocmai ce am schimbat sabotii si cablurile de frana de mana si ne-am uitat la tot ce e pe acolo.Totul pare in regula.

Reactia am mai descris-o...intra ABS-ul de capul lui fara sa fie nevoie.Cateodata si fara sa apas frana, la viteza mica se aude acel carait de ABS undeva pe spate.Asta in primii metri de la pornire,

dupa care se aprinde becul si se dezactiveaza complet, sau se mai dezactiveaza la gropi. (acum l-am scos de tot ca nu-l mai suportam)

Am fost la un magazin de piese astazi si mi-au zis ca senzorul fata costa 60 RON, iar cel de pe spate 400 RON.De unde acest pret? Chiar atat e?

Salut!

Aceasi problema ca si tine am avut. Intra ABS-ul cand dorea si la un moment dat am ramas fara frana deoarece nu ma lasa sa apas pedala aproape deloc. La mine a fost spart senzorul pe stanga si de acolo toate bubele in trafic. Pretul pt cel de pe spate nu ar trebui sa fie asa mare ... pe fata e o nimica toata.

Totusi nu inteleg de ce a trebuit sa te duci la atatia mecanici. La mine a fost simplu: un tester si un test de inchis circuitul. Am schimbat senzorul si masina si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare! de curand mi-am luat si eu un golf III fabr decembrie 96 si dupa 2 zile am observa tca nu mai am ABS (adica nu mai intra si se blocau rotile f repede), dar becul ABS nu se aprindea. Am fost la tester eroare pe roata dreapta spate. tipul mi-a spus sa curat senzorul si coroana dintata de pe capacul tamburului si va fi ok si sa imi schimb becul ca e ars. asa s-a si intamplat, dar doar pentru o saptamana ca apoi s-a aprins becul de la ABS. M-am dus la tester si eroarea era aceeasi. Am luat un multimetru si am masurat la mufa de sub bancheta din spate si am vazut ca nu are rezistenta. am luat un senzor de la dezmembrari sambata trecuta si l-am schimbat. au disparut problemele pana aseara si iar aceeasi eroare. am masurat iar senzorul dar e ok. e posibil sa fie de la corana aceea dintata? ea este curatata acum, dar e posibil sa fie tocita sau ceva? ideea e ca fac zilnic o naveta de aprox 150 km si nu e prea comod sa mergi fara ABS mai ales pe timpul asta. merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hello, am rezolvat-o. am schimbat senzorul cu unul nou (73 RON, prod Topal sau Topan).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

De curand am observat o chestie ciudata al martorului ABS, cand pun contactul se aprind toti martorii dupa care se sting. Cand ii dau cheie martorul ABS palpaie in timp ce porneste motorul 2-3 secunde dupa care se stinge.

E normal? La voi cum se manifesta?

Masina in cauza e un golf3 1995, 1.6 AEA.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!