Jump to content

Probleme ABS, bec ramas aprins


alex2004
 Share

Postare recomandată

Am o problema cu ABS-ul la un VW Vento 1.8 benzina din 1996 : becul rosu de la ABS ramine aprins; la inceput, pe parcursul unui traseu prin tara a ramas aprins la plecarea de dimineata; pe drum a a mai dat sa se stinga pentru perioade relativ scurte dar acum mesajul e stabil: bec ABS aprins continuu.

Ce e interesant ca defectul a aparut (coincidenta?) dupa ce cu o seara inainte am spalat masina la o statie de spalare cu jet de presiune...

Finele merg ok dar e clar ca ABS nu mai functioneaza; am verificat si curatat cuplele de la senzorii rotilor din fata si contactele sint ok. In spate e mai complicat

Ma poate ajuta cineva cu o solutie? Eventual adresa unui service serios din Bucuresti care poate face o testare cu VAG-COM si eventual sa remedieze defectul (adica sa se priceapa la ABS-uri, si sa nu fie piparat). Si sa nu fie Porsche service....

Va multumesc, :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ByZ

    11

  • Tracto

    11

  • PMG

    11

  • taz21

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

s-a discutat si ras-discutat problema, secretul e sa dai un click pe Butonul Magic (care este) SEARCH :P

am facut-o eu pt tine, si iata cate rezultate am gasit:

link 1

link 2

link 3

sper sa-ti fie de folos.

ca fapt divers, si eu mi-am spalat azi masina, si cand am scos-o din spalatorie nu s-a mai stins becul de ABS. Am tinut masina in soare cateva ore, iar la urmatoarea pornire s-a stins becul. Se pare ca am un contact imperfect la senzor.

O scanare iti poate spune si tie despre care senzor e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu pateam cu passatul la fel ca tine Sharenel, mereu dupa o spalare mai buna ramanea aprins senzorul vreo 4-5 ore, se pare ca e foarte intalnita problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ! Am un Vw Golf 3 1.6 mpi a.f.1993 si ma confrunt si eu cu aceeasi problema,si anume martor ABS ramane aprins.Aceasta problema mi-a aparut dintr-o data.Am curatat la rotile din fata senzorii,la cele din spate nu am curatat si nici nu stiu cum se curata(sau daca am senzori ABS pe rotile din spate!?)Stie cineva ? Ma poate ajuta si pe mine ? Se poate reseta softul comp bord ? Cum se face asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai senzori ABS si la rotile spate. Este posibil ca vreun fir sa fie intrerupt sau sa nu faca contact in mufa de la senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da roata jos pe fata ... pune cu un aparat de masurat pe bornele senzorului si invarte de disk.... pe aparat trebuie sa ti se modifice valoarea asta banuiesc ca e valabil la toate rotile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

sa va zic ce am patit eu.

Si eu ma aflu in "clubul" persoanelor cu o eroare la ABS. La mine se manifesta in felul urmator. Pun contact, pornesc si becul de la ABS se stinge, iar cand plec de pe loc, daca merg foarte foarte incet ramane stins, dar daca dau sa accelerez, sa plec putin mai tare se aprinde si asa ramane pana la urmatoarea oprire a motorului. Am urcat masina pe elevator, am dat rotile fata jos, am curatit senzorii si discurile de la ABS (nu cele de frana) de rugina si apoi am montat discurile inapoi. La proba suspendata pe elevator rezultatul este urmatorul: am pus contact, sa aprins becul ABS am pornit si sa stins. am urcat in viteza pe elevator pana pe la 50-60 km/h si becul nu sa mai aprins. Am montat inapoi rotile si cand am plecat la plimbare dupa 5 metri de mers iar sa aprins. Nu stiu ce sa ii mai fac. Dar nu ma las batut ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare,si anume dupa pornirea motorului becul martor ABS ramane aprins si nu se mai stinge.Am curatat senzorii si nu am rezolvat problema.Daca este cineva care a rezolvat aceasta problema va rog postati.Volkswagen Golf 3 1,6 mpi a.f.1993

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vezi ce erori ai pe modulul de ABS, pune aici rezultatul bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe cineva de e forum sa te ajute cu o scanare eu am dat banii in 2 service... primu mia zis scurt face 50 lei... se apuca el sa scaneze... nimic nu i se conecta aparatu... se mai invarte vreo 10 minute.. si imi zice eroare mecanica :) eu nestiind ce inseamna exact scanare si erori ... zic bine frate :) mia luat banu.. ma bagat mai rau in ceata... ma duc la alt service.. pune calculatoru... da.. senzor abs fata dreapta.. urca masina pe cric... verifica senzoru.. nu mai citea viteza... ;) si sa lamurit enigma am un mecanic bun si ieftin... pot sa til recomand :D senzor abs in jur de 130 la autokarma... dar vand baietii la dezmembrari cu 70 sau ceva de genu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am avut si eu aceasta problema cu martorul de ABS(mai mult de un an de zile), am facut tot felul de verificari si de resetari de erori si nimic. problema s-a rezolvat de la sine putin dupa ce am schimbat lichidul de frana, cam dupa 2 saptamani. Lichidul nu a fost schibat timp de 7 ani, are negru. Asa ca verificati cand a fost schimbat ultima data lichidul, verificati tensiunea la baterie( daca nu aveti 12V se decupleaza automat ABS-ul), am mai citit pe undeva ca si daca ai un sistem audio puternic montat necorespunzator poate sa influenteze modulul de la ABS(electronic).

