Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

nu vreau sa contrazic dar si eu stiu ca nu are de aface cipul cu metalul ,spre exemplu eu am pus cheie briceag si am lipit cipul de plastic acolo in cheie deci nu face clar contact cu metalul

In concluzie nu cred sa aiba legatura ca nu atinge cipul de cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum sa ma uit si eu la cheie ... sa vad cum e treaba. e sau nulipit de ceva/ insa in ala acolo unde bag cheia la contact ar trebui curatat ceva ? sau facut ceva anume ? oare pot desfiinta pornirea asta doar cu cip ? adica sa mearga direct cu cheie fara cip ?ma bate gandu sa incerc si asta..ca nustiu ce mai are . maine cand ma trezesc ma duc sa schimb filtru de benzina in parcare. apoi o sa desfac aia de al parbriz sa ajung la calculator acolo sa scot si mufa aia .. daca nu e nici din asta nujtiu ce sai mai fac ...daca nu merge o sai fac un video maine sa vedeti cum face ... daca aveti alte idei pana una alta ar fi super...sa incerc maine ...

am desfacut cheia ... si are un cip acolo in interior este pus undeva pe plastic intrun buzunarel si intra doar intro anumita pozitie ... deci nu prea pot sal invart sau eu stiu ce. ma gandesc cadaca nu miar recunoaste cheia de la ce ar putea fi ? dar in acelasi timpdaca nu miar recunoaste cheia de ce uneori imi porneste si nu am probleme in timpul mersului sau stiu eu ce ... de exemplu azi am incercat sa o tin pornita cred ca de 15 ori insa nimic. apoi ce am facut o leaca de curat prin ia si am incercat iar . la prima cheie a ramas pornita fara probleme :| nustiu ce sa zic ...ce sa fie... am oprito cand am dat iar la cheie iar nu mai statea .. pfoai . imi da batai de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa lasi cheia in pace ca nu are nimic de acolo. Cipul ala functioneaza prin inductie electromagnetica de la bobina antidemaraj.

Verifica intai partea cu alimentarea cu combustibil si numai daca esti convins ca acolo este OK mergi mai departe cu verificarile cum am zis mai sus.

S-ar putea sa fie o chichita pe undeva, dar asta e trebuie luat pas cu pas sistematic.

Spune maine ce ai verificat si ce ai obtinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok . am sa revin maine cu detali cu ce am facut :

cam asa o sa le fac . pentru inceput o sa ma bag sub ia sa schimb filtru de benzina.2.o sa verific mufa de la calculatorul masinii.3 o sa verific cu un manometru presiunea ce mio da intre tur si rampa . daca tot nu merge o sa ma bag iar sub ia sa scot senzorul ala din spatele motorului si sa curat bine acolo .

sa vad ce rezultate or sa fie . o sa va anunt maine indata ce termin. mersi mult pentru idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi chestii imi face si mie de un an si eva si inca nu iam dat de cap am schimbat bujii fise capac de delcou rotor sonda de apa filtre cand am puso pe tester imi dadea ca imobilizatorul e problema si senzorul HALL ei miau zis ca din cauza la imobilizator imi da senzorul HALL altii miau zis ca ar putea fii din clapeta de acceleratie ca ea are ceva senzor care se strica nu stiu ar putea avea legatura cu bobina? nu imi dau seam de la ce e pana la urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin dupa ce am schimbat si am probat unele. pentru inceput am verificat presiunea cu un manometru . am reusit sa pornesc masina dupa multe chei si presiunea statea la 2.5 daca o turam crestea la 3/ deci presiunea este buna. am zis totusi daca am luat filtru de benz sal schimb. lam schimbat si pe ala si cand am scos furtunele de la cel vechi mia sarit un jet de benzina in ochi de nam vazut 5 minute... in fine . mai departe. am pornito si iar nu statea , am incercat de vreo 3 ori si degeaba. bun mai departe . am scos calculatorul dupa masina si ma uitam la pinii aia si nu prea imi placeau la culoare . adica nu luceau ... am zis sa iau un smilgher fin si am dat pe ei iam frecat asa usor pe toti. am pus totul la loc. strans tot. am dat la cheie masina a pornit. am oprit am incercat iar iar a pornit. deci ramane pornita .am fost de am dat o tura mam intors . am oprito si cand am incercat iar a mers a ramas pornita. apoi cu ia pe loc am incercat de vreo 15 ori sa o opresc si sa o pornesc si de fiecare daca a ramas pornita... deci mai astept pana diseara o sa incerc sa vad daca merge in continuare ... sper sa nu mai faca probleme ... deci rezultat : dupa ce am pilit pinii aia usor fara sai stramb !!! masina a mers .

incercati cei care mai aveti probleme de genu asta ... sa vedeti cum e acolo . nu era mizerie sau eu stiu ce . insa era asa putin praf se vedea la ochi. si pini aia ziceai cas putin mai inchisi la culoare . dupa ce am dat cu smilgher luceau ... sa dea Domnu sa fi fost doar asta ..si nu altceva... revin cu informarmati cand ma mai duc la masina sa vad daca mai merge ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost de iam mai dat 2 chei. a mers bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie mare pinii de la ECU se curata cu WD-40 (se gaseste si in Carefour) sau alt spray de contacte, nu dati cu nimic abraziv pe ei pt ca or sa oxideze si mai rau.

