Jump to content

Consumator Baterie HELP !


Adi01
 Share

Postare recomandată

De curand am adus masina din service.. VW PASSAT B3 RP 1.8i .. cand am ajuns la service m-am bagat si am dat la cheie.. nu pornea.. mecanicul s-a uitat pe acolo la fire si a gasit un fir care era iesit de undeva .. i-am dat cheie si a pornit .. OK dar .. inainte sa ii dau la cheie sa o pornesc .. s-a aprins ca oricand becul la ulei , temperatura si BATERIE ( atunci cand puneti contactul - dupa care se sting atunci cand pornesti motorul ) bun .. Toate cele 3 becuri s-au aprins ( BATERIE , ULEI , TEMPERATURA ) cand am pus contactul si i-am dat la cheie atunci cand nu pornea , dar dupa ce a facut ala pe acolo nush ce si a pus si firul care era scos , am pus contactul din nou si s-a aprins doar becul la Ulei si Temperatura .. cel de la baterie nu mai clipocea ( nu am bagat in seama chestia asta ) i-am dat cheie si a luat-o .. bun .. ajung acasa.. si peste 2 ore ma intorc sa plec undeva . Surpriza .. bateria moarta ! am pornit-o impinsa am plecat si dupa ce am venit am scos bateria si am pus-o la incarcat la redresor , dupa ce am incarcat bateria am plecat in oras cu masina .. am stat la un suc vreo 3 - 4 ceasuri si cand sa plec ... IARA Bateria moarta ( bateria e noua ) ... cand ajung acasa.. am scos borna de + si o atingeam usor sa vad daca e vreo scanteie.. normal ca se facea scantei .. atingeam rapid rapid.. ieseau scantei micute ... nu era pus contactul nici mp3u nu era deschis nimic ! deci tin sa cred ca este din cauza unui fir care are legatura cu ledul din bord de la baterie .. ca nu mai clipoceste atunci cand pun contactul ! Unde l-as putea gasi acest fir ? sau cum sa fac sa aflu care este acest consumator ? m-am saturat in 2 zile sa tot scot borna si sa deschid capota si sa pun ca sa pot porni ! :icon_cool:

P.S. Imi cer scuze pt modul in care m-am exprimat dar ma si grabesc..

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se aprinde becul cu bateri din bord(nu clipoceste,sta aprin pina pornest motorul)nu ai incarcare,merg pe bateria.Pe alternator ai o mufa(de obicei fir albastru)care vine de la becul din bord.Daca mufa e scoasa sau firul intrerupt nu ai incarcare.Verifica mufa respectiva.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci .. Bateria mi-o incarca... daca merg vreo 20 de KM ... si dau la cheie invarte calumea ... dar daca opresc motorul si las masina o ora sau 2 .. mi se consuma toata bateria !

Becul din bord cu bateria nu se mai aprinde DELOC am specificat ... Deci cand pun contactul.. deobicei statea aprins becul la baterie , temp si ulei .. acuma am doar aprins uleiul si temperatura ... deci unde se afla firul care face becul de la beterie sa se aprinda atunci cand pun contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fundul alternatorului ai un fir gros prins pe un surub de 6,si o mufa.In mufa respectiva este firul din bord.Daca nu te descurci suna ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid alt topic .. mai postez o problema aici .. descoperita .. Masina de vreo luna si ceva consuma 18% .. m-am obisnuit cu ideea deoarece am schimbat injectia si tot la fel .. dar de curand m-am uitat si am vazut firul de la sonda lambda rupt ! .. intrebarea mea este... unde se conecteaza acel fir ? si daca il conectez .. are sa imi scada consumul? Simtome.. Tripidatii la relantiu , consum imens , fum negru la jeturi de acceleratie . ? Kovacs .. te rog da-mi un pm cu nr tau ! mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca nu pot deschide un topic nou, scriu in acesta!

am un Passat B3 din 1991, benzina, 2.0 GT! Problema mea e urmatoarea:

saptamana trecuta s-a ars bobina de inductie, pe care am schimbat`o cu una noua! Dupa ce am "terminat treaba" incerc sa o pornesc..canci baterie. Cu ajutorul vecinului, am pornit-o!

