Jump to content

Misfire la relanti 1,8T


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Problema cu bobinele am suspectat-o si eu. Pana la urma a fost din cauza cablurilor ce duc la bobine (aveau izolatia crapata si mai atingeau intre ele)

Si ai schimbat tot "harness-ul"? Eu voiam sa fac asta la un moment dat, insa mi se pare destul de complicat :blah_:

Bogdan: ar trebui sa verifici daca ai si la relanti. Poti sa te uiti pe grupurile 14,15,16 pe vag-com. Masina merge bine? Adica simti cumva misfire-urile?

La mine au cam disparut...de la sine. Am mai scanat-o de vreo 2-3 ori la relanti si nu mai dadea. Mai mult, de cand a inceput vremea mai rece (de prin noiembrie) sta mult mai bine relanti-ul, doar foarte putin oscileaza. Explicatie n-am :Driver:

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    17

  • jmf

    12

  • Jacku

    10

  • Lucas*

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un pic offtopic...acum doua zile mi-au picat doua bobine ( missfire pe cilindrii 2 si 4), adica da, pe 24 decembrie. Seara am lasat masina ok, dimineata cand am pornit mergea in doi cilindri. Am pus vag-com-ul pe ea, si am vazut missfire. Le sterg si apar din nou, si masina merge in 2 cilindri. De abia astept ziua de maine, sa ma duc sa cumpar doua de la porsche. Am mai incercat cu variante pe producator, dar chiar si de la producatorul original faceau probleme. Asa ca...doua bobine de la porsche scrie pe mine. Celelalte doua mi-au cazut in primavara paremi-se...asa ca pot spune ca sunt chiar norocos. Am auzit ca unii le mananca pe paine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, din cati stiu cu 1.8T doar la unul i-a picat o singura bobina in ultimul an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au aparut si la mine MISSFIREuri. problema e ca gasesc pe toti cilindri. cate o eroare pe fiecare cilindru...

si cred ca doar in ture...apar. in afara de bujii (care sunt noi, dar sunt stock...oare sa pun cu un grad mai reci???) si bobine (care vor fi schimbate la primavara...dar ma indoiesc ca ar pica toate 1 data)...care ar mai putea fi cauza?

benzina e tot 99+ din aceeasi benzinarie de mult timp...

Bujiile mai reci chiar favorizeaza missfire-urile la temperaturi scazute. Cauza e una din cele 2- bobine sau bujii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti nu apar. nu am pus VAG-COMUL, dar ceasul meu din bord are si o aplicatie care arata missfire in timp real. aseara i-am dat cateva zone rosii si nu au aparut. ori apar la porniri diminetile dupa 2-3 zile de stat nemiscata..ori nu stiu.

mai are momente cand sta si 2-3 zile pe loc.

nu, nu se simt la mers. dar poate masina trage mai slab si nu-mi dau seama..dar socuri sau intreruperi nu se simt.

ideea e ca apar f rar pe cate un cilindru...de obicei fac cate o scanare pe saptamana si gasesc de obicei pe toti cilindri.

vlad, eu ma gandeam sa pun mai reci in primavara. acum am bujii noi, NGK. noi, gen <5000 km si apareau si inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost azi la porsche si am luat doua bobine. Am pus una, pe cilindrul 1 ca acolo aveam cele mai multe missfire si se pare ca cea de pe cilindrul 4 aparea din cauza ca probabil mergea motorul neechilibrat in 3 cilindri. Dupa ce am schimbat-o nu mi-a mai dat missfire. pe nici un cilindru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceleasi simtome.2 missfire,inlocuit 1,nu mai aveam erori,am mers 3-4 zile fara missfire si dupa .....Atentie la cea de pe cilindrul 4(daca ai avut missfire si pe ea), si eu am patit la fel si in 3-4 zile a crapat si cea de a doua bobina, chiar daca nu mai era nici o eroare.

Am uitat sa va zic sa nu mergeti cu maisna ca se distruge catalizatorul, al meu arata ca un bec aprins dupa 10 min de mers in 2-3 buji.

