Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

e normal sa deie scanteie din cate stiu eu, dar poate sa fie undeva intrerupta dar sa para ok .

cand am verificat daca am probleme cu fisele, am gasit un loc unde era intuneric, am pornit motorul si m-am uitat unde fura curent(dai fitru de aer jos sa vezi bine  fisele ), apoi am trecut cu mana pe la fiecare fisa in parte incepand de la cea principala si asa am  gasit ca erau bulite. o sa observi o scanteie mica care o da pe mana sau pe deget.

poate te ajuta sfatul meu(poate stie altcineva cum se face normal- la mine o mers)

Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand, dar dacă strângi în mână  o fişă (fără să fie scoasă din bujie) şi-ţi amorţeşte instant mâna până la cot este clar că fişa respectivă este cu probleme :10[1]: . Dacă ţii şi mâna cealaltă pe caroserie, efectul este garantat :censur: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer daca trec cu mana peste ele, la intuneric fiecare lumineaza dar nu mau curentat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici pe mine nu ma curentat, face o scanteie mica:P....... stiu ca metoda mea este neortodoxa dar macar am vazut unde e problema.

Ps:

lupo_bv- daca stii alta metoda poate ne zici si noua.... omul cat traieste invata:D Modificat de mogoal3x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu puteti vedea daca o fisa este cu izolatia defecta decat prin curentare atingand fisele - ceea ce nu recomand ca e tensiunea destul de mare, sau observand noaptea daca sunt scapari - conturnari- ale izolatiei. Pentru fise intrerupte sau in curs de intrerupere se masoara cu un aparat de masura marimi electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă o luăm logic, fişă cu probleme ===> scânteie deficitară. Aşa că se scot frumos toate bujiile şi se compară culoarea. Cele care au culoare cărămizie denotă faptul că scânteia este suficient de puternică. Cele cu depuneri de carbon (înegrite) sau şi mai rău umede,  trădează o scânteie deficitară (plus că depunerile de carbon favorizează scurgerile de curent). Bineînţeles că şi bujia cu probleme dă acelaşi efect.

Atenţie, altfel se pune problema dacă toate bujiile sunt altfel decât cărămizii. În această situaţie intervin şi alte cauze cum ar fi amestec necorespunzător, bobina de inducţie, temperatura de funcţionare a motorului necorespunzătoare, combustibil de proastă calitate etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ce kit de ambreiaj se potriveste la G3 1.6 AEE 96' ?  

Se poate afla exact codul pieselor  ?

 

Eu am gasit kitul http://www.epiesa.ro/set-ambreiaj-vw-golf-iii-1h1-1.6-sachs-3000-581-001/1870/10151/art-1294045/'> acesta pe care il iau cu 372 ron si ar mai fi kit Valeo mai ieftin cu 50 ron. Ce imi recomandati?

Modificat de alexgtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai pus tu in link este pentru ABU, AEA, dar vad ca are aceleasi caracteristici ca la AEE plus ca in kit se afla si rulmentul de presiune, rulment pe care nu il are kit-ul pentru AEE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am uitat la kit-ul de ambreiaj produs de Sachs pentru ABU AEA si cel pentru AEE - la Sachs se pare ca au aceleasi dimensiuni. Acum poate cineva a achizitionat si stie mai bine ce dimensiuni trebuie - ciudat e ca Sachs fata de Valeo pentru AEE are alte dimensiuni.



Uite chiar aici http://www.epiesa.ro/set-ambreiaj-vw-golf-iii-1h1-1.6-sachs-3000-703-001/1870/10151/art-1294090/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit link-ul. Era vorba despre acest kit http://www.onauto.ro/catalog/fisa/1870#ramura=Ambreiaj&subramura=Set+ambreiaj+(disc%2C+placa%2C+rulment)&piesa=1294090'>Sachs care costa 360 cu comanda online plus transport. Schimbul il fac la service-ul unui prieten si poate sa mi-l aduca cu 372 ron. 

 

Vroiam sa stiu la ce carateristici tehnice trebuie sa aiba kit-ul pentru AEE (diametru , nr dinti etc), sau codul oem, si ce firma imi recomandati Sachs, Valeo , Luk etc.

Oricum mai intai il dau jos si dupa aia il cumpar ca sa fiu sigur.

 

La motor AEE nu trebuie rulment de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate trebuie rulment de presiune si e bine sa il schimbi odata cu ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta si pe mine cu o

Poza unde este pozitionat senzorul de aer pe aee? Dupa schema nu imi pot da seama...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi în schema asta se vede mai bine?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mersi lupo...e la pctul 9 nu?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum

Pot vedea daca functioneaZa?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 senzori într-unul. Ambii se verifică cu vagcom, am ataşat procedura (Prin procedurile alea se verifică şi cablajul dacă este bun, fără vagcom se pot verifica prin măsurare cu ohmetrul).

IAT se poate verifica şi cu instrumentul de măsură, dacă are valorile alea în funcţie de temperatură.

Care este baiul de vrei să umbli la senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi tremura la relanti...se balbaie motorul ca si cum ar merge in 3...desi la drum masina merge bine nu intrerupe in mers...am inteles ca poate fi de la senzorul acela!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil, dar fă rost de un vagcom şi verifică cu el. vezi şi celelalte câmpuri conform atasament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci lupo o sa verific

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc foarte mult

am rezolvat cu accesoriile insa azi a inceput sa nu mai stea la relanti si am observat ca daca ii scot furtunul de vacum se mai amelirioreaza cat de cat relantiul si sta pe la 610-620 aprox. fara nici un consumator pornit dar daca bag furtunasul la loc incepe sa tremure motorul si scade turatia chiar si pe loc cand iau viraj , pana la 400

in oras e un chin sa merg

cu senzorul de la apa scos sau pus face la fel deci nu e el

daca aveti ceva sfaturi ... multumesc

Modificat de Lucian1977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat kit-ul de ambreiaj. Am luat Sachs. 

Cablul de ambreiaj e tot Sachs schimbat acum cateva luni.

Dar acum mi se pare ca e pedala prea slaba si tine jos de tot. Asa e normal?

Modificat de alexgtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lucian1977

Mergi la un service sa-ti masoare presiunea si debitul dat de pompa de carburant şi presiunea în rampa injectoarelor. Posibil pompa sau regulatorul de presiune să facă figuri (practic prin scoaterea furtunului de vacuum se creste presiunea in rampa injectoarelor). Dar înainte de orice să facă o adaptare a clapetei cu vagcom-ul.

 

@alexgtx

Verifică mecanismul de autoreglare ca în ataşament. Dacă are jocul de care zice acolo este ok probabil aşa ţine el. dacă nu are jocul ăla nici după n! apăsări de ambreiaj înseamnă că a fost greşeală la montaj, cel mai probabil s-a scos banda de blocare a cablului înainte de montarea lui.. Verifică şi zi cum este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. O sa verific. Banda de fixare a fost pusa corect pe toata durata operatiunii. Singurul lucru care putea sa afecteze cablul e ca a fost apasata accidental pedala de ambreiaj. 

Modificat de alexgtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!