Jump to content

Soc automat!


hamann7.0
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Considerati ca e normal ca si in conditiile in care e cald afara, cum a fost si zilele astea :), masina sa-mi porneasca cu socul? Adica sta pe la 1100rpm la relanti iar dupa aprox un minut scade la 900rpm. Stiam ca socul asta electronic, automat, cum vreti sa-i ziceti functioneaza cand e frig afara.

Voi cum stiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, fabia nu e pe carburatie!?!

Problema ta cred k e de la aerul conditionat!

Porneste-l si apoi opreste-l si vezi dc despre asta e vb!

Modificat de al_x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si motoarele pe injectie au un soc doar ca e automat nu mai tragi butonul ca la Dacie. Si e adevarat ca in momentul inc are cuplezi aerul conditionat creste si turatia dar eu vorbesc aici de momentul in care ii dau cheie dupa ce a stat cateva ore bune si fara sa am aerul conditionat cuplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e impropriu spus soc automat.. mai degraba l-as denumi un regim de injectie putin agresiv :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Da, cred ca e normal. Si la mine se intampla la fel: porneste pe la 1100 si apoi, dupa aproximativ 1 minut, scade la 900.

Inclusiv la vechile masini, cu socul manual, era recomandat sa tragi putin socul la pornirea "la rece", indiferent de anotimp, si apoi, dupa 1 minut sa-l impingi usor. Socul electric face chestia asta in locul tau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine m-a mirat acest lucru, care mi s-a intamplat, de cateva ori, atunci cand era foarte cald afara, iar masina fusese parcata in bataia soarelui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine m-a mirat acest lucru, care mi s-a intamplat, de cateva ori, atunci cand era foarte cald afara, iar masina fusese parcata in bataia soarelui.

<{POST_SNAPBACK}>

cele 40 de grade pe care le da soarele nu inseamna ca motorul e cald - tot rece se numeste

nu stiu sa zic exact la ce temperatura e uleiul in regim de functionare normala da' oricum e muuult mai mare de 40 de grade

si la a mea se intampla la fel - sta un pic la 1100, scade usor la 1000 si dupa aia se opreste in 800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine m-a mirat acest lucru, care mi s-a intamplat, de cateva ori, atunci cand era foarte cald afara, iar masina fusese parcata in bataia soarelui.

<{POST_SNAPBACK}>

Stai linistit e normal,a mea se comporta la fel.Sunt momente cand dupa 4-5 ore de la ultima utilizare pleaca cu 1100rpm si mom. cand dupa o noapte intreaga porneste in 900rpm(asta fara AC) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

salut baieti

am si eu o problema: dimineata(mai ales cand este un un pic mai racoare) imi intra acel soc automat iar dupa aproximativ un minut incepe sa.mi fluctueze turatia pana pe la 500 rot/min iar uneori chiar se opreste. stie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Priveste imaginea Andrei, vezi ca cineva vorbeste cu tine: :lol:

post-25544-0-97180900-1346775937_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!