Jump to content

Misfire la relanti 1,8T


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Anyone ?

Haideti ajutati-ma cu un raspuns sa se mai linisteasca si amicul meu, sau sa se apuce de bagat mana in buzunar...

Banuiesc ca sunt cativa cunoscatori ai 1.8T-ului pe aici...

:P

As fi recunoscator daca cineva ar filma/inregistra putin sunetul din primele 2-3 minute de functionare ale unui astfel de motor, de undeva din fata grilei sau din laterarul aripei fata. Mie mi se pare ca se aude un f usor clicket, oarecum normal (oare?), la ambele masini (si a prietenului si a mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    17

  • jmf

    12

  • Jacku

    10

  • Lucas*

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 10 months later...

Dupa ce (cred) ca am eliminat, una cate una, cauzele care fac sa am o variatie a turatiei de relanti (intre 50-150 rpm), am cam ramas cu urmatoarea (desi alte sugestii sunt binevenite): pe cilindrul 4 am la relanti misfire. Mai precis, in vag-com, desi nu sunt erori logate, daca ma uit pe grupul 014 (parca) counterul de misfire pt cilindrul 4 urca incet-incet, apoi se reseteaza, apoi iar urca. Problema e acolo de cand am luat masina (vreo 9 luni). Am schimbat si bobinele intre ele si bujiile intre ele (bujiile sunt noi) si degeaba, misfire-ul ramane pe cilindrul 4. Cum variatiile de relanti apar more-or-less cand misca counterul, banuiesc ca de acolo vin. Vreo idee ce altceva as mai putea face pentru a determina cauza misfire-ului? Eu mai banuiesc doar injectorul sau, mai putin probabil, firele.

In rest, masina merge, pot zice, perfect, nu face figuri in mers, sarcina etc. Dar la relanti e enervant, fiindca se simt si vibratii in caroserie cand joaca relantiul.

Referitor la oscilatii ce-am mai facut: debitmetru nou, filtru de aer curatat, verificat furtune si schimbat majoritatea de vacuum cu siliconice, schimbat valva ciuperca de pe TIP, schimbat coliere de pe traseul de presiune majoritatea (desi n-ar trebui sa aiba legatura cu relantiul) cu norma sau de camion :), bujii noi, valva de recirculare noua, curatat injectoarele cu ultrasunete (nu stiu daca chiar a facut ceva) etc. Nu se vad furtune sparte, scurgeri sau alte cele, nu prea fasaie nimic, erori stocate n-am.

Idei?

ps: o chestie ce am mai observat-o e ca oscilatiile relanti-ului sunt mai puternice cand motorul e rece (mai precis "incalzit incomplet", nu e acul la 90) si aproape inexistente dupa mers ceva mai mult si relativ forjat (ex: mers in afara localitatilor), desi tot mai sunt acolo abia perceptibile.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai putea sa schimbi si injectoarele intre ele si dupa asta test compresie.Daca totul e ok mai ramane o varianta si anume tachet uzat [gaura in el de la ax cu came] si implicit ax cu came.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce benzina ii pui? incearca sa o mai schimbi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99+, sincer sa fiu cred ca-i destul de buna...

Salut. Masinuta unui prieten, A4 1.8T 2001 are o oarecare problema, mai mult psihologica.

Dimineata, la prima pornire, scoate putintel fum alb(abur?), care nu miroase anormal, cam ca aici:

(seamana inbitor de bine situatiile), doar ca e constant, pentru ca el nu o accelereaza pe loc. Acest lucru se manifesta in perioada de timp cat asteapta pe loc sa scada turatia de la ~1100rpm la ~890 rpm (socul automat). Cand turatia revine la normal, dispare si fumul chiar daca nu a miscat masina din loc.

Tin sa precizez ca masina lui se misca cam o data la 1 saptamana din loc, sta chiar si cate 2 saptamani nemiscata, pentru ca are masina de serviciu si nu prea merge cu a lui. Acest fum se manifesta in special cand este mai rece, dimineata (pe la ora 7, destul de frig).

Kilometri are putin peste 200.ooo. Masina merge foarte bine in rest, nu scoate alt fel de fum nici cand ii da talpa, trage la fel ca a mea, si nici la a doua pornire, decat daca sta 2-3 zile nepornita.

Eu tind sa cred ca este amestec prea bogat, din cauza socului automat. Dar nu sunt foarte priceput, asa ca astept o parere mai avizata.

LE: Am uitat sa spun ca am bagat putin un deget pe esapament, si nu parea murdar. Mi-a ramas pe deget o usoara urma de funingine, dar mi se pare normal ca dupa 7 ani sa se depuna totusi ceva. Am curatat una din finale, si dupa ce a parcurs ~3000 km este curata. Nu stiu daca are relevanta, dar am tinut sa precizez.

Cu niveul antigelului cum sta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia vezi cu benzina 99+, ce scrie pe capacul busonului. La a mea scrie 91 ron/95 roz. Si daca bag 99+ sau omv carrera 100, sau alta benzina cu cifra octanica peste 99 sau mai mare imi apare la prima talpa check engine pe bord, si eroare ceva ca nu ii convine benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asta in mers, s-a ars o bobina si mergea in 3, am schimbat bobina cu una de la midocar, am sters erorile si n-a mai avut probleme, benzina bag numai 95.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bugYtheMan, la 1.8T e putin diferit fata de 1.8T...

jacku ceva nu e in regula la tine..pana acum esti primul pe care se plange de 1.8T si 99+, mai ales ca e si tunat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bugYtheMan, la 1.8T e putin diferit fata de 1.8T...

jacku ceva nu e in regula la tine..pana acum esti primul pe care se plange de 1.8T si 99+, mai ales ca e si tunat...

