Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

cosmin_golf mersi pt raspuns acum am vazut ca esti din mures si tu nu ai putea sa imi recomanzi pe cineva pt anulare imobolizator?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonnic scuze pt. ca s-ar putea sa-ti fi dat sfaturi gresite, dar tot timpul am avut impresia ca ai motor AEE, numai dupa ce am vazut pm mi-am dat seama de eroare.Vezi ca am atasat cauzele probabile pe care le da autodata pt. problema ta specifice motorului AEX, dupa cum vezi sunt mult mai multe cauze posibile. Nu ti-am putut atasa la pm punctele de masa asa ce le-am pus aici.

Daca mai ai rabdare si nervi sa mai verifici ceva din lista aia spune si-ti extrag din autodata masuratorile.

Bafta!

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_golf mersi pt raspuns acum am vazut ca esti din mures si tu nu ai putea sa imi recomanzi pe cineva pt anulare imobolizator?multumesc!

ai p.m. :D recomandare mai buna nu am.habar n-am cine e ,da a facut treaba buna :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun ce stiu eu din fiecare, s-ar putea sa si gresesc, la care ti-am gasit in program modalitatea de verificare ti-am atasat-o.

1. Imobilizatorul - daca este defect cand pui contactul nu se stinge martorul (la mine e un led in radiocas) , iar masina porneste si se opreste (nu stiu dupa cat timp), la unele masini am auzit ca te lasa sa mergi dar numai cu viteze mici. Avand in vedere ca la tine uneori merge inseamna ca ori nu are nimic imobilizatorul, ori este un contact imperfect care merge numai cand vrea el.

2. ECM - basic settings

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform ElsaWin daca imobilizatorul are probleme motorul porneste si se opreste dupa 1 sec (nu stiu daca si reciproca este valabila).

Am pus schema pt AEX pt cine vrea sa verific ceva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi .. eu am inteles mai cu greu schema ..dar e folositoare :D mai ales partea cu masa :blink: . succes ... deocamdata merge masina dupa ce am facut ceva pe la bobina aia de recunoaste cheia ,...

ca am vazut ca daaca : tin bobina aia lipita de contact la cheie porneste si sta pornita , iar daca o iau dupa el si o tin in mana stransa si dau al cheie nu mai sta pornita. porneste si moare... am incercat in ambele feluri de multe ori si asa face mereu ... acum sa vedem cat tine ... mersi lupo pt toate informatiile si schemele...au fost super inportante :Driver: plus consultanta telefonica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Problema mare la motorul meu cod AEE... arunca ulei. Nu-mi dau seama pe unde, cred ca pe la capacul de sus, si pe la joja care e unsa pana sus cu ulei. daca scot capacul pe unde se pune uleiul bolboroseste in draci. Un mecanic mi-a spus ca s-ar putea sa fie infundat un nu stiu ce care curata uleiul (nu filtrul, altceva) si de aceea face asa.

Ma duc cu ea la doctor maine, dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept. A mai patit cineva asa ceva?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am amintit. Mecanicul a zis ca ar fi epuratorul infundat. Are Golf 3 epurator la ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are, o sa gasesti un furtun negru in stanga filtrului de aer, sub capac. Acesta coboara pana in epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e furtunul obturat atunci verifica epuratorul, e prins in 4 suruburi cu cap imbus mi se pare. Am patit si io acceasi chestie ca tine azi iarna cand a inghetat condensul in epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denismoc, Dacro, cu multumiri, jos palaria. Ce m-am mai speriat fratilor ca eu aveam impresia ca nu are si atunci cauza era segmenti omorati. Asa, poate da Dzeu si scap cu o curatare epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multa bafta. Am masurat astazi valoarea la ISC (idle speed control) actuator la clapeta mea de acceleratie. In tabel arata ca valoarea trebuie sa fie 3-200 ohmi. Este o valoare fixa care trebuie sa o aiba indiferent de pozitia clapetei sau ar trebui sa evolueze de la 3 la 200 ohmi in functie de deschidere ? Din pacate la mine pe orice pozitie a clapetei este 0 ohmi valoarea. Poate interpreta cineva aceasta valoare si daca poate sa imi dea ceva indicatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost si masinuta mea la doctor azi, avea furtunul de gaze (ala dintre epurator si filtrul de aer) obturat. S-a rezolvat rapid, s-a curatat motorul complet ca era plin de ulei, acum e sub observatie pentru cateva zile.

