Jump to content

Frane


serghio84
 Share

Postare recomandată

Am şi eu o întrebare, este normal ca pedala de frana sa se întarească peste noapte? Adică merg azi cu maşina, totul normal, iar maine cand plec cu ea gasesc pedaua tare de tot şi nu se misca aproape deloc! Cum pornesc motorul, se si imoaie!

Tin sa precizez ca dupa ce opresc motorul nu mai apas frana, nici macar cea de mana, o las in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare... De cateva luni, cand dau in marshalier simt cum pedala de frana se cimenteaza.. la fel cand sunt in panta.

Ce ar putea fii? Peste doua luni o sa plec cu masina in Europa si as vrea sa fie totul Ok.

Am intrebat cativa "cunoscatori" si mi-au spus ca ar fi pompa de vacuum sau ceva de genul asta.

Am fost si la un service unde am facut ultima revizie si cand le-am spus de problema mea si mi-au rasp ca ei nu stiu..sa merg la VW..

 

Astept raspunsurile voastre!.

 

Multumesc

 

PS: Daca e cineva din pitesti si cunoaste un mecanic bun va rog ..recomandari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie ce banuiesc eu. Si anume auto-hold-ul.

Din descrierea ta eu asa inteleg.

Asa se comporta si masina mea cand e autoholdul activat si dau f usor cu spatele, se infraneaza singura si implicit se intareste si pedala.

Verifica. Daca nu ai buton de activare/deazactivare, verifica din bc, daca nu, incerca sa faci manevra fara centura pusa sau cu pacalitor de centura pusa ca sa nu fie autoholdul activat. Si daca se comporta la fel, nu e de la autohold.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
petricapedros

buna sear am si eu o intrebare ce marca de placute de frana ar fi mai bune si cat ar costa,pentru un B6 highline 1,9,tdi 2007, trebuie sa le schimb ca au deja 70.000km.si vreau sa fac un drum mai lung la vara in Europa.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cauta ATE - preturile pot sa difere, de la un magazin la altul.... asa ca mai bine ceri niste oferte de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand astea

 

ATE Power Disc + Placute ATE normale = 800 ron

 

Atat am dat eu acum cateva luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petricapedros

multumesc mult o sa caut ATE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pentru ca nu am gasit in acest thread raspunsul...

 

Operatiunea completa de schimbare a placutelor pe spate:

 

http://www.youtube.com/watch?v=cHJMI4QkSy8

 

Eu am gasit clipul doar dupa ce m-am apucat si am ajuns intr-o problema:

pistonasul a iesit prea in afara - pentru ca am dat din VCDS comanda de open-close cu etrierul demontat - ceea ce am observat in clip ca e total interzis.

 

Imi poate spune cineva ce e de facut acum? Cum pot introduce inapoi pistonasul fara sa stric ceva? Atasez si o poza.

Multumesc anticipat!

post-110171-0-60559800-1376416903_thumb.

Modificat de adi_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA-i comanda de close.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai mergea cu comanda de close, pistonul era iesit din etrier. Asa ca am demontat motorasul electric de pe spatele etrierului, am scos afara complet pistonul si am invartit usor cu degetele surubul cu gheare care il apasa la franare, pana s-a infiletat complet. Dupa care am reintrodus pistonul care s-a dus pana in capat de data asta si am reasamblat totul.

Ca sa nu fac vreo presiune aiurea am scos conducta de lichid cat timp am lucrat la reintroducerea pistonului iar la final am completat cu lichid de frana si am aerisit pana nu au mai iesit bulbuci.

 

Daca stie cineva ... am uitat sau e vreun pas gresit in ce am facut?

 

Am ajuns in situatia asta pentru ca nu am presat cu surubelnita ca sa se deschida la maxim etrierul inainte sa dau jos placutele vechi... iar deschiderea nu-mi permitea sa il pun inapoi peste placutele noi, asa ca m-am pus pe VCDS si i-am mai dat o data open - close cu etrierul demontat, o mare greseala. Aviz amatorilor.