Dupa doua zile, adica ieri dimineata, dupa cca 10 km de mers, apas pedala de ambreiaj si ramane jos. Ma aplec, o ridic, schimb in treapta a 3-a, nu mai am treaba... Dupa inca 10 km, opresc, parchez masina, stau 30 de minute, ma urc in ea si observ ca pedala de ambreiaj e jos! o ridic, apas, dau cheie, o las frumos, vine dupa piciorul meu pana la jumatate, apoi iar o ia in jos! Ma rog, facea astea in treptele inferioare, R, 1,2, cand dadeam a 3-a, nu mai facea nimic, era totul OK! In dimineata asta, o pornesc, la fel, vine pana la jumatate, apoi merge-n jos, o ridic si cam atat a fost, de atunci, nu mai vrea sa mearga, nu mai pot cupla...

Ma puteti ajuta cu un sfat-doua?! Am la profil si ID de mess, si numar de telefon, orice, doar sa o pornesc, ca am parcat`o pe marginea drumului si a facut gura un copoi comunitar, pana la ora 14:00 sa dispara de acolo (chit ca m-am luat in gura cu el ca nu am incalcat nici o lege si nu e nici o restrictie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu cu ambreiajul ! :P raspuns ... Garniturile de la pompa de ambreiaj schimbate ( asta doar daca pompa e in stare buna ! ) la mine de ex am schimbat garniturile si a mers struna... cam inca 1200 de km .. atat ! ... am testat acu si .. scapa presiune din nou :lol: Deci maine ma duc sa schimb pompa de ambreiaj cu totul .. am testat in felul urmator ... am bagat a 1a .. ambreiaj la fund.. si am stat pe loc.. dupa vreo 1 minut.. a inceput masina sa plece ussoooorr de tot de pe loc .. deci .. Pompa de ambreiaj sau garnituri ( asta doar daca nu iti pierde lichid - in cazul asta e cilindrul receptor de la ambreiaj .. dar putin probabil )

P.S. Am rezolvat problema cu consumatorul de curent ( electricianul la care am fost a scos firul micut care vine din alternator .. si era legat de baterie la + .. l-a legat cu firul care face ledul din bord de la baterie sa se aprinda ! ok .. dar ramane problema cu sonda lambda ! la 1.8i RP Mono Jetronic .. din sonda lambda iese un fir .. care e intrerupt si atat ! unde bag sau unde leg acel fir ?? o mufa ? care se conecteaza unde ? poate aveti careva o schema ca innebunesc cu consumul care il are aceasta masina in acest moment ! in weekend plec la durau ( 100 km ) si tre sa pun cam 25 de L de benzina ! :P( la naiba

Modificat de Adi01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni ?? E urgent ! maine plec ... am pus 30 de L de benzina acuma .. :D chiar nu vreau sa o consum pe toata in 180 de KM !! Nici nu stiu daca imi ajunge in primul rand ! ;) offf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Balta, las-o balta de treaba. Ce legatura are pedala de ambreiaj cu consumatorul de curent??? :ceuameni:

Adi01, aceeasi treaba. Vedeti voi ca scrie sus "TOPIC VARZA"?

Pe deasupra, dupa cum stii si din regulament e interzis bump-ul pe arii tehnice. Asa ca ai un warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate inchide.. masina a fost vanduta .. Masina pe care am achizitionat-o e un Saab 9000 Aero 1996 2.3 Turbo 225 HP ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...
Marin valentin

Bună ziua, am un passat intermediar din 1994, 1,9TDI și de doua zile nu mai pornește am crezut ca e de la baterie, am pus alta baterie și în circa 10-15 minute o golește. Va rog frumos sa ma ajutați cu un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!