Deci, Sonnic acum daca ai dat cu smirgel asta este dar da si cu WD-40 pt ca ala indeparteaza si resturile de oxid si lasa o pelicula protectoare pt. a evita oxidarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha/// ok . o sa dau . promit :rolleyes: sa vedem daca mai face asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dea . se stie ca o minune nu tine mai mult de 3 zile . la mine nici atat nu a tinut. dimineata cand am vrut sa o pornesc ... primele 5 chei nu a stat pornita . abia apoi la a 6a a ramas pornita. am oprit iar si am incercat iar a ramas pornita. am oprito si am plecat sus ... ce sai mai fac ? unde sa ma mai uit ? ce sa mai verific ? am scos si releul ala . daca incerc fara el nici macar nu porneste. siguranta am schimbato chiar daca era buna . 18 ... ce pot sai mai fac ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si am desfacut corpu clapeta . si am dat si surubelele alea multe jos de la el . in interior e curat ca lacrima.. imi era si frica sa umblu...lam pus la loc :) .. altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te bat la cap prea tare cu mufa de la ECU, dar daca dupa ce ai miscat-o si-a revenit prin zona aia este problema (probabil, nu bag mana in foc).

Din cate ai zis ai curatat numai pinii de la mufa tata, fa acelasi lucru si la cei de la mufa mama, dai cu wd-40, lasi vreo 15-20 minute sa actioneze si apoi indepartezi oxidul cu niste betisoare din lemn de esenta moale (bete de chibrit), daca este necesar mai repeti operatiunea. Si vezi si daca pinii de la mufa mama nu s-au departat (iti spun pt ca la un renault mi-a scos peri albi si pana nu am schimbat mufa mama cu una noua nu a mers ca lumea), in acest caz mai tensioneaza-i cu un ac, cu grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic-parerea mea- sa anulezi putin cipul.adica antidemarajul. acum o luna am patit la fel.pornea cand voia ,pana m-a lasat in centru drept la semafor la ora 2 ziua!!!l-am anulat imediat la electrician.daca nu aveam antidemaraj cu led indicator,puteam sa caut io mult si bine buba la motor.am observat ca nu mai palpaie respectivul led numa cand vrea...asa l-am dibuit imediat(asta dupa ce am cercetat la fata locului sub capota vreo 1 ora-omorat bateria-luat curent-chemat prieteni-neamuri)

io zic sa incerci asta...daca ai unde sa il suspenzi putin,nu stiu cum e la astea cu cip in cheie,dar e posibil sa fie bulit sistemul antidemaraj,nu cipul din cheie!

repet:parerea mea(si tot ca o parere a mea-fara nici o aluzie-la ecu te uiti doar daca stii ce masuratori trebuie facute,nu sa smirghelesti,stergi,indrepti sau mai stiu io ce ..el e bine protejat acolo)

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin din ce miai ziis u mie aici . am inteles ca la tine nu pornea masina . insa la mine masina porneste si moare la un interval scurt.maxim o secunda. si asa face mereu . si chiar daca o accelerez imediat la pornire ia urca in ture si sa zicem cand a ajuns la 3000 sa oprit fara alte probleme si cade acul apoi . deci nu conteaza ca e sau nu turata , tot moare. acum de exemplu am coborat jos si am incercat de vreo 3..4..5 ori sa o pornesc a mers de fiecare data :| . imi da fiori masina asta . si nustiu ce sa mai fac . sa anulez ala de recunoastere al cheii mam gandit si eu . astept pana vineri sa se duca tata la un prieten sa incerce si el acolo . daca tot nu merge o sa anulez ala... alta varianta nu prea am ... mersi mult ,

lupo nu ma bati la cap stai linistit . doar incerci sa ma ajuti . siti multumesc.... insa credema ca nujtiu ce sa mai fac :| am incercat toate prostiile. tin minte cand am incercat sa pun testerul prima data pe ia si mia dat eroarea aia precum ceva nu merge ( ala demi citeste cheia) mia zis respectivu sa dau carcasa volanului jos si de la contact este un fir negru gros si sa ma duc cu el pe mana ca cica e murdar ala la capat. mam dus si lam scos afara era foarte curat. deci pica si asta..si el tot insista cu ideea lui .. pff