@denismoc: eu aveam impresia ca ai schimbat tot corpul clapetei? 0 ohmi inseamna scurtcircuit, desi mare deosebire intre 3 si 0 ohmi n-ar fi :) Ma gandesc ca valoarea ar trebui sa varieze in functie de unghiul de deschidere a clapetei, cel putin asa ar fi logic. Pe de alta parte, ce masori tu e idle speed control care e turatie de relanti, deci o data ce apesi pedala nu mai ai ce masura ca nu mai e la relanti? Incearca sa masori dimineata cand merge socul, vezi ce valoare da, apoi dupa ce se incalzeste motorul porneste toti consumatorii si ac daca ai si masoara din nou, tot fara sa apesi pedala. In cel din urma caz ar cam trebui sa creasca turatia pentru compensarea consumului electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era de vina aparatul de masura, am luat altul mai precis si a iesit la masuratoare intre pinii 1 si 2 de la clapeta o valoare de 6 Ohmi. Din cate am vazut valoarea ramane constanta indiferent de pozitia clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am curatat bine clapeta de acceleratie, inclusiv interiorul cu circuitele electronice si benzile pe care culiseaza contactele, si o resetare a acesteia cu vag-com am rezolvat problema (bineinteles ca am ramas cu o clapeta in plus ).

Cat m-am jucat cu masuratorile pe la clapeta sunt sigur ca aceasta poate fi verificata oricand cu un simplu aparat de masura, doar ca nu am gasit nicaieri ce valori ar trebui sa dea pe toti pinii ei, ar fi interesant sa gasim aceste valori si sa nu mai dam o caruta de bani pe la service0uri sa o puna pe calculator tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denis, eu totusi sunt curios ce valori ti-a dat daca ai masurat cum ti-am sugerat eu. Normal ar trebui sa varieze rezistenta aia in functie de factorii care dicteaza turatia de relanti, adica frigul si consumatorii electrici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu am masurat pe pinii de la clapeta, nu pe pinii care vin din ecu (banuiesc ca acolo imi da valori in functie de parametrii in care functioneaza motorul). Iar pe acei pini ai clapetei se modifica valoarea ohmica doar in functie de deschiderea clepetei, bineinteles ca valorile sunt interconditionate de cat este deschisa clapeta de cablul de acceleratie si de cat este deschisa clapeta de motorasul acesteia (am observat ca functioneaza independent, adica deschideam clapeta de pe acceleratie si se mai putea deschide, pe aceeasi pozitie, si din motorasul de relanti).

:lol:

Am studiat clapeta pe masa din bucatarie de o visez si noaptea.

Si daca mai este cineva interesat, am o clapeta de rezerva si pot masura oricand valorile dintre pinii acesteia sa ii comunic celor care au nevoie (clapetele mele nu aveau nimic, se pare ca tremuratul motorului la relanti pare sa provina din unul din tampoane-cu toate ca toate sunt noi.Urmeaza sa o duc la mecanici si sa le desfacem)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare rugaminte pentru cei care au motoare AEE si ETKA: imi puteti da niste coduri pentru suruburile lungi de la carcasa filtrului de aer va rog? Am schimbat filtrul astazi si cu mare greutate am reusit sa desfac carcasa si sa pun inapoi suruburile, unul din ele nici nu l-am strans complet ca e omorat capul.

Uite ca sunt si nemti idioti: au schimbat filtrul dar nu si suruburile desi stiau ca sunt omorate.

Apropo... ceea ce se vede in mijlocul filtrului de aer e clapeta de acceleratie?

Multumesc,

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sub filtrul de aer se afla clapeta de acceleratie.

Incearca sa gasesti aici http://etka.auto2.ru/epc/cat/vw/GO/1996/166/ codurile necesare (sa ii dai traducere mai intai ca e in limba lui Putin - acum nu merge site-ul dar ieri era ok, mai incearca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Denis, o sa mai incerc zilele urmatoare ca vad ca nu are de gand sa mearga acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca nu e furtunul obturat atunci verifica epuratorul, e prins in 4 suruburi cu cap imbus mi se pare. Am patit si io acceasi chestie ca tine azi iarna cand a inghetat condensul in epurator.

salutare .sunt nou pe aici si am o nelamurire .fi te rog putin mai explicit si spunemi te rog cum arata epuratorul si cum se curata,cum se demonteaza.am un golf 3 94 1,6 75cp benz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul e in spatele blocului motor, e cam dificil accesul la el. E ca un soi de cutie patratoasa de plastic din care iese un furtun care duce la carcasa filtrului de aer. Desfaci suruburile si l-ai dat jos. Il cureti cu ce vrei tu dupa ce il dai jos, io l-am curatat cu benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema la motorul meu AEE - iar pierde apa. De curand i-am schimbat pompa de apa si distributia ca pierdea pe la pompa, a mers okay, azi m-am trezit fara apa. Dupa cate imi dau seama, este ud pe undeva sub delco sau teurile de apa, dedesupt cred ca e cutia care are un buson mare cu un capac din plastic... acolo e ud.

Poate a mai patit cineva chestia asta? pe unde pierd apa?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, pe acolo este zona termostatului si a senzorului de temperatura. Trebuie sa fie o flansa pe acolo, vezi sa nu se fi slabit suruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!