Jump to content

problema clima


miricamarius
 Share

Postare recomandată

Dupa o verificare facuta ca la carte de catre Al Bundy, defectul a fost descoperit. Astept releul tocmai de la Oradea de la colegul nostru de forum Mario320 . Multumesc la amandoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat. Releul a sosit . Montat si totul e ok. Multumesc

Modificat de badmania98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat si nu ai stricat iremediabil compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram in stare. Dar macar l-a desfacut bucati si curatat un nene. Acum conduc :frigbaitata: de frig ce e in masina.

Modificat de badmania98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Stie cineva, se poate pune climatronic pe seat ibiza 1.4 tdi 6l 2004?? momentan am climatic sau cum se numeste(aer conditionat) ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice se poate, ce au pus si aia din fabrica, dar merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare, sper ca scriu bine aici, am un seat ibiza 2004, si problema mea e legata de climatronic, care se manifesta cam asa, acuma o luna am umplut instalatia cu freon, imi baga rece de inghetam, dar acuma nu mai merge, clipeste climatronicul, mai ales de cand au venit caldurile astea, cu toate ca are momente cand o pornesc sa imi bage aer rece, dar daca plec cu ea nu mai baga si imi merge motorul in suturi, la diagnoza vag-com, mi s-a spus ca nu am freon, dar totusi compresorul cupleaza, pleaca si ventilatorul si cum spuneam are momene cand baga aer rece, la o diagnoza din climatronic imi apar erorile: 4FA, 4F9, 31 8, puteti sa imi spuneti si mie ce inseamna astea?, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Sunet ciudat Climatic

 

Funcționează foarte bine, în sensul că își face treaba.

Dar, când îl pornesc, se aude un fâșâit destul de puternic (la vechea mașină nu auzeam mare lucru). Când apăs butonul de recirculare, fâșâitul se aude mai tare. Când nu mai este pe recirculare, fâșâitul revine la cel inițial.

Și, ce mi se pare mai interesant, când bag în mașalier, se aude de parcă aș actiona butonul de recirculare, cu fâșâitul de rigoare inclus; așa trebuie să facă?

 

Mă puteți ajuta cu niscavai informații despre aceste probleme?

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata filtrul de aer situat in dreapta sub bord.

Referitorul la bagatul in marcharrier asa trebuie sa faca: trece pe recirculare ca sa nu iti bage noxele in habitaclu atunci cand dai cu spatele. Daca ai stergatoarele pornite si bagi in marcharrier si stergatorul de pe spate iti va da o tura pentru stergerea geamului. Aste' doua functii face masina la introducerea in R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Astăzi mă duc să schimb filtrul de polen!

Revin cu noutăți după!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aici era problema. Filtrul de polen era îmbâcsit cu de toate. Acum, liniște!

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut la toti. Sunt proaspat posesor de ibiza 2001 1,4 16v si cu o problema la fel de proaspata. Nu mai indica in temperatura reala de afara si imi merge aiurea clima, adica trebuie sa o tin la HI ca sa vina caldura.......daca scad temepratura de la 26 de grade in jos porneste AC-ul si incepe sa bage aer rece. Temepratura exterioara la bord este de 56, 57, 58 de grade C. A mai avut cineva problema asta?.....Am citit pe forum pentru localizarea senzorului si am gasit ceva in oglinda din dreapta, in bara din fata nu este, banuiesc ca ala este senzorul. Citind pe forum am vazut ca unui au schimbat senzorul si s-a rezolvat prblema numai ca la mine s-ar putea sa fie alta problema si anume nus ce releu de la clima. Va rog daca a mai avut cineva problema sa posteze aici, poate rezolv si eu hiba. Am facut si o scnare la un service cu vag-com-ul, asa a spus electricianul, si nu a gasit nimic rau.

 

 

m-am ajut singur........am scos capacul oglinzii din dreapta, am scos geamul oglinzii si cam tot ce se mai putea scoate de pe acolo, in cele din urma am gasit si senzorul care era bagat intr-o teaca din plastic. L-am scos din teaca si bineinteles ca l-am rupt de firele lui. Senzorul in sine este o bucatica de metal, la cum m-am asteptat, care se contracata si se dilata in functie de temperatura exterioara. Am luat pistolul de lipit si am lipit firele rupte de pe bucatica de metal, l-am bagat in teaca, am montat oglinda si s-a rezolvat problema. Am scris aici ca poate o sa mai caute cineva ca un disperat si nu o sa stie ce are de facut.

 

 

De inteles ce ai scris tu aici,am inteles....dar nu prea pricep. Tu ai rezolvat problema rupand firele din greseala si lipindule la loc? Cu releul de clima cum ramane? Nici mie nu imi indica temperatura reala de afara,arata cu zeci de grade in plus sau in minus fata de cea normala sau de cele mai multe ori chiar nu o indica. Exista vreo alta rezolvare in afara de a rupe firele si a le relipi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut,

Am si eu o problema cu AC-ul. Cand dau drumul la aeroterma imi porneste compresorul  fara ca butonul AC sa fie apasat. Cand apas pe buton se aprinde becul dar compresorul nu se opreste decat cand opresc ventilatia. Am observat ca nici recircularea nu mai functioneaza, apas pe buton si nu se intampla nimic, nu se aprinde becul. Cand pornesc motorul mi se aprinde timp de 1 secunda becul de la recirculare apoi se stinge. Nici cand bag marsarier nu pleaca recircularea.