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca daca pica una, te astepti sa pice toate, asa ca cel mai bine sa le schimbi pe toate 4 :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. dupa sarbatori le schimb pe toate. cu cele cu codul asta, da?

P/N 06B905115R

toti avem bobinele la fel, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schmbat doua la inceputul anului, asa ca nu ma astept sa pice decat una

Bogdan, nu toti avem la fel. Du-te la REPREZENTANTA cu vin-ul si ia bobinele pentru masina ta. Eu cand le-am schimbat pe ale mele primele, am incercat 3 variante care erau echivalente, una pe producator, una pe producatorul original in ambalajul propriu si alta acelasi producator dar in ambalajul de vw. Si de abia ultima a mers. Asa ca recomandarea, go OEM. Motorul asta e foarte pretentios la bobine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic:

O fi si 1.8T-uri care au altfel de bobine, nu va contrazic dar eu n-am auzit de-asa ceva... daca ma insel imi cer scuze pentru ignoranta.

On-topic:

Bogdan,

Ala e codul, uite ce zice ETKA la AUDI (inclusiv motorul tau):

post-51697-1262092022_thumb.jpg

La VW nici macar nu mai arata versiunea veche L, apare doar revizia R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

tocmai a aparut si prima problema la masina mea!

Mergeam la relanti prin niste gropi, s-a smucit de 2 ori si cand sa accelerez mergea intrerupt. S-a aprins "check engine" care palpaie pana in 2000 ture si sta aprins dupa 2000. Da, am ajuns cu greu la 2000 rpm ca sa o pot lasa sa curga la vale apoi ...

Diseara ii fac diagnoza, credeti ca e vreo bobina, sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic bobina. Chiar maine imi iau si eu una de rezerva, s-o am...tot mai multe pica in jurul meu :icon_thumright:

Ca idee (sper sa nu zic prostii) check engine palpait inseamna sa tragi pe dreapta imediat.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am tras pe dreapta, am mai mers vreo 20 km pana acasa cu 40km/h, era mai la vale drumul, sa zic asa.

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

Azi ma duc sa iau o bobina, sper sa remediez problema!

Va anunt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, bobina de pe cilindru 1 era arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat si bujiile sau doar bobina aia ? de curiozitate ce firma ai luat bobina,vreau si eu sa iau si am gasit mai multi producatori si nu stiiu ce sa aleg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat ieri un Beru, cica asa vin pe original mai noi, 115 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jmf, poti pune un cod, te rog? (ori de producator, ori dupa original).

tre sa le cumpar si eu si sa vad daca sunt la fel pt toate 1.8T. la mine mi s-a zis ca ele costa 140 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat tot Beru la pretul de 110 ron.

Codul este identic cu cel original exceptand lipsa literei de la final, asta insemnand ca se potriveste pe toate codurile de motor, cel putin asa mi-a zis de la magazin.

Nu am inlocuit bujii, aveau Ngk Iridium la 200 ron, voi ce bujii ati pus pana acum?

PS: bobinele pe original la mine sunt marca BREMI, am luat Beru pt ca am vazut ca toti le cam folositi ...

Modificat de Lucas*
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK am pus si eu,. tot iridium cred....

BREMI am avut si acum am una BERU, ca am schimbat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am gasit BRECAV, BOSCH, FACET . de beru nu mi-au zis .

bujii la fel mi s-au recomandat bosch super4 la vreo 30 ron bucata....sau ngk la vreo 40, dar ngk cica dureaza cateva zile pana vin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK am pus si eu,. tot iridium cred....

BREMI am avut si acum am una BERU, ca am schimbat-o.

sunt curios, oare ce marca as fi primit daca ceream pe original!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se apropie termenul de schimbat bujiile si ma gandeam poate inlocuiesc si bobinele, preventiv. La 1.8T, am inteles ca pe original bujiile sunt NGK cu un cod anume, nu-l stiu pe dinafara, dar la bobine pe original ce producator este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun codul maine, n-am bobina la indemana. Bujii NGK am pus si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat cumva bujii pt motor chipuit (reci, calde, calai :huh:) sau pe cod motor stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!