Jump to content

Noua noastra masina!


Milky

Postare recomandată

Salut.

Aici am sa fac un jurnal de bord al masinuteai noastre: Skoda SUPERB!

Scurt istoric:

Comanda masinutei s-a facut pe 10 iunie 2009.

Masina a fost ridicata de la Dealerul Avia Motors pe 28 iulie 2009. ( Nota 5 pentru Avia la capitol livrare masina, Nota 10 pentru termenul de livrare)

Primul drum:

Pantelimon - Brancoveanu. Mari emotii in timpul drumului, multi trecatori intrebau detalii despre masina (la PECO :D ) si anume pretul . :)

Dupa vreo 200 km facuti prin imprejurimile Bucurestiului a urmat si un drum mai de rodaj: Bucuresti-Durau. Aici am petrecut 4 zile in care am colindat imprejurimile, cand am ajuns acasa in Bucuresti aveam la bord 1675 Km.

Acum urmeaza sa-i terminam rodajul in vacanta de vara: Grecia, dar asta peste 2 saptamani.

Nu am decat o poza pe care o sa o uploadez.

Mai multe detalii despre masina.....

skoda superb, echipare: ambition + 2-3 optionale: drumuri grele, Bolero (mp3 cu touch screen), duze stropitoare incalzite, si nu mai stiu exact ce prostioare i-am mai pus....nu i-am pus AFS: 800 de euro cat erau...nu mi s-a parut ca fac banii.

Atat....deocamdata, revin cu detalii.

post-14960-1249927786_thumb.jpg

Modificat de Milky
Link către comentariu

Superba.Bravo pentru echiparea aleasa :rolleyes:.Cat te-a costat?

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu

Frumoasa foc culoarea.

Noul Superb nu are nicidecum (dupa parerea mea) un design extraordinar, dar apreciez blocurile optice si profilul; spatele este ne-la-locul-lui.. :rolleyes:

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme!

Link către comentariu
Florin@Caractere

Felicitari si sa o stapaniti sanatosi :blah_:

si eu am cochetat mult timp cu ideea de a achizitiona un Superb dar am ajuns la altceva datorita unor conjuncturi care s-au ivit :wub:

Link către comentariu

Va multumim pentru urari.

Cateva detalii:

Motor: 2.0 TDI common rail 170 CP

Transmisie manuala (o cutie exceptionala, foarte bine partajata). La drive test am mers cu DSG, dar pe mine nu ma multumeste DSG-ul.

echipare Ambition.

Drumuri grele---o face asa inalta, si nu regret deloc ca am pus drumuri grele, in curbe se tine excelent.

Pret: 24700 euro DDP, cu o reducere de 600 de euro.

@ WRC - corect, spatele parca e ne-la-locul-lui, dar dupa ce o ai.....nici nu te mai uiti la spate....ti se pare pur si simplu ok. (nimic atragator)....dar fata, pentru mine e mortala.

La pretul de mai sus....nu cred ca puteam face o alegere mai buna.(in nici un caz nu sunt adept - audi la mana a doua sau bmw -> costuri mari de intretinere). Skoda pentru mine a fost mai ieftina ca un vw, ofera ceea ce ofera un passat ba chiar mai mult (drumuri grele nu se poate la passat).

Revin mai tarziu cu alte detalii,

Link către comentariu

Cum e motorul 2.0 TDI common rail 170 CP pe masina asta, avand in vedere ca e o tehnologie noua si raportat la greutatea masinii?

Ai mers cu o Octavia 2.0=140cp ca sa poti sa faci o comparatie cu ea? Nu e versus. Te intreb pentru ca TdiCR am inteles ca e liniar in accelerare. Presupun ca e mai silentios si face fata masinii...

Eu am facut drive test cu Octavai 2.0 si pot sa zic ca motorul ala trage ca nebunul...am mai scris.

