Jump to content

Frane


serghio84
 Share

Postare recomandată

Curata bolturile culisante si unge-le bine cu vasilina ATE pt etrieri sau ceramica rezistenta la 1400 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pistonasul din etrier, si bolturile cu unele noi si am folosit vaselina siliconica "super lube" care rezista pana la 230*C.

Ce pot sa mai fac? sa astept sa toceasca corect placuta pe disc?

 

synthetic-grease-3oz-tube.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia data o fata dreapta la discuri pe strung,asa rugina dispare greu si neuniform

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina dispare foarte greu, am cumparat un Fiat 500 care statuse tot asa vreo luna fara sa fie condus, dupa aproximativ 400 km aratau cam ca cele din poza, pana la urma am decis sa le schimb cu tot cu placute, care erau pe la mijlocul "vietii".

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, mgm2000ro said:

Va salut! Dupa 3 aerisiri am decis sa reconditionez etrierii fata, pt ca acolo nu se umblase niciodata in 10 ani. Am constatat ca cilindrul cat si locasul din etrier erau curate. Garniturile erau ok. In schimb culisanti erau 20% prinsi de rugina. Am schimbat cam tot la etrier: pistonasele, garniturile, culisanti. Atasez poze in care se observa cum calca placuta de frana pe disc.

Ce trebuie sa mai fac, de unde acest defect?

 

20170318_170142.jpg

20170318_170152.jpg

20170318_170200.jpg

20170318_174404.jpg

20170318_174414.jpg

Exact asta am patit si eu cu placutele si discurile spate!

Am schimbat tot ce ai schimbat si tu, dar fara succes!

Pana la urma mi sau schimbat placutele si discurile pe garantie si acum uzeaza normal

Placutele si discurile erau ATE normale, dar cred ca primele erau facute pe vapor pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, după un drum de vreo 300km de autostrada am observat ca doar roțile spate sunt fierbinți, ambele, nu sunt blocate, uneori se aude si uj scârțâit de la una din roți, e normala partea cu încălzirea? 

Modificat de petro.ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt mai calde ca cele fata nu e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de pe față sunt reci, cele de pe spate calde, plăcuțele sunt de curând schimbate! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea motoraselor a fost facuta? Posibil pistonasele sa fie murdare sau corodate sau garniturile antipraf distruse. Poate placutele sunt prea fixe in portetrier si se blocheaza... La placute noi uneori se mai poate intampla sa incalzeasca un pic mai mult dar cred ca nu e totusi ok. E usor de constatat daca rotile sunt infranate.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plăcuțele le-am schimbat eu, etrierii si garniturile sunt in stare buja, pistonasele merg usor, zic eu, ideea e ca rotile le pot învârti cu mâna! In schimb nu știu la ce te referi cu adaptare, am facut deschiderea motoraselor cu vcds pentru schimbare! Problema cred ca e la plăcuțele acela de port etrier, acolo nu cred ca culisează bine plăcuțele! Nu știu o mai țin sub observație....uneori cea din dreapta se aude scârțâind in mers iar roata arde! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am schimbat placutele de pe spate am pilit putin urechiusele placutelor pentru a culisa usor.

De asemenea e recomandat sa le ungi cu pasta de cupru sau ceramica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Working_on_the_Electro-Mechanical_Parking_Brake_(EPB)

Nu e bine daca roata arde, nu mai merge cu ea asa poti avea si alte probleme. Asa cum am zis poate fi de la placute, pistonas etc. Observi usor daca e infranata, lasa masina sa mearga foarte usor fara frana si vezi cum se opreste. Daca se opreste lin si mai si revine un pic inapoi e ok. Daca se opreste mai brusc un pic, foarte putin la final e infranata. Poti incerca si o aerisire cu schimbare de lichid dar dupa ce verifici pistonasele.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai probleme serioase roata nu e doar calda ci arde, iar el poate invarti cu mana roata. Cel mai probabil e de la placutele care culiseaza greu in portetrieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai dreptate. Mai trebuie verificate si culisele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru sugestii, am sa pilesc muchiile placutelor pentru ca cred ca acolo este problema, sunt prin Italia, văd ce rezolv! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut, am citit cu atentie problemele si rezolvarile oferite pana acum legate de etriere blocate pe spate.

