Jump to content

Cutie viteze T4 - probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Cred ca merg zilele astea sa vorbesc cu mecanicul meu sa vedem daca imi schimba el pinionul de a 5-a si sa vedem la ce costuri ajung... va tin la curent cu stirile :icon_cheesygrin:

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nelu_tm

    28

  • cabina

    16

  • Emy D

    14

  • noobsound

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti,am o mica nelamurire,anume:cand plec dimineata,cel putin in treapta a 2 a,cand schimb din 1,parca e fier pe fier.Uleiul l-am schimbat,am pus Aral de la colegu volksman,e vreo piesa ceva care s-a ros,tocit,uzat?nici nu stiu unde sa desfac si ce...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, as avea nevoie de un motor 1,9td cu seria ABL pt un t4 daca stie cineva unde as putea gasi. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,va rog daca poate careva sa-mi spuna ce ulei de cutie sa folosesc pt un Caravelle 1,9 diesel (fara turbo)din '94.Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astia spun 75w90 ful sintetic da creca mere si 80 w90 din moment ce merge si la astea mai noi !!avantajul la ala sintetic ar fi perioada foarte lunga de viata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut am si eu un multivan si m-ar interesa sa schimb pinionul de a 5-a pentru ca merg mult pe autostrada. Daca a schimbat cineva si imi poate spune ce piese trebuie sa schimb as fi recunoscator :)

Am motor 1.9 TD cod ABL si la cutie cod CRN

Modificat de piticu_1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca la tine nu mai merge schimbat! e cel mai mic pinion care se poate pune pe o cutie pt un motor de 1.9td ABL si tu il ai deja . Daca masina merge cu viteza maxima de 132 kmph, atunci, mai mult nu poti scoate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la viteza era problema ci ca motorul merge turat la 110 am 3000 rpm iar la 130 4000 rpm :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EDIT: Pe motorul de 1.9 TD , se poate pune orice cutie de GOLF 3 sau passat 1.9 TD(I) (75 sau 90CP). si acelea iti vor da o viteza maxima de aproximativ 160 pe autostrada. Am aflat astea doar acuma, discutand cu un coleg de forum.

Sa auzim de bine!

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

M-AI AI MASINUTA? DACA DA AI REUSIT CEVA IN LEGATURA CU CUTIA DE VITEZA, PT RELASAREA MOTORULUI. TE INTRB DEOARECE AM SI EU UN 1,9TD ABL SI MERGE TARE TURAT, MERCI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate pune absolut nimic (cutia completa) da e compatibila cu motorul , nu , nu e compatibila cu planetarele timonerie ambreiaj nimic nu seamana , da intr-adevar sunt anumite cutii de pe passat care sunt compatibile cu piesele din cutiile de T4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MERCI, OARE A INCERCAT CAREVA VARIANTA CU SCHIMBATU PINIONULUI DE A 5 CEA, LA 100KM MERGE TURAT CA NAIBA

Te rog sa fi atent la scrisul cu caps lock. Multumes

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa pui cutia de pe 2.4 o sa mearga ceva mai relaxat , sau doar a 5 a de la 2.4

asta e 1.9 motor mic si slab pentru cat de mare e masina , ca sa nu schimbi vitezele cand dai de cate un deal au preferat sa mearga motorul turat

Modificat de andrei_c123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva diferentele de raporturi din cutia de viteze vis a vis der acelasi tip de motor dar configuratie diferita a masinii ?

Mai concret : luam ca ``ezemplu`` motorul 2.4 D AAB rapoartele in functie de modele de cutie imperecheate cu acest motor dar in variantele : Doka , Kastenwagen (duba inchisa de marfa) ,Transporter cu locuri , Multivan , Caravelle .Presupun ca exista a diferente . Stie cineva ,cutiile de Multivan sunt aceleasi cu cele de la Transporterul de persoane ? Dar aceleasi cu cele de la Caravelle ? Sau sunt o gramada de variante in asa fel incit sa nu poti trage nici o concluzie logica ? ....Ce simplu era la T1 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au musai o logica in functie de an de zona etc sau montat diferite tipurio de cutii identificabile dupa codul lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea doi . Dupa ce se incalzeste intra cu ``caraituri in viteza 2``, trebuie sa tragi usor si sa ai mina fina ca sa o bagi fara zgomot . Masina in viteza , despre asta e vorba . E cumparata de curind . As vrea sa schimb uleiul in cutie si sa pun si un aditiv , poate -poate reusesc fara sa trec la puzzle de pinioane si cumparat sincroane . A folosit cineva aditiv de cutie de viteze ? Daca ``da`` , de care ? Rezultat notabil sau ,,,?

Oare simptomul caraitor ar putea fi generat si de vreo uzura a garniturilor in pompa de ambreiaj ( cilindrul receptor cum ii zic unii) sau placa de presiune in prag de amintire ?

Modificat de 13 Todesengel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce se intimpla daca pui ulei de cutie automata in cutiutza lui T4 cu schimb manual de viteze ? Cineva care repara multe masini cu inscriptie VW pe ele zicea ca e foarte OK .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic e tot ulei numai ca ala de automata e ulei hidraulic deci atat timp cat face ungere nu cred cai problema acuma nus la ce interval trebuie schimbat ca nu scrie pe nicaeri :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei bine , NU ! Uleiul pt.transmisii automate nu rezista temperaturilor din cutia de viteze , adica isi pierde proprietatile si nu mai face fata tipului de ungere specific ``manualelor`` .Rezultatul este deteriorarea destul de rapida a cutiei de viteze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca vrei sa zici invers uleiul de cutie manuala nu rezista in cutia hidramata uleiul hidraulic e ulei de presiune ( si tot o data temperatura inalta rezultata prin comprimarea ) deci ca si rezistenta cel putin la solicitari si temperaturi sigur e superior celui pt cutie manuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!as vrea sa cumpar o cutie t4 motor 2.5 cod motor acv ma tot chinui de ceva vreme si nu gasesc ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiam una dar era un pic am scumpa 1000 euro daca nu gasesti dami un msg si iti fac rost de nr !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut !!! Revin cu o problema la cutia de viteze la T4 din semnatura...am achizitionat si pus cele 2 bucse pe care nu le aveam...am facut reglajul..masina a mers perfect...pana cand mi s-a rupt levierul...am luat altul pentru aceeasi masina l-am schimbat second piese bineinteles...toate bune am mers 1000km...pana cand a inceput sa faca figuri si acuma am ramas fara marsarier.....pe langa asta schimbatorul mi s-a dus in jos nu imi mai sta ridicat...in rest merg toate vitezele...imi poate spune si mie ce s-a intamplat?? de ce nu mai sta ridicat schimbatorul...m-am bagat sub ea si nu pare sa fi cazut sau rupt ceva...oricum nu am stiut la ce sa ma uit mai exact...va rog ajutor !!! intre timp am rezolvat problema de vina era acel limitator insa as dori sa imi spuna cineva cu etka...ce cod are piesa (limitatorul) de la maneta piesa Nr. 17 din poza !! stima!

post-99725-0-37124200-1351953425_thumb.j

Modificat de untar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul de 2,4 AAB se poate face vreo modificare in privinta turatiilor ridicate la treapta 5...aprox 3000 rpm la 120 kmph.

P.s. la voi dimineata pe frigul asta cum intra in a 2 a ? Ma refer strict la primele 10 minute dupa pornirea la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!