Jump to content

Lipsa putere


popi3333
 Share

Postare recomandată

nu se aude nici un fasait?, nu scoate fum?, cu mufa scoasa la debitmetru merge mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt trei variante:

senzor presine intercooler

valva ve deschide turbina(n75)

si cel mai rau caz turbina a ramas pe deschis si face presiune prea mare

bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aude nici un fasait?, nu scoate fum?, cu mufa scoasa la debitmetru merge mai bine?

sal Cipos , am scos si mufa si nu pare sa mearga mai bine si nici fum nu scoate decat normal. ieri am scos chiar debitmetrul de tot si l-am curatat putin (avea niste musculite mici acolo se pare ca filtrul de aer nu sta prea bine in suport, are niste pliuri ca l-am fortat sa intre) si nu se aude nici un fasait din cate ma pricep eu. mersi de raspuns oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log in mers si vazut ce presiune are, sau cand ajungi la ,masina dami un tel ca sa iti zic la ce sa te uiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt trei variante:

senzor presine intercooler

valva ve deschide turbina(n75)

si cel mai rau caz turbina a ramas pe deschis si face presiune prea mare

bafta :)

si totusi ai pus pe tester masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau vreun furtunas de vacuum sarit de la loc. Si eu am patit. Merge pana pe la a 3-a, a 4-a binisor.Dar deja in a 4-a, era moarta de tot. Mergeam cu 60 la ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau vreun furtunas de vacuum sarit de la loc. Si eu am patit. Merge pana pe la a 3-a, a 4-a binisor.Dar deja in a 4-a, era moarta de tot. Mergeam cu 60 la ora.

am schimbat debitmetrul a doua oara in 2 luni (primul a fost Bosch care s-a dus) si al doilea este pierburg pe care abia l-am pus si acum merge bine. dar mai vedem dupa o luna atat m-a tinut Bosch-ul. Salutare si mii de multumiri tuturor celor ce mi-au scris. Pa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat debitmetrul a doua oara in 2 luni (primul a fost Bosch care s-a dus) si al doilea este pierburg pe care abia l-am pus si acum merge bine. dar mai vedem dupa o luna atat m-a tinut Bosch-ul. Salutare si mii de multumiri tuturor celor ce mi-au scris. Pa

o sa revii cu aceasi intrebare foarte curand

problema nu e la debitmetru(garantat)

vezi alte probleme cum am scris mai sus

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca e de la turbo dar totusi fa un log in mers cu VAGCOM sa vezi ce presiune iti baga turbina. Ai mers subturat cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I s-a mai spus sa faca scanare dar se pare ca refuza. Incearca scanare, te va lumina cu privire la problema ta. Ai grija, o sa iti crape si debitmetrul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

D-lor,

Am facut cam tot ce am crezut ca se poate face dar problema persista:

Cuplul maxim de 350nm ar trebui sa-l am pe la 1500rpm iar pe la 1200rpm ar trebui sa am macar 300nm.

La mine pana in 2000 rpm parca merg cu dricu - calc pedala chiar pana la fund si abia se misca . Peste 2000rpm se simte un prag si merge bine - putere are - urca in viteza

Am schimbat debitmetru, curatat turbina,verificat actuator, schimbat n75, curatat admisia verificat etansare intercooler.

La scanare nu apare nici o eroare. Log-urile arata bine.

Nu prea stiu ce sa fac ? Poate sa fie de la pompa ? de la injectoare ? Ce teste sa mai fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga vag-comu...dar nu prea ai cum sa ai atata cuplu la turatia aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara un log facut cu vag-com in mers nu te poate ajuta nimeni.

Pantru log te poate ajuta orice membru cu vag com din orasul tau sau de prin zona.

Pentru interpretare apeleaza si tu la membrii care se pricep.

Restul sunt pure presupuneri.

Motorul probabil ca e un AKE , BAU ,BDH - la 180 de cai si intradevar atinge cuplul maxim la 1500 rpm. insa curba de cuplu creste brusc de la 800 la 1500 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu ai pierderi de vacum, sau mai rau sa nu ai ceva vane strambe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai cautat pe forum ceva asemanator si ar fi o posibilitate sa fie de la pompa. Apare si la mine o intarziere la accelerare - chiar si in gol cand accelerez brusc motorul se tureaza cu oarecare intarziere. Consumul este putin marit -1-2 litri peste normal. Seamana cu o problema la pistonasul de avans la pompa de injectie. Ce campuri ar trebui sa folosesc la log sa vad daca e de aici problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Am facut un log cu datele de injectie. Ce am observat este ca masina trage bine atunci cand Spec start = Actual start ( grade btdc ) - zona galbena ( exact zona peste 2000 rpm ). Intrebarea este de ce in rest Actual start e 0 ? e normal ?

log248_11.11.2007.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori e actuatorul de pe pompa ori e senzorul de pe injector (nu prea cred)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu-mi apare nici o eroare pe "engine" . Si in plus daca actuatorul ar fi busit nu ar controla peste 2000 rpm. Din log se vede ca peste 2000 rpm actuatorul functioneaza bine - modifica timing -ul conform spec start.

Care ar fi legatura dintre turatie si modificarea avansului ? Ce se poate intampla la 2000 rpm si nu se intampla la relanti ?

