Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

Referitor la tiuitul cu contactul pus, nu ştiu dacă e de la clapeta, adică ce mai exact să tiuie? Eu cred că mai degrabă e de la motorasul de relanti care de fapt trage şocul şi facilitează pornirea şi mersul la relanti. (de asta coboara putin pedala de acceleraţie c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sebastian_alex

La mine se aude un zgomot cand am 1600-1800 rpm. Eu banuiesc faptul ca ar fi din cauza distributiei, este posibil ca din cauza distributiei neschimbate sa se auda un zgomot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca uneori cand ma dau jos din masina si dau sa inchid masina, cand pun mana pe tabla portierei simt ca ma ciupe ceva. Ce sa fie?

Treaba asta nu are legatura cu functionarea masinii. Este din cauza incarcarii electrostatice (din cauza frecarii cauciucului cu asfaltul masina se incarca electrostatic, cand esti cu picioarele pe sol sarcina electrostatica a caroseriei si descarca prin tine). Se obtine cam acelasi efect cand cobori scarile frecandu-te cu mana de o balustrada de plastic. Dupa asta daca atingi pielea cuiva se face un arc electric vizibil in intuneric si veti simti amandoi o piscatura ;)

Despre zgomot trebuie sa spui mai multe despre el si cel mai bine ar fi sa faci o inregistrare.

poate proveni si de la distributie si de la accesorii, greu de spus pana nu dai mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ai verificat senzorul de pe cheia de contact? mai mult ca sigur ala e. face asa din cauza imobilizatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema din nou.

Am schimbat pompa de benzina, filtru, verificat injectoare, curatat clapeta de acceleratie(si parte electrica), mi se opreste masina in mers, porneste foarte greu.

Acu 2 zile am descoperit cum sa o pornesc mai rapid. Tin contactul apasat si tot apas acceleratia si pana la urma o ia.

Ce ar putea fi ?

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura a lichidului de racire-verificat?fa o readaptare a clapetei de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut adaptare cu vagcom, senzorul nu l-am verificat(unde il aflu :P ?). un mecanic mi-a zis ca ar putea fi debitmetru de aer.

Modificat de bobbycvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 AEE nu are debitmetru de aer. Senzorul de temperatura il gasesti sub delco, o sa vezi un bulb cu o mufa in capat. Verifica si contactul - sa nu ai probleme in partea electrica sau mecanica a lui. Nu am inteles cum tii contactul apasat, posibil sa fie de aici problema, iar daca nu porneste decat cu pedala de acceleratie apasata atunci problema este din senzorul de temperatura al lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si pastila de la contact. deci pun contactu si invart si tin contactul(tot invarte) si tot apas acceleratia ca si cum as accelera, si atunci la un moment dat o ia.. tot invarte din ce in ce mai tare pana porneste. Cum pot sa verific senzorul de temperatura ?

Nu mai stiu ce sa ii fac! am mers pe la tot felul de service-uri, mecanici, am tot schimbat ce au zis, dar se pare ca nu se rezolva nimic!

Modificat de bobbycvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scanat cu vag com , a dat vreun cod de eroare? Senzorul de temperatura se poate verifica tot pe vag com. Incearca si sa pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa si vezi ce se intampla, dupa aia cu mufa de la sonda lambda scoasa. Sa nu uiti dupa toate aceste teste sa stergi erorile stocate in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

27-00 - Implausible Signal

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

36-00 - Open Circuit

Readiness: N/A

Astea erau erorile, dar acum apare doar cea cu Throttle Position actuator.

Am curatat si clapeta tot, acm am vorbit si cu un prieten de aici de pe forum(din cluj), a zis ca se poate sa fie totusi senzoru de temperatura. Dupa ce se opreste, daca o las vreo 2-3 ore, porneste singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschide si capacul ala negru din plastic de la clapeta si da cu un spray de curatat discuri de frana acolo inauntru, sa misti putin de clapite dar mare grija fara sa atingi ceva pe acolo . Si verifica ce am spus mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut exact asa la clapeta, e totul luna bec(si partea din spate) :)). In seara asta fac si chestia cu senzor si tot(vagcom) sa vad totusi. Daca tot am schimbat atatea, mai schimb si senzorul ala, poate poate...

Modificat de bobbycvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiti ce blocuri trebuie masurate pentru senzorul de temperatura si pentru cel lambda ?

Si nu ar putea fi de vina cumva si senzorul Hall ?

Modificat de bobbycvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi s-a oprit deloc.. sambata, cand a pornit foarte greu, ploua afara.. am oprit-o bine, si cand sa pornesc nimic.. foarte greu a luat-o.

cu motorul oprit am avut doar cea cu (v60) in paranteza, dupa ce am sters tot.

baieti, asta e scanarea din seara asta:

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 032 906 030 N

Component and/or Version: MARELLI 1AV 2080

Software Coding:

Work Shop Code:

3 Faults Found:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00529 - Engine Speed Signal Missing

03-10 - No Signal - Intermittent

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

36-00 - Open Circuit

Readiness: N/A

post-28624-0-26437900-1311614433_thumb.j

Modificat de bobbycvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici cam ce inseamna fiecare cod in parte : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes

Ce este clar e ca ai probleme la clapeta de acceleratie - vezi poate nu ai pus mufa in ea la loc cum trebuie, si mai incearca sa o cureti cu spray de discuri inauntru unde are alea 2 benzi din grafit dar fara sa le atinci sub nici o forma cu nimic, doar dai cu spray si misti clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dim merg la service cu ea si am sa le zic de erori(am sa le si arat) si sa faca ce stiu.

Ce mai recomandati se le spun sa faca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanarea ai facut-o cu motorul oprit? pentru ca apare " 00529 - Engine Speed Signal Missing"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea le-am facut cu motorul pornit. am facut si cu motorul oprit dupa ce le-am sters alea.. si am avut doar aia cu (v60).

De ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt sigur, dar acea eroare cred ca este de la senzorul hall.De aceea te-am intrebat daca l-ai facut motorul oprit.Eroare pentru senzorul hall exista tot timpul cu motorul oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.6 AEE nu da eroare de senzor Hall cand faci scanarea cu motorul oprit, am incercat eu de mai multe ori, deci este posibil sa aiba probleme si la acesta, se pare ca doar din cand in cand si din aceasta cauza nu ii pleaca motorul din prima. Daca era o eroare permanenta atunci nu mai pornea de loc. Incearca cu un alt senzor hall, sau verifica legaturile electrice din mufa, din delco si traseul acestui circuit, poate este o problema de contact pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi dimineata senzorul hall din delcou. Am sa va tin la curent daca se mai intampla. Sper sa fie totul in regula. Le-am aratat baietilor de la service, si eroarea cea cu Engine Speed.. au zis ca e foarte posibil sa fie de la Senzorul Hall si mi-au recomandat sa il schimb. Sper sa fie totul in regula, daca nu, altceva nu mai stiu ce sa fac.. Keep you posted.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti am si eu o problema cu golful meu.cind il pornesc se tureaza pina la 3mii daca calc acceleratia o data isi revine.nu face tot timpul dar destul de des.stie careva de acest lucru?in intersectie cind stau pe loc are fluctuatii de acceleratie si cred ca e relantiu prea mic 600de ture.

Modificat de cristi38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate vacuumurile, cred ca pe undeva iti ia aer fals. Turatia la 1.6 aee in relanti este 640 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un furtun crapat ce vine de la epurator la filtru de aer poate fi pe acolo?si e cam mult ulei acolo e normal asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!