Jump to content

Roata stg fata inclinata


wasssu
 Share

Postare recomandată

Fuzeta se deformeaza mai repede ca un amortizor.

Amortizorul era stramb. Deci este posibil sa fie fuzeta fara sa fie lonjeroanele strambe si deci si fuzeta de la dezmembrari sa fie si ea cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAac amortizorul e stramb, fii sigur ca si fuzeta e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

am avut si eu un incident in care am lovit o grinda de lemn destul de mare care era in mijlocul drumului...in fine.problema e urmatoarea.roata sta inclinata.partea de jos a rotii sta spre exterior.am vazut ca bieleta de directie e stramba(am cumparat-o da nu am apucat sa o schimb inca)oare scap doar cu asta sau mai e ceva pe acolo.fuzeta,telescop,pivot etc.impactul a fost destul de tare,in sensul ca aveam cam 100km/h.mi-am facut praf cauciucul si s-a spart janta(nu indoit)sa ma astept si la alte pagube? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

stie cineva daca rotile  fata au acelasi unghi de cadere ca rotile de pe spate la golf 4, ( calca asfaltul cu aceiasi inclinatie ) si valoarea ideala in grade!

Am avut o contrazicere , am masutarat la trei tipuri de masini ( noi ) si toate aveau valori diferite fata in comparatie cu spatele ( logan , BMW, passat ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. Am și eu o mica problema. Cu aproximativ o luna în urma, am schimbat rulmenții pe față dreapta la mașina din semnătură (golf 4).Dupa ce am montat totul la loc am constatat ca la roata din partea dreaptă se aude un uruit care părea a fi din cauza cauciucului. Am fost pe la câțiva mecanici și toți au spus la fel. De vina ar fi cauciucul, pentru zgomotul în mers.

Cu câteva zile în urma am fost nevoit sa schimb și capătul de bara și pivotul de la braț, pentru ca aveau joc. Când am fost cu mașina sa fac unghiulrile, mi s-a spus ca bieleta de direcție este strâmbă, îndoită (precizez ca atunci când am dat bratul jos, pentru înlocuirea rulmenților, capătul de bara nu a ieșit asa ușor și am lovit cu ciocanul de mai multe ori în bieleta) și pe partea dreaptă nu prea poate sa fie reglat, pentru ca am o deviație de câteva grade.

Este posibil ca acest lucru sa fie de vina pentru zgomotul produs de cauciuc? - Același cauciuc la care înainte nu se auzea nimic. L-am schimbat cu cel de pe spate, zgomotul persistă. Jantele sunt pe 17 cu et35. Mulțumesc. Aștept părerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!