Ma confrunt si eu cu aceeasi problema, etrierul dreapta spate s-a blocat si placuta de frana s-a uzat prematur.
Am urmatoarea dilema. Am fost sfatuit de 2 mecanici sa schimb etrierul cu totul, dar nu inteleg de ce mai exista kit de reparatie etrier. Inseamna ca poate fi reparat.
Am cumparat kit original de reparare etrier cu codul 1J0698671 si as dori sa incerc reconditionarea etrierului cu problema.

Exista vreo sansa sa raman fara frana complet daca nu s-a reconditionat etrierul corect. Am citit undeva ca ar pe Passat pompa de frana are circuit separat pentru spate si fata si in caz de curge ramana fara frana doar pe spate. Este corect ?

Ati mai avut probleme dupa ce ati reconditionat etriere fata sau spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit.

Solutia aleasa pana la urma a fost reconditionarea etrierului. L-am desfacut prima data si nu s-a potrivit kitul original (era de 41 mm) si am cumparat pe producator (FrenKit) de 38 mm cu tot cu piston. Ideea este ca in interiorul etrierului sa fie curat. Pe fata este alta poveste este mai delicata treaba.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai simplu pe fata. Ai doar doua garnituri pe pistonas si gata. Nici macar culisele nu se pot gripa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, am si eu urmatoarea probleama:

- acum 1 luna am plecat din Bucuresti la munte cu masina si pe la Azuga am simtit ca pedala de frana tine mult mai jos decat era inainte. Senzatia nasoala era ca nu ma tine frana. Am reusit sa ajung acasa dupa 3 zile si am fost la service. Am schimbat lichidul de frana, aerisit instalatia ia frana tinea sus, era tare exact cum era inainte, poate chiar mai bine. Am mers numai prin Bucuresti 3 saptamani iar cand am plecat week trecut la munte, tot la Azuga, mi-a facut aceeasi problema, frana tine foarte jos, am cursa moarta mai lunga. Vreun sfat ceva? In afara de "nu mai merge la Azuga" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu info despre frane, am fost ieri si am pus-o pe banc la un service care are si ITP si cel de acolo mi-a zis ca frana e in parametri normali doar ca tine foarte jos pedala. Cu alte cuvinte "frana e buna dar nu e buna ca tine jos". Nu a stiut de la ce se intampla sa se lase pedala de frana. Pana acum nimeni nu mi-a spus concret de la ce se intampla acest fenomen. Arunc cu banii in stanga si in dreapta si am numai raspunsuri de genul "poate sa fie de la unitatea ABS dar sa nu arate in bord" sau "uitat-te in spatele pompei si vezi daca pierde lichid" ori "schimba pompa ca poate e de la ea"....pai e 400 lei minim o pompa pt masina mea...In concluzie, nu a stiu nimeni pana acum de ce imi face masina asa si nu reusesc sa o repar. Am dat numai de meseriasi...Mai trebuie sa dau de unul care sa zica schimba masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.09.2017 at 15:57, LGoldNTZyou a scris:

Am schimbat lichidul de frana, aerisit instalatia

Cum s-a facut inlocuirea si aerisirea? manual sau cu instalatie ? vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca incerci sa cauti cateva pagini mai in spate o sa gasesti situatia in care am fost eu. Nu este 100% la fel ca la tine dar se aseamana si poate te ajuta pe mai departe. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 9/26/2017 at 3:03 PM, snack said:

Daca incerci sa cauti cateva pagini mai in spate o sa gasesti situatia in care am fost eu. Nu este 100% la fel ca la tine dar se aseamana si poate te ajuta pe mai departe. 

 

Merci mult #Snack, am rezolvat problema schimband pompa de frana. Nu a mai facut asa dar nici la drum lung nu am mai fost pana acum. Sper sa fi fost de la ea. Pompa veche arata foarte bine si nu avea semne ca ar fi curs pe undeva. Simptomele au fost exact ca la tine dar din pacate tu nu ai rezolvat schimband doar pompa de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat problema. Eu am vandut masina in luna ianuarie si de atunci nu mai stiu nimic despre ea, dar asa cum am scris ultima oara, problema nu a disparut 100% dupa schimbarea pompei. Pompa mea veche era ok vizual dar cred ca o garnitura din interior era o parte din sursa problemei mele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce diametru au discurile spate la passat b6?

Am vazut 3 variante...282 mm...286mm...310mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!