Jump to content

Roata stg fata inclinata


wasssu
 Share

Postare recomandată

Am verificat unghiul de fuga si roata din fatza stg este inclinata (partea de jos spre exterior) mai mult decat trebuie: -2 grade si 04' (normal ar fi -0 grade 30 ' +/- 30'). De unde ar putea sa fie? Telescop indoit?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucse sau pivot. Telescopul nu se indoaie asa usor. si daca e indoit la orice denivelare ori ar fi tzapana masina pe partea respectiva ori ar scoate niste zgomote ca si Titanicul. Mai pot sa fie si flansele de la telescop dar nu sunt sigur ca daca alea-s duse sta roata in dunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele si pivotul par ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, nu trebuia sa deschizi un nou topic pentru asta. Daca fiecare dintre noi am face la fel ori de cate ori s-ar ivi cate o problema sau am avea o intrebare, intreaga arie si intregul forum ar fi intr-un haos de nedescris. Mai jos ti-am gasit 3 topic-uri unde puteai sa postezi problema ta:

http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=180

http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=180

http://vwforum.ro/index.php?showto...20&start=20

Doar ai verificat unghiurile directiei ? De ce nu le-ai si reglat ? Unghiul de cadere se regleaza din cele 3 suruburi cu care este fixat pivotul pe bascula. In cazuri mai rare se verifica si pozitia amortizorului fata de fuzeta.

La un scurt search pe google uite ce apare: http://89.41.184.28/vw/manual%20vw/13%20-%...i%20rotilor.pdf

Bafta in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspunsuri.

Nu am reglat nimic pentru ca cei de acolo mi-au zis ca nu pot regla inclinarea asta.

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 2 grade si ceva nu se mai poate regla. 99% e indoita fuzeta, amortizorul se indoaie mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate observa fara s-o demontezi daca este indoita?

Modificat de wasssu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai lovit vreo bordura poate fi si de la amortizor...sau daca ai avut vreun accident(eu am patit cu masina dinainte: a intrat unu in mine, in roata de fapt si s-a strambat amortizorul. insa mergea ca naiba apoi). Altfel ti-au spus colegii f bine. cauta alt mecanic, macar mai auzi o parere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuzeta, daca e indoita, la indoitura trebuie s fi sarit rugina sau sa se vada o fisura superficiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma scuzi Al Bundy ca te contrazic, dar fuzetele sunt tratate termic pentru durificare. Cred ca este piesa cu cel mai dur material din ansablul rotii. In cel mai rau caz se rupe pur si simplu. In cazu in care ai o fisura wassu, cel mai bine ar fi sa nu mai mergi cu masina pana nu schimbi fuzeta. Totusi cred ca nu fuzeta este cea care a cedat ci bascula daca e sa fi cedat ceva bineinteles. O vizita la un mecanic adevarat e recomandarea mea, nu la parati care-ti spun doar ca ai o inclinare cu 2 grade mai mare decat ar fi normal fara sa-ti spuna care este cauza. Bafta !

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca s-a rezolvat pana la urma. Am dus masina la altcineva si a reglat roata pana la urma ( nu stiu sa dau mai multe detalii ca nu am fost eu cu masina ). O sa o verific iar peste 1000 km.

Multzam

Modificat de wasssu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accident cu un Opel care a fost lovit din lateral in roata din fata stanga: Telescopul nu are nimis, cadu motor indoit, bascula intreaga, fuzeta indoita. Se vede locul unde a sarit rugina si praful de pe ea, se vede ca o fisura superficiala. Nu am poze. End.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bundy si eu am schimbat amortizorul sapt trecuta la masina unui prieten , pe partea dreapta si tot in urma unui accident (un idiot a intrat in roata lui), in fine , a fost la mecanic ( cica autorizat), i-a facut reglajele , concluzia in urma accidentului trebuia sa schimbe cadrul motor ,roata din dreapta avea doua grade peste limita caderea in afara, asta bun , dupa a venit acasa si am hotarat sa ne uitam si noi un pic :rolleyes: , la prima vedere am vazut ca amortizorul avea o mica indoitura usor sesizabila, am hotarat sa-l schimbam , am mers la cineva care stiam ca are o masina la dezmembrat, am luat amortizorul cu tot cu flansa si arc , lam pus pe masina, si surpriza:roata statea perfect, am mai reglat noi un pic bieleta de directie , asta la ruleta masurata ptr ca alte mijloace nu aveam si am bunghito,dupa operatiune l-am indrumat sa se duca inapou unde a facut reglajele si sa le spuna tipilor de la service ca schimbat cadrul motor si acum vrea reglajele finale, acum rotile cadeau bine, a mai fost nevoie de un pic de reglaj la unghiul de fuga si cam atat, la care mecanicul i-i spune"vezi domnule ca de la cadrul motor a fost buba, a fost asa cum am spus eu nu?, la care prietenul meu i-i spune , da asa a fost numai ca acolo unde am scimbat cadrul motor ei au reusit ridicand masina numai pe cric in partea dreapta!, la care mecanicul rasp:cum asa?, inseamna ca tea pacalit domnule, ti-au schimbat numai amortizorul si te-au pus sa platesti si cadrul motor.Concluzia o trageti si dv-stra, asa ca aveti grija unde va duceti sa va puna un diacnostic al masinii si ce va schimba! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Probabil ca ar fi trebuit sa deschid un topic nou, dar nu am dreptul asa ca postez aici, deoarece pare sa fie cel mai apropiat topic de ce problema am eu.

Rog moderatorii sa mute postul in cazul in care considera necesar.

