Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Merci Denis, o sa completez cu apa si o sa fac o vizita la doctor dupa Anul Nou ca oricum trebuie sa ajung la el pentru verificare epurator ulei. La Multi Ani la toata lumea si un an nou cat mai bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dac tot verifici epuratorul, sa il si cureti bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva probleme cu clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Spune ce probleme ai cu ea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , eu am avut probleme cu clapa respectiv oscilatii , ce am facut ?!

am scos borna de la baterie peste 24h sia revenit !!!

ce probleme am acuma :

- inainte imi oscila , consuma , am scos baterie peste 24h s-a resetat tot , si-a revenit , mergea perfect ,nu oscila , consum uimitor , perfect ! relantii statea la 800 ,

; a murit bobina de inductie , am probat cu alta a pornit la sfert de cheie .

- am cumparat o bobina , am puso , mam chinuit pana am pornito , dupa care imi oscila putin , si in mers oscila de vreo 2 ori cand schimbat viteza 1000 rpm - 2000 rpm , in mers pe liber statea la 1200 rpm , cand infranam si opream scadea la 1000 rpm fix ( cu cealanta bobina statea la 800 ). m-am gandit ca e rece nu a fost pornita de mult ! a murit si bateria , hai sa o resetez iar , am scos borna , azi cand am puso am pornit , am plecat prin oras si cam la fel , dar o idee mai bine

care ar fi problema ?

- bobina influenteaza oscilatia motorului ?

- bobina influenteaza relantiul ?

- uni au zis ca baterie are amperaj ori prea mic ori prea mare , care e adevarul ?

- ce sfaturi imi dati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta mea e stricata. Motorasul functioneaza intrerupt. Variaza relantiul si trebuie sa o schimb. M-ar interesa una de pe alta masina. Daca stiti ce cineva care are pt motor AEE 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fluctuatia la relanti este cauzate de mai multi factori: sonda lambda, sonda temperatura, fise, buji, capac delco, bobina, si uneori-la motoarele multipunct, pierderea pozitiei clapetei de acceleratie din memoria calculatorului. uneori se adapteaza singur prin luatul tensiunii si punerii din nou, si knd nu nu merge asa, trebuie facut cu testerul. de retinut, sonda lambda nu trebuie sa fie moarta ca sa oscileze motorul, e de ajuns sa iasa din parametrii. bobina nu poate influenta turatia motorului, motorul nu se poate tura din cauza bobinei, in schimb influenteaza performantele motorului raportat la consum si oscilatii atat in liber dar mai ales in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arabel, in cazul meu am facut 2 teste, printre care si unul la Elcargid (Skoda) Buzau si mi s-a spus ca am clapeta defecta si ca are zgomote interne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa o cureti mai intai si vezi ce iese apoi. bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Pentru ANGEL-BOY:

Si eu am avut probleme cu oscilatia relantiului. La mine oscila foarte mult, astfel incat se oprea daca nu tineam apasat pe acceleratie.

Cum am rezolvat eu problema?

Pai am patit ca si tine, am dat peste multi "specialisti" care ziceau ca are diferite probleme. In final am rezolvat problema simplu. Am fost la niste mecanici buni si toata treaba a fost rezolvata in 5 minute, maxim. Problema era din cauza bujiilor. Verifica bujiile!

Masina mea este tot 1,6; AEE; monopunct.

Secretul este ca masinile monopunct au anumite cauze pentru un relantiu oscilant, iar masinile multipunct au alte cauze pentru un relantiu oscilant.

Incearca sa verifici bujiile, la mine nu mai dadeau toate scanteie, pare banal dar te rog sa faci aceasta verificare.