Link către comentariu

@ dpc - nu am mers cu motorul de 2.0 Pd 140 cp, am mers in schimb cu 1.9 tdi 105 Cp- Pd.

ce pot sa-ti spun este ca da....accelerarea se face liniar, nu e aceasi senzatie ca la motorul pompe duse (PD).

Dar uimitor, sau mai bine zis, ce m-a uimit pe mine a fost greutatea masinii: 1550 kg. Noi mai avem si un volkswagen golf plus 1.9 TDI comfortline care are nu mai putin de 1500 kg. Deci...masina chiar nu e grea.

Cum se comporta motorul? hmmm...chiar daca nu e aceasi senzatie ca la Pd (acel bagat in scaun), motorul nu se aude mai deloc, nu iti mai da senzatia ca se "screme" ca sa faci o depasire (eu conduc putin mai sportiv) ....si atunci cand incepi sa o accelerezi...se duce lin (parca pluteste) dar nici nu se compara...e mult mai bine (dupa cum poti vedea pe site ajunge la 100km/h in 8,8 s)...deci sunt super multumit de acest motor, practic nu te baga in scaun brutal..o face elegant fara nici o urma de fortare.

Sper ca ai inteles ce zic......oricum e greu de explicat.

Dar...ideea e ca nu simt lipsa bagatului in scaun.

Apropo de noutatea acestui motor...asa e, dar el a fost prima data pus pe audi, deci nu-mi fac griji.

Bafta....

Pe mai tarziu.

Link către comentariu

Multumesc pentru raspunsuri. Si inca ceva, ai testat pachetul de drumuri grele, pe vreun drum mai rau/obstacole etc.?

Am inteles de la tine ca stabilitatea e buna, si ca nu-ti da senzatia de...barca sa zicem...

Un consum pana acum?

Inca ceva despre portbagaj...l-ai folosit in ambele moduri pana acum, ma refer la haion...si deschiderea aia smechera...

Cu parcarea masinii cum te descurci, avand in vedere dimensiunile ei?

Din ce oras esti , ca nu ai completat, si sa vedem daca e un oras aglomerat sau nu...

Modificat de dpc
Link către comentariu

Pachetul drumuri grele nu o face in nici un caz masina offroad sau.....allroad.

In familie mai avem o octavia, fara pachet drumuri grele (PDG)...si iti spun sigur ca nu as fi avut curajul sa intru cu octavia pe unde am intrat cu superbul, fara drumuri grele garda la sol este de 14 cm, si crede-ma iei si cel mai mic bolovan, sau daca exista denivelari cum sunt cele de pe soseaua Slobozia-Braila dai cu burta de pamant de nu te vezi cu octavia. Deci....din moment ce nu are treaba cu stabilitatea si se tine super bine in curbe.....isi face toata treaba, PDG inseamna garda la sol 15,8 cm, suspensi mai rigide (dar mie mi se par excelente...parca pluteste...atat de lin merge) si scut motor metalic si ceva protectie la cutie viteze.

Eu cred ca la cat de mare e masina,.....e cam nasol fara drumuri grele. (drumuri grele au fost testate pe drumuri de munte...adica si in afara asfaltului...atat cat sa nu ajungem la un offroad)

Suntem din Bucuresti...trebuia sa vezi numerele de IF :lol: ,

Ce pot sa-ti spun despre consum....in afara localitatii a scos un consum excelent la o viteza de 120-130 am scos un consum de 5,1 -5,2 l. daca mergeam cu 100 km/h consumul a ajuns si la 4,7l/100km, asta pe drumuri de munte...serpentine, urcusuri-coborasuri...etc...consumul de mai sus...a fost totusi facut cu unele rezerve in demaraje...am incercat sa-i fac un rodaj cat mai frumos, abia dupa 3000km o sa o turez mai tare...pana acum nu am depasit 3000 ture.....si 30000 ture am atins doar de cateva ori.

In Bucuresti...la o ora decenta ....am scos un consum de 9 % dar nu e deloc relevant, deoarece a fost pe trasee scurte 2-3 km. nu am mers decat de vreo 2-3 cu ea in Buc.