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu problema cu martorul de ABS aprins, am facut test si au aparut urmatoarele 3 erori:

Pompa hidraulica - Semnal in afara zonei

Ap comanda partea digitala ( calc)

Functionare ABS - Semnal neplauzibil

Ce pot insemna? cei la care am facut testul nu aveau idee.

post-24499-1235090838_thumb.jpg

post-24499-1235090847_thumb.jpg

Modificat de Klaus7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Ca si parere...incepe de la a controla cablajul...probabil e ceva fir sau fire intreupt(e).Eventual cauta un coleg de prin zona cu Vag-com sa iti faca o scanare, ca testerul de la bosch e cam necunoscut pentru marea majoritate a forumistilor.

1." Pompa hidraulica - Semnal in afara zone" - probabil ceva electrovalva de pe pompa sau ceva senzor nu raspunde la apel, sa zic asa.Cum ziceam...poate fi vreun fir intrerupt.

2."Ap comanda partea digitala ( calc) " - aceeasi treaba cu firele.

3."Functionare ABS - Semnal neplauzibil" - probabil modulul de comanda nu primeste semnal, sau ceva semnal aiurea de la senzorii de rotire care se gasesc pe roti.(controleaza si firele care vin de la senzori)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! intampin si eu probleme cu abs-ul....am un passat 35i din 1991 si de ceva vreme incoace, cand pun o frana violenta, se aprinde martorul abs, si nu-mi mai intra abs-ul ci direct "saniutza";) daca apas pedala incet pana intr-un anumit punct imi intra abs-ul..... la virajele spre stanga (nu tot timpul) se aprinde martorul abs...toti care au testere in oras imi spun ca nu au mufa pentru abs-ul meu ca-i f vechi si cica trebuie verificat de ceva masurator cu diode...daca stiti ceva despre asta va rog sa-mi impartasiti si mie "secretul". toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea.Astazi mi-a montatat mecanicul fuzeta cu discul ABS.Fuzeta mea nu avea acel disc deci abs-ul nu functiona!Abs-ul tot nu functioneaza!Senzorii sunt curatati,contactele de asemeni ce mai ramane de controlat pana sa o duc la un test?!Singuranta este ok.Va intreb:releul pt abs pe ce pozitie se afla si ce ar mai fi de controlat?Centrala ABS la mine se afla la motor langa pompa de frana.Mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare . am si eu o semiproblema. La pornire pun contactul se stinge becul de abs si cand porneste motoru se aprinde si apoi se stinge in scurt timp. Sa inteleg ca bateria e cam dusa ? "ochiul magic"=geamul acela al bateriei este verde deci nu are semne.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni v-am zis ieri , de doua zile mi-a aparur o problema la masina si anume-un harait in fata ,pedala de acceleratie vibra , parca se infrana.Nu facea mereu asa.Am observat ca toate acestea se intamplau pana la 40km/h.Zilele trecute am montat senzorul abs, roata fata stanga dar tot nu merge abs-ul.Am facut un test si a iesit senzor1 dar nu ca este ars,posibil sa fie departat se discul abs si sa nu citeasca corect.In seara asta am scos mufa se la acel senzorul cu pricina , plecai spre casa si surpriza!!Nu se mai aude haraitul,nimic e ok.Concluzie sistemul EDS erea de vina(parerea mea).Stiu ca acest sistem ABS/EDS se dezactiveaza dupa 40km/h(EDS).Voi ce credeti?Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorii ABS si ESP sunt aprinsi permanent la bord.

Am un VW Sharan din 2002, nu am circulat 4 luni cu masina (si bateria a fost scoasa)

Saptamana acesta am montat bateria la loc (incarcata si verificata), motorul a pornit imediat, dar s-au aprins 2 martori la bord, cel de la ABS si cel de la ESP.

Am fost nevoit sa plec la un drum de 70 de Km, am mers prudent cu teama, masina a functionat si franat normal, dar cei 2 martori de la bord au ramas aprinsi

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o scanare cu VAG-COM ? Locuiesc in Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am o problema similara. Ramane martorul ABS aprins dupa ce am pornit si nu se mai stinge. Daca iau contactul si pornesc motorul revine la normal. Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa pui alta baterie sa vezi daca tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intalnit la un golf 4 aceeasi problema. de vina a fost contactul de la pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema similara. Ramane martorul ABS aprins dupa ce am pornit si nu se mai stinge. Daca iau contactul si pornesc motorul revine la normal. Aveti idee ce ar putea fi?

probabil e o eroare, cel mai bine e sa te duci la diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!