Jump to content

contacte injectoare...3L ?!?


jondo1ro
 Share

Postare recomandată

De ceva timp imi tot apar niste erori....

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 35-10 - - - Intermittent

18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Motorul nu mai merge "rotund", nu mai accelereaza cum trebuie...sunt nevoit sa trag pe dreapta sa opresc motorul...pun contactul din nou....apoi merge normal.

Erorile le-am sters si nu imi mai apar decat cand prezinta simptomele de mai sus...si se intampla cam 1 data la o luna sau doua, deci nu f des...

Am primit ceva sfaturi pe forum...sa verific contactele de la injectoare. Problema e ca nu prea stiu ce trebuie verificat...

Tot ce am gasit cu Autodata aferent injectoarelor...e o mufa rotunda cu 4 contacte care intra in partea dreapta (cum te uiti la motor), am desfacut, am uns cu un gel special ptr contacte electrice, dar dupa 4000 km parcursi s-a repetat vechea poveste.

Am atasat poza cu mufa identificata....

Idei ...?! Trebuie verificat altceva.../ in alta parte..?!

post-6470-1251795679_thumb.jpg

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp imi tot apar niste erori....

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 35-10 - - - Intermittent

18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Motorul nu mai merge "rotund", nu mai accelereaza cum trebuie...sunt nevoit sa trag pe dreapta sa opresc motorul...pun contactul din nou....apoi merge normal.

Erorile le-am sters si nu imi mai apar decat cand prezinta simptomele de mai sus...si se intampla cam 1 data la o luna sau doua, deci nu f des...

Idei ...?! Trebuie verificat altceva.../ in alta parte..?!

ce trebuie sa faci? Nu este prea greu . Trebuie sa desfaci capacul de la chiulasa si sa umbli la mufa de la injectoare, o dai jos de pe injector, o cureti si daca ai cu ce sa stergi putin papucii electrici care intra in mufa injectoarelor , scapi de problema cu defectele mentionate.( cred ca sti la care dintre injectoare se refera concret, diagnoza ta)

apropo: fotografia pe care ai atasat-o cred ca este cu referire la mufa care intra in chiulasa , adica care face alimentare la toate injectoarele....nu acolo ( de regula) apar probleme , ci exact la alimentarea injectorului....spor la munca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca trebuie sa dau capacul jos...injectoarele cred ca sunt undeva in partea din spate al capacului... dar speram sa scap mai usor....

A mai desfacut cineva capacul? Daca umblu acolo, in afara de silicon imi mai trebuie ceva...? (garnitura) ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai desfacut cineva capacul? Daca umblu acolo, in afara de silicon imi mai trebuie ceva...? (garnitura) ... ?

nu iti trebuie silicon...acolo este turnata pe capac o garnitura de cauciuc si nu este nevoie decat ca sa fie curat capacul la montare.... sa imi zici si mie daca se schimba ceva dupa ce reusesti sa verifici contactele..bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut suruburile de la capac, apoi am ridicat cutia ce acopera cureaua, am scos capacul....am dat de contacte.... care sunt in paretea din fata (spre faruri) si nu in spate cum credeam eu. problema e ca nu stiu cum se desfac contactele...

Trebuie desfacut cu cheia injectorul si apoi se umbla la mufa de contacte...?!

post-6470-1252846758_thumb.jpg

post-6470-1252846764_thumb.jpg

post-6470-1252846767_thumb.jpg

post-6470-1252846770_thumb.jpg

post-6470-1252846774_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut suruburile de la capac, apoi am ridicat cutia ce acopera cureaua, am scos capacul....am dat de contacte.... care sunt in paretea din fata (spre faruri) si nu in spate cum credeam eu. problema e ca nu stiu cum se desfac contactele...