Aseara am lovit o bordura (cu roata din dreapta fata cabrata), (la 5 - 15km/h probabil) si se pare ca acum trage dreapta (trebuie sa tin volanul inclinat ca sa mearga drept, aproximativ 20 de minute dupa ochiometric), roata dreapta se vede ca e putin isesita in afara cu partea din fata cand volanul e drept.

Intrebarea ar fi daca a mai patit cineva asa ceva si ce a schimbat, respectiv daca banuieste cineva la ce sa ma astept in cel mai probabil si/sau cel mai grav caz.

de asemenea daca stie cineva ce ar trebui sa fac ca sa-i fac o constatare calumea, si sa nu ma trezesc ca nu imi repara tot.

Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In proportie de 99% cred ca ai reusit sa indoi bieleta de directie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult pentru raspunsul prompt inginerule

as mai avea niste intrebari:

- cam cat ar trebui sa ma coste sa o schimb la modul decent

- ar trebui sa-i pun pe cei de la service sa mai verifice ceva in particular

- sa iau OEM sau licenta

- se repara cum a fost, si daca da, cum verific

Nu as fi atat de pisalog, dar fiind vorba de directie sunt putin stresat.

Si inca ceva eu am mers cu ea inapoi acasa aseara, si pare sa fie ff controlabila, credeti ca pot merge asa cu ea pana la service (oricum o sa merg incet & co)

Merci inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai si spita de la janta indoita, ca te mai costa si aia indreptatul.

OEM e 170ron pe cand TRW, care e stantat pe cea OEM e doar 60-70, acum tu decizi. Eu am pus TRW,cu toate ca tin sa pun oem cam totul, am zis ca ce-i mult e mult.

Refacut directia neaprat, 95ron in TM.

Eu am schimbat-o pt ca am observat un mic joc la capul de bara la o inspectie manuala si tragea si putin intr-o parte. Intre noi fiind vorba, tre sa le ai bine cu skillurile sa indoiesti capul de bara la 15km/h, sa nu fie mai rau :) ,cremaliera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci si tie de raspunsui, marius

iti dai seama ca eu imi doresc sa fie cat mai putin, da ma duc abia sapt viitoare cu ea in service pana atunci o sa stau stresat ;)

de cremaliera am cum sa-mi dau seama pana atunci? vreau sa zic cum se manifesta daca e busita, ca in afara de unghiul de la volan si de niste vibratii (despre care banuiesc ca sunt de la faptul ca nu sunt rotile paralele) parea sa fie totul super ok.

cam care ar fi cel mai nasol scenariu in termeni de bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marog, daca e prea scump o fac pe casco, da as prefera sa nu platesc rata la prostie la anul

pe de alta parte ma indoiesc (sau sper ca nu) ca ar fi busita caseta de directie, avand in vedere ca era chiar mica vireza si abia se vede ca e stramba roata aia (si e doar aia, cealalta sta perfect dreapta cand e volanul drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai relaxat. Cremaliera e calculata sa reziste mai bine decat bieleta, bieleta fiind mai ieftina si mai usor de schimbat. Mergi la service la constatare si nu-ti mai fa scenarii :D Iti strici ziua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de incurajare

o sa revin cu detalii dupa ce fac constatarea / reparatia, ca sa se adune informatie, si cand vin prin brasov dau o bere daca iti face placere :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service si am reparat-o, pare sa fi iesit ok (dupa ce mi-au facut unghiurile, mai mult nu stiu cum sa o testez, dar pare sa mearga ca inainte)

Dupa cum bine a prezis Inginerul era bieleta de directie indoita (curbata frumos intr-un arc ) si un rulment, le-am schimbat, si mi-au zis ca e ok sa las capul de bara vechi.

-Bieleta era ff vizibil indoita.

-Cu rulmentul, dupa ce au tras de roata mi-au zis ca si rulmentul are joc (nu am suficienta experienta sa-mi dau seama daca are si nici nu am tras eu de ea), dar pareau destul de convinsi de ceea ce zic si roata parea sa se miste putin asa ca am schimbat si rulmentul ptr siguranta (oricum nu era o idee buna sa fac economii la chestia asta). Au scos rulmentul cu presa, dragutz si cu grija sa nu-mi strice senzorul de abs (am apreciat chestia asta).

M-a costat vreo 6 milioane toata distractia, incluzand piesele (care nu sunt OEM ci "fabricate de producatori germani"), constatare, geometrie si toata manopera.

Ca impresie generala mi-au placut (am stat cu mecanicul si l-am tras de limba), singura chestie e ca as fi preferat piese oem dar nu aveau (probabil puteau sa-mi aduca dar nu vroiam sa astept).

Am mers cu ea pe roti la service (incet ce e drept) si s-a comportat ff bine. (asta nu inseamna ca altii trebuie sa faca la fel pentru ca asa au citit aici, daca aveti cea mai mica indoiala ca e safe mai bine evitati, si pentru voi si pentru altii de pe strada, eu am mers ff devreme si pe strazi fara trafic pe cat posibil, si incet, *desi* o simteam controlabila)

La sfarsit multumesc celor care m-au ajutat cu un sfat, adica indinerului si lui marius.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut tuturor! Am o mare problema cu un golf IV, am fost lovit in roata stanga fata, aripa, far, amortizor, brat, planetara, etc.Le-am schimbat p[e toatecu piese noi.Problema e ca roata e tot stramba-inclinata spre interior. Am luat o fuzeta sh si tot nu s-a tras la loc decat cu vreun cm.Are idee cineva ce poate fi?Mecanicii mizeaza pe fuzeta...e posibil ca cea pe care am luat-o sh sa fi fost lovita si ea, adica sa nu fie in stare buna sau sunt alte probleme mai mari?Mi-ar fi de mare ajutor parerile voastre.O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuzeta se deformeaza mai repede ca un amortizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!