Jump to content

Probleme alternator


ilcappo
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Astazi dupa-amiaza am masurat tensiunea bateriei, dar de data asta cu un multimetru, cu motorul oprit a fost 12,6V. Apoi am pornit motorul, fara niciun consumator, tensiunea de la bornele bateriei era 13,8V, dupa ce am pornit aceeasi consumatori ca si data trecuta, tensiunea de incarcare a ajuns la 12,6V si chiar a putea spune ca la un moment dat 12,4V. Voi ce spuneti ce ar trebui sa schimb: releul sau alternator+releu?

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rock

    10

  • Al Bundy

    7

  • BLiTZ

    7

  • ilcappo

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic ca trebuie desfacut. Alternatorul se poate repara. Poate doar trebuie alti carbuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!