Astept un raspuns de la tine dupa verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corpul clapeta a fost dat jos de pe masina si curatat in luna august, dar in luna septembrie am trecut cu viteza prin niste balti mai marisoare si neavand scut pe atunci mi s-a udat compartimentul motor si a doua zi dimineata cand am pornit masina nu isi mai tinea socul automat, trebuia sa tin eu pedala de acceleratie apasata. De atunci sunetul pe care il face clapeta nu mai este un tiuit continuu, asa cum era inainte ci este intrerupt. Dupa ce am apelat la 2 testere, printre care si la reprezentanta Skoda Buzau mi s-a spus ca trebuie schimbat "Corp clapeta acceleratie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ANGEL-BOY:

Si eu am avut probleme cu oscilatia relantiului. La mine oscila foarte mult, astfel incat se oprea daca nu tineam apasat pe acceleratie.

Cum am rezolvat eu problema?

Pai am patit ca si tine, am dat peste multi "specialisti" care ziceau ca are diferite probleme. In final am rezolvat problema simplu. Am fost la niste mecanici buni si toata treaba a fost rezolvata in 5 minute, maxim. Problema era din cauza bujiilor. Verifica bujiile!

Masina mea este tot 1,6; AEE; multipunct.

Secretul este ca masinile monopunct au anumite cauze pentru un relantiu oscilant, iar masinile multipunct au alte cauze pentru un relantiu oscilant.

Incearca sa verifici bujiile, la mine nu mai dadeau toate scanteie, pare banal dar te rog sa faci aceasta verificare.

Astept un raspuns de la tine dupa verificare.

Salut, mi-am permis sa-ti corectez postul, motorul AEE este MULTIPUNCT nu monopunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Mie mi sa spus ca e monopunct.

Ma interesez exact si revin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AEE e sigur motor multipunct(MPI).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie jumatate de an m-au omorat meseriasii cu "defecta clapeta de acceleratie". Si nu a fost asa.

Angel- boy, am incercat si eu de multe ori sa resetez clapeta manual, dar se pare ca la motoarele noastre nu merge. Motorul nostru trebuie sa aiba la relanti 600-650 rot/min la relanti, la tine trebuie resetata clapeta de acceleratie cu vag-com.

Bogdan.bz, inainte de a te gandi la alta clapeta incearca sa o cureti pe cea care o ai, adica desfaci plasticul ala negru din spate prins cu suruburi cu cap stea, bagi un intreg spray de curatat discuri de frana - unul mai bunisor- in interiorul mecanismelor sa se curete bine benzile alea pe care culiseaza contactele, o lasi sa se usuce bine, o pui pe masina si mergi la un tester sa o reseteze. Daca nici asa nu merge, abia dupa aia sa te gandesti la clapeta, dar sa vezi cu ochii tai ca da eroare la clapeta pe vag com - multi dau repede verdictul cu clapeta, ca doar nu sunt banii lor, ii doare la basca. Daca nu vezi eroarea cu ochii tai schimba mecanicul, clapeta nu are nimic, sunt multe cauze care influenteaza relantiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denis, o sa fac si chestia asta cand dau de mecanicul meu care e in concediu acum. Dar faptul ca este defecta mi-au spus si cei de la reprezentanta Skoda Buzau si mi-au dat si in scris. Un document in care scrie tot ce au facut la ea si pt ce mi-au luat banii. Pe o foaie A4 inafara de datele lor de identificare, scrie ca au apelat clapeta cu testerul si ca este defecta + ca are zgomote interne si ca recomanda inlocuirea clapetei pentru remediere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa totusi ce am spus eu, iar aia de la reprezentanta daca erau meseriasi trebuiau sa listeze direct din vag com exact erorile, asa din gura........

Sunt curios cum au depistat ei zgomotele din clapeta :ceuameni: . Clapeta aia nu se misca incontinuu inainte si inapoi asa de nebuna ca sa isi dea seama cineva ca face zgomot, bineinteles ca sunt piese in miscare in ea dar cand o vei desface vei vedea ca benzile pe care culiseaza contactele sunt destul de scurte.

