Jump to content

Oscilatii la ralanti - A4 B5 1996 1.8 benzina


mihai_urotiorc
 Share

Postare recomandată

mihai_urotiorc

Salutari forumistiilor,am un Audi A4 b5,an 1996,motor 1.8 benzina 125 cai,am puternice oscilatii la relantii,mai sta sa moara motorul,am fost la un tester si mi-a zis ca e sonda lambda,bun am cumparat sonda lambda senzor cu 83 euro , am montat corespunzator sonda,dar tot asa ....va rog foarte frumos daca stiti cam ce as putea face sa remediez problema ....imi consuma parca si mult....si e nasol la fiecare semafor mai sa moara zici ca se tot ineaca si iar se tureaza ....face asa de vreo 4 ori si dupa aia incepe sa se corecteze singura si ramane constant....Multumesc!!!

Modificat de mihai_urotiorc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_andrey86

salut,

dupa ce ai montat senzorul ala ai fost la "baieti" sa-ti stearga eroarea?

gaseste un preten cu aceesi masina si motor si inlocuieste debilmetrul de aer si vezi cum se comporta,

da de turat se tureaza? daca nu desfai evacuarea pana in toba catalictica si vezi daca isi revine,

bafta :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

de turat se tureaza normal dar inainte are putina ezitare si parca se ineaca dar putin dupa aia isi revine si merge....nu imi apare vreo eroare la bord dar totusi ar trebui sa-i mai fac un tester?

am eu alt audi dar e cel din semnatura ....oare ar merge de la 1.9 tdi la 1.8 benzina debitmetrul de aer?

THX!

Modificat de mihai_urotiorc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_andrey86

nu stiu ce sa-ti zic, dar eu cred ca nu e compatibil, dar mergi pana la magazin de piese si intreaba baieti, daca se nimere il schimbi, daca nu te rogi de ei sa-ti dea unu de proba, sa vezi daca merge, si daca merge tot asa nu e debilmetru, bafta ;) :rolleyes: :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asa ceva, la service au zis tot sonde lambda, dar nu le-am schimbat.

Problema pe care am avut-o era ca fostul proprietar a trebuit sa schimbe debitmetrul si cel pentru 1.8 i s-a parut cam scump, asa ca a pus unul de 1.6. Si de aici tot felul de ciudatenii, printre care si variatiile la relanti. S-a intamplat sa se duca si la 2500rpm. Asa ca: 1) nu merge sa pui alt debitmetru decat cel de 1.8 (vezi codul intr-un catalog), chiar si pentru teste; 2) verifica sa ai pe masina debitmetrul pentru motorul tau (compara codul de pe debitmetru cu cel din catalog);

Ca fapt divers, sondele lambda incalzite au durata de viata ~160.000 km si cand calculatorul detecteaza debitmetrul defect se aprinde becul de ESP in bord. Daca nu e aprins inseamna ca pentru calculator debitmetrul pare ok.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

asta e acuma l-am luat si l-am montat ca oricum au zis ca nu mi-l mai schimba,si era negru de tot cel vechi...oricum o sa-i curat clapeta de acceleratie ..aveti ceva sfaturi in privinta asta la ce sa am grija ?thx!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!