Nu inteleg, care e diferenta dintre 1.8T si 1.8T ? Ai gresit cumva? sau nu mai citesc eu bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze...din graba.

ma refeream ca daca tu vorbesti de masina ta din semnatura, care e 1.9TDI, sunt cateva diferente fata de 1.8t din topic.

deci era 1.9TDI are cateva diferente fata de 1.8T. my bad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sambata, mi-a aparut si mie check engine ...

16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Heating Circuit: Malfunction

P0135 - 35-10 - - - Intermittent

am bagat carrera 100 pe rezervorul gol am mers putin, am sters eroarea si acum ramane doar sa vedem daca mai apare ...

aveti idee ce e mai exact cu eroarea de mai sus?

dar de asta ce parere aveti?

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

din cate imi dau eu seama amandoua sunt intermitente ... nu am simtit modificari in comporatmentul masinii, tragea ceva mai bine dar wk-ul asta a fost si ceva mai rece, m-am gandit ca asta ar fi cauza!?

Modificat de unuser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze...din graba.

ma refeream ca daca tu vorbesti de masina ta din semnatura, care e 1.9TDI, sunt cateva diferente fata de 1.8t din topic.

deci era 1.9TDI are cateva diferente fata de 1.8T. my bad.

Am inteles acum, scuze si eu ca nu am facut update la semnatura, momentan conduc un A6 1.8T (oricum am spus ca folosesc benzina 95 si mi s-a ars o bobina, din cate stiu TDI-u merge cu motorina) :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unuser: a doua eroare e legata de pompa de aer (SAI). Se poate sa fie belita, verifica sa mearga dimineata la rece (face ca un aspirator) si uita-te daca e inchisa etans. Verifica furtunele de la ea in combi valve. S-ar putea sa fie combi-valve-ul dus, n-am idee cum poti sa-l verifici fara a-l da jos. O alta posibilitate e ca furtunul de vacuum care intra in combi-valve sa se fi spart sau sarit cumva de-acolo, uita-te si la ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin: nu prea stiu care sunt piesele ... eu tot incerc sa identific!

ma tot uit pe forumurile straine, am cam vazut despre ce vorba si ma enerveaza ca nu am si eu un mecanic pasionat pe mana caruia sa-mi las masina ...

m-as apuca eu, dar nu am sculele necesare ...

cum ar trebui sa se comporte masina avand pompa de aer defecta, ca mie mi se pare ca masina merge tot mai bine :|

o sa verific furtunul de vacuum ala am inteles care e! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te uiti din fata la masina pompa de aer e situata (in general, nu stiu exact ce motor ai, poate iti schimbi profilul?) undeva in stanga jos. Din ea merge un furtun de plastic in filtrul de aer (un furtun ne-elastic) si inca unul la fel apropiat de primul, dar intra intr-o valva situata in partea din dreapta a motorului. Pompa merge doar la rece si baga aer in acea valva. Valva e actionata de un vacuum. Eroarea ta zice ca, din ceva motiv, aerul nu merge dinspre pompa spre valva. La mine cand am avut eroarea asta furtunul de vacuum care intra in valva era sugrumat si nu o putea deschide.

Oricum, poti cauta pe net dupa codul respectiv si vei gasi o gramada de alte posibile solutii, majoritatea probabil explicate mult mai bine decat mine (inclusiv cu poze).

Am pus si o poza incropita la repezeala...

post-2147-1251172954_thumb.jpg

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pt info jmf!

o sa verific furtunele mai intai si revin ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca postez consecutiv, tocmai vin de la masina si am gasit un furtunas rupt ...

Nu stiu cum se numeste piesa la care era racordat si nici ce rol are!

Orice detalii sunt binevenite!

Am facut un chenar pt locul din care s-a retezat furtunasul!

post-35831-1251544392_thumb.jpg

Modificat de unuser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e ce cred eu e vorba de furtunasul de vaccum care deschide combi-valve-ul. La mine acelasi furtunas era sugrumat la un moment dat si aveam acelasi cod. Deci schimba-l si problema va disparea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema cu bobinele am suspectat-o si eu. Pana la urma a fost din cauza cablurilor ce duc la bobine (aveau izolatia crapata si mai atingeau intre ele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am dat jos pompa secundara de aer, si am pus o rezistenta de 330ohmi in mufa ei, singura eroare ce imi pare e "Improper air flow"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu cu bobinele, aveam misfire pe un cilindru, asa ca le-am schimbat toate cu ultima versiune "R", cele de pe masina fiind "D"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a ajuns deja la rev R?? Ultima data cand am luat, acum 1.5 ani, era rev F. Poti posta, te rog, intreg codul bobinei? Thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

au aparut si la mine MISSFIREuri. problema e ca gasesc pe toti cilindri. cate o eroare pe fiecare cilindru...

si cred ca doar in ture...apar. in afara de bujii (care sunt noi, dar sunt stock...oare sa pun cu un grad mai reci???) si bobine (care vor fi schimbate la primavara...dar ma indoiesc ca ar pica toate 1 data)...care ar mai putea fi cauza?

benzina e tot 99+ din aceeasi benzinarie de mult timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!