Modificat de adi_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu cu niste intrebari legate de frane, saptamana asta dupa un lung drum 700 km , eram pe transalpina prin serpentine , aveam viteza destul de maricica spre ranca, am pus niste frane mai tari  iar dupa un moment dat am inceput sa aud un scartait foarte tare, cand luam virajele si apasam sau ridicam picirul de pe pedala de frana... ma si speriasem.. am oprit ceva mai in fata m-am dat jos din masina si m-am uitat la roti.. scotea fum din discuri.. si erau foarte incinse, am stat 15-20 de min s-au racit dupa care am continuat drumul in pace fara zgomote. acum intrebarea mea este: e normal sa se intample asa ceva? am discuri si placute originale.. ma gandesc ca e normal sa se incinga tare dar de ce scartaitul ala nenorocit de se uita lumea pe strada la mine de zici ca trecea unu cu papuc cu fiare vechi in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De frana de motor nu ai auzit ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect normal sa se comporte asa, de aceea trebuie sa inveti folosesti cat mai mult frana de motor, e ECO de cel putin 3 ori: la placute+discuri+motorina :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit de frana de motor.. dar intrebarea mea era alta


multumesc adi_r

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru raspunsuri, initial am crezut ca discurile sunt de o proasta calitate, sau placutele ,nu stiam ca in conditii mai severe incep sa dea semne de oboseala asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Am si eu o intrebare .

Se pot pune pe spate doar discurile si placutele de la model-ul R36 pe etrieri normali ?

Dupa cum se stie cele de R36 sunt mai groase si in plus sunt ventilate fata de asta normale care sunt mai subtiri si sunt pline .

Astept raspuns .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa schimbi si etrierii nu ai cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare. Mai sunt si altii carora le fluiera franele pe fata atunci cand franeaza la viteza mica ? Nu stiu ce nivel au placutele pe fata, dar cu siguranta nu s-a aprins nici un martor care sa ma avertizeze ca sunt la limita. Se poate verifica nivelul fara a da roata jos, cu Vag Com, de exemplu ? E foarte enervant sunetul, ca de metal pe metal. E posibil ca si dupa schimbare cu unele noi sa faca la fel ? Vreo rezolvare in acest sens ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu le-am avut super tocite si nu scotea nici un scartait, ai discurile tocite uniform fara santuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna,

 

Am probleme cu etrierul stanga spate. (curge lichid de frana pe langa bucsa de bronz catre motorasul electric). Ce e de facut? cum pot remedia problema?

Cu multumiri.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am impresia ca este un kit de reparatie

Ce folositi pe post de unguent de dos de placute? Ma refer la partea de contact cu etrierul. Trebuie sa fie ceva pe baza de litiu, cu rezistenta mare la temperatura. Cand m-am interesat de aia originala am dat pe spate. Are pret de disc, nu de pasta. :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O intrebare. Mai sunt si altii carora le fluiera franele pe fata atunci cand franeaza la viteza mica ? Nu stiu ce nivel au placutele pe fata, dar cu siguranta nu s-a aprins nici un martor care sa ma avertizeze ca sunt la limita. Se poate verifica nivelul fara a da roata jos, cu Vag Com, de exemplu ? E foarte enervant sunetul, ca de metal pe metal. E posibil ca si dupa schimbare cu unele noi sa faca la fel ? Vreo rezolvare in acest sens ?

 

Multumesc.

hai ca am rezolvat probelma, am fost la o verificare la service ca aveam un scartait / fluierat cand puneam frana si mai naspa incepea sa se auda considerabil, am ridicat masina pe rampa si am invartit de toate rotiile.. ce sa vad roata de pe fata pe partea soferului era tapana, si dupa un anumit rulaj si folosirea franei, incepea sa se auda acel fluierat, mi-a slabit frana si acum totul e ok, problema e ca am ramas cu discul zgariat dar nu stiu de ce .. 

 

ca intrebare generala pentru restul. se poate repara un disc zgariat? sau altu nou? ca deja asta e nou :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce folositi pe post de unguent de dos de placute? Ma refer la partea de contact cu etrierul.

 

 

Ptr placute de frana cel mai recomandat este vaselina cu aditivi ce o face sa raman stabila la temperaturi inalte precum: cupru. molibden, grafit, aluminium etc

 

Vaselina pe baza de lithium  este pre mine o vaselina universala, buna la toate, dar ptr frane ...imi este prea riscant.

 

Personal folosesc de cand ma stiu vaselina cu cupru care resista la o temperatura de 1100°C, si informativ am vazut asta vara un spray lubrificant cu aluminium ce rezista la o temperatura de 1400°C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!