Trebuie desfacut cu cheia injectorul si apoi se umbla la mufa de contacte...?!

este o mufa simpla pe care trebuie sa o ridici vertical ( atentie la scoaterea mufei de pe injector....poti sa folosesti o surubelnita subtire sa deblochezi piedica de fixare a mufei)alte precautii nu sunt necesare.

tu nu trebuie decat sa refaci contactele electrice de la cilindrii 2 si 3 ..adica de la firele galben -maro si alb-maro ( pe care le vad si eu in fotografia atasata in mesajul tau)nicidecum sa umbli pe la injectoare cu chei fixe si sa desfaci piulite ori suruburi, scoti usor mufele ( cu firele avand culorile descrise anterior ) si strangi usurel papucii ( cei mama). Montezi capacul de la chiulasa si dai o cheie sa porneasca . Becul de la motor daca nu se stinge imediat( inseamna ca nu toate contactele au fost refacute corect)ori se poate stinge dupa ce se merge cu masina niste km. dar ramane in memoria calc. de motor precum defect sporadic la acele injectoare.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vertical..? Am tras de mufa vdertical...tocmai asta e ca n-am vazut nici o piedica de blocare....Ai idee cam pe unde ar trebui sa fie ?

Erorile, oricum le am de cand a facut ultima oara "figuri", dar nu am nici un bec aprins la bord. O sa le strerg dupa ce rezolv...

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vertical. nu iese altfel decat in sus. te-ai uitat pe lateral la mufa nu are niste piedici , ceva care sa blocheze mufa pe injector?

incearca sa o scoti miscand usor ...lateral , pe lungimea motorului vreau sa zic si apoi ridici cate putin dupa fiecare miscare laterala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am scos, am dat cu spray si pus la loc.

Intr-adevar, ieseau miscand stanga-dreapta, mufa nu are nici o piedica dar a iesit destul de greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o.k. sper ca nu ai demontat pana acum degeaba.... ai ceva rezultate pt. cei interesati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu stiu...Problema mea aparea cu intermitenta... o data la o luna- doua. Urmeaza sa vad daca or sa mai fie probleme sau nu...

Deocamdata a trecut doar o saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acum ca a trecut deja o luna , ai mai avut probleme?...intreb de curiozitate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au mai fost probleme, dar inca nu sunt convins ca e ok....

In decembrie - o sa fiu 100% convins ca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu un lupo, si mi-a dat eroare la bord de la sonda lambda, cu CHECK,am fost la test mi-a dat eroare pe cilindrul 3, mi-a zis mecanicul ca nu am compresie pe un cilindru, ce stiti de treaba asta?inainte sa iau masina, de la cine am luato a bagat motorina in loc de benzina in masina, dar nu a mers mult asa 5 m si s-a oprit, voi ce spunetzi sar putea sa fie de la treaba asta eroare cu cilindru? ms... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici era vorba de modelul 3L. La tine care ai benzina , problema poate sa fie ramasa de la greseala aia cu combustibilul- daca nu s-a inlocuit si filtrul de benzina poti sa nu mai ai nici putere la motor pana nu inlocuiesti filtrul... dar sa se stinga becul singur la motor e destul de greu daca nu sti ce defect a memorat! deci trebuie ceva amanunte sa te putem ajuta...ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A reaparut eroarea la cilindrul 3... Cred ca trebuie stranse cumva clemele din mufa.

Cand o sa am timp si o sa fie mai frumos afara o sa umblu din nou la contacte.

Acum am alta problema.... mi s-a oprit motorul si a facut ceva figuri ca si cum nu ar ajunge motorina.

Cu vag-com-ul nu apare nici o eroare. Poate fi de la pompa de motorina ?!

Cum pot sa testez pompa ?

Mi-a mai facut ceva figuri anul trecut, am crezut ca e de la filtrul de motorina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am alta problema.... mi s-a oprit motorul si a facut ceva figuri ca si cum nu ar ajunge motorina.

Cu vag-com-ul nu apare nici o eroare. Poate fi de la pompa de motorina ?!

Cum pot sa testez pompa ?

Mi-a mai facut ceva figuri anul trecut, am crezut ca e de la filtrul de motorina.....

