Jump to content

Problema suspensie sport


Barbie
 Share

Postare recomandată

Passat 3BG 1.8T. Am schimbat arcurile si bratele (+bielete, capete de bara etc). Timp de 1an si vreo 6000km am avut suspensie completa KW 35/35. Nu am fost multumit de garda la sol mult prea mare pentru gusturile mele si am decis sa inlocuiesc arcurile cu Weitec 50/50 (aceeasi firma). Cand am coborat masina de pe elevator a aparut si surpriza: spatele a coborat asa cum trebuia iar fata chiar a urcat putin. In spate incape un deget intre aripa si roata iar in fata 2-3 degete. Am pus arcurile pe plan drept si Weitec urile erau vizibil mai mici decat KW. Asa ca ma intreb cum e posibil sa mi fi ridicat masina. Sa fie vina bratelor noi? bratele au fost instalate cu masina suspendata iar roata nu se sprijinea in nimic. Care ar fi procedura normala de instalare a bratelor?

Masina e foarte stabila da arata oribil de parca am saci cu ciment in portbagaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratele se monteaza cu masina suspendata. Se strang pivotii cu ea supendata, dar bucsele se strang cu masina pe sol. Altfel se rup imediat buscele. Asa ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, totul a fost strans cu masina suspendata si am impresia ca deja mi a crapat bucsa de la bratele superioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.si eu tot suspensii kw am pe passat 1.8t.

dupa montare si coborare de pe elevator si la mine spatele era un pic lasat.

dar am rezolvat altfel.stii ,ca pe spate sun reglabile foarte usor,daca invarti de surubul care sta la baza arcului.

asa am rezolvat ca spatele sa stea un pic mai sus decat fata..

sunt vreo 3 cm acum intre aripi si roti.

stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am slabit toate bucsele, am mers putin asa si le am prins la loc cu roata la nivel da a coborat foarte putin...cam 5mm. Tot e o diferenta de un deget intre fata si spate. Estetic vorbind tot e dezastru. Poate ar trebui sa schimb flansele (tampoanele de cauciuc pe care se aseaza arcul) de la amortizor cu unele mai subtiri... nici nu stiu daca exista asa ceva si care sunt dimensiunile celor originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt doua solutii: ori nu ai respectat indicatiile producatorului privind greutatea masinii adica ai cumparat alte arcuri decat ce iti trebuia tie si ma refer la grutatea pe care o suporta ansamblu amortizor pe punte, gen [sa zicem ai luat arc pt masini cu motoare diesel (ele find mai tari) adica mai grele si tu ai masina pe benzina] ori in setul de arcuri s-a strecurat din gresala arcuri de la aceeasi firma, dar cu alta marime de garda.

Alta explicatie nu exista; nu au nicio treaba schimbul de brate, ele tot acolo stau si nu influenteaza cu nimic garda la sol.

Singurul responsabil pt garda la sol este arcul si numai el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!