Atentie, cand desfaci clapeta nu bagi nici un obiect in ea sa cureti mai bine, nu atingi nimic, doar dai cu spray si incerci sa misti contactele de acolo de unde vine cablul de acceleratie si de la bratul din interior unde este un arc mare ( inca o data fara sa atingi ceva in ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

M-am interesat si se pare ca motorul 1,6 AEE este multipunct. Am gresit cand am spus ca este monopunct. M-am luat si eu dupa "experti" :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa verifici si tu asta, deasupra bujiilor vei vedea cate un injector pe fiecare cilindru. Sa o stapanesti sanatos, banuiesc ca nu ai de mult masina si de aici confuzia. In timp o sa mai inveti multe despre ea de pe forumul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si asta. Cand puneam doar contactul de la clapeta mea se auzea un tiuit continuu. Acum se aude intrerupt si se mai aud niste zgomote. Asa si-au dat aia seama ca are zgomote interne. Dar o sa fac si ce mi-ai zis. Oricum nu am nimic de pierdut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ sonnic53 - clapeta am curatato de atatea ori , chiar e irelevanta .

@ sebastian_alex - Bujiile le-am schimbat acum ceva timp de la NGK parca , doar sa scot si sa curat fisele ca astea mai oxidau din cand in cand .

@ denismoc - Merge resetat manual , dar tinut bateria scoasa cel putin 24 ore , eu am tinuto 2 zile , mi-a pornit perfect am ramas uimit !!!

- am facut readaptare cu vagcom mi-a mers mai rau .

Imi puteti spune Ovidiu , sa va fie mai usor ;)

-------------------------------------------

ultima diagnoza

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 032 906 030 G

Component and/or Version: MARELLI 1AV 1949

Software Coding:

Work Shop Code:

1 Fault Found:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

27-00 - Implausible Signal

Modificat de Angel-Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Eu acum pe timpul iernii mai am o mica problema care nu se intampla de fiecare data.

Dimineata gasesc uneori geamurile cu stropi de apa, pe interior. Sa fie de la condens ceva...sa nu fie masina izolata bine? De la ce oare ?

A patit cineva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face condens banuesc ... daca ai apa pe jos prin masina .. umezeala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata, posibil sa faca condens si dupa sa inghete.

referitor la cazul meu , am fost prin oras cand am plecat totul bine , relantiul la 1000, am lasato cam 15 min cand am plecat la schimbarea vitezelor a inceput sa-mi oscileze .

- am ajuns acasa si am inceput sa scot fiecar senzor sa verific care e buba , dupa cum urmeaza :

- am scos senzoru care indica apa , asta e ciudat , imi oscila numai 1900-2100 rpm in continu.

- am dat relantiul mai mic si ciudat este faptul ca nu vrea sa scada deci mie imi arata in bord 950-1000 si motoru tremura .

- am scos sonda lambda parca mergea putin mai ok , sunt putin indecis la sonda

- am scos senzoru care este in stanga corp clapeta , este unul care vine pe galerie , cand l-am scos relantiul oscila 800-1000 am bagato si-a revenit la 1000 .

Eu unul sunt cam satul , multi senzori nu are pana la urma ii scot pe toti si o pornesc. deja imi vine sa ma satur .

sa verific bujiile ?

un lucru ramane sigur !

nu moare motoru ,

cand bag talpa fuge ,

nu imi da in nas ,

si alte chestii de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu, daca spui ca ai readaptat clapeta cu vag com si merge mai rau atunci inseamna ca mai este o problema undeva.

Mai spun o data, si asta poti sa verifici si tu in cartea tehnica a masinii, turatia de relanti este de 600-650 rot/min.

Eposibil sa iti mearga prost dupa readaptare de la sonda lambda defecta ) cred ca de colo vine eroarea aia cu implausibile signal.

Cealalta eroare poate veni de la faptul ca nu vede ECU pozitia de relanti, asta se intampla doar cand nu ating doua placute intre ele din clapeta de acceleratie atunci cand iei piciorul de pe acceleratie. Cand acestea se ating, calculatorul preia comanda clapetei si tine relantiul prin intermediul motorasului din clapeta de acceleratie.

Daca vei desface clapeta de acceleratie si o vei actiona manual vei vedea cam despre ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!