Jump to content

bucsare bloc


o_kh3
 Share

Postare recomandată

unde in bucuresti as putea gasi un atelier pentru a bucsa un bloc si cam la ce bani se invarte acest procedeu? dupa parerea celor care au mai facut asa ceva merita bucsarea?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita merita,dar trebuie sa mergi neaparat la meseriasi de meseriasi pentru ca mie mia bucsat la un service bine cunoscut din sv si din pacat a gresit cota si a bagat camasa in baie....in timpul rodajului sa dus motorul...baia plina de bucati din camasa si un piston dus,deci trebuie atentie maxima si service autorizat ca sa poti profita de garantie in caz de doamne fereste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera de la capacitate cilindrica,service,orash samd...n iti pot spune exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. multumesc pentru raspuns. in continuare mai astept si alte pareri impresii preturi etc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decat bucsat,..... mai bine alezat si pistoane la cota de reparatie (din cate mai tin minte sunt 2 cote de reparatie pe piston: R1 si R2). E mai sigur asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci...mai bine iti iei un alt motor care ii la cota standard (parerea mea)

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam greu de gasit un EG la cota standard :D o sa merg totusi pe bucshare si va voi tine la curent cum se prezinta lucrarea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aah nam stiut ca ai EG..:D

Depinde cati bani ai la dispozitie...la Wossner au pistoane de 79.50, 80.00, 80.50 chiar si de 81mm

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca in curte la METAV in baneasa e un atelier de strungarie auto lucreaza f bine dar si preturi pe masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu prin Bucuresti, dar in Tg Mures sunt mai multe ateliere, peste tot e in jur de 100 ron/cilindru. Calitatea inseamna un material bun si o centrare perfecta. Ceea ce a descris colegul mai sus cu incidentul cu bucsa in baia de ulei e o eroare grava de prelucrare, nicidecum calitate slaba. Eu unul nu am facut asa ceva si nici nu recomand pentru motoare care urmeaza a fi upgradate in putere, prin considerente evidente - lucrare aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu un eg in stare buna, :icon_thumright: pistoane .. tot... uzura e minima :251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!