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Acceasi problema o am eu la un golf 3 1.4 44kw 60 cp din 96.Cand ploua porneste,dupa vreo 5 sec incepe sa moara incet incet.Zici ca merge in 2 buji si se opreste.Trebuie so las in jur de vreo 15 min,dupa care nu mai am probleme la ea.I-am schimbat consumabilele si distributia.Bujiile nu le-am verificat deoarece trebuie sa dau jos filtru de aer ca sa ajung la ele.Numai cand ploua are sintomele aceastea,Mia pornit foarte frumos iarna la -25 grade la sfert,cand ploua moare.Din ce ar futea fii?Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cand este uscat porneste bine? de obicei simptomele astea se manifesta din cauza capacului de la delcou(crapat) sau face condens, verifica fisele bujiilor si mai ales la bobina sa nu fie vreun cauciuc crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi putin crapat ce sar intampla ? nu de alta la mine unu este putin intepat...dar nu se vede asa simplu . trebue sa tragi de el sal cracanezi sa se vada ca e ciupit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonnic53 daca e putin crepat schimbal pt ca e posibil sa nu iti mearga rotund motorul si eu sunt de parere ca de a imobilizator e problema cu pornitul si as avea o intrebare cum se anuleaza cipul din cheie cineva mia cerut 150 RON si mi sa parut mult va rog sa imi spuneti si voi parerea voastra multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi putin crapat ce sar intampla ? nu de alta la mine unu este putin intepat...dar nu se vede asa simplu . trebue sa tragi de el sal cracanezi sa se vada ca e ciupit...

poate ai facut-o deja dar nu am observat in posturile citite de mine. senzorul de temperatura al apei l-ai schimbat,verificat? al meu era bulit si din cauza lui imi murea motorul la max 2 secunde dupa ce o porneam.

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde vine acest senzor ? am pus masina pe 2 testere diferite. si numi da erori senzori sau eu stiu altceva... mia dat o data la inceput ceva de contact sau nustiu cum . precum numi citeste cheia... dar ma gandeam ca ar trebui sa nu mai porneasca deloc... insa de exemplu astazi mia mers fara probleme... toata ziua :| aseara nu a mers ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura al apei l-ai schimbat,verificat? al meu era bulit si din cauza lui imi murea motorul la max 2 secunde dupa ce o porneam.

sonnic53 , daca scoti mufa de la senzorul de temperatura ar trebui sa porneasca turat,ca atunci cand e rece.si eu am patit la fel.e o idee buna sa incerci asta-nu te costa nimic sa verifici-e doar de scos o mufa,care e la indemana,s s-o montezi inapoi...cauta in topicul despre senzorul de temperatura,vei vedea si poze...hai ca acuma m-ai facut curios.... :(

http://vwforum.ro/uploads/monthly_...57027_thumb.jpg

http://vwforum.ro/uploads/monthly_...33375_thumb.jpg

ai mai sus doua poze cum arata senzorul si unde e.are pe el o siguranta din sarma(iti trebuie o surubelnita lata pentru a scoate toata sonda). pentru a scoate mufa nu e nevoie decat de...vointa.succes :vaidecapulmeu:

prima poza e chiar pt motor de 1,4

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la sonda de apa si eu am schimbato mia mers cam o luna si dupaia iar a facut figuri deci nu are legatura cu sonda de apa si daca scoti mufa de la sonda de apa porneste fara probleme deci aia a picat din start este un senzor la clapeta de acceleratie si ala mia zis cineva ca se mai duce si aia ar putea fii sau senzorul HALL(senzorul de relanti) sau imobilizatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici este pozitionarea senz. temp apa:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1207716

Iar aici:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1204176

cum se verifica acest senzor si senzorul de pozitie al clapetei.

Senzorul Hall daca ar fi defect cred ca nu ar mai porni deloc (din cate stiu asta da informatii ECU despre pozitia pistoanelor, si daca ECU nu cunoaste acest lucru nu cred ca mai da curent nici pt. injectie nici pt. aprindere).

Chestia cu pornit-oprit am citit ca poate fi o problema de imobilizator, dar nu sunt lamurit de ce uneori ramane pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pre am inteles nimic din pozele alea 2 care leai pus cosmin. sunt foarte mici ... dar dupa voi daca am puso pe tester si nu mia dat nici un senzor bulit. adica totul lucreaza bine mia zis nenea :| . de fiecare data cand am fost cu ia ... o samaii incerc sa scot si mufa la acest senzor...dar sa-mi ziciti mai exact unde este ?,

vine cumva sub delco. si intrrea cumva dinspre jos in sus ? mersi

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... daca scoti mufa de la sonda de apa porneste fara probleme deci aia a picat din start ..

deci daca porneste doar cu mufa scoasa aia e stricata,nu pica din start!!! :lol: pai..nu?raspunsul meu era pentru sonnic53...si apropo:ca orice piesa,o sonda de apa te poate tine o zi ,o luna sau 10 ani

p.s. :

suma pe care ai scris-o acolo e prea mult pt o anulare de imobilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!