Sa stii ca si eu am acum problema aceasta. Dupa un drum de 65 km am ajuns la destinatie si am oprit motorul sa iau ceva din portbagaj si cand am vrut sa pornesc motorul imi pornea si dupa 2-3 secunde mis se oprea. Pe calculator da mai multe erori...nu prea stiu ce, din ce am vazut pe calculatorul electronistului.

Dar, nu a reusit sa rezolve problema si vine innapoi maine.

Repet: Pornesc motorul si dupa 2-3 secunde se opreste, pot sa o accelerez foarte tare si tot se opreste motorul dupa 2-3 secunde.

Poate cineva sa ma ajute si pe mine???

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi exact ce erori ai. La mine nu apar erori si din cauza asta banuiesc ca e de la alimentare.

In plus...cred ca m-a lasat discul de ambreiaj, dupa ce am observat ca mergea oarecum turata pana in 4000 ture, apoi scadea brusc turatia la 2000 si asa mai departe fara sa se schimbe viteza. Am oprit la prima benzinarie si n-am mai putut sa o urneasc de acolo, am adus-o acasa remorcata.

A schimbat cineva discul de ambreiaj la 3L?

Am inteles ca e f scump...

In ritmul asta, o sa am ce scrie pe topicul "Probleme 3L".... (le las sa se stranga mai multe) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se opreste dupa cateva secunde poate sa fie vinovata cheia cu care pornesti masina! Ma refer la cip-ul din ea care transmite imobilizatorului un semnal cum ca iti recunoaste cheia cu care se porneste motorul.Incearca cu cheia de rezerva! Nu te costa nimic!Nu da vina pe piese pana nu elimini si cheia din posibilitati.

Daca credeti ca poate sa fie pompa de motorina asigurati-va ca ea nu mai debiteaza cei 3 bari presiune la relanti ( dupa 10 min. de la oprirea motorului nu trebuie sa scada sub 2 bar) ori sigurantele , releele de la pompa de combustibil nu sunt cu probleme.Bafta! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 35-10 - - - Intermittent

18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-10 - - - Intermittent

sa va " traduc" ce inseamna 18076P1668 ( luat din manual, nu fac si traducere din engleza/romana)

Electrical fault in current circuit-

Possible causes of fault: wiring open circuit or short to earth in engine wiring harness

Possible effects -various running problems

-engine runs rough

-reduced output

-increased emission figures

Fault remedy -check unit injector valves

ASA SCRIE IN MANUAL...asa am scris si eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Referitor la vechea problema:

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 35-10 - - - Intermittent

18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Pana acum, am mers cu aceasta eroare, aparea max 1 data pe luna, uneori la 2-3 luni.

M-am hotarat sa verific cablajul...cu toate ca nu vedeam rostul...era` in copex, nu atingea de nimic pe traseu...

In fine, am descoperit ca pe o zona de 1cm firele rasucite care duc la injectoare erau dezizolate ca si cum ceva le-a topit.

Fiecare fir avea cam 1,5-2mm dezizolat in zona aia de 1cm.

Le-am izolat, le-am pus la loc in tub.

Sper sa nu mai vad eroarea asta prea curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va trebui sa reiei toate cirsuitele incepind de la contactele injectoarelor pina la mufa cu mai multi pini care alimenteaza injectoarele cel mai bine ar fi daca ai avea o diagnoza care sa o montezi pe masina si sa mergi cu ea atunci cind apare problema ea inregistreaza si parametri .

eu am asa diagnoza care poti merge cu masina chiar si 2 sapt si ea inregistreaza parametrii motorului dar sunt in iasi si nu te pot ajuta.

Modificat de lucian_yd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare ! Am aceeași problema ca jondo1ro.am dat jos de pe mașina “rampa” de cabluri ce duce la injectoare..le-am măsurat continuitatea,fir cu fir,sunt bune.am măsurat și rezistența lor fir cu fir, 0.02 pentru fiecare mufa de injector,este fb. Voi strânge papucii și voi curăța mufele,după care am sa montez la loc.voi reveni cu o postare dacă problema mai persistă. Drumuri bune va doresc !

538ECA92-76AF-48AF-B0DD-57A287352A41.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!