Peste o sapt. am sa o scot la plimbare ....concediu in Grecia....unde avem de facut 1100km dus, 1100 km intors....deci dupa acest drum o sa pot reveni cu mai multe opinii.

Avand in vedere ca avem un copil mic.....si inca mai luam si caruciorul cu noi.....e bine venita deschiderea tip hayon, un motiv pentru care am ales superb, daca nu avea aceasta deschidere ...sigur renuntam in favoarea unei hatch...poate wagon....si anume insignia break.

In oras.... e foarte ok deschiderea unei masini sedan, dar atunci cand pleci in excursie sau ai de carat ceva mai voluminos....este mai mult decat binevenita deschiderea gen hatch (hayon)...ca sa poti aranja lucrurile ok.....altfel te cam chinui sa bagi pana in spate bagajele....iar in cazul lucrurilor voluminoase cu un sedan normal nu ai nici o sansa din cauza deschiderii mici. Deci.....acest twindoor face toti banii. in oras la cumparaturi...deschizi repede portbagaj.....ai de aranjat deschizi cu totul. SUPER. Cu parcarea masinii.....e putin mai greu....fiind destul de mare aproape 5 m, (4,83 parca) dar nimic nu e imposibil, fiind invatat cu octavia...nu imi este deloc greu, nu i-am pus senzori de parcare....si nici nu regret, masina se manevreaza ok si m-am adaptat rapid.

Cam atat...sper ca am atins toate punctele.

Bafta

Link către comentariu

Bogdan vw.....din pacate acum am vazut mesajul, adica seara si nu am poze cu interiorul....oricum nu e ceva spectaculos....seamana f mult cu passat b6.

Oricum sper ca in week end sa-mi fac ceva timp pentru mai multe poze.

Si inca ceva....masina nu arata chair atat de bine pe cat de confortabila este......chiar ma gandeam....intr-o masina de 200-300 mii euro cum o fi? daca in sta e asa?

Bafta.

Modificat de Milky
Link către comentariu

Salut! Mai am o intrebare si cu asta sper sa nu te mai stresez :icon_thumright: ,spune-mi te rog cum franeaza masina atat la franarea de urgenta cat si in general, adica opreste in timp util , topaie(fuge spatele etc)?

Link către comentariu

super masina, si dotari alese cu cap, nu doar pt "invidia vecinilor":icon_thumright:.... Felicitari si....fara evenimente!

Link către comentariu

Imi permit sa adaug si eu ceva la viitorul tau raspuns pentru dpc in legatura cu franele.Franele pot sa spun ca sunt unul din lucrurile care pur si simplu m-au uimit la aceasta masina,pot sa spun ca sunt impecabile,inclusiv la franari de urgenta de la viteze de peste 150km/,fara nici o urma de dezechilibru(din pacate am avut parte si de asa ceva).

Milky sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de multi km,este SUPERBa :P

Si sa nu uit,distractie placuta in concediu!

Modificat de infoschumi
Link către comentariu

multumesc, pentru urari....

asa cum zicea si infoschumi..... masina se comporta excelent la frane bruste. si eu am fost nevoit sa pun o frana destul de nasoala, chiar am tras dreapta de volan sa ocolesc masina din fata...dar surpriza a fost ca masina s-a oprit, deci nu era nevoie de manevra respectiva, insa abia ma invatam cu masina, eram invatat cu octavia....care nu frana la fel de bine.

deci...nu exista nimic din ce ziceai.....masina se franeaza foarte frumos.

Altceva......legat de dotarile care au fost " cu cap si nu de invidia vecinilor" .............daca voiam sa fie invidiosi vecinii probabil imi luam un bmw seria 5 SH si ieseam ceva mai ieftin.

masina asta am luat-o pentru ca mi-a placut fata, motorul....si marimea ei. ( e o masina excelenta pentru concedii, drumuri lungi) si acum trebuie sa platesc 5 ani rate :).

pe criza asta.....

Sfidez criza :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!