Stie cineva ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facute ceva investigatii pe partea electrica. DAr asa a facut de cand ai luat masina sau au fost ceva interventii la ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers perfect pana in seara asta, nu s_a umblat la ea pana acum pe parte electrica.
Am vazut ca imi creste turatia motorului cand pornesc ventilatia, asa mi-am dat seama.Apoi am vazut ca recircularea nu mai merge, banuiesc ca sunt legate problemele
 

Modificat de adimarcu13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata cand am plecat la munca mergea normal, si AC-ul si recircularea .

Dar am observat ca dupa ce am oprit motorul si am lasat-o in marsarier, la pornire  a inceput iar sa plece aerul conditionat odata cu ventilatia si recircularea nu mai mergea.

Dupa ce masina a stat o vreme oprita in  treapta I , surpriza, iar functiona normal. Am facut mai multe probe si de fiecare data cand opresc motorul si schimbatorul este in marsarier, la pornire apare problema .Daca las masina oprita o ora , isi revine. 

Ma gandesc ca are legatura cu recircularea pentru ca de fiecare data cand apare problema recircularea nu mai functioneaza deloc, nici ledul de la buton nu se mai aprinde.

Ce spuneti de ciudatenia asta?

Modificat de adimarcu13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare de erori... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde este pozitionat releul de comanda compresor la un Seat Ibiza 6L cod motor BME?

Imi ramane compresorul cuplat tot timpul.

Modificat de adimarcu13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca electrovalva cupleaza si decupleaza compresorul, daca nu ma insel. Sau te referi la momentul cand dai drumul la AC la acel tacanit de la cuplare ?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are releu, pentru ca acesti tip de compresor nu are ambreiaj

MOdulul de climatic / climatronic actioneaza electrovalva de pe compresor in impuls.

 

fa o diagnoza, lasa incercarile.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, urmeaza sa-i fac o diagnoza.

Ma refeream la partea de cuplare-decuplare compresor.

Modificat de adimarcu13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor! Sunt proaspat inscris pe acest forum si mai mult ca sigur acesta este motivul pentru care nu pot deschide un topic nou (cu toate ca tocmai problema cu care ma confrunt m-a determinat sa-mi fac cont :)). Este destul de urgent, prin urmare sper sa nu fie o problema daca intreb aici.

 

In urma cu 3 saptamani am avut o interventie in service pentru un alternator mort. Problema mare cu demontatul la Ibiza SDI, asa ca s-au chinuit si-au demontat si conductele de servo si compresorul de AC. In plus, la cererea mea, daca tot se "facuse loc", mi-au verificat si electromotorul (care functiona perfect si au fost inlocuite doar niste bucse + gresat).

La inspectia compresorului, mi s-a spus ca rulmentul "are zgomot" si m-am gandit ca daca tot era demontat compresorul, este bine sa fie schimbat si acel rulment, decizie pe care acum o cam regret din motive obiective (...).

Pus totul la loc, zgomotul motorului diferit de cel cu care ma obisnuisem, ceea ce logic pare perfect normal dupa inlocuirile de piese de la alternator (aproape tot ce se putea la el) + rulmentul de la compresor + completare ulei compresor + ulei nou servo care se pierduse la demontarea conductei. Piesele noi au fost cele mai bune disponibile la service-ul respectiv si cred ca asa si sunt judecand dupa factura. Service-ul este unul foarte cunoscut si de incredere, asa ca inca stau linistit ca poate nu este ceva grav.

 

Dupa interventie, nu am mers zilnic cu masina si cand am mers am facut drumuri scurte. Problema s-a maifestat la vreo sapatamana dupa interventia in service, in conditii de zile foarte calduroase + masina incinsa rau ca am parcarea la soare: dupa ce AC funcioneaza 15-20 minute, incep sa se auda niste zgomote asemanatoare cu niste "batai intr-o toba africana" sau intr-un butoi de plastic intors cu gura in jos - un zgomot sec, destul de puternic, care se succede neregulat la 3-4 secunde, uneori des, alteori mai rar. Fiecare "bataie" este insotita de o vibratie care poate fi perceputa de catre sofer (mai putin de ceilalti din masina) in pedale, podea, volan, scaun. Zgomotul inceteaza cand opresc AC. De asemenea, nu am observat scaderea eficientei de racire sau vreo alta problema.

Daca are cineva vreo ideea de unde-as putea incepe diagnosticarea sau care ar putea fi problema, va raman recunoscator! Multumesc anticipat pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nicio idee? De la postul meu, problema nu s-a mai manifestat, rog totusi un moderator sa mute post-ul intr-un topic separat, daca este posibil. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut

Am o ibiza 2005,1,2 benzina si am probleme cu aerul conditionat.

In instalatie exista freon

Problema e ca nu baga rece si compresorul e ramas pe cuplat fara sa ii dau comanda si ventilatorul nu merge

Ramas compresorul blocat?nici la mana nu se invarte

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos cureaua si vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!