Spec start il da ecu. Actuatorul de pe pompa ar trebui sa modifice avansul conform spec. de la ecu. Cine verifica modificarea avansului ? Ce senzor ofera informatii despre actual start ? Poate senzorul asta e murdar sau ceva de nu indica nimic sub 2000 rpm si astfel baga in ceata ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul e pe un injector....dar nu cred ca e ala....... trebuie sa gasesti pe cineva care se ocupa cu reparatii pompe mecanice ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu problema mea : chiar si pe loc, actual start nu se modifica ( sa fie egal cu spec start ) decat undeva peste 2000 rpm. Pana pe la 2000-2200 rpm spec start sta fix la 12 grade iar actual start 0. Am facut testul actuatorului de avans de pe pompa si face corectia ( in grupul 4 in basic settings se comuta automat din late - 2 grade in early 12 grade ) Am fost si la un specialist in pompe si a zis ca nu e din pompa - cica ar fi din ecu. Chiar nu a mai intalnit nimeni defectul asta ? ma dispera !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... cred ca am aceeasi problema... motorul nu mi se pare suficient de dinamic... nu e foarte vioi si parca, atunci cand ma pun in miscare, ii ia o vesnicie sa ajunga la 2000rpm... nu am mai condus masini cu motoare asa de puternice ca sa pot face o comparatie reala de comportament, dar Landroveru' pe care il conduc frecvent de 100CP, urgent sare de 3000rpm cand pishc acceleratia....

sunt novice in ale testatului cu vag-comu' si '"black-out" in ale interpretarii... pe aici pe la noi prin Zalau am trecut, cu alte ocazii, pe la cateva din serviceuri, da nu mi-au inspirat increde, cum ca ar fi stapani pe situatie... ba unul mi-a "inpuiat" capul cum ca V6-le ar fi unul din cele mai proaste moatoarede pe grupul VAG, ca... cica pica arborii cu came intr-o fericire, si ca... costa si 6000RON sa ii schimbi(sper ca nu e adevarat :icon_thumright:... nici pretul si nici defectul)... pana una alta, citesc pagini si pagini de forum si "ascult" motorul... ce pot sa spun ca am sesizat este:

1. la relanti, motorul genereaza ritmic o vibratie scura (un tremurat) cam la 3, 4 secunde una dupa alta (o simt in tibia piciorului drept sprijinit in marginea consolei)... e ca si cum din cand in cand unii din "cai" se mai impiedica... sau mai bine zis unul din pistoane nu isi face treaba, si il tarasc ceilalti 5...

2. daca ridic turatia usurel la 3200rpm si ma opresc cam dupa o secunda, se tureaza motorul singur pana la 3800rpm, ca si cum numai atunci a intrat turbina in actiune...

zak2005@ ti se pare familiar ce am scris mai sus?

forumisti@ ne puteti ajuta cu ceva?... poate ne prezentam la unele din intalnirile alea organizate... si bagandu-va nasul sub capota si/sau infigand interfata in mufa OBD, va dati seama c-am care ar fi hiba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu vesnicia pana la 2000 rpm mi-e familiar dar cu tremuratul si acceleratul singura nu - s-ar putea sa fie doua probleme diferite - fa un log pe grupurile 1,4,9 si 3, 10, 11 si vedem.

In postul nr 6 din acest topic ti-am atras atentia sa nu mai folosesti quote .

Foloseste "add reply" sau "fast reply" si citeste te rog regulamentul .

Este ultimul avertisment !

Multumesc !

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Victorie !

Am elucidat misterul : am schimbat termostatul ( f. neplacut tinand cont ca a trebuit data distributia jos ) si acum motorul se incalzeste si sta la 90 de grade. Am monitorizat incalzirea motorului cu vag-com-ul si in momentul cand am trecut de 80 de grade a inceput si reglajul dinamic al avansului sa functioneze si totodata a revenit si puterea pierduta la turatii mici. Odata incalzit motorul masina merge super . Consumul la turatii mici sub 2000 scade si el f mult.

Concluzie : nu mergeti cu motorul rece - schimbati termostatul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zak2005, habar nu am care e legatura cu termostatul pentru ce ai descris tu la motor, insa daca ai rezolvat problema asa, nu mai conteaza. Cu alte cuvinte un termostat deschis=ca si cum ai circula cu motorul mai rece timp mai indelungat, insa pana la urma tot se incalzeste. Nu cumva ai avut si un senzor de temperatura cu problema? Adica nu are sens ce s-a intamplat, doar daca nu am citit eu tot cu atentie.

super , foarte foarte putin probabil sa ai aceeasi problema cu colegul! Fa un log in mers si pune-l pe forum. Foarte probabil sa se vada problema ta acolo, in acel log. Ar putea fi MAF, ar putea fi comanda turbinei, etc.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari

noaptea trecuta am avut o ora la dispozitie sa testez masina (asteptam trenul in gara in Cluj)... mentionez ca mototrul era cald, dupa drumul zalau-cluj. Am luat rand la rand grupurile de la modulul engiene... analizand valorile in comparatie cu limitele indicate in descrierile aferente fiecarui grup. Concluziile trase erau in urma mai multe paliere de turatii. Nu mi-a atras atentia nimic deosebit decat cea ce am atasat in log. O diferenta aproape la limita intre 2 pistoane nr. 4 si nr. 2 si o valoare procentuala mai mare la EGR duty cycle (din cand in cand)...

atasez si logul dar nu am putut sa il uploadez in fora lui initiala CSV si a trebuit sa il salvez XLS... sper sa nu fie bai...

daca vrea cineva sa arunce un ochi si sa ma "lumineze" si pe mine... merci!

L.E. inca o mentiune: nu am avut nici o eroare la modulul engine...

LOG_01_001_003_014.xls

Modificat de super
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!